Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    @Daan, he vervelend dat je nog zo last hebt van je onderkant. Maar hou ajb je rust anders duurt het nog langer meis, hoe vervelend het ook is. je kunt Noor nog vaak genoeg in bad doen.
    En kraamvisite....ja ik herken het...hier zijn er nu wel wat geweest, maar bij Pepijn kwamen het pas na 1 1/5 week een beetje op gang. Ik weet nog dat ik tranen met tuiten heb gehuild en tegen mijn vriend zei..."niemand wil ons mooie mannetje zien"... maar weet je het belangrijkste is dat jij en Rolf lekker kunnen genieten van Noor en dat jij goed opknapt, en ze komen heus wel. Dikke knuffel!

vannacht was Ruben van 3:00 tot 5:00 uur wakker, hij is een beetje een luie drinker, dus ff een paar slokjes dan indutten en als ik dan denk..hij slaapt, dan begint ie weer te murmelen en wil hij weer een paar slokjes...vermoeiend hoor.

Huilen, nee ik laat ze ook niet zolang huilen, zeker niet als ze zo klein zijn. Kan er trouwens ook niet tegen, en ik ben bang dat Pepijn ook wakker wordt, zit ik met 2 huilende kinderen.

@Suzie, Ruben wil snachts ook niet in zijn eigen bedje, dus die slaapt bij mij in bed. en over een tijdje gaat ie heus wel in Ijn eigen bedje hoor, je kan hem nu nog niet verwennen.

2. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Lieve allemaal,

Bedankt voor jullie lieve woorden, ja zoals het er nu uitziet gaan we ons inderdaad kwart over 7 morgenochtend melden bij het ziekenhuis en hopen we spoedig onze kleine schildpad vast te mogen houden.

De verloskundige is vanmorgen nog even wezen kijken, heeft nog een keer gestript, was nu 2 a 3 cm en voelde goed aan maar het mag nog steeds niet baten, ongelofelijk he. Hij/zij weigert gewoon naar buiten te komen...!

Noa heel veel succes ook morgen, hopelijk mag jij nu ook snel die kleine vasthouden. Ginny is mijn buddy dus ik zal haar sms en zodra er meer bekend is....

Liefs Marina

3. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    farfalina: proficiat met Valentijn!

noa en marina: succes morgen!

4. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Goedemorgen allemaal!!

Wie is ook nog zwanger :D???

Het gaat nu allemaal wel heel snel!

Noa, heel veel succes vandaag! Wat was ook alweer de reden dat je zo bijtijds wordt ingeleid?

Farfalina, proficiat met jullie zoon VALENTIJN!

Marina, super veel succes vandaag! 2-3 cm klinkt wel heel pos. :) Denk dat jullie een heel lief en rustig schildpadje krijgen...

Mamadeluxe, hoe is het bij jou? Zet het al een beetje door? Moet je nou nog steeds iedere dag op de fiets de kids wegbrengen?

Hanna, hoe is het met jou en je beepje, alweer lekker thuis?

Hier vandaag weer een poginkje acupunctuur. Ben benieuwd of het iets in gang zet. :( Ik wacht het netjes af hihi. Verder geen klachten. Beetje moe, maar voel me nu dan ook pas echt in verwachting! Nu kan ze elk moment komen. Dat betekent ook dat ik van alle momenten dat ik nog alleen met mijn mannetje ben ook intens geniet en we samen uit kijken naar ons kindje. Vind dit een heel mooie tijd! :)

5. MaMa 1985

MaMa 1985 Lid

18 dec 2008
    74
    0
    6
    Goedemorgen allemaal

Iedereen gefeliciteerd die ondertussen bevallen is !

@noa succes vandaag spannend hoor ;)

@marina succes vandaag !

Hier inmiddels 5 dagen overtijd en ben het nu toch wel zat aan het worden hoor pfff maar ja kan niks anders doen als afwachten ...;)

hoop dat het met jullie verder allemaal goed gaat ;)

Groetjess talll

6. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Mogguh, zal me ook maar weer even afmelden ;o)

Noa en Marina (jullie lezen dit niet meer maar toch) HEEEEEL veel succes vandaag! Ik ben stiekum heel erg jaloers dat het er na vandaag voor jullie opzit en jullie je wondertje in je armen mogen houden. Geniet ervan meiden!

Geen babies vanacht? Zal nu langzaamaan rustiger gaan worden met babynieuws want met zoveel zijn we niet meer. Er staan er volgens mij ook nog een paar op de lijst die we hier niet meer echt hebben gehoord.

7. LadyJenn75

LadyJenn75 Actief lid

19 dec 2008
    190
    0
    0
    Farfalina: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prinsje Valentijn!!

