Hi meiden, Het is al weer een hele tijd terug dat ik hier te vinden was, na de geboorte van Eline* heb ik een tijd in mijn eigen bunkertje gezeten maar heb de laatste tijd wel een beetje gevolgd hoe het hier gaat, nou erg voorspoedig als ik dat allemaal zo lees, wel heel fijn dat het bij iedereen goed is gegaan tot nu toe. Ik wil jullie toch even een beetje goed nieuwd brengen; ik ben weer zwanger, nog echt heeeeeel pril maar toch echt zwanger. Het beebje is gemaakt in de week dat Eline* geboren zou zijn dus wel erg speciaal voor ons. Dit moet dus ook gewoon goed gaan. Alle meiden die nog moeten bevallen; zet 'm op met dit weer.. groetjes Nicole
@sanell nou het is hiet nog steeds klote weer het heb helaas niet geholpen hihi. @petrbr het lukt je vast en zeker weer om een mooi kindje op de wereled te zetten, @hanna hihi neej voor jouw is de zwangerschap geen pretje nee, dan is 1x mischien al voldoende inderdaad. @genle ik heb gestuurd!!!!!! en je man neemt dus lekkere dingen mee bij de boodschappen, ik heb net ook lekkere dingen gehaald hoor had er gewoon trek in hihi. en hopelijk moet je je afspraken deze week toch echt af gaan zeggen. @mamadeluxe hopelijk dient bij jullie de kleine zich ook snel aan, hier ook steeds meer menstruatie krampen maarja dat hoeft niks te zeggen natuurlijk ach we moeten GEDULD hebben denk ik hihi @korsou welkom hierzo. @carlie welkom hierzo, en inderdaad iedereen wil de kleine eigelijk vandaag nog hebben maar op sommige dagen komt het niet gelegen hihi. nou meiden ik ga film kijken is toch klote weer helaas.
@nicolioo dit zal ook wel een rare maand voor je zijn, want eigenlijk zou ze nu pas geboren moeten worden. en snap heel goed dat je je eigen heb terug getronken in je prive bunkertje hoor. maar ik wil je wel feliciteren met jullie zwangerschap, geniet ervan en deze keer blijft het goed gaan, en inderdaad heel speciaal dat het gemaakt is in de week dat eline geboren had moeten worden.houdt je ons wel op de hoogte af entoe?
Alle nieuwe mama's, welkom en klets gezellig mee! Nu de helft bevallen is is het een stuk rustiger Hanna, begrijpelijk. Wel extra speciaal dan!! Nicolioo, spannend hoor. Ik kan me voorstellen dat je tijd nodig hebt gehad om alles rondom Eline* een plekje te geven, maar wel heel speciaal dat je nu weer zwanger bent. Ik hoop dat je er een beetje van kunt genieten!! Hier inmiddels de ventilator er bij gepakt. Ik ga zo maar eens lekker thee maken met wat te snaaien. Vanavond eten we broccoli (bleh) dus ik stouw me nu alvast vol met andere dingen Slecht slecht.. Ik ben ook weer helemaal opgezwollen, dus ik gooi zo de beentjes nog maar even omhoog voor een aflevering CSI
Alle nieuwe papa's en mama's Gefeliciteerd met jullie kids... Er zijn er weer heel wat bij gekomen zeg... Mvja: wat een knappe meid zeg... Hier gaat alles goed... die kleine meid doet het uitstekend... Het is een heel tevreden meisje... Even een fotootje spammen: En dan roept mijn meisje weer om mijn aandacht
Alle nieuwelingen, welkom! @desiree, wat een lieffff wipneusje Hier nog steeds veel pijn en menstruatiekramp, ik ga maar licht eten vanavond, voor het geval dat....
