Hey Dames, @ Lieke ik wens je heel veel succes de aankomende dagen, hoop dat alles goed gaat! Voor degene onder ons met mooie echo's geweldig! Ik moet pas 13 januari dus mag nog even wachten, moet eerlijk zeggen dat ik dat nog niet eens zo heel erg vind kan ik nog even op mn gemak aan het idee wennen van nog zo'n spruitje erbij! Ik hoop niet dat jullie het me kwalijk nemen maar het gaat hier allemaal zo snel en ik kan echt niet onthouden wie wanneer onderzoeken etc heeft. Ik zeg altijd maar zo, bij je bevalling gaan je hersencellen ook mee en die is bij mij wel heel erg van toepassing Nou druk weekend voor de boeg maar zal af en toe proberen een beetje mee te lezen. O ja voor de aanstaande papa onder ons, geweldig dat je er ook bent! Mijn man is altijd een beetje sceptisch in zulke zaken dus die zullen we hier helaas niet zien Groetjes Isolde
Waardeloos he, tis dat mijn hoofd vast zit anders zou ik dat echt nog vergeten! Om maar niet te spreken over mijn sleutels........ drama!
December 2008 18: Ginny(vk),Liefie (vk+echo) wolliewobbel(ehco bij gyn) 19: Daan78(echo),Wup(echo),Nicole(echo),Conijn(vk),Simmer(vk+echo) 20: Doosje80(echo) 21: 22: Strana(echo),Yl24(vk), Slagroomtoetje (echo+vk) 23: Marty(echo),LoningToBe(echo),Esprit(echo) Alice (echo) 24: 25: 26: 27: 28: 29: Fon(vk) 30: Monique(vk),Ellybelly(vk) 31: Skatje (1e echo), Verhip (1e echo) Januari 2009 01: 02: miss layla (echo),Gusam (echo), Kimmeding (intake vk) 03: 04: 05: 06: MamavanYouri (2e echo) Alice (intake vk) 07: cjpt 1e echo gyn 08: 09: Alice (2e echo) rose (1e echo/intake gyn), kimmeding (1e echo) 10: 11: 12: 13: Ginny intake zwangerenspreekuur / cjpt intake VK 14: Gentle 2e echo + bloedonderzoek bij vk, Dewi intake VK Inkerbell intake VK 15: Skatje intake vk, Inkerbell 1e echo .wolliewobbel (1e afspraak vk) 16: 17: 18: 19: Strana(vk) 20: Gusam intake vk incl. echo. 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Februari 2009 01: 02: 03: 04: Ginny gyn 13 weken echo
ja overal mee, ook op mijn werk vergeet ik van alles..moet echt opschrijven wat ik wil doen op een dag....maar ja ben liever vergeetachtig van misselijk.....ff afkloppen... 8-[
@Gusam, ik zou niet weten meid hoe het op dit moment zou moeten voelen sorry. Maar je moet echt proberen jezelf niet zo druk te maken hoor, kom op hoofd omhoog en ga er vanuit dat alles goed zit! Ohhhhhh en heerlijk ja die Marco Beginnen jullie nou mijn term puddinghersenen te snappen
Ik snap m, moet morgen ook gaan werken. Moet om 6.45 beginnen dus hoop dat de ochtendmisselijkheid nog even achterwege blijft! Wil het echt nog niet vertellen en wat betreeft die vergeetachtigheid dat zijn ze van mij wel gewend.....hihi hoef ik me dus niet voor te verontschuldigen!
