Had al zo'n vaag vermoeden, 11 waren het er geloof ik he?! Gezellige beestenboel! Wij hebben drie honden en n valkparkiet, soms ook erg druk!
Ik kan maandag pas bellen voor een afspraak bij de vk. heb er echt zin in! Verder voel ik me wel goed, ben alleen erg moe. Moet echt elke middag gaan liggen om een dutje te doen. En mijn stoelgang is echt niet leuk, hele tijd aandrang,maar dan komt er heel weinig, of ik moett dan hard gaan persen,maar dat doet pijn aan mijn buik. Haha, hoop dat ik snel weer normaal kan poepen .
Emma21 wat spannend zeg! Ik heb kleine tweelingnichtjes, die staan ook op mijn BBsite. Echt TE schattig is dat n tweeling! Maar zou je het leuk vinden als het zo zou mogen zijn? Of hou je het er liever toch bij 1tje ( niet dat we dit voor het zeggen hebben natuurlijk )
Over stoelgang gesproken, ik ben echt al n paar dagen ad race Niet kunnen lijkt me ook geen pretje zeg, ik hoop dat je snel de grote boodschap kan doen
Oh ja dat vind ik trouwens wel leuk, wie van jullie heeft hyves? Je mag me iig toevoegen http://iris-loves-wesley.hyves.nl/
Ja leuk he? Tweelingen... Wij hebben er maar eentje in de heeeeeele familie (tot waar ik ze ken), dus de kans is niet zo groot. Maar wel welkom hoor! Hyves wilden we trouwens doen als iedereen het straks verteld heeft. Dan maken we een mooie Augustus '09 mama's hyves. (poeh wat een naam)
Hoi Bedankt voor alle lieve berichtjes! Ik heb maandagmorgen een inwendige echo (als t nog nodig is)... Nog 3,5 dagen afwachten, meer kan ik nu niet doen. groetjes, Lieke
Sorry lieke, ik heb het denk ik gemist in alle drukke gesprekken, maar ik begrijp dat je 3 lange dagen voor je hebt. Veel sterkte.
Woehoe, Kees z'n 'ik word papa' tshirt is aangekomen, alleen jammer dat hij juist vanavond moet overwerken dus hij kan hem nog niet showen Hij gaat hem naar zijn werk aantrekken maar wanneer precies zijn we nog niet helemaal uit, morgen is nog wel een beetje vroeg en daarna heeft hij 2 weken vakantie, dus tsja, toch volgend jaar maar?
Hi girls! Zag dat ik er nu ook bij sta in de lijst! Leuk! Weer een aantal die een positieve echo hebben gehad, echt super! Een papa gespot, wat leuk! Lieke, is het nog steeds hetzelfde? Zware dagen voor je inderdaad.. Ik ga voor je duimen meis dat alles nog goed is. Ik heb vandaag ook gebeld naar de VK, wilde eigenlijk pas maandag bellen omdat het onder werktijd moest maar ben gewoon even naar buiten gelopen. Verhaal gedaan dat ik niet precies weet hoe ver ik ben omdat het allemaal nogal onverwacht is en ik mag 30 december komen voor een intake en meteen de eerste echo! Zo spannend! Verder weinig kwaaltjes hier. Beetje zware boobies en vooral heeeeel erg moe. Weet om 1 uur al niet meer hoe ik het moet volhouden tot 5 uur. Oh en ben ook steeds een beetje misselijk nadat ik brood heb gegeten maar dat trekt ook snel weer weg. Ik heb trouwens ook het idee dat mijn schaamlippen wat dikker zijn geworden . Is dat normaal?
Hoi Allemaal Zo heb ff een paar pagina's bijgelezen zo zeg hihi. @kita jij vroeg volgens mij of wij het hartje hebben gehoord die hebben wij inderdaad gehoord ze zei er wel bij normaal doen we dat nog niet zo vroeg dus denk dat wel geluk hebben gehad maar wel mooi hoor moest gelijk huilen hihi. Hyves van aug mama's lijkt me heel erg leuk. @lieke meid ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen voor de aankomende drie dagen ik hoop dat er niks aan de hand is. Knuff @daan welkom terug meid hihi. Ik zag ook verhalen over goede echo's voorbij komen super helemaal geweldig. Ik zag ook een paps gezellig Hier vandaag druk aan het werk geweest ben nu erg moe maar moet nog sporten maar heb geen zin maar zal me er even toe zetten. Liefs Channes
Cjpt, ik ben nog niet in bad geweest maar ga het niet laten. Je moet gewoon kijken wat je eigen lichaam er van vindt, vertelde de VK mij vorige keer. Je kan nou last krijgen van een heel heet bad, dus daar moet je wel even naar kijken Kita, ik heb bij de Shoe Time gewerkt, die zit er nog steeds Vlak bij de markt, net voor het stoplicht. En heb je toegevoegd op mijn hyves Emma, oh dat wordt nog spannend dus of het een tweeling wordt, hoe zou je dat vinden? Lieke, heel veel sterkte de komende dagen, is het nog erger geworden? Emmeken, hi hi grappig dat shirt, wel balen van de timing ja Ninita, alles wordt beter doorbloed, dus ook daar ja
@lieke ik duim voor je meid, 3 dagen duren op deze manier wel erg lang he, sterkte @ninita ik heb het wel is vaker gehoord hoor (lees schaamlippen) en ook dat ze wat paarser worden maar heb het zelf neit maar dnek dat eht niets nieuws is, iedereen heeft andere dingen he bij mij beginnen de boobs nu wel wat steviger te worden ik heb lekker gesport vanmiddag en net de was gedaan ben nu toch wel ff uitgeteld hoor, lig lekker ff op bed met laptop heerlijk lui
Ik zag daar een mooi lijstje staan voor de afspraken van iedereen. Zal hem zo eens up daten met mijn afspraken er in. Hier nog altijd alles goed. Vandaag voor het eerst de MvM fles aan het vullen. Valt me nog allemaal hardstikken mee.
@kimmeding goed bezig ik ben nog aan het twijfelen of ik het doe. misschein na oud en nieuw dat ik er eens mee ga beginnen, ik moet ook e ven kijken of het kan inverband medicijn gebruik
hey dames, even een help vraagje. ik voelde net mijn baarmoeder, en het lijkt of er een kleine opening in zit, kan dat kwaad? ik ben nu heel ongerust wie kan mij gerust stellen, heb geen bloed verlies of krampen. XXX Gusam
@Gusam, De baarmoedermond wordt afgesloten door een dikke slijmprop die beschermd de baby voor invloeden van buitenaf. kan zijn dat je de opening voelt maar je kan er niet "in" voelen. hoop dat je zo een beetje gerusgesteld bent.