Teun, welkom! Gefeliciteerd Anna1976! Elke 29, ja zeer zoete baby vannacht! na zijn fles om 19:00 geslapen tot 1:00! Daarna weer tot 4:30! en daarna tot 6 uur, nou ik ben dik tevreden! Ik ga alleen niet hopen op een herhaling want dan valt dat zo tegen als ie het weer helemaal anders gaat doen MamaDeluxe, je schreef: Er zijn sommige baby's al netjes met 37 weken geboren op het forum en ik ben nog nooit weer zo ver zwanger geweest als nu, juist nu komt dat niet zo goed uit En ik dacht: Misschien juist daarom? Te gespannen ergens waardoor het niet start? Of is dat te ver gezocht van me... Alle overtijd dames, sterkte en beebjes, kom op, zelf geboren worden is veel leuker dan ingeleid worden! LadyJenn75, hoe de beebjes het doen in de hitte, nou hier nog redelijk ok... Wel zweet hoofdje snel maar ik probeer hem koel te houden, in een romper leggen en gelukkig slaapt hij vandaag veel want van huilen krijg je het alleen maar warmer natuurlijk... Vasthouden en dragen voelt wel als iets te warm allemaal maar hoeft niet heel veel omdat hij vandaag veel slaapt, handig dus Petrabr, gefeliciteerd met je verjaardag! mumtobe21, badjas, thuis gebruik ik hem, had hem mee en dacht van te voren, dat ga ik niet gebruiken en dat deed ik ook niet! veels te warm ook...
@marina nee hij valt het in huis wel mee gelukkig, maar nu komt er ook meer wind aanzetten dus is ook wel lekker.
MamadeLuxe, je bent dus gestript???? Spannend wordt het nu! Hopelijk zet het nu door! Hier waait het ook al aardig hoor en is het al lekker afgekoeld!
ow nee tis hier net een mistral wind...echt heel warm ...is niet lekker hoor! Beetje spooky ook, zo van "wat komt er zo aan" haha
@hanna bij jouw dus ook al lekker verkoeling door de wind lekker he. @marina ja die mistral wind heb je vaak in zuidfrankrijk he, dan is het maar afwachtte wat er komt, hier is de wind ook niet heel koud maar ook niet te warm precies goed hihi. heb wel de was binnen gehaald, was ook al droog hoor maar dacht voor het aanst weer nat wordt hihiu
@ Noa: Ja heb het overleefd ben wel heel de dag binnen gebleven... nu begint het heerlijk te waaien buiten dus ik hoop op een flinke afkoelende bui vanavond, zodat de nacht een beetje aangenaam is.. ik ben ook steeds onzeker over mijn vluchttas dus kan je helaas niet helpen... hier ga ik 'm zeker gebruiken want ik ga bevallen in het kraamhotel!! @ Rianne: Thanx voor je antwoord over de badjas, jij hebt 'm dus ook niet gebruikt... dan laat ik 'm ook gewoon lekker thuis!!
Wordt hier alleen maar warmer en warmer, 34,6 graden nu, pff. Echt vies benauwd! Krijg er een beetje hoofdpijn van.
@mumtobe hopelijk krijg je een verkoelden bui, hier begint het nu nog harder te waaien en te omweren dus wie weet. en jij gaat dus in kraam hotel. dat hebben wij hier niet. hier bevakl je in het zh als je wil, en 3 uur later ben je weer thuis. dus ja ik heb echt alleen een tas nodig voor moment daar.' heb de kleertjes van de beed wel in haar eigen tas gedaan. @bloem ow bij jouw wordt het warmer pfff moet ik wat wind jouw kant opsturen? meiden ik neem ook de speen mee naar zh maar die moet natuurlijk is uitgekookt worden, maar hoe neem ik hem dan mee want moet natuulijk wel schoon blijven
Ik zag een vraag over de ochtendjas: ik had m wel mee, maar heb m niet gebruikt. Na het douchen deed ik gewoon mn pyama weer aan, en dan liep ik gewoon in pyama over de gang. Hij nam wel erg veel ruimte in in mn koffertje. Over warmte en babys: hier nog een baby die al de hele dag in haar rompertje ligt. Ze heeft op zich niet zoveel last van de warmte, beneden is het bij ons redelijk koel (24 graden). Vanmiddag wou ze zo'n 2 uur geknuffeld worden, en toen waren we allebei wel wat klam/zweterig. Maar zodra ik haar in de wieg of box legde begon ze weer te huilen, ze wou echt bij mamma zijn. Ik ben wel heel blij dat het de komende dagen wat koeler wordt, we zijn vandaag de hele dag binnen gebleven vanwege de warmte, zou leuk zijn als we morgen even kunnen wandelen. Petrabr, gefeliciteerd met je verjaardag! Mamadeluxe, ik hoop (weer ) voor je dat je binnen nu en een paar uur weeen krijgt, en dat de baby vandaag of morgen geboren wordt. Cjpt en Marina, hetzelfde voor jullie natuurlijk! Hier begint het ook te waaien, heerlijk. Ik hoop dat het zo goed losbarst, dan koelt het lekker af. Heb de tuinstoelen al in de schuur gezet, kunnen ze niet door de tuin gaan vliegen hihi. Het is hier wel erg rustig geworden he? Je kunt merken dat er een hoop bevallen zijn. Ik blijf jullie allemaal gezelschap houden tot iedereen is bevallen hoor. Ik hoor onweer!!! JIPPIE!!!
