Suzie83: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prinsje Milan!! Daan78: Wat vervelend idd, dat de kraamvisite op zich laat w8en..? Misschien willen ze je nog ff met rust laten.. Zijn de kaartjes wel op de post gegaan? Komt goed!
goeiemorgen meiden. hier een lekkere nacht gehad.en dus nog steeds rond en gezond. @marina gefeliciteerd met jullie zoon. @mamadeluxe jeetje wat een toestand nou je zal wel blij zijn dat je snel mag verhuizen en inderdaad stress is niet goed voor de beeb. @anna jullie maken het nu dus goed, fijn om te horen en nu maar lekker genieten thuis. @marina hier ook een laatste dagje kinderloos. morgen om 8uur mogen wij ons melden.vindt het wel een raar idee hoor. @suzie gefeliciteerd met milan nou meiden ik ga de was doen enzo. wil alles schoon hebben voor morgen
Thnx dames voor de tips van de zere borsten! Ik heb het vandaag in mijn linkerborst net al een beetje gemasseerd onder de douche, er spoot gewoon een hele straal uit maar de plek is er nog steeds. Straks eens de tip van Gentle toepassen en in een andere (rugby) houding voeden. Gister waren we op een feestje en ik had aan elke kant 3! pads in. En toch een heel nat shirt toen ik thuis kwam.. Gelukkig had ik er een wijd shirt overheen maar zo kun je toch nergens meer naartoe gaan? Monique, fijn dat de dag zo goed is verlopen! Hahaha ik zie het al helemaal voor me als jij je bukt voor de post en alles nat is Daan, dikke knuff meid. Jullie hebben het echt moeilijk he! Eerst problemen met voeden en nu weer jou onderkantpijn Hopelijk is dat snel over en kun je Noortje weer lekker zelf in bad doen enzo. En wat die droom betreft : de meeste dromen zijn bedrog (maar toch niet leuk om zo wakker te worden...) Iemand zei het al maar misschien wil het kraambezoek je wel even rust geven... Maar toch niet leuk als niemand belt ik snap je helemaal! Cjpt, jij loopt nog steeds zwanger rond... Jeetje zeg jullie meisje laat echt op zich wachten! Vind wel echt dat je er positief onder blijft, ik kon dat niet hihi. Zo, ik heb vanmorgen al boven alles gepoetst. Hadden gisteravond een feestje.. Waren al best vroeg thuis want ik was doodmoe. Maar manlief had wat veel bier op en die ligt dus nu al de hele morgen voor pampus met hoofdpijn :x en ik voor 2 kindjes zorgen... Waarvan eentje nogal druk hihi. Pff ik word gek van die lekkende borsten... Al mijn uitwasbare pads liggen alweer in de was (ik ga niet steeds een was draaien voor 6 pads) en mijn weggooi pads zijn op (handig op zondag) dus ik heb nu die lilypads in... zal straks wel weer een lekkage krijgen... Zo, genoeg geklaagd Veel sterkte voor de zwangere dames/overtijd dames!! Ik lees lekker mee en hoop dat jullie snel mogen bevallen. En alle bevallen dames (ik hou het niet meer bij allemaal) Van Harte Gefeliciteerd met jullie wondertjes!
