Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Goeiemorgen meiden, hoe is het hier?

Ik zag dat Gentle vannacht naar het ZH is gegaan...hopelijk heeft ze snel haar meisje in haar armen!
    Wie doet er nog meer met haar mee vandaag?

Verder wel bijgelezen, maar tis teveel om op te reageren.

Hier gaat het goed....ben echt helemaal verliefd op mijn kleine man!
    BV begint sinds gisteren goed op gang te komen....boobs zijn 3x zo groot haha :D
    Wel was hij al 10% afgevallen, dus sinds gisteren ook wat aan het bijvoeden met kunstvoeding en dat gaat goed. En straks gaat vriendlief een kolf halen, zodat we kunnen bijvoeden met BV. En ook zodat ik een beetje weet hoeveel melk ik heb. Hij valt namelijk ook vaak in slaap aan de borst en dan komt hij een uur later weer. Da's overdag niet zo erg, maar 's nachts is dat toch wel vermoeiend. Maar goed...alles voor mijn schatje!

Ik ga nu even m'n broodje opeten en daarna douchen en voeden, want rond 11.15 uur komen ze voor de gehoortest en hielprik.

Hier nog even een fotootje van mijn kleine boeddha

2. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ooooh wat een poepie!!! *smelt* dat was vast die 4 jaar waard! Geniet ervan meid

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik kijk hier af en toe stiekem mee om te kijken hoe het er bij jou voor staat ;)

Ja hoor met mij alles goed, buikje is afgelopen week eindelijk wat gegroeid!(net als billen en benen :$ )

@Ginny: wat een schatje zeg!

4. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Goeiemorgen,

Nu ik ben ook nog steeds hier, benieuwd hoe t met Anna is, denk dat wij momenteel de uitlopers zijn ;) op de hielen gevolgd door Ladyjenn toch? Gisteravond uit eten geweest en echt om de 3 minuten ineens hele harde buiken die heel erg op mn blaas drukten, vond t zo`n gekke gewaarwording en kreeg dr helemaal de kriebels van, maar herkende het niet als weeen (misschien indalen?) Na 2 uur stopte het, gek etentje dus ;)

@Gentle misschien heb je je kleintje al vast, anders heel veel succes.
    @Ginny wat een schatje zeg, wat zul je trots zijn
    @Cjpt, mooie buik, onze buiken lijken wel veel op elkaar geloof ik, bij mij zie je aan de achterkant ook niks ;) draag heel erg naar voren.
    Balen dat het niet heeft doorgezet vannacht, hang in there.
    @Monique, ben heel benieuwd naar je verhaal, mijn angst is dus straks ook ingeleid te gaan worden en een weeenstorm te krijgen, dus lees graag details haha.

Nou ga ff mn kop koffie verder drinken en weer in de afwachtstand ...liefs Marina

5. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Annie, het scheelt zeker als ze meteen weer gaan slapen. Maar een regeldag is nog erger hoor, dan willen ze echt ieder uur. Hebben wij vorige week met Florine gehad, dat was een zeer vermoeiende dag haha.
    Dat rechts lekken als er links gedronken wordt heb ik trouwens ook ;)

Marieke, wat lekker dat je buik zo plat is!

Ollekebolleke, en jij past ook al in je kleding. Fijn dat je van het carpale tunnel syndroom af bent.
    Ik vind dat je vriend wel wat meer begrip mag tonen.

Volgens mij past zo'n beetje iedereen alweer in zn oude kleding, toch wel bijzonder he? Hoor je niet vaak.

Daan, leuk van je te horen! Miste je hier al. Gelukkig gaat het weer beter met Noor.

Miekiepluis, wat is het lastig he? Ik ben ook vaak onzeker, maar mn kraamverzorgster zei: doe wat goed voelt voor jou. En dat probeer ik dan maar.

Gentle, spannend! Zet m op!

Sanna, ik kon mn kleren dezelfde dag alweer aan :) Ik was in totaal 8 kilo aangekomen en zit nu alweer op mn startgewicht.

Monique, lekker dat alles zo goed gaat.

Mn meisje roept, ik moet ervandoor! Kom later terug.

6. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Zo die ligt lekker in bed te slapen.
    Vandaag is de eerste dag dat we met zn tweetjes zijn. Mn man is weer naar zn werk. Ik vind het wel gek, opeens moet je het alleen doen. Straks voor het eerst met zn 2tjes met de kinderwagen op pad, ook zo gek. Eerst gingen we steeds met zn 3en.

Zijn er al meer dames waarvan de man/vriend weer aan het werk is?

7. Marty

Marty Actief lid

28 sep 2008
    169
    0
    0
    Friesland
    Goeiemorgen allemaal.

Hier nog steeds alles rustig.
    Vanmiddag heb ik weer controle bij de vk.
    Donderdag is mijn eigen vk er weer, want die is nu met vakantie. Ze had voor haar vakantie gezegd dat die afspraak vast niet door zou gaan, want dan was ik volgens haar al lang bevallen.
    Nou dat moet ik nog maar eens zien. Volgens mij heeft ons manneke het veel te veel naar zijn zin in mijn buik.
    Eigenlijke hoop ik wel dat hij er voor de hitte deze week uit komt!
    Nou ja, we wachten weer rustig verder!

8. LadyJenn75

LadyJenn75 Actief lid

19 dec 2008
    190
    0
    0
    Ja Marina, ik hoor idd ook bij de uitlopers, ik ben nu 40wk+3dgn:). Maar ik lees dat je lichaam wel druk bezig is met de voorbereidingen!! Dat is het met de bevalling, die begint gewoon ineens..valt nix over te zeggen.

Bij onze VK-praktijk word je gestript met 41wk+3dgn en ingeleid met 42 wk.

Het is trouwens wel rustig qua beebjesnieuws..word weer tijd voor n babygolf!! Daar gaan wij uitlopers ff voor zorgen;)

9. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen, ik kom me even melden, nog zonder baby...Marina: we zijn er allebei nog zo te zien.

Na het strippen heftige krampen dus, dat schreef ik gisteren al. Maar rond een uur of 24 zakten ze wederom af. Werd om 6 uur wakker met nieuwe krampen, maar ook die zakten na een uur weer af. Moet ook zeggen dat ik er steeds minder hoopvol van word. Uiteindelijk kreeg ik een enorme huilbui, manlief was inmiddels ook wakker en die heeft al zijn empathische vermogens in de strijd gegooid.

Natuurlijk: rationeel weet ik dat wij in het weekend een baby zullen hebben. En de grootste kans is dat het zelfs spontaan vandaag of morgen begint, aldus de VK gezien mijn ontsluiting en toestand van de baarmoedermond. Maar garanties krijg je uiteraard niet en het wachten heeft op een of andere manier echt te lang geduurd nu.

Uiteindelijk ben ik in mijn ellendige mood weer in slaap gevallen en werd ik om 9.30 wakker. Toen ben ik als een dolle het huis gaan poetsen (al zijn de werksters donderdag nog geweest). Mijn energie ben ik in elk geval kwijt en nu ga ik mijn maar weer op mijn boek storten, Genesis van Karin Slaughter. Heb de afgelopen week elke dag 1 deel uit die reeks (400 pagina's) uitgelezen. Hier zal ik over een paar weken waarschijnlijk vol verlangen aan terugdenken...

10. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    Trouwens, even uit de egomodus: Ik ben erg benieuwd naar nieuws van Gentle!!

En LadyJenn: gelukkig, nog een hekkensluiter. Jij bent zelfs nog meer overtijd zie ik. Sterkte :)

11. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    He meiden ben blij jullie te lezen. K zit voor mn gevoel ook richting een heerlijke huilbui...probeer mezelf net als Anna voor te houden dat het gewoon niet lang meer kan duren nu, maar pffff tis ff moeilijk!

En ik wil zo graag GEEN ziekenhuisbevalling, hier hebben we zo voor geknokt de afgelopen maanden. Eerst zouden we onder controle moeten van Gyn omdat mijn vorige kindjes wat licht waren. Dat konden we voorkomen door voor te stellen dat we dan wat extra groeiechos deden via de VK. Nou ze denken momenteel dat ie 7 pond gaat zijn. Toen lag beeb rond week 35 in een stuit dus weer spannend, maar gelukkig is dat tijdig goed gekomen en nu ga ik gewoon te laat zijn...pffffff t mag niet zo zijn geloof ik haha..!