Jemig ik lijk wel een idioot door de spanning Maarree ik verlies best wat bloed, wel donkerroze dat wel, moet ik dan al bellen of is dat een deel van deslijmprop ofzo? Die heb ik nooit bewust verloren bij de vorige keren namelijk...
mamadeluxe: ik zou gewoon even bellen. Gisteren hebben ze tegen mij gezegd dat bloedverlies meer dan een maandverband vol (als het er echt uitloopt) ze in ieder geval willen zien. slijmprop: ik heb geen ervaring hiermee maar verlies de hele dag al slijm met oud bloed. Voor de slijmprop hoef je bij ons niet te bellen...
Hey meiden, ben ik even snel! We zijn helemaal gelukkig met onze kanjer! Verhaaltje komt later wel...het was een lange (22 uur weeën gehad) en daar door best zware bevalling, maar natuurlijk absoluut de moeite waard geweest! Hier nog even een foto van onze kanjer:
@ginny, wow prachtig mannetje Geniet ervan @lieke, ja een maandverband is het zeker niet maar wel flinke vegen als ik naar het toilet ga.
Carlie, gefeliciteerd met je verjaardag!!! Korsou, ja Curacao, daar zal het weer ook wel lekker zijn Desiree, wat een schatje zeg Mamadeluxe, ik zou gewoon even bellen hoor! Ginny, wat een lief kereltje zeg. Mooie foto!
@hanna,ja ik ga zo ook ff bellen denk ik, heb toch echt veel krampen en harde buiken , ik krijg mij eten niet weg ben er beroerd van, ik ga de meiden een broodje laten eten en dan bel ik
@gentle ow broccoli hihi me vriend wou shoarma eten maar ik heb egt helemaal geen trek in bleh, wat voor lekker had je bij de thee? @mamadeluxe ow nou wie weet komt de kleine dan toch wel snel als je al de hele dag pijn heb. en bloedverliest, mischien toch even de vk bellen. @lieke ow jij verliest dus slijm enzo. nou mischien is het toch een voor teken, bij me zus begon het wel zo in iedergeval.' @desireek blij te horen dat het goed met jullie gaat, en geef die kleine maar lekker veel aandacht hoor. @ginny wat een mooi ventje, en ik weet cker dat de ween van 22 uur het meer dan waard zijn geweest. geniet maar lekker van jullie kleine man.
Voor wijzigingen en/of toevoegingen een PB'tje sturen aan Hanna1974 of Ginny (niet aan ons beide) ================================================== Augustus 2009 Mama's! BEVALLEN: 24 mei - Sebastiaan - zoon van Worldofme - 30 wkn? - Tijd? - Gewicht? - Lengte? 30 mei - Simon & Lucas - zoons van Sweepy - 31 wkn? - Tijd? - Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - Lengte? 14 juli - Finnley - zoon van Mamamoon24 - 35w6d - 13.47 uur - 3200 gram - 49 cm (12 aug) 14 juli - Maxim - zoon van Muis511 - 35w5d - Tijd? - 2483 gram - 45 cm (13 aug) 20 juli - Quirine - dochter van PPA - 38w3d - 14.38 uur - 3885 gram - Lengte? (31 juli) 22 juli - Lupe - dochter van Ollebolleke - 38w4d - 21.29 uur - 2990 gram - Lengte? - (1 aug) 23 juli - Nathan - zoon van Conijn - 38w3d - 12.37 uur - 3895 gram - 50 cm - (3 aug) 26 juli - Hugo - zoon van Rian83 - 37w5d - 2.07 uur - Gewicht? - Lengte? (5 aug) 26 juli - Yasemin - dochter