Wauw Petra, mooi zeg! Komende week wordt het weer flink warm he meiden! Ik hou sinds een week zoveel vocht vast in mijn onderbenen en enkels dat ik het idee heb dat mijn vel gaat knappen dus we moeten die beebs er eigenlijk voor woensdag uitwerken .
Hihi, het is nu een beetje gelijk op he? De ene helft gaat over tepelkloofjes en krampjes, de andere helft over harde buiken en vruchtwater We zitten (toevallig zie ik het nu) ook precies op de helft qua aantal baby's!! 44 geboren, 44 te gaan! Petrabr, mooie kamertjes hoor! Dat donkerbruin staat erg gaaf met die houten vloer enzo. Ik heb trouwens dinsdag weer een afspraak bij de VK, de 18e. Daarna op 20, 22, 24, en 26 aug... Leuk rijtje weer voor de lijst Ik ga ook zo slapen. Eens kijken of ik de komende dagen mijn ritme een beetje kan omzetten. Morgen op tijd er uit en géén middagslaapje... *gaap*
Mamdeluxe, spannend zeg! Liefie, onze dochter heet inderdaad Florine. Wat typisch dat Welpje dezelfde naam heeft gekozen, je hoort m eigenlijk nooit. Apart.. En ik kijk ook op tegen de eerste werkdag van mn man. Lijkt me zo gek om opeens de hele dag met zn tweetjes te zijn. Ramonaaa, succes! Zet m op. Petrabr, leuke foto's! Zo onze kleine meid ligt lekker te slapen, ik duik er zo ook in. Hopelijk zijn er morgen weer babytjes geboren!
Jessi, Ik had Florine ook op mijn meisjeslijstje staan. Heb ik hier nog eens gepost in februari of zo. Maar bij mij dus niet van toepassing . Annie22 en ik hebben ook dezelfde naam voor ons ukkie.
Sanna ik denk dat Ramona de enige is die onze datum inpikt want hier niet veel meer dan een steek af en toe. Heb zelfs geen harde buiken meer Misschien werkt het een beetje als we het los laten maarja weet jij hoe je dat doet haha???
De naam voor ons meisje is ook voorbij gekomen maar ik ga nog niet zeggen wie haar dochter ook zo heeft genoemd want wie weet leest er iemand mee 8)
dank jullie wel voor de reacties op onze kamertjes. Aan het kamertje voor de nieuwe baby hebben we niet zoveel gedaan omdat die eerst van Roos was (en neutraal) ik heb me wel het apezuur geverfd aan 1 van de bedjes, maar wist dat het op tijd af zou komen.
Nita en Debzie, o dus er zijn meer namen die meerdere keren voorkomen binnen het forum. Dat stelt me gerust Nita, rommelt het bij jou eigenlijk nog? Jij hebt toch een tijd constant (voor)weeen gehad? Nou ik ga nu echt slapen, ben er morgenochtend weer
Dat ene meisje bij echte gooise meisjes heet toch florine misschien dat daarom die naam 2 keer is gekozen... Debzie, ja loslaten, ja helemaal gat dat natuurlijk niet, maar hanna heeft gisteren voor me gependeld en de 21 was de uitkomst, ik word toevallig die ochtend ook gestript dus het zou heel goed kunnen dat er dan wat los komt...ik heb voor mezelf nu die datum aangehouden...dan valt het hopelijk altijd mee... Tjeetje dat er al 44 zijn bevallen en nog 44 moeten, wat een baby's zeg... Volgens mij is mamadeluxe bezig hoor..al zolang niks gehoord...
Voor het slapen gaan nog even een berichtje, toch nog gezellig veel gebabbeld vandaag hier! Mamadeluxe en Ramona zijn nu inmiddels misschien wel bevallen en anders: zet hem op, meiden! Ginny, wat een kanjer is jullie zoon, dat wordt een hartenbreker later! Desiree, Yrsa is echt een prachtig poppetje! Petra: wow, wat een geweldig mooie kamers heb je gemaakt. Echt heel creatief, misschien moet je maar interieurstyliste worden! Wat het kiezen van namen betreft, de kans is er natuurlijk altijd dat er nog anderen zijn die net jouw smaak hebben. Florine vind ik inderdaad zo bijzonder dat het wel toevallig is dat er al twee baby's met die naam zijn geboren. Het is gewoon een mooie naam, hè? Hanna, vroeg me af of mijn pb over het pendelen wel is aangekomen. Zag 'm namelijk niet bij mijn verzonden berichten staan... Als je 'm wel ontvangen hebt, doe rustig aan, hoor! Mochten vannacht mijn vliezen breken, dan had de pendel vast 16 augustus als D-Day aangewezen ! Slaap lekker allemaal en tot morgen!