Goh Anna ik had je stiekem toch niet meer verwacht hier, jij hebt ook een flinke aanloop voor t echt werk begint...

Lady Jenn moet jij nu nog 7 dagen wachten dan voor ze iets proberen? Of vindt je dat niet erg? hmmm wij mogen vandaag of morgen bellen om nog s te strippen maar ik wacht zo lang mogelijk haha, wil niet weer teleurgesteld worden.

Goh ja hoe zou het met Gentle zijn, zou ze al......

12. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Gentle, yeah eindelijk het echte werk!! Zet em op!!

@Cjpt, mooie buik hoor!!

@Jessi, nou wij hebben dus gister een regeldag gehad!! gelukkig ging het vannacht wel goed! Maar gister heeft hij overdag wel 8 voedingen gehad ofzo!! Pfff dacht op een gegeven moment dat de melk wel op was!! Vannacht was het half 2/6 uur en half 10! Dus de regeldag is over denk ik..
    Mijn vriend is trouwens deze week nog vrij en dan vanaf maandag aan het werk. Lijkt mij ook wel gek hoor..

@Marina, Ladyjen, Anna: Vervelend dat jullie zolang moeten wachten zeg!!! Hoop dat het snel begint voor jullie alledrie!! Die eigenwijze beebjes ook he...

@Ginny, wat een stoer kereltje!!

Hier alles goed! Kleine moppie heeft goed geslapen, ik dus ook:)

13. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Anna, LadyJenn, Marina; ik duim voor jullie!

Gek hoe mijn stemmingen wisselen zeg. Soms denk ik wel eens dat ik het erg zat ben. Maar als ik jullie dan zo hoor dan denk ik weer: nou zo voel ik me nog helemaal niet! Ik moet er niet aan denken om te vragen om strippen of dat soort dingen.
    Ik word ook gewoon nog teveel heen en weer geslingerd tussen de baby willen zien en de bevalling spannend vinden en geen afscheid willen nemen van mijn dikke buik... Hormonsters noemen ze dat he?! ;o)

14. Farfallina

20 dec 2007
    86
    1
    0
    Recensent kinderboeken en stay-at-home mum
    Den Haag
    Arme Anna, Marina en LadyJenn: wat moet dat wachten zwaar zijn voor jullie - zeker met alle kwalen en pijn erbij - ik leef echt met jullie mee! Het duurt misschien niet lang meer, maar kan me absoluut voorstellen dat jullie het nu helemaal zat zijn. Enorm veel sterkte dus en een dikke knuffel!

Ben ook erg benieuwd naar Gentle: zou ze haar dochtertje al in de armen hebben? Spannend!

Lieke is hier ook al even niet geweest, toch? Wie weet...

Heb weer prachtige foto's voorbij zien komen: wat een mooie beebjes van Annie en Ginny (als ik foto's gemist heb, sorry, ik ga nog wel even wat pagina's bijlezen) en schitterende buiken van Nita, Cjpt en Noa. Heel mooi zwanger!

Ha ha, vind Noa ook erg lang met mijn 1.60m maar inderdaad in NL is 1.80m al lang niet meer superlang. In Japan ben ik misschien zelfs wel aan de grote kant :p!

Hier nog geen enkel voorteken, ben wel iedere nacht nerveus dat die vliezen gaan breken (baby nog niet ingedaald, dus dan moeten we halsoverkop naar ziekenhuis). Hanna heeft echter voor me gependeld en voel me nu wat meer ontspannen: 25 augustus is pas volgende week!

Fijne dag allemaal in elk geval en dat er maar snel meer babynieuws mag komen. Dat gunnen we elkaar allemaal wel!

15. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Haai meiden,

Hier weer een beetje een rustigere Pluis..

Alice: Dat is wat mijn lief ook zei, je kunt het wel proberen, maar een ritme lukt nu toch nog niet! En inderdaad, ze wil gewoon graag bij mama zijn soms! Dus dat doe ik dan ook lekker, ha!