van Assi - 38w1d - 8.03 uur - 2840 gram - 48 cm - (8 aug) 27 juli - Kai - zoon van Kanela - 38w2d - Tijd? - 4010 gram - 53 cm (7 aug) 27 juli - Elias - zoon van Rianne80 - 38w2d - 13.23 uur - 3560 gram - Lengte? - (8 aug) 27 juli - Lisa - dochter van Simmer - 39w1d - Tijd? - Gewicht? - Lengte - (2 aug) 28 juli - Florine - dochter van Jessie86 - 38w5d - 11.34 uur - 3120 gram - 47 cm (6 aug) 29 juli - Rens - zoon van Liefie - 39w6d - 1.47 uur - 3020 gram - 50 cm - (30 juli) ? juli - Zoon - zoon van Hoops - 38w? - Tijd - Gewicht? - Lengte? - (11 aug) 31 juli - Ralph - zoon van Alice - 39w - Tijd? - 3705 gram - Lengte? - (7 aug) 1 aug - Djealy Rayvano - zoon van Linnie123 - 39w5d - Tijd? - Gewicht? - Lengte - (6 aug) 2 aug - Milan - zoon van Annie - 37w3d - 1.30 uur - 3440 gram - 49 cm - (20 aug) 3 aug - Fenna Elise - dochter van Miekiepluis - 40w2d - 14.52 uur - 3780 gram - 51 cm - (1 aug) 4 aug - Anna - dochter van Stephanie20 - ?w?d - Tijd? - 2470 gram - 46,5 cm 4 aug - Gijs - zoon van Annemarie76 - ?w?d - 22.49 uur - Gewicht? - Lengte? 5 aug - Fay - dochter van Roos - 39w2d - 12.50 uur - 4265 gram - 54 cm - (10 aug) 5 aug - Finn - zoon van Ollekebolleke - 37w2d - 15.45 uur - 2620 gram - 48 cm - (24 aug) 6 aug - Ayden - zoon van Kim3 - 38w2d - 9.48 uuur - 3130 gram - 47 cm (18 aug) 6 aug - Dochter - dochter van Renate007 - 40w5d - 9.20 uur - Gewicht? - Lengte? (1 aug) 7 aug - Chessie Scott - zoon van Wolliewobbel - 39w2d - 12.47 uur - Gewicht - Lengte - (12 aug) 7 aug - Bram - zoon van Sarah - 40w1d - 21.45 uur - 4500 gram - Lengte? - (6 aug) 8 aug - Ties - zoon van Marieke1983 - 40w - 20.15 uur - 3500 gram - Lengte? - (8 aug) 9 aug - Noor Helene - dochter van Daan78 - 41w1d - 13.57 uur - 2910 gram - 49 cm - (1 aug) 9 aug - Ivy - dochter van Fon - 40w6d - Tijd? - 3050 gram - Lengte? - (3 aug) 9 aug - Jacob - zoon van Wup - ?w?d - Tijd? - Gewicht? - Lengte? 10 aug - Ruben Maurice - zoon van Jingi - 40w4d - 6.25 uur - 3660 gram - Lengte? (6 aug) 11 aug - Tess - dochter van Verhip - 39w - 19.59 uur - 3150 gram - Lengte? (18 aug) 11 aug - Rosa - dochter van Natasja - 40w5d - 8.51 uur - 4430 gram - 52 cm (6 aug) 11 aug - Sigrid - dochter van Inkerbell - 39w1d - Tijd? - 3620 gram - Lengte? - (14 aug) 11 aug - Stef - zoon van Morgenzon - 38w -tijd? - gewicht? -Lengte? (25 aug ) 12 aug - Esmee Jasmijn - dochter van MvY - 41w2d - 7.00 uur - 3740 gram - 52 cm - (3 aug) 13 aug - Yrsa - dochter van DesireeK - 40w - 11.15 uur - 3400 gram - 53 cm (13 aug) 13 aug - AivyLynn - dochter van mvja - 38w3d - 15.35 uur - 2675 gram - 47 cm (24 aug) 13 aug - Kane Casey - zoon van Ginny - 40w3d - tijd? - gewicht? - lengte? - (10 aug) 14 aug - Sarah Niamh - dochter van Blurry - 39w1d - tijd? - 3400 gram - 49 cm ( 19aug ) 14 aug - Anouk - dochter van Monique27 - ?w?d- -18.00 uur - 4560 gram - 55 cm 15 aug - Zoon - zoon van Bellaluna - 38w6d - tijd? - gewicht? - lengte? Er zijn al 25 jongens geboren! Er zijn al 