misschien kun je een klein beetje liegen en er twee dagen bij aan plakken, ik denk niet dat iemand dat door zou hebben.
Anna: hoera, wat fijn dat jullie prachtige zoontje Teun Abel er dan eindelijk is, heel hartelijk gefeliciteerd! Nu maar lekker genieten van elkaar na die zware bevalling en de eerste schrik over de gezondheid van Teun... Petra: Happy Birthday en een hele fijne (babyloze) dag toegewenst! Lekker warm weer heb je zeker en ik denk inderdaad dat jullie beebje een eigen verjaardag zal krijgen. Well done! Nog steeds zie ik Mamadeluxe, Marina, LadyJenn en Cjpt op het forum: zal wederom weer aan jullie denken vandaag en natuurlijk duimen dat de baby's zich nu toch echt een keer gaan aandienen. Sterkte in de hitte! Bij ons in het ziekenhuis leiden ze in aan het begin van week 41, tip? Jullie zijn er al overheen, maar in het kader van de vraag van Cjpt misschien wel handig... Marty: klinkt als het echte werk, zet hem op! Het was weer een pittige nacht voor velen zie ik, hoop dat jullie vandaag toch een beetje kunnen uitrusten/relaxen. Zelf niet top geslapen, maar het kon slechter. Elke, fijn dat alles goed is met de baby! Hoop ik morgen ook te horen, want ook onze baby is erg rustig. Ga er wel vanuit dat die samentrekkingen (geen schoppen dus) van ons mannetje komen, anders kan ik misschien een carrière overwegen op de kermis: een buik die vanzelf beweegt ! Fijne dag allemaal! Mijn ouders komen vanmiddag langs en dan gaan we nog een keer lekker uit eten, ga er toch vanuit dat de baby een dezer dagen wel eens moet komen ondanks gebrek aan voortekenen.
Moon, gefeliciteerd met je dochter Lisa, Anna, gefeliciteerd met je zoon Teun! Was idd, zware nacht, slecht geslapen!!!! ZO maar even douchen. Denken jullie aan het weeralarm van vandaag?! Gaat flink hozen en waaien.
Het weer doet hier zo gek, stralende zon en ineens grote druppels regen tussendoor...k zocht nog naar regenboog maar die bleef uit...pfff hebben jullie het ook zo benauwd?
Goedemorgen meiden, Ik heb ondanks de warme slaapkamer echt prima geslapen. Ik werd pas om 9 uur wakker en voel me super nu Goed gevoel! Ik las iets over speentjes en verwarring tussen tepel en speen: Mijn zus, een betje mijn ervaringsdeskundige met 4 kindjes heeft altijd gelijk een speentje gegeven als het kindje daar behoefte aan bleek te hebben. Niks geen verwarring opgetreden, dus hier liggen ze al klaar Ik vond het ook zo leuk om ze te kopen hahahha! Cjpt, mooi dat je vriend Skip Bo ook leuk vindt en nog mooier dat je gewonnen hebt hihi!! Over het inleiden: Ik zou gewoon zeggen dat je de datum wel weet, maar het niet gaat vertellen. Da's wel zo duidelijk voor iedereen toch? Anna, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Teun Abel. Ik vind de namen erg mooi! Geniet ervan! Elke balen dat het weer niet is door komen zetten. Maar wel fijn dat de ctg prima was. Nog even geduld dus! MamadeLuxe, ik had mijn geld voor deze nacht eigenlijk wel op jou gezet.... Helaas... weer niet...Zal je net zien he, blijft deze lekker lang zitten.... Petra, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Fijne dag! Ga je nog wat speciaals doen? Marty, spannende dag voor jou dan. Misschien heb je vandaag je baby wel in je armen!! Succes!! Succes iedereen met de hitte. Hier staat de ventilator al lekker aan! Fijne dag! Groetjes, Hanna
Tot nu toe weet ik alleen dat ik komende dinsdag weer naar de vk moet als ze nog niet geboren is. Dan ben ik 41+2. Ze gaan dan toucheren en kijken of er wat te strippen valt. Krijg dan een afspraak bij de gyn later in de week voor CTG etc. Ik ben dan volg week zondag 42 weken. Dus had inderdaad al wel bedacht om even te kijken wanneer ze in ons zkh een inleiding inplannen. Als ze het bijv in het weekend doen dan kan ik tegen de rest zeggen dat het maandag pas is. Maar als ze het doorschuiven naar maandag... weet niet of iemand erin trapt als ik er dinsdag van maak bijv. Nouja, eerst maar hopen dat het zover niet komt. Maar ik heb er een raar voorgevoel bij. En tot nu toe zijn al mijn voorgevoelens in de afgelopen 3 jaar uitgekomen. Of het nou ging om uitslagen van bloedonderzoeken/zaadonderzoeken/miskraam/zwanger zijn etc. Mijn intiuïtie heeft me niet 1x in de steek gelaten. Hihi laat ik duimen dat dit de 1e x gaat zijn ;o)
Bij ons ook vreemd weer... Kids zitten al buiten in het badje..vervolgens begint het te regenen, dan weer zon....dan weer regen...hmmm vermoeiend..en het is superbenauwd...getsie...