Marty gefeliciteerd met Samuele! Suzie gefeliciteerd met Milan! Populaire naam.... @Monique: Fijn dat je zo'n leuke dag had gisteren! En bedankt voor je lieve stukje! Vind het helemaal niet erg om een top mama genoemd te worden hihihi. Ach het blijft zoeken naar de middenweg... als ik het huilen niet meer kan aanhoren ga ik hem echt wel oppakken, maar dan voel ik me weer rottig dat ik de consequentheid van 'het boekje' doorbreek... maarja je moedergevoel moet toch de overhand houden vind ik. Gisteravond zijn we begonnen Rens in te bakeren met een hydrofiel doek. Nou, hij is net Houdini de Boeienkoning zeg! Binnen 5 minuten heeft hij zichzelf eruit gewerkt, ongeacht hoe strak we hem erin doen en met hoeveel plakkers we 'm dicht plakken. Sterke bink! Hij heeft uiteindelijk vannacht wel heel goed en lang geslapen (1e slaap van 21 tot 03.30 uur en daarna om 5.30 weer). Trouwens, over het huilen.... (dit is interessant voor iedereen!!), dit is wat het consultatiebureau mij heeft uitgelegd: Een normaal huilpatroon voor een baby bij het inslapen is dat ie begint te huilen, dan een pauzetje, dan weer huilen iets harder, dan weer een pauzetje, dan nog harder huilen/overstuur, dat noemen ze de huilpiek, dan weer een pauze, weer even huilen maar alweer iets zachter, dan een steeds langere pauze en dan vanzelf in slaap vallen. Dit duurt gemiddeld een half uurtje in totaal. Rens huilt ook precies met zo'n patroon met van die pauzes, alleen duurt het soms zoooo veel langer dan een half uur, dat wij het dus niet meer kunnen aanhoren en dan ga ik het doorbreken door hem op te pakken en te troosten en dan moet je weer van voor af aan beginnen te tellen.... :x Harde plekken in borsten.... echt vervelend he! Ik ben bijna helemaal klaar met kolven, heb de bv helemaal afgebouwd, maar nu heb ik opeens ook weer zo'n plek en moet ik toch weer kolven om een borstontsteking te voorkomen... balen! Wat ook helpt: koude kompres erop tegen de ontsteking. Maar als je weer gaat voeden/kolven wel weer eerst warme kompres erop, dan gaan de klieren weer open, een mee-masseren! Voor iedereen die morgen sowieso aan de bak gaat (Marina, Noa, ...iemand vergeten??): SUCCES!
Hey liefie, Dat van dat huilen dat is bij ons ook zo. Het duurt langer dan een half uur, maar uiteindelijk gaat Nathan wel slapen. Ik vind het soms dan alleen zo jammer dat ik hem na een uur weer wakker moet maken om te eten. Het is ook zo verschillend. De ene keer huilt hij 5 minuten en gaat slapen. Het andere moment is hij eerst ruim een uur wakker in zijn bedje en begint dan te huilen. Ik ga deze week op het cb vragen of een puckababy (inbakerzak) wat voor hem zou kunnen zijn. Ook heb ik infacol gekocht, want hij heeft toch ook wel pijn in zijn buikje. Ik durf het alleen nog niet zo goed te gebruiken. Tja het rust en regelmaat principe ging hier eerst goed, maar Nathan is nu toch weer wat minder constant. Ach het zal er wel bij horen he. Ook van het warme weer kan hij van slag zijn. Het lijkt wel of hij kleertjes met blote armen en benen gewoon niet fijn vind. Ook lijkt hij meer buikpijn te hebben met de warmte. Tja konden ze maar praten he!! Alle nieuwe mama's gefeliciteerd en alle mama's die nog moeten: zet m op!! En toch ook, hoe stom het misschien ook in je oren klinkt, geniet van die laatste dagen. Mijn mannetje is nu al een maand oud en ik begin vooral nu te beseffen dat ik niet meer zwanger ben (en zal worden) en dat begint steeds lastiger te worden. Terwijl ik zo blij was dat hij er was, want ik had het helemaal gehad. Het intieme en veilige van het kindje bij mij dragen mis ik toch echt!! Kus
Is dat tegenwoordig "normaal" dan? Ik heb mijn kindjes nooit zo jong al laten huilen...(en nee ze zijn niet verwend)