Goedemorgen ladies:)

Hier een onrustige nacht dat bestond uit plassen plassen en nog eens plassen, en hevige pijn in mijn onderbuik. Maar of het wat heeft opgeleverd...NOT!
    Vanmiddag moet ik naar de vk en vraag ik of ze me gelijk kan strippen en of anders een inleidings-afspraak maken. Eigewijs kruimeltje heeft het veel te veel naar de zin in mijn buik!
    Bizar idee dat ik zelf had gedacht dat beebje 8 augustus zou komen..nou wat zat ik er naast zeg..:D pfffffffftttt Mijn schoonmams is de 26e jarig...zul je zien hoor..ach wel n heeel mooi verjaardagskadootje;)

Marina en Noa: wat heerlijk dat jullie kruimeltje vandaag eindelijk in de armen kunnen sluiten!! Zet hem op he ladies!!!!

Cjpt en Mama 1985: Wat duurt w8en lang he...grrrrr:D Onze dag komt ook!! Ben alleen wel erg benieuwd welke dag:(

8. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @elke, nee hoor, de buurvrouw heeft een autootje kunnen lenen, haar kids zitten daar ook al op school, dus ze rijden mooi mee. Ze vinden alleen het overblijven niks, maarja :( tis even niet anders.

@cjpt en mama, ik heb met jullie te doen hoor, ik heb nu al totaal geen geduld meer en vraag me af of ie ooit komt nog.

9. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ LadyJenn, nou mijn vriend en ik hadden het er gisteren nog over. 16e uitgerekend en we hadden niet verwacht dat ze eerder zou komen maar dat haar verjaardag straks ZO laat in de maand zou gaan komen hadden we ook geen rekening mee gehouden.
    We zaten al te rekenen dat in het slechtste geval ze gewoon op de 31e pas geboren word! Ik ben op zondag 42 weken dus ga ervan uit dat ze eventueel inleiden over het weekend willen tillen. Dan zou dat dus maandag 31 aug worden! Echt een bizar idee!

Wat gaan jullie doen vandaag? Mijn mams komt stofzuigen en dweilen. En dan ga ik proberen niet te ongeduldig op haar te reageren hihi. Onaardig klinkt dat he?! Maar mijn moeder is gewoon heel erg druk/kletserig en ik heb nu erg behoefte aan rust.
    Hebben jullie dat ook? Dat je je wereldje steeds kleiner maakt en geen zin hebt in gezelschap?
    Ik kan het gewoon niet meer opbrengen om "gezellig en opgewekt" te gaan zitten doen als ik opmerkingen krijg als: het duurt nu niet lang meer, einde is in zicht, bij die en die kwam het ook zomaar op het laatste moment, ze zit gewoon te lekker, probeer dit of dat eens, misschien moet je de vk vragen om....
    nou zo kan ik nog wel even doorgaan.
    Ik weet het allemaal zelf ook wel maar heb gewoon stom weg geen zin meer om erover te praten. Ja hier, maar dat is voor mijn gevoel anders omdat jullie NU in hetzelfde schuitje zitten.

10. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @cjpt, ik herken dat wel, ik heb me ook helemaal teruggetrokken. Ik kan zelfs jaloers zijn op vriendinnen die ff gezellig dit gaan doen of dat gaan doen...bij mij wil niks meer, ik kom in slakkentempo vooruit, voel me wel 300 kilo en ik wil gewoon niet meer! Mijn oudste dochter is net vertrokken voor haar eerste dag in de brugklas en daar zit je dan met een opgezwollen lijf zwaar te balen dat ik haar niet kan helpen vanmiddga met deboeken, dat doet de buuf, ik wildat soort dingen allemaal zelf meemaken verdorie :(

11. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Mamadeluxe, ja kan me voorstellen dat je die dingetjes inderdaad graag samen met haar wil doen! Rare tijd is dit hoor. :(

Merk ook dat ik naar de baby toe steeds vaker dingen zeg als: "ja nou zit je wel gezellig te bewegen daar binnen maar kom er nou maar gewoon uit, kunnen we samen spelen, nu doe je mama alleen maar pijn".
    Voel ik me vervolgens nog bijna schuldig ook omdat zij er niks aan kan doen dat mijn lichaam de boel niet in gang zet. Ze is er nog niet eens en doe ik nu al lelijk tegen haar! :$
    En dan moet ik vervolgens weer om mezelf lachen... alsof zij begrijpt tegen wie ik het heb en wat ik zeg enzo... ;)

12. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    He meiden, thanx voor jullie lieve en opbeurende woorden. Doet me echt goed. En het zal echt wel op gang komen, maar zoals iemand al schreef (jingi geloof ik), ik heb echt wel gedacht wil dan niemand onze prachtige dochter komen bewonderen?
    Want ze is echt prachtig hoor. Heb foto's in mijn album gezet.