Goedemorgen @mik gefeliciteerd met jullie dochter senna!! @anna gefeliciteerd met jullie zoon teun!! @hanna sterkte hoor ik weet wat het is als je zo,n last van je mond hebt ! erg vervelend .. ik moet volgende maand nog voor wortelkanaalbehandeling .... dus niet te lang met de pijn blijven lopen hoor dat deed is dus wel en dat is dus het resultaat Ik mag me nu aansluiten bij de mama,s die overtijd lopen ze heeft het nog naar haar zin binnen in me buik hihihi ik denk dat ze van het weekend komt iedereen fijne dag groetjess tall
Moontje van harte met de geboorte van Lisa!! Anna van harte met de geboorte van Teun!! @Verhip, jij en ik hebben dus precies hetzelfde meegemaakt, met die borstvoeding en de tepels en het nemen van de beslissing etc. Ik snap helemaal hoe je je voelt, maar geloof me: je hebt de goede beslissing genomen! Nadat ik was gestopt moest ik nog wel een paar keer huilen om er echt afscheid van te nemen, maar ik voel me nu zo veel beter. Mijn tepels zijn echt aan het genezen en de energie die het hebben van de pijn kostte, kunnen we veel beter aan iets anders besteden. Bijvoorbeeld aan het genieten van je kindje!! @Ladyjenn: Rens vindt de hitte niet zo leuk... hij ligt in enkel een rompertje in zijn reiswieg te pitten, maar hij voelt heel warm aan. En als hij dan krampjes heeft en heel hard gaat krijsen dan raakt hij zowat oververhit, ben gisteren al met koude washandjes in de weer geweest om hem af te koelen.... @Petra: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! @alle overtijd dames: wat is dat toch met jullie... ga nou 's bevallen joh!! Het weer doet hier ook raar. Zojuist vielen er een paar dikke druppeld. Maar ik wil nu naar het cb gaan lopen voor het inloopspreekuur, dus ik hoop dat het nou droog blijft. Mijn allereerste uitstapje helemaal alleen met Rens..... 8)
@liefie ik wil best hoor alleen denkt uk daar anders over hahahha hier net ook wat druppels maar nu weer volop de zon succes bij het cb altijd weer spannend en leuk zo,n eerste uitstapje samen
@marina nou de warmte valt reuze mee hier in huis dus dat scheelt gelukkig wel. @cjtp wij hebben het wel gezegd dat ik maandag wordt ingeleid. wij zitten namelijk met de hond die ergens naar toe moet. ze kan geen hele dag alleen zou wel kunnen maar vindt ik zielig. en ja alleen de opa's en oma's weten het hoor. voor de rest hebben wij het niet verteld. eerst wou ik het ook niet vertellen maarja we ontkwamen der niet aan
@ Petra: Van harte gefeliciteerd meid!! @ Noa: Nou ik hoop eerlijk gezegd gewoon dat het niet zo warm wordt vandaag
Mogguh meiden! Cjpt: Hé, de dag is pas begonnen! er kan nog van alles gebeuren hoor! En wat voor vreemd voorgevoel heb je? Dat je niet hoeft worden ingeleid of juist wel? En inderdaad, gewoon de datum stil houden mocht je worden ingeleid, of een datum geven die 2 dagen verder ligt dan de werkelijke datum... Ik leef zo met je mee meis! Hou vol! ( iets anders kan namelijk niet...sorry to burst your bubble...hihi!) Hanna: Fijn dat je zo goed hebt geslapen! En dat met dat warme weer...blugh! Mamadeluxe: Hou vol meid, ik leef met je mee meis! Heb je niks aan maar toch! Conijn: Alweer 4 weken??? Man, wat gaat dat hard he! Hier is ze ook alweer 2 weken en 4 dagen oud... En het voelt alsof ze