Om te beginnen: alle nieuwe mama`s gefeliciteerd met jullie kleine wonders! Monique: borstvoeding en lektieten, hmm dat heb ik ook, Finn had vanmorgen net gegeten, sta ik me af te drogen na het douchen, iedere keer een natte buik, dus ik iedere keer gvd hoe kan dat nou, staat vriendlief me aan te kijken en zegt schat je kan wel blijven afdrogen maar eerst zoogcompresse zou wel schelen denk ik!! GRrrr waarom ik was net schoon! en vanacht ook iedere keer doorlekken, dus ik snap wat je bedoelt erg vervelend, maar t schijnt er bij te horen! Gentle: is het een idee om je bv eerst opgang te helpen met een kolf en dan aan te leggen? Heb ik ook gedaan bij Finn, omdat hij ook erg veel moeite had om het opgang te krijgen en als het dan opgang was was hij alweer moe, dus even eerst voorkolvene tot het goed loopt, dat was bij mij 1 minuut ongeveer en dan aanleggen, nu gaat het wel goed. Wow wel mooie foto`s hoor! En badderen op de 2de nacht is Finn in het ziekenhuis voor het eerst gebadderd en daarna de 4de dag thuis en nu doe ik het wanneer ik het nodig vind en dan in bad/tummy-tub of onder de douche, net waar we zin in hebben! dus gewoon aankaarten hoor dat je je kleintje ook eens gewassen of gebadderd wil hebben. Ginny: wat vervelend dat de bv niet wou, maar je bent evengoed een goede moeder als je flesvoeding geeft hoor. Tuurlijk is het vervelend als je lijf niet mee werkt, maar je bent ook stoer als je je hier aan durft over te geven en dus stopt. Je bent er echt geen slechtere moeder door hoor! En wat een schatje zeg. Mama van Youri: dat stuwingsgevoel heb ik ook constant in mijn rechter borst, weet ook niet zo goed wat ik hier mee moet, probeer toch zo veel mogelijk aalbei de borsten te geven, maar rechts blijft voller en pijnlijker. Mama de luxe: Hmm zijn die buren en hun oppas wel helemaal goed in hun bovenkamer??? Wat een stelletje ....... piep. Succes en ik zou zeker de politie in schakelen, dit is niet leuk meer! Daan: ik heb dagen dat ik het lekker rustig vind even geen kraamvisite, maar helemaal niks en ook geen belletjes nee dat lijkt me ook niet leuk en ik kan me dan ook wel voorstellen dat je er verdrietig van wordt, tis dat je in apeldoorn woont anders was ik wel even bij je langs gekomen! Dikke knuffel en geniet maar lekker van je meisje. Annie: zoals jou nacht nu is gegaan gaat het bij ons al een paar dagen, echt heel vervelend, maar ben er nu bij Finn achter dat hij graag lichamelijk contact heeft en niet alleen wil zijn, want honger kan hij bijna niet hebben na 1 uurtje. Maar vervelend blijft het wel. Ik hoop voor je dat het snel beter gaat. dikke knuffel en neem vanmiddag ff wat extra rust. Liefie: haha sorry maar ik moest even lachen om jullie kleine houdini! Klinkt erg grappig Conijn: ik heb ook de infacol gebruikt en hij begon wel veel meer te winden, ik weet nou eigenlijk niet of het helpt, dus ben nu weer even gestopt en wil dan naar het verschil kijken, gaat hij weer meer huilen dan ga ik het weer gebruiken, maar anders laat ik het zo. Het schijnt er gewoon bij te horen en zolang het niet te lang duurt neem ik het maar voor lief. Zoogcompressen en lektieten: ik heb nu de zoogcompressen vand e hema, wat een rampendingen:x Maar ik had vorige week zoogcompresen van het merk Jippie`s en echt wow die doen goed hun werk, het is geen gewone maar heeft er spul in zitten wat gel word als je lekt, dus minder snel lekkage of eigenlijk nee ik heb met die dingen helemaal geen lekkage gehad Ze zijn nu op, maar maandag ga ik er zeker nog een doos of 5 van halen, aangezien de winkel waar ik ze vandaag had mee stopt. Iedereen die morgen mama gaan worden: succes en jullie kunnen het, dikke knuffel van ons Iedereen die in de kop van Noord-holland woont: De baby-discounter Daalder in Anna Pualowna stopt er mee en heeft een uitverkoop van de hele winkel, ALLES gaat weg voor de helft van de prijs of meer! Dus wie nog wat nodig heeft, ga daar eens kijken Hier ging het vanacht eindelijk eens wat beter Finn heeft voor het eerst 4 uurtjes tussen een voeding door geslapen Echt ik werd wakker en was helemaal geshokt! Maar wel erg fijn, verder gat het best wel goed en naar mijn idee groeit Finn ook lekker, maar dat zullen we morgenochtend zeker weten als we bij het cb zijn geweest om te wegen. Oeps sorry een heel verhaal, maar was dan ook even niet geweest.
Baby laten huilen, ik laat haar ook niet zo lang huilen hoor. In het begin eigenlijk helemaal niet... Ik denk dat ze net de aandacht en warmte van papa en mama nodig hebben als ze huilen... Maar goed iedereen doet het op de manier wat ze het beste vind! Ollekebolleke, jij schreef over de Jippie's pads. Heb eens gekeken en ze lijken me ook heel fijn. Hebben ook uitwasbare dus ga die denk ik ook maar eens bestellen
Even geen zin om een heel verhaal te tikken, maar ook hier heeft Ukkie nog geen zin om buiten te komen spelen... Kom nou Ukkie, 't is hardstikke mooi weer, mama wil met jou aan de wandel!!!!
Jullie laten de baby meestal gewoon huilen (even dan)?! Ik kan dat echt niet. Zodra hij huilt haal ik hem alweer uit zijn bedje. Weet dat dit ook niet goed is, maar ben zo bang dat het aan mij ligt. Dat hij niet genoeg gegeten heeft ofzo. Hij ligt nu te huilen en ik twijfel alweer aan mezelf. terwijl hij net 35min aan de borst gelegen heeft en echt geen honger kan hebben. Vaak begrijp ik ook gewoon niet waarom hij huilt. Vooral 's nachts, hij wil gewoon niet in zijn eigen bedje liggen. Zodra ik hem bij mij leg is hij stil. Maar wil ook niet dat hij daar aan gaat wennen. Tips iemand?? xxx Suzie
Je baby is net een paar dagen oud, ik persoonlijk heb ze altijd veel bij me gehad de eerste weken/maanden en dan vanzelf werd dat minder en kwamen we ieder in een eigen slaap/knuffel/voedings ritme...dat duurt gewoon eenmaal even, was het maar waar dat je bevalt en je kind zit hoppa in een ritme dat ons volwassenen het beste aanstaat...dat zou lekker makkelijk zijn! Geef het ff tijd
**Inbraak** hallo alle (aanstaande) mama's !! Zet 'm op dames die nog moeten bevallen, het kan nu echt niet lang meer duren En alle nieuwe mama's gefeliciteerd !! Vond 't leuk om even te spieken hier, ik ben een juli 08 en april 10 mama . En over 't huilen, doe vooral wat goed voelt voor jezelf ! Oppakken mag best, ze zijn tenslotte 9 maanden bij je geweest en komen ineens in de grote vreemde wereld en hebben veel knuffelbehoefte. Nou succes iedereen, nog 7/8 maanden dan zijn wij aan de beurt **Uitbraak**
Suzie, ik ben het met mamadeluxe eens. Ik heb Youri ook veel bij me gehad in het begin en nu slaapt hij ook heel goed alleen. Dat komt vanzelf. Milan is nu nog zoooo jong, je kunt hem echt nog niet verwennen! Lekker bij je pakken hoor!
hallo meiden, Even mijn verhaal doen hoor . onwijs bedankt voor de felicitaties voor de geboorte van Suze. Ik had vrijdag de hele dag een soort van weeen maar heel onregelmatig, niet echt pijnlijk en veel tijd ertussen, 10 minuten/kwartiertje. Andy bleef een beetje in de buurt maar ik had geen idee of het ging doorzetten of niet en ik kon het niet vertellen want mijn moeder vind het altijd zo leuk om mee te leven en te lezen hier op de pagina. Ik was de hele dag superrustig in mijn hoofd EN helemaal klaar Om een uur of 21 's avonds begon het wat erger te worden en dacht ik dat het ging beginnen. Om 22.00 uur zijn we gaan timen, ze waren best pijnlijk maar met hele milde pauzes om de 5/6 minuten verloskundige kwam om 23 uur en constateerde 7 cm ontsluiting, joepie dacht ik en gelijk erachteraan..... IK DURF DIT NIET, HELP, HELP HELP ik had nog steeds pijnstilling in mijn hoofd dus gauw naar het zieknhuis waar ik natuurlijk niks meer kreeg, even de knop omzetten in mn hoofd maar ik had het nog steeds onder controle (al deed het echt heeeel erg pijn) Om 1.30 mocht ik voorzichtig mee gaan persen zonder persdrang (wat ik niet durfde en dus weigerde) en 4 minuten is Suze eruit gelanceerd omdat mijn lichaam dacht: jij niet persen.......echt wel 1 scheurtje en verder alles prima in orde. wat een geluk en wat ben ik blij dat het achter de rug is
Petra Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Suze Fijn dat het zo snel is gegaan, geniet er lekker van! Ik zal zo gelijk weer even de lijst bij gaan werken, want er was nog iemand bevallen...weet alleen even niet meer wie... In elk geval ook gefeliciteerd meid!
