@marieke, dankje, nee inmiddels ben ik t zo zat dat ik over mijn beval-angst heen ben. Welke inbakerdoek heb je besteld?
@ Mamadeluxe, ohhh hopen dat het doorzet meid! Hier alweer heel de dag kleine pijntjes maar verder niks. De kleine ligt heel de tijd bij de uitgang te bewegen, alsof ze wel begrijpt dat ze daarheen moet maar nog naar de sleutel aan het zoeken is ofzo hahaha. Grappig gevoel!
@mamadeluxe, ik heb de snug & tug besteld, die is speciaal voor sterke kinderen die met hun armpjes maaien en geborgenheid nodig hebben. fijn dat je over je angst heen bent! dat was ik niet toen de weeen begonnen maar toen het menes werd was ik toch heel rustig gelukkig.. @Cjpt, je weet het niet, bij mij begon het onaangekondigd. wie weet zit je er over een uur wel vol in! ook kleine pijntjes kunnen het begin zijn toch?
@Marieke, wat fijn dat het helpt bij Ties. Ik denk dat Milan het ook wel nodig heeft want hij ligt vaak zo druk te doen in zijn bedje. En dan komt hij ook moeilijk in slaap. Maar ik had gelezen dat inbakeren pas met 6 weken mag vandaar dat ik het nog niet geprobeerd heb. Maarja eerder kan dus ook @cjpt, je moet trouwens geen prakkie eten!! je moet lekker pittig eten! Dat helpt nog wel is!! @Mamadeluxe, hoop dat het doorzet!! Zo pizza alweer op... Milan ging vandaag om 11 uur slapen...toen heeft hij om half 4 gedronken (wakker gemaakt) en nu slaapt hij nog steeds!! Nou dat beloofd wat voor vannacht hihi...
@Annie vanaf 6 weken? dat heb ik nergens gelezen. op de site www.inbakeren.nl staat trouwens heel veel info over onrustige kindjes!
@ Marieke, ja dat hoop ik ook elke keer hoor. Ieder krampje kan een begin zijn ;o) @ Annie, haha dat durf ik even niet aan. Ik merk de laatste dagen dat uitgesproken smaken me niet goed vallen. En dat in combi met darmen die al van slag zijn en een overgeeffobie en een aankomende bevalling... ik hou het even bij "veilige" prakkies. Net heerlijk stamppotje rauwe andijvie met spekjes en een karbonade op. Jammie!
@Marieke, ja dat had ik gelezen!! Weet niet meer waar... En ja die site die jij geeft had ik idd ook al gezien! Staat handige info op! Hoe heb je Ties nu ingebakerd? Ik zag Marina net online??
@cjpt, oh haha nou dan kan je het beter niet doen!! Hier trouwens ook overgeeffobie!! Erg is dat he?! Ik moest wel overgeven tijdens de bevalling maar dat kwam waarschijnlijk doordat ik de hele dag niks had gegeten en wel antibiotica en paracetamols moest nemen...ja dat gaat dus niet!
@ Annie, ben je niet vreselijk in paniek geraakt? Ik heb het een paar weken geleden aan de vk doorgegeven. Ze heeft het ook op mijn kaart gezet. Als ik dan een paniekaanval krijg van misselijkheid of overgeven dan weten ze iig waar het van komt en wat ze ongeveer moeten doen om me eruit te krijgen.
Nou het begon thuis. De vk was hier toen het ziekenhuis aan het bellen dat ik eraan kwam. Dus ik me aankleden en toen moest ik dus. En toen met een emmer op schoot in de auto!! En toen had ik wel de stress....sowieso overgeven waar iemand bij is is nog erger!! zelfs me vriend!! Maar bij het ziekenhuis dus weer. Toen dacht ik alles is er wel uit...want had ook niks gegeten!! En tijdens de bevalling werd ik opeens weer misselijk! En toen zei ik wel tegen me vriend help ik word weer misselijk. En toen dus nog een keer en toen was het gelukkig klaar! Maar jeetje vond het wel erg!! Was niet onwijs in paniek maar was er wel mee bezig. Maar ik vind het wel erg hoor om zo bang te zijn van overgeven. Zoals volgende week hebben we personeelsuitje...en dan moeten we met de bus naar amsterdam (3 kwartier rijden). En dan denk ik nu al: straks moet ik overgeven in de bus! Want ben autoziek. Erg toch?
***BUDDYNIEUWS van NOA*** Ben om 17.58 bevallen via keizersnee. 50cm en 3180 gram ************************************ De naam staat er niet bij maar gelukkig wist ik die al!! Yaslin!!! Buddy gefeliciteerd met je meissie!!!!
@ Noa: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Yaslin!! het is dus uiteindelijk een keizersnee geworden! ben benieuwd naar je verhaal!
Noa, gefeliciteerd! Klinkt heftig, sochtends ingeleid en om 6 uur een keizersnede...jakkes. Ik heb er wel 1 moeten wegpuffen hahaha, maar dat kan ook toeval zijn geweest dat ik er zo 1 tussen had, ik time niks ik zie wel, ik ga ervan uit dat het weer niks is. @marieke, die ken ik niet, ik ben ook voor het inbakeren, mocht het bij dit kindje weer nodig zijn ga ik weer een doek aanschaffen.
mamadeluxe--- Jeeh!! Hoop dat het nu echt gaat doorzetten!! Ik ga mijn mobiel in de gaten houden en laptop standby houden Buddy-nieuws mag ook snachts hoor!! Ik moet er toch om de 3 uur uit voor het voeden. Even buddy-nieuws plaatsen kan dus ook om 3 uur snachts haha Ben benieuwd!! ben ook wel benieuwd waarom noa een keizersnede heeft gekregen. Zal wel niet goed zijn gegaan.
@ Mamadeluxe, ach 1 is ook een begin toch?! ;o) @ Noa, gefeliciteerd meid! @ Annie, nou ik denk er maar zo min mogelijk over na. Ik hoop gewoon dat ik óf niet misselijk word óf dat ik op dat moment al zo van de wereld ben van de pijn dat het niet tot me doordringt. Ik heb ook echt al iets van 12 jaar niet overgegeven (omdat ik allemaal trucs heb om dat maar te ontwijken) en het idee dat dat wel zou kunnen gebeuren is waarschijnlijk nog erger dan het overgeven zelf. Angst voor de angst he!? Ik moet ook wel eerlijk toegeven dat ik er erg tegenop zie dat mijn vriend die kant van me zou kunnen zien. Meestal sluit ik me tijdens een paniekaanval op in de badkamer of is het nacht en slaapt hij. Dus hij heeft me in 9 jaar tijd nog nooit echt in die toestand gezien. Alleen dat lijkt me al verschrikkelijk! Maar goed, we zullen het zien, eerst maar eens weeen krijgen haha.