Ik kan niet slapen ... (3.44 uur) Dus maar even alle nieuwbakken mama's feliciteren! Gentle, proficiat met jullie dochter JULIA! Lieke, proficiat met jullie dochter MAUD! Debzie, proficiat met jullie dochter TESS! Skatje, proficiat met jullie zoon AIDEN! (ben herhalingen van SATC aan het kijken met daarin natuurlijk ook een Aiden ) Wachten we verder netjes met zn allen de hittegolf af of gaan we nog met zn allen beginnen vandaag of morgen hihi. Ga vandaag naar de acupuncturist. Eens kijken wat hij voor mijn zwangere lijf kan betekenen... Zoek zo toch maar weer mn bedje op. Is wel erg vroeg... Poes snapt niet wat ik al beneden doe Welterusten!
Ik ben er alweer uit, vanmiddag als Roos slaapt nog maar een tukkie proberen te doen. @ Elke, veel succes vandaag bij de accupunturist! en ik hoop dat je nog wat geslapen hebt
Zo ik ben ook al wakker ,en jah hoor beebjesnieuws van Gentle Gentle + hubby: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prinsesje Julia!!! Maar de ruggenprik is dus een aanrader..ik zal het in mijn achterhoofd houden, als ik aan de beurt ben De balans tussen de jochies en meissies is trouwens aardig aan het bijtrekken!! Zo nu ff lekker douchen, doegggg
Gentle, gefeliciteerd met Julia! Lieke, gefeliciteerd met Maud! Debzie, gefeliciteerd met Tess! Skatje, gefeliciteerd met Aiden! Wat een leuke namen allemaal weer zeg! Nou hier wederom een ongezellig nachtje alleen in bed geslapen. Liefje op de bank omdat hij nog steeds snotverkouden is. En helaas geen beebje... gisteren op kraamvisite geweest en wat was dat raar zeg! Had verwacht dat ik er heel erg jaloers van zou worden maar dat viel eigenlijk heel erg mee. Vond het maar raar dat ik er binnen 2 weken ook zo een heb hahahaha
Goedemorgen allemaal Gentle gefeliciteerd met je dochter julia! Lieke gefeliciteerd met je dochter maud!! Debzie gefeliciteerd met je dochter tess! Skatje gefeliciteerd met je zoon aiden! Hier is nog alles rustig .. morgen is de uitgerekende datum .. toch wel spannend hoor ben benieuwd ! alleen wordt het wel heel warm morgen en donderdag of ik dan zo,n zin heb om te bevallen ....pfff maar ja de kleine meid beslist toch he waneer ze eruit wilt komen dus ik merk het wel vanmiddag mag ik weer naar de verloskundige om 16.15 dus ben benieuwd .. Fijne dag allemaal Groetjess Talllll
Oh trouwens gister weer bij vk geweest. En man wat ben ik die praktijk spuugzat zeg! Had ik weer die vakantie vervanging. Elke keer als ik haar heb hebben ze om te beginnen al een half uur uitloop. Normaal nooit! Vervolgens echt de meest domme opmerkingen etc. Zit me gewoon kwalen en "dat ik het zo zat ben en er doorheen zit" aan te praten!?!? Uit irritatie/frustratie ga ik vervolgens zitten huilen. Krijg je zo'n female-bonding-praatje. Dus ik zeg nog letterlijk: nou ophouden want ik wil helemaal niet zo'n huilende zwangere doos zijn die hier bij een vreemde gaat zitten janken. Zwanger zijn is ook een beetje afzien dus laat me maar. Nee hoor, MOETEN er uitgebreid over praten waarom ik moe ben etc etc. IK BEN HOOGZWANGER!!! Daarom ben ik moe! En gaat me uitleggen waarom het geen zin zou hebben getoucheerd/gestript te worden NADAT ik zelf tegen haar zeg dat ik dat nu nog niet wil. Ik wil eerste de natuur de kans geven het zelf te regelen. Vervolgens gaat ze proberen het hartje te luisteren op de plek waar we net hebben bedacht dat de voeten zitten. Na een minuut ofzo zei ze dat ik niet ongerust moest worden... Nee duhhhh luister anders even waar haar rug zit! Ohja... en mijn kind is nu al een soort wereldwonder. In de afgelopen 4 weken werd ze opvolgend geschat op: kleiner dan 6 pond, 6 pond, 7 pond en nu gister 8 pond en vrj lang! Niet dat het mij wat uitmaakt maar als je het nou gewoon niet weet zeg dan niks. Slaat toch nergens op?! Ik ga als ik straks een evaluatie krijg ook echt zeggen dat ze eens 1 lijn moeten trekken. De 1 vind wel slapen overdag, de ander niet. De een vind bij mij 125/80 te hoog, de ander vind 140/90 niet zo erg. Pffff.... wat een dozen zeg! Nou ben ik toch eigenwijs en doe wat ik zelf wil, maar er zijn vrouwen die wel veel waarde hechten aan al die adviezen en dan ben je hier toch lichtelijk in een stress elke week! Zo... uitgeraasd ;o)
@cjpt ik begrijp je wel hoor zeker een doos joh pfff daar wordt je niet goed van !! Bij mij op de praktijk heb ik 3 verloskundige waarvan ik 1 ook niet echt kan uitstaan doet ook uitspraken waarvan je denkt... maar goed het kan nu gelukkig niet zolang meer duren voor ons en hoef je er gelukkig niet meer heen !
Hahah nou daar baalde ik nog wel even van. Volgende week was er alleen nog plek op dinsdag en dan werkte zij weer. Dus nóg een reden om te bevallen voor die tijd!
