Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @cjpt, jhahahaha hoe herkenbaar, mijn vriendinnen durven amper nog te vragen hoe het gaat, dan gaan ze nog net niet in vechthouding staan om zich evt te verdedigen tegen mij whahaha.
    Ik wil me na dit kindje laten steriliseren en mijn moeder heeft het daar nu ook iets te vaak over naar mijn zin, als ik klaag zegt ze, ja hierna gelijk maar doen he...dan krijg ik nu de neiging om te zeggen, nou mens, omdat jij het zo graag wilt, baar ik er nog wel 6 kleinkinderen voor je! Hoezo opstandig? :p

Ik wil ook helemaal niks meer, zelfs niet toegeven aan mijn nestdrang omdat het toch geen zin heeft want dat joch komt er toch nooit uit, waarom zou ik dan nog opruimen pffff ben toch niet gek....

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @daan, lieve foto's :D

3. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    meiden die overtijd lopen: ik duim voor jullie dat het snel gaat beginnen!!!

4. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Mamadeluxe, hahahaha oh wat zitten we heerlijk te klagen he?! En wat een monsters kunnen we soms zijn!
    Alleen daarom wil onze omgeving denk ik al dat we snel gaan werpen haha. Een oude vriendin van me was 5 dagen verder dan ik en is een paar weken geleden 3 weken te vroeg bevallen. Zit ik daar vorige week op kraamvisite en had ik even een opstandig momentje.
    Zegt ze heel subtiel en met een vette knipoog: ben zo blij dat ik de laatste loodjes niet mee heb hoeven maken... volgens mij is daar niet zoveel aan toch?! Hihi, sorry!

Ben ook benieuwd hoe het hier de rest van de dag gaat lopen. Mijn moeder is hier vanaf een uur of 12. Ga ook wel proberen zsm duidelijk te maken dat ik het liever niet over babies en zwanger zijn wil hebben. Maken we nog een beetje kans op een gezellige middag hihi.

5. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Goedemorgen dames!

@cjpt, iedereen begrijpt wel dat overtijd gaan echt niet leuk is toch?! Dus je mams vast ook wel! Wel fijn dat ze je helpt met schoonmaken.

Mamadeluxe en Ladyjenn nog even volhouden! (hoe kan het ook anders hihi) knuffel voor jullie!!

Nou ik ga gauw douchen, Milan slaapt nu...hij is de afgelopen 2 dagen echt huilerig! Maar ook echt brullen!

Me buddy is nu aan het bevallen, spannend!!!

6. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    zo, vandaag alleen met Ruben! Vanmorgen Pepijn naar het KDV gebracht, en dat was toch wel ff een logistiekgedoetje. Maar ja, kan ik nu vast oefenen voor wanneer ik ook weer aan het werk moet. blehh moet nog ff niet aan werken denken.

Ik heb net een draagdoek besteld bij Draagdoek.nl. zijn wel duur die dingen, maar omdat Ruben het zo fijn vind om tegen ons aan te liggen vind ik het wel waard. En het is ook makkelijk als ik met de 2 kids op pad wil. Als het goed is wordt ie morgen al bezorgd, dus ben benieuwd.

7. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    vandaag 3e poging gedaan om bram in de draagdoek te doen. Maar zodra ik hem erin wil doen gaat hij zich overstrekken en zet hem op een brullen!! Vind het dan zo zielig voor hem. Maar ik geef niet op, dat ding was inderdaad best duur, dus hij gaat het maar leuk vinden :p

8. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    Farfalina, gefeliciteerd met je zoon Valentijn!

9. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @jingi, heb jij geen duowagen dan? Mijn zoon is van febr. 07 en ik heb wel weer een duowagen gedaan hoor, wil het lekker makkelijk hebben en geen wegren praktijken terwijl ik zwetend met een kind in de draagzak loop....

@sarah, jammer dat hij er niet in wil, overstrekt hij zich vaker dan?

10. aguamiga

aguamiga Actief lid

9 nov 2008
    178
    0
    16
    Wijchen
    Hahahahaha, oh wat heerlijk herkenbaar wat ik lees van de andere overtijd-mama's :D

Ik kan zo nu en dan mensen echt wel slaan als ze weer met opmerkingen aankomen, terwijl ik normaalgesproken echt best wat kan hebben.

M'n zus lijkt zich zo nu en dan wel te verkneukelen dat ik overtijd loopt, net als zij ("het kan nog makkelijk een week duren hoor" wil ik nu ECHT NIET horen :x)

Maar mensen die echt belangstellend bellen kan ik ook weer niet hebben, daar wordt ik ook erg kortaf van, wil het er inderdaad zo nu en dan gewoon echt helemaal niet over hebben...

Wat heel erg helpt heb ik gemerkt: Ik hou op Hyves elke dag een blogje bij waarin ik gewoon ff kort vertel hoe het gaat, hoe de nacht was, en dat Ukkie er nog steeds niet is ;)
    Iedereen op de hoogte, en ik hoef niet 10 keer per dag hetzelfde verhaal vertellen.

Moet zeggen dat ik het vandaag voor het eerst echt behoorlijk zat ben, Ukkie kom nou!! We hebben zulke mooie namen voor je, en die wil ik aan iedereen vertellen, en ik wil je showen aan de hele wereld!!!

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Hier gaat het hartstikke goed, Suze slaapt en eet dus dat werkt goed. Gisteren was ze zo moe dat ze niet wakker werd voor de voeding dus is na een tijd de vk gekomen maar we kregen haar gelukkig na 8 uur :$ wakker en sindsdien komt ze om de 3 uur.

Roos moet helemaal niks van mij weten en trekt heel erg naar Andy, wat ik ook wel schattig vind. De baby vind ze tot nu toe wel leuk om naar te kijken en zegt dan heel zachtjes aaah aaaah aaaah, heel lief

Met mij gaat het lekker, voel me als vanouds en heb zo goed als geen schade opgelopen, wel onwijs veel spierpijn

12. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    Nee, we hebben een normale 1 persoonskinderwagen en een buggy, maarja dat loopt een beetje lastig in je eentje..:D dus ik kijk hoe het gaat met draagzak en buggy en mocht dat echt niks zijn kunnen we altijd nog een duowagen kopen.

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Even een berichtje van mij!
    Ik heb nog niet bijgelezen maar ga dat zeker doen (vanaf blz 1941 :) ) als ik weer wat op de been ben.
    We hebben een mooie dochter gekregen op 22 augustus, na een ellendige bevalling.....
    Svinthe doet het gelukkig heel goed, is helemaal gezond en natuurlijk de liefste baby van Nederland. Maar die hebben of krijgen we allemaal toch ;)

Even een fotootje van onze kleine meid:

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Hanna: Wat is Svinthe een mooie meid zeg :D en wat heeft ze al ontzettend veel haar zeg!!:$:D

15. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    Hanna, wat een schatje! Zeker een mooi meisje en wat een mooie haartjes, je kan binnenkort al naar de kapper..hihi..:D

16. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Mijn kereltje

17. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ingezoomd

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Skatje: Wat een mooi en tevreden ventje hebben jullie daar liggen zeg :D
    Spreek je Aiden nu uit als Djayden zonder DJ? of echt als Aai-den?

*smelt, van al die babyfoto's, ik wil ook!!*

19. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Eigenlijk gewoon als Eden :)

20. mumtobe21