18 meisjes geboren! Afspraken: Augustus: 13: Mega Babs gyn 13: Mamadeluxe VK 13: Peetje22 VK 13: Ginny VK 13: Mik VK 14: Marina VK 17: Nita gyn 18: Korsou gyn 20: Mega Babs gyn 24: Nita gyn Uitgerekend op: 4 augustus: Welpje 6 augustus: Ceertje 7 augustus: Anna1976 Hibatullah 9 augustus: Marina71 - Buddy: Ginny 11 augustus: Lieke1979 14 augustus: Sjanienu1 LadyJenn75??? Marty 15 augustus: Debzie1984 Sanna31 16 augustus: Cjpt - Buddy: Hanna1974 Bos Skatje Carlie 18 augustus: Aguamiga Gentle Velobabe 19 augustus: tal (Mama 1985) 1ste Wondertje 20 augustus: Sanell - Buddy: Fon 21 augustus: Liz0104 22 augustus: Nita82 - Buddy: Ginny Megababs 23 augustus: Fiona1987 24 augustus: Mvja - Buddy: DesireeK KristaB (tweeling) Peetje22 25 augustus: Petrabr - Buddy: Mik 26 augustus: Noa307 - Buddy: Annie22 27 augustus: Elke - Buddy: Liefie Emma21 Nyn81 Csillag 28 augustus: mik - Buddy: Petrabr Hanna1974 - Buddy: CJPT & Meiske74 Korsou 29 augustus: Brusje 30 augustus: Bloem1978 Mumtobe21 - Buddy: Kim3 MamaDeluxe - Buddy: Sarah1987 31 augustus: Corinne348 Farfallina Er worden nog 18 Meisjes verwacht! Er worden nog 11 Jongens verwacht! Van 5 beebjes is het geslacht Geheim! Van 11 beebjes is het geslacht Onbekend! Monique en baby Anouk, Bellaluna en baby, Korsou erbij gezet!
MamadeLuxe, gewoon bellen... spannend hoor.... Zou het nu toch doorzetten?? Eten, wij doen makkelijk en gezond vandaag... rijst met wokgroente en garnalen! Ga maar eens even dit klaar maken.
@MamadeLuxe spannend hoor. eten, hmm duurt hier nog even, maar gaan denk ik voor het eerst sinds tijden weer eens barbecueen. Heb mijn mannetje lang genoeg rood vlees ontzegt, terwijl dat hier het meest gangbare is. Moet straks als ie wakker is (heeft nachtdienst gehad) eerst maar eens boodschappen doen.
@ Nicolioo: heftig hoor. Wel heel fijn dat je weer zwanger bent en dat je je kan gaan verheugen op dit kindje. @ Ginny: wat een ontzettend mopje zeg. Verheug me er nu ineens weer enorm op om ons mannetje te zien
@nicolio, had ik net een bericht geplaatst dat ik regelmatig aan je denk, kom je zelf hier een berichtje plaatsen, had je het gelezen of heb je last van telepatie-) gefeliciteerd met je zwangerschap, ik denk dat de dames hier allemaal erg blij voor je zijn. @de bevallen dames, gefeliciteerd met jullie kleine en grote babys, ik ben toch erg jaloers op jullie, ik wil mijn kleine ook nu wel eens zien grrrr, en het duurt niet meer zo lang, maar in mijn beleving duurt het nog heel erg lang, heb gister uitgerekend hoeveel uur ik nog moet wachten totdat ik uitgerekend ben En met die hitte is slapen helemaal een crime, en ik word gek van de supermarkt, echt iedereen spreekt je aan, zelfs mensen die je niet kent. @mamadeluxe, klinkt als het begin van je bevalling, en dan ben ik nog meer jaloers want wij lopen zo een beetje gelijk
en waarom blijft mijn kat miauwen???hij heeft eten en drinken, krijgt genoeg aandacht en blijft maar zielig miauwen?