Zo, weer veel babynieuws! Skatje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Aiden! Gentle, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Julia! Tall, veel plezier bij de vk straks. cjpt, balen zeg van zo'n vk-praktijk. Tot nu toe heb ik de ergste kunnen ontwijken. Die wil ik echt niet meer... en als ik daarbij zou moeten dan zou ik het gewoon niet doen. Bevallen uitgezonderd he Zal je net zien dat ze dienst heeft als onze meid eruit wil (waarschijnlijk rond sinterklaas of zo..... ) NU heb ik weer wat nieuws.... kiespijn..... Heb echt zoooooooooo slecht geslapen er door. paracetamol genomen, dat helpt maar voor even. Zo maar even de tandarts bellen... Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna
wat een babynieuws weer! alle papa en mamas gefeliciteerd met de nieuwe wereld burgers. @Cjpt hier hebben we ook 1 zon doos bij de praktijk is jonger dan me zelf terwijl ik pas 25 ben en voel me ook helemaal niet op me gemak bij haar. Nou hier nog steeds veel harde buiken maar zodra er een beetje regelmaat in komt stopt het. Ik heb toch echt zon idee dat onze dame net zoals haar zus overtijd gaat. Kwa gewicht hoop ik het toch niet ze word nu nog netjes geschat op 7 a 7.5 pond maar als ik over tijd ga lopen kan dat best wel eens 8 a 8.5 pond worden. Nou we zien het wel. Hier is het al erg warm vandaag dus ga straks lekker met zoë naar oma die heeft een groot zwembad staan even verkoeling opzoeken. Meiden succes allemaal ene de laatste loodjes die wegen gewoon echt het zwaarst. knuf
@ Hanna, kiespijn is echt verschrikkelijk, ik hoop dat het gauw over gaat of dat de tandarts er iets aan kan doen!
Gentle gefeliciteerd met je dochter julia! Lieke gefeliciteerd met je dochter maud! Debzie gefeliciteerd met je dochter tess! Skatje gefeliciteerd met je zoon aiden!
Goeiemorgen, even om mee te beginnen zeg...wat een lijst babys zo ineens weer, heerlijk, allemaal van harte @Gentle gefeliciteerd met je dochter Julia! @Lieke gefeliciteerd met je dochter Maud!! @Debzie gefeliciteerd met je dochter Tess! @Skatje gefeliciteerd met je zoon Aiden! @Hanna wat balen van die kiespijn, die moet je er nu toch even niet bijhebben zeg...hopelijk trekt t zo weg en kan t wachten tot na de bevalling. @Cjpt, herkenbaar, wij hebben ook een praktijk met 3 vk`s en een ervan heb ik het gewoon niet zo mee...maar je zal zien dat ZIJ straks degene is die aan mn bed staat haha @LadyJenn alles rustig verder? @Anna ook nog niet gezien, zou ze misschien ?? @Elke, k hoop dat je nog even hebt kunnen slapen, was wel erg vroeg vanmorgen he Nou hier echt een supernacht gehad, rond 1 uur in slaap gevallen, niet hoeven plassen en om half 7 voor de eerste keer wakker. Moet vandaag rond de middag naar vk bellen en dan vragen of ze vanavond nog s wil strippen. Anders vrijdag naar het ziekenhuis voor CTG, echo en waarschijnlijk gelijk inleiden. Kom op dus beeb, je hebt nog 3 dagen en een beetje Fijne dag meiden
hoi meiden kwam even kijken als der baby nieuws was en jawel hoor. @genle gefeliciteerd met jullie dochter julia!!! @lieke gefeliciteerd met jullie dochter maud!! @skatje gefelicteerd met je zoon aiden!! @mvy wat een schatje, en inderdaad je zal het wel een stuk drukker hebben nu, ach rustig aan we lopen niet weg hoor hihi. en zag nog een baby foto weet even niet meer van wie maar die zag der ook zo lief uit. nou meiden ik ga even ontbijt en een poging wagen om een afspraak te krijgen bij de gyn.
Ten eerste: @Gentle: gefeliciteerd met je dochter Julia! @Lieke: gefeliciteerd met je dochter Maud!! @Debzie: gefeliciteerd met je dochter Tess! @Skatje: gefeliciteerd met je zoon Aiden! Goedemorgen allemaal, nou ja..goede? Lig al vanaf 6.15 steeds pijnlijkere (voor??)weeën op te vangen. Omdat ik al zo lang last heb van dit soort dingen, durf ik er niet op te vertrouwen of het nu echt gaat beginnen, of dat het weer af gaat nemen. Het is in elk geval zeer pijnlijk en het wordt steeds erger. Moet zo vlos bellen voor 3e strip-sessie, dus ik hoop dat ze snel even een kijkje van onder kan nemen. Als de ontsluiting nu ineens stuk verder gevorderd (het was eergisteren 2 cm) is dan denk ik dat het wellicht gaat beginnen vandaag. Zo niet dan krijg ik denk ik een zenuwinzinking en dan laat ik me weer opnieuw strippen. Of als het al mogelijk is vraag ik of ze mijn vliezen wil breken, omdat ik het niet zie zitten om met deze pijn tot donderdag door te lopen.. Succes allemaal!
Nou, ik heb net naar de tandarts gebeld en hij is nog op vakantie.... Ik kijk het nu nog maar even aan en hoop dat het vanzelf weggaat...
Goede morgen, Alle nieuwe mama's gefeliciteerd. Bij mij zijn vanmorgen de vliezen spontaan gebroken. Dus nu is het afwachten. Raar hoor, ineens zat ik in een plasje vocht op de bank. Niets geen knap in mijn buik etc. Het werd gewoon nat, en toen ik ging staan liep het langs mijn benen. Heb nog geen weeen alleen wat harde buiken. Dus kan nog wel even duren. Iedereen die vandaag wel bevalt, heel veel succes!