Jemig, vind het echt bizar om nu ineens zwart op wit op mijn banner 10 dagen overtijd te zien staan. Had er geen rekening mee gehouden dat dat getal wel eens in de 2 cijfers kon gaan lopen haha. Hoezo naief?
goedemorgen iederee, weer een onrustige nacht gehad, om het kwartier/20 minuten behoorlijk zere buiken, werd er steeds half wakker van. Maarja beter ietsje slaap dan niets toch...Hopelijk heeft het ook voor wat meer ontsluiting gezorgd want ik veeg ook weer allemaal bloed enzo af... Ben nu de kids aan het klaarmaken om naar school te gaan en dan bel ik de vk dan komt ze er aan Vind het rete-eng maar het moet gebeuren...stiekem heb ik aan allerlei andere manieren gedacht dat ik er vanaf kan komen maar helaas is dit de enige manier...
Goedemorgen meiden , Ik ben weer helemaal bijgelezen, maar op alles reageren is te veel... dus bij deze.... ik doe vanaf nu weer mee! cjpt, ik heb mijn mobiel steeds maar in de aanslag, maar zie nu dat je al 10 dagen over de datum bent. Meid .... ik duim voor je dat het snel zal gaan gebeuren allemaal!! Wanneer heb je nu weer een controle? Wow, wat zijn er al veel baby's bijkomen in de tijd dat ik even weg ben geweest! En wat een mooie namen!! Allemaal heel erg gefeliciteerd!! Mijn bevallingsverhaal doe ik denk ik maar als iedereen aan de beurt is geweest op het mamaforum. Was geen pretje en ik had me er echt heel wat anders bij voorgesteld, maar goed... je hebt het niet voor het kiezen he. Borstvoeding is hier jammerlijk mislukt. Goed geprobeerd...maar helaas pindakaas! Svinthe wilde niet goed happen en daardoor was ze op een gegeven moment 10 % afgevallen. Veel te veel schijnt dus nu lekker aan de fles. Ze heeft nu al de bijnaam: kleine snurker Ze is nu heel tevreden en daarom haar papa en mama ook. Manlief doet het zo schattig met haar! Hij is helemaal verliefd en dat is zo geweldig om te zien! Ik heb er echt stevige concurentie bij! Hahhahahha!! Ik wil alle overtijd-meiden veel succes wensen en ik duim voor jullie!! Fijne dag allemaa! Groetjes, Hanna
Cjpt, jammer dat het niet doorgezet heeft zeg... En nee de hele dag liggen is ook niks he. Verhip, hier ook de kilo's nog lang niet kwijt... Moet er nog 10 Skatje, ik zou ook zeggen het is zuigbehoefte.. Of misschien krampjes?? Jingi, super dat de draagdoek zo'n succes is! Ik ga ook oefenen vanavond! Hier vannacht een goede nacht. 22 uur gevoed toen om 2.30uur en toen pas om 7uur vanmorgen. Ze lag gewoon lekker stil in de wieg rond te kijken
Goedemorgen Hier een rustige nacht...alsof er nix aan de hand is.. Alleen heb ik echt pijn in mijn lichaam zeg, elk spiertje doet zeer vooral bekken/heupjes banden enz. Dit beebje is supereigenwijs en is volgens mij echt niet van plan er uit zichzelf uit te komen. Dus ik ben al aan het focussen op de inleiding ergens volgende week Eerst a.s. vrijdag nog ff laten strippen Cjpt: Ik ben benieuwd wat ze gaat zeggen bij de overtijdcontrole, want idd van alleen liggen word je ook niet vrolijk . Ik zal dat topic waar je het over had ns ff opzoeken. Mijn oudste was trouwens ook een latertje en is de dag voor de inkeiding geboren...Maar de middelste was op tijd... Mamadeluxe: Jij suc6 strax
Goedemorgen allemaal Hier weer niks gebeurd vanacht .... vandaag 41 weken alweer pfff ze konden me gister niet strippen was nog iemand anders aan het bevallen dus moet zo bellen en dan vandaag of morgen strippen .. maar ze is ook nog niet ingedaald dus lastiger voor hun om te strippen ! hoop zo dat het toch gaat lukken @mamadeluxe spanennd hoor voor jou vandaag ! straks heb je de kleine in je armen @cjpt bij jou ook nog niks gebeurd dus pfff @ladyjenn bij jou ook nog niks zie ik pff wat duurt het ook lang he Fijne dag allemaal Groetjes tall
Goedemorgen allemaal! Valt me op dat de (nog) zwangeren iedere ochtend openen. Zou er een soort ochtendspits zijn wanneer je een kleintje hebt Brusje, proficiat met je dochter! Mamadeluxe, heel veel succes zometeen! Hoop dat met het breken van de vliezen alles goed op gang komt! Ollekebolleke, sorry ik heb jouw verhaal niet goed genoeg gelezen (hormonen...) Dacht dat er stond dat hij alleen om 2.00 wakker werd en wat je daarmee kon. Maar nu lees ik idd om de 2.00. Snap wel dat dat heel vermoeiend is. Hoop dat meneer snel een wat prettiger ritme te pakken heeft. Tall, balen meid! Hoop dat het strippen effect heeft! Cjpt, 10 dagen klinkt idd heftig . Wat is de planning voor de komende dagen? Hier al 2 dagen flinke krampen (braxton hicks?) vooral 's avonds en 's nachts. Maar niet denken dat het doorzet . Vanavond weer naar de vlos voor een apk en morgen de uitgerekende datum . Ben zelf nogal punctueel, zou wel mooi zijn als de kleine op dat moment ook zou komen Fijne dag allemaal!