Voor wijzigingen en/of toevoegingen een PB'tje sturen aan Hanna1974 of Ginny (niet aan ons beide) ================================================== Augustus 2009 Mama's! BEVALLEN: 24 mei - Sebastiaan - zoon van Worldofme - 30 wkn? - Tijd? - Gewicht? - Lengte? 30 mei - Simon & Lucas - zoons van Sweepy - 31 wkn? - Tijd? - Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - Lengte? 14 juli - Finnley - zoon van Mamamoon24 - 35w6d - 13.47 uur - 3200 gram - 49 cm (12 aug) 14 juli - Maxim - zoon van Muis511 - 35w5d - Tijd? - 2483 gram - 45 cm (13 aug) 20 juli - Quirine - dochter van PPA - 38w3d - 14.38 uur - 3885 gram - Lengte? (31 juli) 22 juli - Lupe - dochter van Ollebolleke - 38w4d - 21.29 uur - 2990 gram - Lengte? - (1 aug) 23 juli - Nathan - zoon van Conijn - 38w3d - 12.37 uur - 3895 gram - 50 cm - (3 aug) 26 juli - Hugo - zoon van Rian83 - 37w5d - 2.07 uur - Gewicht? - Lengte? (5 aug) 26 juli - Yasemin - dochter van Assi - 38w1d - 8.03 uur - 2840 gram - 48 cm - (8 aug) 27 juli - Kai - zoon van Kanela - 38w2d - Tijd? - 4010 gram - 53 cm (7 aug) 27 juli - Elias - zoon van Rianne80 - 38w2d - 13.23 uur - 3560 gram - Lengte? - (8 aug) 27 juli - Lisa - dochter van Simmer - 39w1d - Tijd? - Gewicht? - Lengte - (2 aug) 28 juli - Florine - dochter van Jessi86 - 38w5d - 11.34 uur - 3120 gram - 47 cm (6 aug) 29 juli - Rens - zoon van Liefie - 39w6d - 1.47 uur - 3020 gram - 50 cm - (30 juli) ? juli - Zoon - zoon van Hoops - 38w? - Tijd - Gewicht? - Lengte? - (11 aug) 31 juli - Ralph - zoon van Alice - 39w - Tijd? - 3705 gram - Lengte? - (7 aug) 1 aug - Djealy Rayvano - zoon van Linnie123 - 39w5d - Tijd? - Gewicht? - Lengte - (6 aug) 2 aug - Milan - zoon van Annie - 37w3d - 1.30 uur - 3440 gram - 49 cm - (20 aug) 3 aug - Fenna Elise - dochter van Miekiepluis - 40w2d - 14.52 uur - 3780 gram - 51 cm - (1 aug) 4 aug - Anna - dochter van Stephanie20 - ?w?d - Tijd? - 2470 gram - 46,5 cm 4 aug - Gijs - zoon van Annemarie76 - ?w?d - 22.49 uur - Gewicht? - Lengte? 5 aug - Fay - dochter van Roos - 39w2d - 12.50 uur - 4265 gram - 54 cm - (10 aug) 5 aug - Finn - zoon van Ollekebolleke - 37w2d - 15.45 uur - 2620 gram - 48 cm - (24 aug) 6 aug - Ayden - zoon van Kim3 - 38w2d - 9.48 uuur - 3130 gram - 47 cm (18 aug) 6 aug - Dochter - dochter van Renate007 - 40w5d - 9.20 uur - Gewicht? - Lengte? (1 aug) 7 aug - Chessie Scott - zoon van Wolliewobbel - 39w2d - 12.47 uur - Gewicht - Lengte - (12 aug) 7 aug - Bram - zoon van Sarah - 40w1d - 21.45 uur - 4500 gram - Lengte? - (6 aug) 7 aug - Florine - dochter van Welpje - 40w3d - tijd? - gewicht? - lengte? (4 aug) 8 aug - Ties - zoon van Marieke1983 - 40w - 20.15 uur - 3500 gram - Lengte? - (8 aug) 9 aug - Noor Helene - dochter van Daan78 - 41w1d - 13.57 uur - 2910 gram - 49 cm - (1 aug) 9 aug - Ivy - dochter van Fon - 40w6d - Tijd? - 3050 gram - Lengte? - (3 aug) 9 aug - Jacob - zoon van Wup - ?w?d - Tijd? - Gewicht? - Lengte? 