er altijd al is geweest... petrabr: HOERA!!! Gefeliciteerd meid, met je verjaardag! Hoop dat de bay dan nog even blijft zitten... Anna: Gefelciteerd met jullie zoon, Teun! Genieten meid! Moontje: gefeliciteerd met jullie dochter! Genieten hoor! Hier lijkt het erop dat mevrouw een klein ritme aan het opbouwen is. Ze is vanacht dan wel na 4 uur weer gekomen voor haar fles, maar ze is nu al 5 dagen tussen 8.30 en 10.30 wakker en dan valt ze als een blok in slaap. En 's avonds tussen 19.00 en 21.00 is ze wakker... Grappig om te merken dat je dat toch gaat doorzien. Lief is vandaag naar school, maandag moet hij weer beginnen. Daar zie ik wel een beetje tegenop, ben een beetje bang dat ik mezelf geen draai kan geven zo die hele dag... Maar goed, eerste weken heb ik toch nog veel visite, dus voorlopig ben ik nog niet echt alleen. En daarna zien we wel weer! Liefie: leuk! Voor het eerst naar buiten is zo leuk! Ik had de hele tijd de neiging om te roepen "hallo!! Kijk mij!! Ik loop hier met mijn dochter!!" Meiden, zet de tuinsproeier aan, eet veel ijsjes, zorg da je het koel houdt! Ik denk zo ontzettend aan jullie! Liefs, Pluis
cjpt, je hebt nog even de tijd he om gewoon te bevallen. Het is nog geen dinsdag, dan helpt misschien het strippen wel. Dat is wel gebleken bij meerdere meiden hier toch? Hier schijnt de zon nu. Daarnet waren er wolken... Ook een beetje raar. Nou ja binnen is het iig niet zo warm, nu 23 graden. Dat is nog wel te doen lijkt me. Vanmiddag lekker naar mijn zus de fysio Ook erg lekker !!
@ Miekepluis (en Hanna) ik weet dat het inleiden nog ver weg is hoor ;o) Ik moet er ook gewoon vanuit gaan dat het zover niet komt. Maar iedereen (omgeving, vk's etc) roept gewoon al weken dat ze snel komt omdat mijn buik zo vol zit en ze klem zit en bla bla en er gebeurt gewoon op een paar krampen na helemaal niks!! En vandaag ben ik het ineens zat. En toen bekroop me vanochtend dat voorgevoel dat ze ook niet uit zichzelf gaat komen. Bah ga ik zitten janken... ben die stomme hormonen zat! Het heeft gewoon alles bij elkaar lang genoeg geduurd. En het idee dat er straks misschien weer zkh bezoeken aan zitten te komen... heb dat kl*te zkh genoeg gezien in de laatste 3 jaar. Ik zou gewoon zo graag willen dat er in deze hele kindje-krijgen-molen eens 1 ding gaat zoals IK het wil... We hebben overal hulp bij nodig gehad en zou nu zo graag eens het gevoel willen hebben dat mijn lichaam ook iets ZELF kan, zonder hulp van doktoren etc. Ga maar even douchen en daar verder janken, voel ik me daarna vast weer beter! sorry voor mijn hormoonuitbarstinkje ;o)
Anna, gefeliciteerd! Ik kom zo terug om uitgebreid te reageren, visite staat voor de deur. Cjpt, dikke knuffel voor jou!! Ik hoop dat ze snel komt, begrijp het helemaal dat je niet weer naar het ziekenhuis wilt.
@Cjpt, je weet het nooit!! Ties diende zich ook compleet onverwachts aan! ik was ervan uitgegaan nog zeker een week te hebben. dikke knuffel meid, en veel sterkte! het komt goed!! Anna en Moon gefeliciteerd!! Verhip, ik kan me goed voorstellen dat je op fv bent overgegaan. hier ook heel veel pijn ondanks goed aanleggen en geen spruw oid. ik kolf nu al 2 dagen alle voedingen en dat gaat godzijdank een stuk beter, maar ook dat is niet geheel pijnloos