@ Noa: Ow bij jullie al onweer... normaal heb ik het er niet op maar nu mag het komen Tja ik ga juist in het kraamhotel bevallen omdat ik dan wel dichtbij het ziekenhuis ben mocht er iets zijn kan ik via de interne gang met bed en al naar het kraamhotel en ik het kraamhotel heb ik het voordeel dat als ik snachts beval ik zoiezo tot de volgende ochtend 10 uur mag blijven en dus niet na 3 uur naar huis moet, vriendin van mij is echt midden in de nacht naar huis gestuurd, en daar zit je dan met beebje... kraamhulp komt pas de volgende ochtend om 8 uur... ik ga daar in principe dus ook echt alleen bevallen, maar mocht het snachts gebeuren blijf ik daar tot de volgende ochtend! er bestaan van die spenen bewaardoosjes, misschien kan je daar nog eens voor kijken...
@ Jessi: Ja idd ik zit ook met dat probleem dat die badjas gewoon TE veel ruimte in beslag neemt... ik heb al besloten, dat ding blijft lekker thuis!!
Ik had geen badjas mee en ook niet nodig gehad. Na het douchen deed ik gewoon schone pyamabroek aan en een shirtje! Dus lekker thuis laten! Hier trouwens ook geen dextro en sultana nodig gehad, wilde alleen maar water!!! Maargoed dat verschilt natuurlijk per persoon. Ik had ook overgegeven dus misschien ligt het daar aan.. @Rianne, wat lekker dat je kleine man goed heeft geslapen!! @Ollekebolleke, jij dus ook lekker geslapen!! Scheelt wel he of er nou 3 of 4 uur tussen zit. Hier was het vannacht 2 uur, 6 uur en 10 uur! Ook erg lekker. @Cjpt, ik teken ook voor je!! Snap dat je thuis wilt bevallen en het ziekenhuis helemaal zat bent!! @Petra, GEFELICITEERD!!! Ooh en dames...vandaag was ik uitgerekend.... Gek hoor...
@ Eten in vluchttas: ik wil eigenlijk ook iets meenemen voor het geval dat je trek krijgt oid, maar ik zou dus echt niet weten wat!! daarbij komt ook nog eens dat ik ontzettend bang ben om misselijk te worden en uiteindelijk over te moeten geven tijdens de bevalling, dus k vind het een beetje moeilijk... in het kraamhotel is ook geen winkeltje ofzo net als in het ziekenhuis, dus iets laten halen is ook geen optie...
ik had ook geen badjas mee en heb m ook niet gemist. iets te eten trouwens ook niet. tijdens de heftigste weeen werd ik idd misselijk ed dus ik moest ook niet aan eten denken. pas ruim 2 uur na de bevalling realiseerde ik me dat ik de hele dag nog niets op had vandaag waren we met de auto even weg, mijn vriend liep heel even de praxis in om wat te halen. de auto stond in de schaduw dus Ties en ik bleven zitten. opeens begint hij keihard te huilen, haal ik m uit de mc is ie drijfnat van het zweet!! dus ik voel me keischuldig, moest denken aan baby's die dood zijn gegaan in auto's. heb m snel zijn kleertjes uitgetrokken op zijn romper na en hem aangelegd om vocht te geven (auw!) toen kwam papa terug en konden we gelukkig naar huis. stelt eigenlijk niets voor maar wat voelde ik me schuldig zeg! natuurlijk vindt zo'n klein mannetje die warmte helemaal niets! ik kon wel janken! zo, dat moest er even uit!
@rianne, ja dat zou heel goed kunnen hoor, door alle spanning, dat ik het tegenhoud @noa, spenen bewaardoosje, is al gezegd @annie, alleen nog menstruatie gevoel, hopelijk vanavond als de kinders liggen....
@Marieke, jeetje even schrikken dus!! nou meis daar kan je ook niks aan doen hoor!! Het is gewoon moeilijk wat je ze nou aan moet trekken!! Kan gebeuren hoor!! @Mumtobe, ik zou gewoon iets in je tas doen, een liga of sultana ofzo. Dan weet je in ieder geval dat je iets hebt.
BUDDYNIEUWS!!!!! Sanell: Wij zijn net om 12.25 de trotse ouders geworden van een 2e meisje Amber Marielle, 3680 gram 52 cm. Alles goed met iedereen! Later mee... VAN HARTE GEFELICITEERD SANELL!!!