@Gentle, kan je gelijk zien waarom wij onze Noor, Apie noemen hihi.
    Oh en van dat vogeltje gebruiken wij hier ook. Maar meestal is het Apie hihi.
    Mooie foto van Julia trouwens.

@Noa en Marina, dit lezen jullie vast niet meer, maar heel veel succes meiden. Over niet al te lang hebben jullie je beebje in jullie armen.

@Jessie, lekker geslapen zeg. Wat goed.
    Noor heeft hier ook geslapen van 0.15 tot 05.00. Wat een zaligheid zeg.

@Debzie, ik gebruik photoshop om de foto's te verkleinen. Maar je kan ook fotoverkleinen.nl gebruiken of photobucket. Maximale afmetingen moeten 640x480 zijn geloof ik.
    Ben ook erg benieuwd naar de kleine Tess.

@Jingi, hier ook een slome drinker. We doen een uur over 90cc. eerst trapten we er nog in en legden we haar weer terug in haar wiegje, maar toen ging ze weer huilen. Nu weten we dus dat ze nog honger heeft.

Oh, Noor huilt. voedingstijd. Tot later.

13. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    @de nieuwe mama's: GEFELICITEERD!!!!

@Noa en Marina: Suc6 vandaag en ik hoop voor jullie dat het bij jullie net zo snel gaat als dat het bij mij ging...

14. LadyJenn75

LadyJenn75 Actief lid

19 dec 2008
    190
    0
    0
    Cjpt: wat een herkenning..hihi, Ook mij kun je momenteel niet echt happy maken met gezelschap. Komt denk ik wel weer opzetten als kruimeltje er eindelijk is.
    Toch was ik gister toch ff happy toen mn allerliefste dinnie me ff onverw8s een hart onder de riem kwam steken. Zo lieff!

Ik zeg trouwens precies hetzelfde tegen beebje in buikie. Je bent wel lekker aan het bewegen daar warm in mijn buikje, maar we willen nou toch wel kennismaken met jou hoor!! Kom er nu maar uit,mama is het nu wel zat om zwanger te zijn...en ja daarna voel ik me weer schuldig..:)

Mamadeluxe: Snap jou ook dat je baalt dat je niet je grote meid mee kan helpen, zo op haar eerste schooldag.
    Bij ons in de wijk is vandaag het huttenbouwen begonnen (duurt een week), en normaal kom ik wel tig keer langs om te kijken of het goed gaat en wat mee te helpen met timmeren. vervolgens sluiten ze dag af met een voorstelling en dan ben ik ook altijd van de partij..Maar in deze toestand gaat dat ook allemaal niet lukken. Ik stuur wat later oma ff die kant op..maar baal wel dat ik zelf de puf niet heb heen en weer te gaan..:x

Nou overtijders,kop op met z'n allen..we moeten nog ff...:)

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Goedemorgen meiden,

t wordt een klein select gezelschap zo inderdaad...
    volgens mij gaan wij het niet net als de juli mama's redden met 2 die overstappen naar de volgende maand... heb het idee dat het er hier wat meer gaan worden helaas :(

16. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @ Daan: hopelijk krijg je snel bezoek/telefoon. Jullie hebben in ieder geval een prachtige dochter!!!

17. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Thanx. Ik=trots *grote grijns smiley*

18. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Echt balen is dat he LadyJenn, ik voel me bijna schuldig tegenover de kinderen dat ik dit wilde... :(

Heeft brusje zich al gemeld vandaag? Zij rommelde toch ook?

19. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ LadyJenn, gelukkig ben ik niet de enige haha.

Net belde ik mijn mams even op om af te spreken hoe laat ze hier is vandaag en dan kan ik zo lelijk doen. Ze vroeg alleen hoe ik me voel... en ik hoor mezelf snauwen: nou in 1 woord GEWELDIG natuurlijk!
    Waarop ze zegt: ach meid, morgen naar de vk, die kan je vast helpen! En ik hoor mezelf weer: Hoezo, die trekt haar er echt niet uit hoor! Wil gewoon een week verder zijn!

Wat kan een mens toch lelijk doen he?! Voel me dan zo'n trut! Maarja, mijn mams kan gelukkig wel tegen een stootje.

Maar wat zal ik blij zijn als de hormonsters weg zijn en ik zelf niet meer zo'n monster ben ;o)

20. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Daan, bedankt voor je reactie op mijn andere topic! Enne... ik begrijp waarom jullie Noor Apie noemen. Haha wat een heerlijk ding zeg! Je krijgt vast snel visite en dan zijn ze allemaal niet meer weg te slaan bij je mooie meissie!

Deel Deze Pagina