Kom me ff melden, helaas...ik ging douchen en het zwakte weer wat af, rommelt nog wel maar niet echt boeiend, ga mijn bedje opzoeken, wie weet wordt het nog wat en anders heb ik tenminste geslapen
goedemorgen allemaal, Ik heb volgens mij de eer om deze prachtige zondag te openen op het forum. Volgens mij een prima dag om te bevallen, altijd leuk een zondagskind, temperatuur is goed. Ik sla alleen nog even over want wil niet voor mn beurt gaan Eerst maar eens lekker in bad, Roos ligt na de fles alweer lekker te slapen (Andy ook, maar dan zonder fles) laterssss
Gdm dames Ik zit gewoon echt nu pas aan mijn eerste kop koffie en man en kind liggen nog te pitten , tis ongelooflijk, is ht toch nog flink afgekoeld vannacht n d muggenspray met deet heeft echt zijn weerk gedaan, ben heerlijk uitgerust! Ginny wat een mooi kindje zeg, pffff, prachtig! Mammadeluxe, jamme dat het weer niet heeft doorgezet! Ramona enne?
Goedemorgen, Nou hier zit beeb ook nog steeds van binnen, verloskundige is gisteravond geweest om te strippen, maar dit lukte niet. Er zat wel een kleine opening maar verder dan dat kwam ze niet. Beeb is nog steeds niet ingedaald dus "vluchte" weg voor haar vinger haha..tis gewoon een eigenwijs.. Nu faxed ze vandaag of morgen mn kaart naar t ziekenhuis en krijg ik voor vrijdag een afspraak voor ctg en echo. Maandag of dinsdag komt ze nog s kijken of ze kan strippen... Stiekem had ik dr al op gerekend, k voel me ook nog te goed, maar baal dat het straks dan misschien toch wel ziekenhuis gaat worden, al was de verloskundige vol goede hoop dat het nog gewoon van de week gaat worden, het kan zomaar ineens veranderen. Ach het wordt dan nu hoogswaarschijnlijk niet op mn verjaardag geboren vandaag...tis tenslotte al 9 uur Kleintje kiest gewoon lekker een eigen dag uit...! Fijne dag allemaal Liefs Marina
Happy Birthday, Marina: een hele fijne dag toegewenst en het zal sowieso een fantastisch nieuw levensjaar worden! Je kleintje is inderdaad lekker eigenwijs of juist heel attent: gunt mama haar verjaardag en komt zelf liever op een andere dag!
Hahaha ja dankjewel, gek he, k heb steeds geroepen voor mn 38e nog weer moeder te zijn en nu is het vandaag zover. Ach tis inderdaad nu niet langer meer dan een dag of 8, das zeker, mn angst is alleen ingeleid te moeten worden en daardoor weinig bewegingsvrijheid te hebben...verder kan ik redelijk berusten eigenlijk...wat is nu 8 dagen?
Marina gefeliciteerd, en idd het kan nu echt niet lang meer duren..en misschien zelfs wel beter niet vandaag, krijg je bezoek?
Marina gefeliciteerd! Jessi, ja ik heb dat nu al 7 weken maar je went eraan . Donderdagnacht was het weer goed bezig maar ik ben er nu niet meer zo op gefocust of het doorzet als eerst. Dat merk ik vanzelf wel . Ik ga nu voor de 18e denk ik! Dan is het nog niet te warm en ik vind het wel een mooi getal. Niemand met babynieuws van vannacht? Cjpt??
Goedemorgen dames! Marina van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wel balen dat het strippen niet is gelukt maar lang zal het niet meer duren nu toch! Ik heb echt een rare nacht gehad. Werd om half 4 wakker omdat ik iets nattigheid voelde. Dus ik even gevoeld en was mn broek helemaal nat kreeg eigenlijk direct kramp en durfde niet zo goed uit bed te stappen omdat ik dacht dat er dan weleens nog meer uit kon lopen! Uiteindelijk toch gedaan maar er kwam niks meer heb nog wel even geroken maar er zat eigenlijk geen lucht aan. Heb toen nog anderhalf uur liggen draaien met heftige krampen en constante rugkrampen. Daarna ben ik voor 3 kwartier weer in slaap gevallen en moest gelijk nodig naar de wc: diarree de krampen bleven maar komen en gaan en ook die rugkrampen nog steeds. Ben toen even op de bank gaan liggen en heb daar ook nog denk een uurtje wat kunnen slapen / doezelen. Dat was dus mijn nacht weet niet of het nou vruchtwater was en loop nog steeds met die krampen. Ik voel ze aankomen en moet dan even alles laten voor wat het is en als het dan is weggezakt kan ik weer verder het zakt dan helemaal weer weg op die rugkrampen na. Er zit trouwens geen regelmaat in maar elke 10 minuten komt er denk wel zo'n kramp. Wat denken jullie? Ik heb nooit voorweeen gehad dus weet niet of het zo voelt!