@ Elke, haha dat wij openen? Ik weet niet of het ochtendspits is bij de anderen. Dat ik zo vroeg ben elke dag komt iig omdat ik na 4 uur niet meer slaap ;o) Wat de planning is horen we als het goed is vanmiddag in het zkh. @ Mamadeluxe, duimen draaien hier! Doe je het trouwens alleen of bel je je moeder ofzo? @ Tall, hoop dat ze jou wel kunnen strippen meid! @ Hanna, bij de vk ben ik nu klaar. Moet nu vanmiddag naar het ziekenhuis voor CTG, echo (vruchtwatercheck) en gesprek enzo. En dan kijken wat de planning is. Enne, hou die mobiel inderdaad maar in de aanslag hoor! Hoe dan ook poep ik haar er binnen nu en een paar dagen uit, goedschiks of kwaadschiks hahaha Heeft Svinthe nog steeds zo'n bos haar?
hoi allemaal. cjpt, jij bent net zo ver als ik. ik ben ook al 10 dagen overtijd, en ik word er schijtziek van. heb ontzettend veel krampen en harde buiken. maar t zet niet soor. ook verlies ik veel slijm en sinds gister een klein beetje bloed. ik moet dadelijk op controle bij de vk in het ziekenhuis en ben benieuwd wat ze gaan doen. maar idd we moeten maar zo denken dan het zeker binnen nu en n paar dagen moet gebeuren...... nou ja in iedergeval jij ook heel veel sterkte en ik duim voor je dat het snel gebeurt, want op n gegeven moment zit je er helemaal doorheen. derest die overtijd zijn en nog moeten bevallen allemaal veel succes, iedereen die al bevallen is gefeliciteerd met jullie lieve beebjes.
@Cjpt en Carlie en alle andere overtijd dames: (((((((((((((((((((((((Knuffel)))))))))))))))))))))))))))) meiden, ik leef met jullie mee hoor. Al zou ik jullie liever nog in het echt een flinke knuffel willen geven. @Cjpt, succes vanmiddag meid. Ben benieuwd wat ze je aanbieden. @MamadeLuxe, succes straks. @Hanna, Noor was ook meer dan 10% van d'r geboortegewicht afgevallen en moest aan de fles. Binnen het uur knapte ze op en hadden we een poepluier hihi.
@ Carlie, jij ook succes vandaag! Laat je even weten wat ze in het zkh zeiden? @ Daan, bedankt voor de knuffel meid! Begint de visite al een beetje op gang te komen? Anders zet ik wel even een oproepje op je hyves hoor hahaha
Goeiemorgen Wat zijn er al veel baby's geboren ik hoop dat de rest snel volgt want kan me voorstellen dat sommige het wel gehad hebben hier gaat alles super met ayden hij is een heerlijk tevreden kindje en huilt bijna niet hij drinkt om de 3 uur ( met af en toe een afwijking van een half uurtje) hij is gister zelfs al omgedraaid van zijn buik op zijn rug. Stond echt met mijn mond open haha @ skatje wat leuk dat jouw kindje ook ayden heet alleen anders gespeld, wij hebben even getwijfeld of we het met een i zouden doen hoe spreek je het bij jullie uit? Bij ons als eeden en niet yden Hoe zit het trouwens met dat baby'tje die zoveel problemen in de buik had??? Weet iemand wie ik bedoel?
Bedoel je de baby van Kanela? Die met de nierprobleempjes? Hij is geboren en lag in het WKZ geloof ik. Verder weet ik het eigenlijk niet. Zal haar eens zoeken hier.
Zo da's toevallig, ik zat vanochtend aan haar en Sweepy te denken! Hebben we ook al een tijd niks van gehoord he? Hoop dat het met alle 3 de beebs goed gaat!
Ja geloof dat het idd kanela was. Ben heel benieuwd hoe het met haar kleine is en sweepy was toch diegene met de tweeling die te vroeg geboren waren en zo klein waren?? Vraag me ook af hoe het met hun is ik ben op de iPhone dus trg zoeken duurt een beetje lang
Nou super balen...er zijn andere vrouwen aan het bevallen nu, dus ze kan toch niet komen...lekker zeg die voorkruipers ze denkt vanavond of in deloop van de middag...
hey meiden heb alles een beetje vlug doorgelezen, maar is teveel om te reageren, dus ga proberen om vanaf vandaag weer actief mee te schrijven mijn bevallingsverhaal doe ik, als iedereen is geweest, tis niet een hele vlekkeloze bevalling geweest vandaar.. met senna gaat het echt supergoed wel ben ik overgestapt op de fles, omdat mijn borsten te gevoelig waren/zijn, en al snel begonnen op te spelen. desondanks doet senna het harstikke goed op de fles nog 20 gram en dan zit ze weer op haar geboorte gewicht. de gebroken nachten wisselen nogal, maar zlefs dan vindt ik het niet erg om er uit te gaan. zei gister nog tegen mijn man, als er 50 uur in een dag zouden zitten, zou ik alleen maar naar senna kijken. ongelofelijk dames he... wat een wondertjes.... senna ligt nu nog te slapen en gaat over een uur lekker in badje. nu gaat mama zelf even snel douchen. alle dames die nog moeten bevallen... heel veel succes en jullie kunnen het! liefs mik
Het zal wel niet gewaardeerd worden, maar ik ben eigenlijk best geschokt en teleurgesteld hoeveel er alweer gestopt zijn met bv proberen binnen een week! Het begin is amper gemaakt en er wordt gestopt...ik begrijp het niet goed wat vrouwen dan verwachten van bv....sorry maar ik moest het ff kwijt. Het is niet mijn bedoeling nu allemaal verhalen los te maken vol overtuigingen en motivaties want ik heb alles wel gelezen maar toch verbaast het me en ik vind het erg jammer....