Cjpt, mooie buik hoor! Ginny, wat een schatje is Kane zeg! Gentle, nog geen nieuws???????????? Petra, fijn dat alles weer goed was bij de vk! Nog maar 4 kilo aangekomen zeg, dat is lekker! Dat ben je gelijk weer kwijt ( en meer misschien ) Marina, er kan veel gebeuren hoor in 4 dagen. Ik duim voor je dat het vanzelf op gang gaat komen! Noa, raar dat de vk geen antwoord had op je vragen....... Hopelijk heeft de gyn dat morgen wel! Alles was vandaag weer goed bij de VK. Bloeddruk 130/80 en geen eiwit in de urine. Nu weer een afspraak voor maandag. Ik ga nog even op de bank liggen nu. Hopelijk nog een beetje slapen! Groetjes, Hanna
Ik weet ook niet wie haar buddy is...ben wel benieuwd ook... @mumtobe, mooi buikje Nou mijn lange fietsritten hebben weinig gedaan behalve het inmiddels normale bloedverlies en buikpijnen, jammerrrrr.... morgen om 9 uur vk en dan ga ik proberen te onderhandelen want als ik een week de kids heb gebracht ben ik lichamelijk niet meer in staat om te bevallen, zo uitgeput ben ik dan... Wel ook ff met de buuf in onze huizen gekeken De keuken is mooiiiii, precies de kleuren die ik had uitgezocht gelukkig en de badkamer en toilet ook, kan niet wachtennnnn!!
Monique, wat een schatje!! Mamadeluxe, wat jammer dat het fietsen niet de bevalling in gang heeft gezet. Is je vk bereid al wat te doen (strippen ofzo)? Anders moet je naar mijn gyn gaan, die was zo makkelijk met inleiden Ik ga ook even een foto proberen te plaatsen van ons meisje.
@jessi, ja ik denk wel dat ze in mijn situatie wat doen hoor, dit is geen doen zo, de verhuizing komt steeds dichterbij, en de bevalling komt steeds dichter op de verhuizing op deze manier, dat kan gewoon niet, bovendien heb ik al dagen bloedverlies en krampen dat sloopt me ook, ik ben straks een dweil voor ik er aan begin
Mumtobe, Gentle heeft geen buddy, dus we zullen moeten afwachten..... Mooie buik hoor!!! Monique, wat een schattige foto van Anouk zeg!! Jessie, Jeetje wat zie je al goed het verschil tussen 1 dag oud en, 1 week en 2 dagen Lief hoor!
mamadeluxe, ik duim voor je dat je vanavond spontaan begint te bevallen, is toch altijd prettiger. hanna, ja ze groeien als kool, en die van mij helemaal (binnen 2 weken ruim 3 ons aangekomen ).
Wat een scheeeetjes @jessi, ik hoop het stiekem ook, hoewel, het klinkt misschien stom maar ik ben snachts best bang voor de pijn enzo en overdag denk ik, laat maar komen...nu ben ik sowieso snel een mietje als het nacht is hoor
Wat een mooie foto's passeren zo vlak achter elkaar de revue: een prachtige buik van Mumtobe en twee schitterende prinsesjes, Anouk en Florine! Jessi, met zo'n mooie dochter snap ik goed dat je uit de anonimiteit durft te stappen: zo moeder, zo dochter hè, goede genen! Mamadeluxe, hoop idd dat je snel "verlost" wordt, je zult het nu goed zat zijn... Hanna, fijn dat alles goed is gegaan bij de vk vandaag!
Wauw jessi, die van jou groet idd als kool!! Die van mij zit nog steeds onder haar geboortegewicht. Maar het was dan ook een flinke strijd de eerste paar daagjes ivm de borstvoeding. Nu gaat het gelukkig de goede kant op. Nooit geweten dat er zoveel bij borstvoeding komt kijken!! Ivy doet het vanaf begin af aan super. Helaas heb ik super gevoelige tepels dus vanaf dag 1 al tepelkloven. Op dag 4 stond ik op het punt om te stoppen, maar toch nog als laatste noodmiddel tepelhoedjes geprobeerd en dit werkt toch echt super! Aan alle meiden die nog moeten bevallen en vooral diegene die overtijd lopen, zet hem op!!! het is nu ruim een week geleden voor mij, maar herstel echt super!!! Voel me super. De hechtingen voel ik ook bijna niks meer van. Gewicht gaat ook de goede kant op. (al 9 kg af sinds bevalling!!) Nog maar 5 kg eraf en ik zit weer op startgewicht. Dat is voor de komende maanden. Belangrijkste is dat ik me goed voel en de kleine het super doet. Het is onbeschrijfelijk hoe speciaal het is om voor het eerst moeder te worden. Soms kijk ik naar haar en kan ik spontaan huilen van gelukzaligheid!
Mamadeluxe, ik wil ook liever niet 's nachts: lig je net lekker, moet je weer die lenzen (en evt. een beetje make-up voor de foto's) in doen... Overdag lijkt mij ook wel wat: net een kopje koffie op, een paar uur weeën en dan floep, het kindje er met alle gemak uit zo tegen het eind van de middag. Zo zal het vast gaan, toch?!
Mooi beschreven, Fon en heel verstandig hoe je tegen wegwerken kilootjes aankijkt. Ik kijk er - mede dankzij je positieve verslag - al erg naar uit ons mannetje straks in de armen te kunnen sluiten.
Whahahah, nou ik weet niet of het zo gaat overdag, maar ik vind het gewoon fijner denk ik, dan heb ik ook wat te doen in het begin, ik vind zo in het holst van de nacht een beetje eng....dan draait alles alleen om die pijn...ben je eigenlijk moe want je "hoort" in je bedje te liggen dan....bij mij is het elke keer sochtends heel vroeg begonnen trouwens.