Gentle: Zet hem op meid!! Hoera!

Hanna: Hoop dat alles goed was bij de Vlos!

Sanna: Ik kon inderdaad mijn kleren na 1 week alweer aan...Maar was 12 kilo aangekomen. Dus zegt niks denk ik! Maar er waren er meer die dat konden geloof ik!

Monique: Dat klinkt inderdaad als een stortbevalling! Sjee! Fijn dat het zo goed gaat!

CJPT: Prachtige buik hoor!

Anna1976: Hè meid, balen dat het niet doorzet... Maar inderdaad, in het weekend heb jij hoe dan ook je beeb! Maar wachten duurt dan lang hè...

Daan: jeetje meid, wat vervelend dat je dat er nu ook over heen hebt! Rustig aan doen meissie, hoe moeilijk misschien ook... Fijn dat het met Noor weer goed gaat!
    Zo weer bij geloof ik...

Ben net met mijn dochter wezen boodschappen doen.. Hoe veel plezier je kunt halen uit zoiets basaals! Heerlijk door de AH met een tevreden slapend meisje in de maxi-cosie...
    Nu ligt ze sinds half een in haar eigen bedje en begint ze nu een beetje te mekkeren... Maar goed, we houden vol!

Ga nu zelf even een tukkie doen!

Liefs, Pluis

16. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    om 12 uur afspraak bij de gyn gehad,

hij laat mij niet langer dan 40+ lopen yeeeeh. Dat vanwege het vele vruchtwater en voorgeschiedenis.
    Maar de kans dat ik idd echt overtijd zou gaan lopen is volgens hem niet zo heel groot vanwege de vorige twee. (geen garanties natuurlijk) Dus het eind is dichtbij

17. MaMa 1985

MaMa 1985 Lid

18 dec 2008
    74
    0
    6
    Heey meiden
    was ik ook weer even zie dat er inmiddels weer wat baby,s geboren zijn !
    gefeliciteerd !;)

@Gentle heel veel succes !!

Hoop dat het nu voor iedereen een beetje opschiet aangezien we lekker warm weer krijgen vooral woensdag en donderdag:(
    laat ik nou net woensdag uitgerekend zijn maar is natuurlijk een kleine kans dat het dan echt komt 5% maar .......
    verder rommelt het hier lekker veel harde buiken die soms wel 2 uur aanhouden om vervolgens weer aftezakken ;)
    maar goed kan nu niet lang meer duren :D

wil iedereen veel succes /sterkte wensen voor de bevalling en ik blijf meelezen hoor ook al schrijf ik hier niet zo vaak mee;)

Groetjesss Tallllll

18. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Net belde het ziekenhuis, er staat nu een afspraak voor vrijdagmiddag half 2, dan maken ze ctg en echo en zou er eventueel ingeleid gaan worden....vanaf 41+5 is de kans op thuis bevallen erg klein geworden zei ze...!

Pfff nog 4 dagen dus , ik hoop zo dat die kleine zichzelf komt melden nu...want ik wil nog steeds graag thuis.

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemiddag,
    helemaal goedgekeurd bij de vlos, bloeddruk 117 om 64
    gewicht, nog steeds in totaal maar 4 kilo aangekomen. flinke plens vruchtwater, kindje 6 a 6,5 pond.
    overtijdbeleid: na 41 weken inleiden.

goed hè allemaal

@ Brusje, super dat je nog even gereageerd heb in dat andere topic

20. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden
    was ik weer, nou de vk heb niet gekeken ze zei dat ik maar afspraak moest maken bij de gyn ook omdat ik de klachtte houdt, ze zegt je moet naar die vrouw vragen die je in het begin had dus dat ik morgen dan maar even doen, ze zegt je moet wel inleid baar zijn, maarj ik zei stel dat met 42 weken ook alles nog potdicht zit laten jullie die vrouwen dan ook net zo lang lopen tot ze inleidbaar zijn, daar had ze geen antwoordt op
    ben dus een beetje terleurgesteld in ze.

@cjtp mooie buik hoor!!

@ginny mooi mannetje hoor

ik ga nu maar even wandellen met de hond hopelijk wordt ik daar vrolijker van

Deel Deze Pagina