Hey meiden, Wat word er hier veel geklets. Ik heb nu niet de fut om alles bij te lezen dus kan niet overal op reageren. Heb vandaag 10 uren gewerkt met maar een half uurtje pauze. Was nu ook ff lekker Marco aan het kijken..brullen geblazen bij het liedje dochters. Gelukkig zag manlief het niet, want die heeft een hekel aan marco! Verder nog niet echt misselijk hier, soms het gevoel dat het allemaal niet lekker zit, maar echt misselijk nog niet. Alleen mn boobs zijn al zowat een cup gegroeid (ik had niks, dus laat maar lekker groeien ) Voor iedereen die morgen ook een echo krijgt: Succes, en hoop voor jullie op een prachtige echo. Liefs, Wup @Lieke, spannende dagen voor jou zeg! Ik hoop zo voor je dat het allemaal goed mag gaan! Morgen hier de eerste echo, ik vind het allemaal zo spannend. Ik heb nog steeds die ongi-krampen en dat vind ik best eng. Ik hoop zo dat morgen alles er goed uit ziet. Vanavond lekker proberen te relaxen.
Lieke, hoop dat de echo maandag goed is! Sterkte met afwachten Ik wist trouwens niet dat die vergeetachtigheid al zo vroeg begint? Ben benieuwd wat voor kwaaltjes ik ga krijgen haha Mvm ga ik ook doen denk ik, maar nu nog niet. Eerst maar even goed zekerheid hebben, is nog zo onwerkelijk allemaal. Wanneer vertellen jullie het aan familie? Wij willen het met kerst aan mijn vriend zn familie vertellen, dan is iedereen ook mooi bij elkaar En morgen gaan we langs mijn ouders. Ze weten dat we met medicatie bezig waren, dus kan het toch niet voor me houden haha. Is wel vroeg maar als het mis zou gaan vind ik het prettiger als ze dat weten denk ik.
Wup, ik hoop dat je morgen een mooie echo hebt! Geniet ervan! @ Emma21 wij vertellen het pas rond de drie maanden, kan me echter wel voorstellen als je er zo lang mee bezig ben geweest dat je het moeilijk voor je kunt houden. Mijn eerste zwangerschap was dat ook heel moeilijk maar inmiddels lukt het me redelijk zet gewoon het knopje om en denk er niet aan! Best knap al zeg ik het zelf.....hihi
@gusam ik zou je neit al te veel zorgen maken en je kan daar beter van af blijven kan niet goed zijn als je daar aan gaat zitten. wij willen eht met de kerst vertellen ben nu heel druk over internet aan eht spuren voor wat spullen te vinden die ik wil hebben voor mijn broertje (zit in hetleger) wil ik een leger rompertje halen voor mijn schoonzus kleine schoentjes of pantoffeltjes want die is helemaal gek van schoenen en voor de opa's en oma's een ehbo doos (eerste hulp bij opvoeden) en dan daarin een luier oordopjes een romper een mutsje en speentje ofzow en voor mijn opa en oma gewoon een paar sokjes en mutsje nu nog al die spullen gaan vinden
Leuk idee rose! Ik heb twee rompertjes gekocht, 1 met I love opa en 1 met I love oma, Zie die gezichten al voor me al ze het uitpakken hahaha
Rose wat leuk zeg, volgens mij ben je erg creatief! Ik heb het de eerste keer er gewoon uitgegooid en niets aan gedaan ben nu wel van plan om het iets origineler aan te pakken! Hoe weet ik nog niet maar heb nog even de tijd om daar over na te denken!
@emma, gewoon vertellen wanneer jij wilt. Wij hebben het (schoon)ouders dezelfde dag dat wij het wisten ook verteld. Na al die tijd kon ik het echt niet voor me houden. Ik heb ook al de neiging om het "de grote wereld" te vertellen, maar wacht nog tot 6 januari, als ikd e teweede echo gehad heb. Ga nu ff verder janken bij een mooi nummer van Marco!
Hallo dames, Ik kom me hier ook heeel voorzichtig aanmelden. Als alles goed mag gaan dan ben ik 22 aug. uitgerekend. Ik heb wel sinds 4 dagen heeel weinig buinverlies, maar heb gehoord dat als je geen krampen of pijn hebt, en geen rood bloed versliest dat het niet zo erg is. wel spannend hoor na mijn curretage (13 mnd geleden) weer zwanger. liefs bahar
@Bahar, gefeliciteerd! Bruin (oud) bloed hoeft zeker niks te betekenen. Probeer er lekker van te genieten!