Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @bahar, gefeliciteerd en welkom
    bruin mag idd, maar hoop toch dat ook dat snel stopt voor je

@daan, hi hi die puddinghersenen zorgen voor geweldige verhalen

@les, super reactie van je zus
    foliumzuur moet tot 8 of 10 weken (staat er bij mij op) maar wordt wel aangeraden om daarna zwangerschapsvitaminen te nemen (waar dan ook wel weer foliumzuur in zit)

@Tigger, gefeliciteerd en welkom

@Miekiepluis, jaaaaaaaa 8 wk!
    en volgens mij straal jij gewoon ofzo dat iedereen het ziet

@MamavanYouri, beterschap voor jou en je kleintje

@Ivje, gefeliciteerd en welkom
    ga er maar in geloven meid :D

2. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Moontje, wij doen precies hetzelfde!
    Alleen heb ik een shirt besteld met : Ik ben Stoer! Ik word grote Broer!
    Op de voorkant want het was me echt te duur voor een shirt wat je maar 1x aandoet... Vind het wel leuker zoals jij het hebt ;)

3. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Gefeliciteerd! Onwerkelijk allemaal he! ik had gisteren een positieve test en geloofde het niet. Heb er toen later nog maar één gedaan, maar die is toch echt ook positief! Ik probeer dus echt te genieten nu, maar heb zoveel verschillende gevoelens nu! Blij, zenuwachtig, bang, etc. etc.

Maar ik geniet wel hoor! Het komt beetje bij beetje!

4. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Ik vond het inderdaad ook wel duur, maar ik was zo in de wolken en kon me zo voorstellen hoe het er uit zou zien, dat ik het maar gedaan heb...en dat shirtje gaat in een doorzichtig ophangsysteem straks! Als het goed is, krijgen we het maandag of dinsdag binnen..Hoop dat het op tijd is!

5. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Dankje Monique!

Moontje, wanneer heb jij het dan besteld? Ik gister en ze zeiden duurt ongeveer 5 werkdagen...
    Dus ik hoop ook dat ik het dinsdag uiterlijk nog krijg hahaha :)

6. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss
    Ik ga nog een leuke manier verzinnen om het de ouders te vertellen.

Mijn ouders zijn al opa en oma bij mijn zus, maar voor de ouders van mijn man is het nog helemaal nieuw. De ouders van mijn man weten ook nog niet dat wij aan het proberen waren zwanger te worden. Dus die verrassing zal wel behoorlijk groot zijn.

7. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Ook toevallig! Ik heb het ook gisteren besteld! Laten we inderdaad hopen dat we het nog voor de kerst ontvangen! Haha, we laten iedereen tegelijk weten dat we zwanger zijn en ook nog eens op dezelfde manier! Geweldig!

8. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    goeiemorgen all

@les leuk dat je tegelijk zwanger bent emt je zus :D en foliumzuur kan je het best tot 12 weken slikken maar daarna maakt het neit uit of je het wle of neit slikt kwaad kan het geloof i kniet.

@daan ik heb je een pb gestuurd met mijn persoonlijke info.

@tigger gefeleiciteerd, ik heb dat ook af en toe hoor maar dat is heel normaal

@marieke ik probeer wel te sporten maar leke keer als ik geweest ben dan heb ik zoiets van heb ik neit teveel gedaan :S

@mama van youri he bah snel beter worden hoor voor de feestdagen ;)

@moontje oh wat lief dat je zoontje dat rond loopt te roepen :D echt schattig en trouwens nog gefeliciteerd :D

@ivje gefeleiciteerd met je zwangerschap geniet er maar van

@miekepluis yaeh 8 weken :D klinkt al zo mooi he

ik heb heerlijk geslapen vanacht, ik heb alleen als ik op mijn buik ga liggen pijn in mijn borsten die worden echt veel harder nu en pijn in mijn tepels maar dat heb ik al vanaf mijn eisprong.
    ik ga misschein als ik nog tijd heb vandaag met mijn moeder de stad in gezellig wat kleertjes kopen maar dan word het geen skinnyjeans hihi maar een leuk vest wat ik straks ook nog aan kan zonder dat ze de link legt :D

9. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Het is zo geweldig om het te vertellen! Bij de eerste hadden we Nijntje boekjes gekocht: kleine pluis en die ingepakt voor ouders/schoonouders. Mijn moeder sprong door het huis, mijn vader pinkte een traantje weg en mijn schoonouders knuffelden ons bijna dood! (die knuffelen anders nooit!) Je kunt je ouders geen mooier cadeau geven!

10. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @daan ik wil het reowuens best wel leren :d als je eht me uitlegt hihi en hoe ik de link onder mijn naam moet zetten, want in je eentje is het idd wel veel he

11. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Goede morgen dames,

Op de valreep wil ik me nog graag aansluiten bij jullie. Wij zijn ongeveer 28 aug uitgerekent... Na een miskraam en een jaar proberen is het gelukt! Hopelijk blijft dit wondertje lekker zitten.

12. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    @rose: wat ben jij een schatje zeg! ik heb net je stukjes gelezen op de beebiesite. Je schrijft superleuk en je kunt meteen lezen dat je echt zo lief bent! jij wordt zeker een lieve mama!

Ik ga ze zeker blijven lezen!
    Kun je dat zo aanmaken, die site?

13. zicht

zicht Niet meer actief

Gefeliciteerd!
    Ik neem aan dat je 28 aug bedoeld? ;)

14. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Welkom! En ik hoop ook dat dit wondertje blijft zitten! Maar daar gaan we gewoon vanuit! Gefeliciteerd!

15. zicht

zicht Niet meer actief

goede morgen allemaal!

wil jullie even allemaal een fijne dag wensen!

16. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Hihi...Ik heb net een gedichtje voor mijn ouders gemaakt om het te vertellen...Zomaar ineens uit mijn duim! En al zeg ik het zelf, ik vind hem erg lief geworden!

Een cadeau voor kerstmis hoort prachtig in papier
    Niet op een papiertje, beschreven zoals hier
    Een cadeautje aanwezig, maar nog o zo klein
    Het duurt ook nog wel even voordat het zichtbaar zal zijn
    Niet een cadeautje wat nu al je kunt gebruiken Of ruilen als het moet
    Het zit namelijk nu wel veilig en het zit daar nog wel goed
    Een cadeautje waar je op moet wachten, met een groot portie geduld
    Maar wel een mooi cadeautje, waar je nog jaren van genieten zult
    Al nieuwsgierig? Willen jullie het al weten?
    Het mooiste kerstcadeau van dit jaar is dat jullie in augustus opa en oma zullen heten…

Is mooi toch? Ik lees over allerlei babysites, ik heb er ook 1! Al sinds de dag dat we weten dat we zwanger zijn, ik wil hem alleen nog even voor mijn lief en mij houden tot ik de eerste echo heb gehad...Maar daarna zijn jullie welkom hoor!
    Nog 1 1/2 uur werken....

Liefs, Pluis

17. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Heb even mijn datum veranderd... hihi

18. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Wat een prachtig gedicht Pluis!

19. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Wow Pluis, supermooi! Heb je dat echt zelf bedacht? Vind het echt knap, erg schuildt een dichster in je ;)
    En dat tijdschrift krijg je ook als je van die zw.dozen aanvraagt (ik dacht die van Prenatal) want ik heb denk ik in december de laatste gratis Wij Jonge Ouders ontvangen :D
    Dus straks aanmelden voor die doos en dan krijg je het weer 1.5 jaar!

20. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

En nog van harte welkom aan alle nieuwe dames!
    Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina