Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Wat een lieffies en Hanna, wat een haaaarrrr! wowie!

Nou, even een verslagje van de vk. Ze heeft me weer gestript, geprobeerd nog of ze de vliezen evt kapot kon maken met de vingers maar helaas, die dingen zijn heel taai :p
    Heb lichte krampjes nu maarja dat zegt natuurlijk niks...zucht..
    Ze heeft gefaxt naar de gyn, dan word ik vanmiddag of morgen gebeld en dan moest ik van de vk overleggen of de gyn het goed vond dat zij thuis mijn vliezen breken vd week. Mocht het dan evt. niet spontaan beginnen dan weet de gyn en de afdeling ervan af.
    Afwachten weer dus! Ow ja heb inmiddels 3cm.

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hoi allemaal,

even een ego berichtje..

Ties wil al de hele dag niet slapen, zodra ik m neerleg is ie 10 minuten later alweer aan het mopperen. hij huilt verder niet ofzo, maar wil gewoon alleen maar tegen papa en mama aan liggen.
    dus dat betekent dat ik nergens aan toe kom. kon pas net voor het eerst sinds ik was opgestaan naar het toilet.

en ik was 2 uurtjes terug zo geschrokken! het leek net of ie raar (wazig) uit zijn ogen keek en hij hield zijn hoofdje heel raar naar achter.. dat duurde 2 minuutjes en toen was het over. maar ik schrok me kapot!

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mamadeluxe: Ow fijn dat ze er mee bezig zijn zeg! enne toch weer 1 cm erbij :D

@ Marieke: Kan me voorstellen dat je geschrokken bent... kan je niet even naar de ha of het cb bellen voor een advies, dat wat er gebeurd is in combinatie met het huilen zou mij niet zo lekker zitten!

4. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Heeft Brusje een buddy? Ik heb haar nog niet gespot hier1 spannend!

5. Marieke1983

@mumtobe, dat is het hem juist, hij huilt nauwelijks. hij ligt nu trouwens heerlijk in de draagdoek te slapen. (vraag alleen niet hoe ie geknoopt is...ik krijg het niet op de goede manier voor elkaar)
    en hij was direct erna weer normaal..
    ik weet het ook niet, maak me nu niet echt zorgen meer over m, maar hou het wel heel goed in de gaten.

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Marieke: Ow gelukkig, ik dacht dat hij steeds aan het huilen was... idd lekker dicht bij je houden en goed in de gaten houden, als moeder voel je het waarschijnlijk wel aan als het alsnog niet goed met 'm zou gaan!

7. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Hanna, ohhhh wat een heerlijk meisje! En wat een bos haar haha!

@ Mamadeluxe, hé da's weer een extra cm erbij! Ben benieuwd wat de gyn zegt!

@ Aguamiga, haha ja we hebben allemaal last van hetzelfde he?! Dat het nog wel een week kan duren is echt wel het LAATSTE dat je wilt horen! Ik doe dat bloggen ook op hyves trouwens. 1x per week een blog en dan bijna elke dag even mijn www aanpassen met iets dat duidelijk maakt dat ze er nog niet is.

Heb net samen met mams mijn hele huis gesopt, stofgezogen, gedweild etc. Nouja, ik heb geprobeerd te helpen en zij heeft alles gedaan en mij steeds naar de bank gestuurd haha. Ze was heel lief en begreep dat ik het er niet steeds over wilde hebben gelukkig.

Nu nog even bedenken wat ik ga eten vanavond... iets van een prakkie iig, heb ik echt trek in!

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ cjpt: een prakkie?? pfff waar je zin in hebt met dit warme weer...
    ik vlucht zo naar de supermarkt om ingredienten te halen voor de zoveelste maaltijdsalade van deze zomer.... heerlijk en gezond :D en als je er steeds wat anders in doet, ook nog gevarieërd hihi...

9. LadyJenn75

LadyJenn75 Actief lid

19 dec 2008
    190
    0
    0
    Hanna: Wat 'n mooi meisje zeg, en een mooie haardos!! Heb je goed gedaan!!

Skatje: Wat een schatje zeg, echt een lekker ding!!

Nou ik ben 1 uurtje geleden gestript..nu maar afw8en..(Heb wel last van krampjes enzo) als het nog niets doet word ik vrijdag weer gestript..doet dat nog nix...(pffffffffftttttttttttttttttttttttt:() dan maandag naar het ZH voor onderzoek en aan de hand daarvan pas een afspraak voor inleiding...Dus het kan maar zo zijn dat kruimeltje gewoon begin september komt..Of nog net op het nippertje in augustus... helluppppppppp :$

Brusje: Ben je aan het bevallen meissie??

Marieke: Bij twijfel en/of onzekerheden kun je altijd ff bellen naar het CB of huisarts.

