Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Melisa, veel succes he! Fijn dat het nu echt begonnen is :D

MamadeLuxe, hoe kan dat nou? Na het strippen moet het toch juist op gang komen? Ik hoop dat het alsnog doorzet en dat dit de stilte voor de storm is!

cjpt, hahaha, een Skip Bo verslaving???? Graag gedaan!! :D
    Is het ook op internet??
    Welke site gebruik je dan?

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hoi hoi,

heb geen tijd om op iedereen te reageren, maar wil wel even alle nieuwe mama's feliciteren!! :)

En Jessi86, wat een prachtige ogen heeft jouw dochter!! :)

3. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Hanna, op Zylom.nl

Ahhhh dikke tranen hier net... een tijdje geleden had mijn beste vriendin een babyshower voor me gegeven. En nu krijg ik met de post zo'n fotoboekje binnen met allerlei foto's van die dag erin en een hele lieve tekst op de achterkant. Als ik straks opgedroogd ben ga ik haar maar gauw bellen. Als ik dat nu doe gaat ze met me meehuilen en dat zal ik haar niet aandoen op haar werk ;o)

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    cjpt, ik ga zo gelijk even kijken.
    En, wat lief zeg van je vriendin om zoiets te maken!!!

5. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Mik van harte gefeliciteerd met Senna!

@Pluis: jeetje wat een schatje! Een echte blondie! Volgens mij heb ik nog nooit zo'n blond babietje gezien, bedenk me nu dat dat wel gek is (dat ik die dus nog nooit gezien heb, niet dat ze blond is haha!) Prachtig meisje!
    En wauw... al naar 5 flessen per dag? Mag ik vragen wat de tijden dan ongeveer zijn, en hoeveel ml per fles? Wij zijn hier blij als meneertje een keer 7 ipv 8 flessen per 24 uur wil.... (100 ml per fles, maar als ie er 8 wil gaan ze niet allemaal leeg, snap je)

@Mamadeluxe: geen paniek, misschien is het stilte voor de storm! Oh ik lees nu dat Pluis precies hetzelfde zei :D

@cjpt: wat lief van je vriendin zeg! Even opdrogen dan maar :p

6. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Ha LadyJenn, ja maar ik ben vandaag 41wk+2dg dus al bijna een week verder ;) vandaar dat ik daarvoor mag bellen, want vrijdag wordt ik overgedragen aan t ziekenhuis (protocol bij 41+5)

7. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Even spammen! Wat vinden jullie van mijn kleine grote kanjer?

8. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Hij is vandaag weer in de tummytub geweest, dat is toch zooo lekker :)

9. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Miekiepluis, wat een schattig meisje zeg!! En idd erg blond! hihi.. en lief die foto van jullie samen!

@Melisa en Anna, zet em op!! Spannend!!!

Liefie en Miekiepluis, ben wel beetje jaloers op jullie met de flesvoedingen. Hier natuurlijk borstvoeding, maar dat blijft zo vaag want weet natuurlijk nooit hoeveel hij binnen krijgt! Dus soms drintk hij om de 3 uur, soms om de 4 en soms na anderhalf uur al!! pff... :(
    Maarja ooit krijgen wij ook wel een ritme...??

10. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Liefie, wat is ie lief!!!!!!!!!!!!

11. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

alles goed? het is rustig hierzo. maarja het is dan ook lekker weer.
    ik had vanmorgen het zh gebeld, en hun stuurde me weer terug naar de vk dus ik had hun gebeld, dat het zh me niet wou hebben. en hun hebben dus wle een afspraak kunnen maken voor morgen 8.10 dus het is even afwachtten nu. me hoofd is der helaas niet beterder opgeworden.
    ik krijg alleen wel een andere gyn want de gene die ik had is der niet en de vrouwlijk was volgepland. maarja als ik maar geholpen wordt.

ga nu even baby te huur kijken vindt ik wel grappig om te zien alhoewel ik nooit me eigen kind zal opgeven daar vor

12. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @hanna, ja bizar he, het zou op zijn minst heel erg horen te gaan rommelen, dat de bevalling dan daadwerkelijk begint na strippen dat kunnen ze nooit garanderen, maar opzijn minst krampen hoor je ervan te krijgen, nou niks van dat hoor, ja paar harde buiken op de fiets, nou olé :(

Echt flink balen want het deed hardstikke zeer en had al 2 cm ontsluiting.

13. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Mamadeluxe, ik had begrepen dat het niet direct hoeft te werken maar dat het áls het werkt binnen 24 uur is. Weet even niet wanneer ze je geholpen hadden maar kan het niet dat het bijv vanavond komt als je rustig in bed ligt?

Hier al heel de dag hele pijnlijke harde buiken. Zo erg is het nog niet eerder geweest. Vroeger kon ik doodziek zijn tijdens mijn menstruatie en dan lag ik soms ook krom te trekken van de pijn. Ga dus weer een beetje terug in de tijd.
    Ben maar gaan liggen want da's het meest prettig. Weet niet of ik nou hoop dat het een begin is of dat ik opzie tegen de pijn van weeen die zeker weten nog veeeeel erger zal zijn ;o)

14. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mamadeluxe balen dat het niet helpt het strippen, je zou toch denken als je al 2cm heb dat het wel doorzet daarna, wie weet stilte voor de storm?

15. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @cjtp nou hopelijk is dit gevoel ene voor teken voor je,. zal wel leuk dat jullie kleine meid is de wereld komt bewonderen

16. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @cjpt: spannend, ik herken dat gevoel trouwens dat je beschrijft

17. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Mamadeluxe, heb jij ook dat als je staat of zit het erger is dan wanneer je ligt? Alsof de zwaartekracht de pijn erger maakt ofzo. Ben ook al 20x naar de wc gegaan vandaag. Veel plassen verder niks. Voelt wel steeds alsof ik aan de diaree ben ofzo maar er komt niks. Ohja en pijn in mijn rug.

Hmmm als ik het zo opsom dan gaat het straks nog ergens op lijken ;o)

Ik zou echt ZO moeten lachen als dit doorzet en ik vanacht/morgen ga bevallen. Mijn nicht (en ook vriendin) d'r kleintje wordt morgen 1 en toen ze maanden geleden hoorde wanneer ik uitgerekend was zei ze gelijk al: ohja, nou dat gaat 'm weer worden hoor, wedden dat die meiden straks op dezelfde dag jarig zijn! Straks krijgt ze nog gelijk ook haha.

18. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    pfff meiden ik word zoooo moe van Milan.
    En ik vind het zo erg dat ik dit zeg!!!!!!!!!
    Had ik hem net gevoed, en me borsten doen al zeer....spuugt ie alles weer uit!!
    En je raad het al...nu heeft hij weer honger..
    Ik vind de borstvoeding zoo tegenvallen. Ben vermoeid, hij hapt de afgelopen dagen niet goed dus nu doet het zeer! En hij komt 's nachts ook gewoon om de 3 uur en overdag soms langer. Dus dag en nacht heeft ie nog niet helemaal door!
    ik heb het zo gehad...

Ga morgen naar het consultatiebureau, die hebben inloopspreekuur... want ik vind dit niks hoor!

19. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @cjpt: nee i wish, hier op een paar krampen na nog niks. Dus ik kanniet zeggen dat ik dat ook heb als ik sta of loop.

Het klinkt wel echt hoor, komt en gaat het of is het continue?

20. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Cjpt, ik kan me je gevoel zo goed voorstellen dat je niet weet of je blij moet zijn als dit het begin is of bang omdat dit het begin is

Ik heb bij lange na nog niet het idee dat er binnenkort wat gaat gebeuren ***steekt kop in t zand***

@ Annie, hè bah vervelend dat het effe niet gaat. Hoop dat ze je morgen weer op weg kunnen helpen. Ik vond met Roos de bv ook enorm pijnlijk de eerste weken, echt niet grappig

Deel Deze Pagina