10 aug - Ruben Maurice - zoon van Jingi - 40w4d - 6.25 uur - 3660 gram - Lengte? (6 aug) 11 aug - Tess - dochter van Verhip - 39w - 19.59 uur - 3150 gram - 48 cm (18 aug) 11 aug - Rosa - dochter van Natasja - 40w5d - 8.51 uur - 4430 gram - 52 cm (6 aug) 11 aug - Sigrid - dochter van Inkerbell - 39w1d - Tijd? - 3620 gram - Lengte? - (14 aug) 11 aug - Stef - zoon van Morgenzon - 38w -tijd? - gewicht? -Lengte? (25 aug) 11 aug - Tibbe - zoon van Nyn81 - 37w5d - 23.59 uur - 2890 gram - Lengte? - (27 aug) 12 aug - Esmee Jasmijn - dochter van MvY - 41w2d - 7.00 uur - 3740 gram - 52 cm - (3 aug) 13 aug - Yrsa - dochter van DesireeK - 40w - 11.15 uur - 3400 gram - 53 cm (13 aug) 13 aug - AivyLynn - dochter van mvja - 38w3d - 15.35 uur - 2675 gram - 47 cm (24 aug) 13 aug - Kane Casey - zoon van Ginny - 40w3d - 19.08 uur - 3845 gram - 55 cm - (10 aug) 14 aug - Sarah Niamh - dochter van Blurry - 39w1d - tijd? - 3400 gram - 49 cm ( 19 aug ) 14 aug - Anouk - dochter van Monique27 - ?w?d- -18.00 uur - 4560 gram - 55 cm 14 aug - Aiden - zoon van Skatje - 39w5d - 8.07 uur - 3840 gram - 52 cm - (16 aug) 14 aug - Milan - zoon van Suzie83 - 38w5d - Tijd? - Gewicht? - Lengte? - (23 aug) 15 aug - Zoon - zoon van Bellaluna - 38w6d - tijd? - gewicht? - lengte? 16 aug - Maud - dochter van Lieke1979 - 40w5d - 10.30 uur - 3545 gram - 51 cm (11 aug) 16 aug - Bart - zoon van Mama Esther - 40w3d - 12.42 uur - 3656 bram - 52 cm - (13 aug) 17 aug - Tess - dochter van Debzie1984 - 40w2d - tijd? - gewicht? - lengte? - (15 aug) 17 aug - Julia - dochter van Gentle - 39w6d - 15.45 uur - 3610 gram - 54 cm - ( 18 aug) 18 aug - Senna - dochter van Mik - 38w4d - 4.30 uur - 2750 gram - lengte? (28 aug) 19 aug - Lisa - dochter van Moontje - 39w1d - 7.30 uur - 3120 gram - lengte? (25 aug) 20 aug - Teun Abel - zoon van Anna1976 - 41w6d - 3.28 uur - gewicht? - lengte? - (7 aug) 20 aug - Amber Marielle - dochter van Sanell - 40w - 12.25 uur - 3680 gram - 52 cm - (20 aug) 20 aug - Samuele - zoon van Marty - 40w6d - 14.02 uur - 3540 gram - 51 cm - (14 aug) 22 aug - Svinthe - dochter van Hanna1974 - 39w1d - 1.14 uur - Gewicht? - Lengte? - (28 aug) 22 aug - Suze Leanne - dochter van Petrabr - 39w4d - 1.34 uur - Gewicht? - Lengte? - (25 aug) 22 aug - Milan - zoon van Nita82 - 40w - 9.43 uur - 3570 gram - Lengte? - (22 aug) Er zijn al 32 jongens geboren! Er zijn al 28 meisjes geboren! Afspraken: Augustus: ? Uitgerekend op: 6 augustus: Ceertje 7 augustus: Hibatullah 9 augustus: Marina71 - Buddy: Ginny 14 augustus: Sjanienu1 LadyJenn75??? 15 augustus: Sanna31 16 augustus: Cjpt - Buddy: Hanna1974 Bos Carlie 18 augustus: Aguamiga Velobabe 19 augustus: tal (Mama 1985) 1ste Wondertje 21 augustus: Liz0104 22 augustus: Megababs 23 augustus: Fiona1987 24 augustus: KristaB (tweeling) Peetje22 26 augustus: Noa307 - Buddy: Annie22 27 augustus: Elke - Buddy: Liefie Emma21 Csillag 28 augustus: Korsou 29 augustus: Brusje 30 augustus: Bloem1978 Mumtobe21 - Buddy: Kim3 MamaDeluxe - Buddy: Sarah1987 31 augustus: Corinne348 Farfallina Er worden nog 13 Meisjes verwacht! Er worden nog 7 Jongens verwacht! Van 4 beebjes is het geslacht Geheim! Van 7 beebjes is het geslacht Onbekend!