Mamadeluxe: Ook gestript dus..nu maar ff afw8en...vevelend woord he..."afwachten"...iekkkssss

Aguamiga: het kan nog 1 week duren..zit je echt op te wachten zulke uitspraken..toch zei de vk dat net nog tegen mij :(..en het kan zelfs nog iets langer duren..wegens topdrukte..:x.nou daar word je happy van...NOT

:):):):):):):):):):)Keep on smiling:):):):):):):):):):)

10. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ LadyJenn, huh zouden ze je zo lang laten lopen?!?!

@ Mumtobe, helaas eet mijn vriend geen salades enzo. En elke keer 2 dingen maken/koken is ook niks. En ik wil ook graag iets van een prakkie omdat ik goed en gezond gegeten wil hebben voor het geval ik een krachtinspanning moet leveren vanacht haha. Overigens sta ik niet meer zelf in de keuken hoor. Ik heb het liefste vriendje ter wereld en die kookt nu voor me.

11. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Heerlijke nacht gehad hier. Ze slaapt soms echt stukken van 3-4 uur, en dan slaap ik ook meteen een stuk beter. Super! Zelfs weer in haar bedje geslapen vanmorgen. Helaas vanmiddag veel wakker, maar het is ook zo warm... En dan wil ze alleen maar bij je liggen... Plakkerig!

Hier trouwens ook niet zo heel veel visite de eerste week. Veel familie uit Nederland natuurlijk, dus met opa's en oma's en onze broers en zussen was de week al weer aardig vol. Van de week komen wss de eerste vrienden ook enzo. Het komt vanzelf en ik vind het al best wel druk zonder visite...

Draagdoek hier weer gebruikt net, maar het is nu eigenlijk te warm ervoor. Ze lag er echt helemaal rood in met alleen een rompertje + broekje...

Hanna, wat is Svinthe een mooi meisje! En wat een haar! Ik vond Julia al veel haar hebben ;)

Skatje, Aiden ligt daar wel schattig op z'n zij... cute!

Nou, wij gaan lekker even met de wagen boodschappen. Ik hoop dat ik het volhoud, maar ik voel me zo goed dat ik graag weer wat wil doen! Oh, en ik heb mijn oude spijkerbroek weer aan :):) Heeeeeeel lekker!

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Cjpt: daar heb je ook gelijk in! hier is het ook mijn vriend die kookt hoor ;)
    @ Gentle: Fijn zeg je eigen spijkerbroek weer aan :D

13. aguamiga

aguamiga Actief lid

9 nov 2008
    178
    0
    16
    Wijchen
    @LadyJenn75: Oww, dan is het bij jullie erg druk zeg!!

Ik heb morgen de laatste afspraak bij de VK (Precies 41 weken dan), en met 41+3 heb je bij ons dan de eerste afspraak in het ziekenhuis (Dat zou dan vrijdag zijn)

't Is nog even de vraag of ze gaan strippen morgen, ons Ukkie wil niet indalen....

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Aguamiga: jij moet dus ook nog steeds gaan liggen als je vliezen breken??

hebben we al iets vernomen van Noa of Marina? die zijn inmiddels bijna 9 en 10 uur geleden ingeleid!

15. aguamiga

aguamiga Actief lid

9 nov 2008
    178
    0
    16
    Wijchen
    Yep, ik moet nog steeds gaan liggen als mijn vliezen breken. Heb nu overigens zelf wel het idee dat Ukkie wat gezakt is, want ik kan 's avonds weer m'n hele bordje leegeten :D

We zullen het morgen horen!

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Aguamiga: Hoop dat jullie ukje idd wat gezakt is!

17. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Nog geen nieuws van Marina en Noa? Spannend!

18. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Ik heb nog niks gehoord van Noa!! Hoop dat het allemaal goed gaat!

@Hanna, wat een liefie zeg!!! Ook al zoveel haar!!

@skatje, wat een schatje!

Zo ga even pizza eten. Me vriend is weer aan het werk dus ben alleen met Milan. Dus lekker makkelijk eten hihi...

19. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ginny is toch Marina's buddy? Horen we gauw genoeg dan wel :)

Hier een beetje au....hopelijk zet het door...!

20. Marieke1983

idd spannend van Marina en Noa! hopelijk gaat alles vlot en goed en hebben ze snel hun beebjes vast :)

@mamadeluxe, hopelijk zet het door idd, en ik hoop dat je bevalling goed zal gaan. je zag ertegenop toch?

@all, ik ga beginnen met inbakeren, Ties wilde vandaag alleen maar bij mama slapen maar niet in bed en maaide steeds met zijn armpjes... heb hem in een doek gewikkeld zodat hij zijn armen niet kan bewegen en hij slaapt nu als een roos!! :) :)

dus heb maar net gelijk een inbakerdoek besteld!

Deel Deze Pagina