Oh my god, Pluis, ik moet er gewoon van huilen! Wat een leuk gedichtje! Gaan je ouders vast helemaal geweldig vinden. 't Is maar goed dat ik in mijn spreekkamer zit en niet op kantoor, moet gauw de traantjes weer afdrogen! Ik wilde trouwens nog wat meer vertellen over onze echo van gisteren. Alles was dus helemaal goed en we zagen een bewegend vlekje wat het hartje was. Verder hebben we van de vk gehoord dat we in aanmerking komen voor een 'artikel 2 echo' bij 20 weken. Dat betekent dat we voor de 20 wkn echo naar het WKZ gaan waar ze de allerbeste apparatuur hebben, beter dan een 'gewoon' echocentrum. Dat is omdat mijn schoonouders 2 kinderen hebben gekregen met een aangeboren hartafwijking (niet mijn mannetje, maar broer/zus van hem) en ze dat dus extra goed gaan controleren. Ik maak me er totaal geen zorgen om, maar ben wel blij dat het gecheckt gaat worden. En die apparatuur is zo goed, dat we alles hartstikke goed kunnen zien, dat is wel gaaf natuurlijk! Maar eerst nog een tweede gewone echo met 13 weken, op 22 januari! Oh en ik zal nog een puddinghersenen verhaal doen. Wilde gisteren van mijn werk weggaan maar eerst nog even iets langs een patient brengen. Ben ik boven, was ik mijn kerstpakket vergeten. Dus terug naar kantoor (andere kant vh gebouw...) Loop ik naar de uitgang, huh waar is mijn jas nou... die lag nog bij die patient.... weer naar boven... toen kon ik eindelijk naar huis. ZUCHT!
@melisa gefeleiciteerd ik hoop dat dit beebje zich heel goed vast houd @moontje ah wat lief dankje, ik vind schrijven ook heel leuk heb het altijd al leuk geovnden om te doen, kan daar toch iets in kwijt je kan zo'n site gewoon zelf aan maken, gewoon naar www.beebiesite.nl gaan en dan een account aanmaken en dan heb je ook gewoon een gratis account en daar kan je de eerste weken al een hoop mee, maar ik heb deze week een betaald account genomen van 20 euro voor een hel jaar dan kun je onbeperkt dagboekdeeltjes schrijven en 400 foto's ofzow in totaal en zonder betaald kun je 10 dagboekdelen ofzow en ook wel wat foto's maar weet niet hoeveel, ik vind het heel leuk om bij te houden voor de mensen in onze omgeving en straks voor de kliene, je kan de site na een jaar op cd laten zetten maar ik heb er dus nog een wachtwoord op staan omdat de familie het pas volgende week te horen krijgt hihi hebben ze meteen wat bij te lezen. @miekemuis oh wat mooi ik ben ook nog bezig ermee, leuke inspiratie hihi
Wat een mooi gedichtje! Ik krijg al tranen in mijn ogen, laat staan de aankomende opa's en oma's! Mooi hoor!
@liefie haha wel grappig dat je dat overkomt.. is het toch waar he dat al je zwangr bent je geheugen er niet beter op word wat goed dat ze je zo goed in de gaten gaan houden of eigenlijk je beebje, ik loop speciaal bij een gyn omdat ik ook een aangeboren hartafwijking heb en mijn moeder ook dus ben beneiuwd of ik dan gewoon in het azm alle onderzoeken krijg of ook een speciaal ziekenhuis daavoor.
Oh Pluis! Mag ik een beetje van je jatten? Ik vind je gedichtje echt geweldig... *zucht* Ik heb net een kaartje voor onze ouders geschreven: Lieve Opa en Oma, Komende augustus ben ik eindelijk groot genoeg. Mag ik dan eens komen logeren? Liefs, ikke Nou, ook wel leuk vond ik Maar misschien probeer ik ook nog wel zo'n gedichtje, want dat klinkt wel heel erg mooi. Mijn moeder gaat janken! Haha.
Super mooi gedichtje! Moeten jullie ook al elke nacht eruit om te plassen? En te drinken? Ik heb echt zulke dorst elke nacht. Fijne dag nog allemaal, het is mooi weer!
Ja hier ook. Flesjes water naast het bed en elke morgen heel vroeg ben ik alweer wakker... Zucht! Ik stond vanmorgen trouwens onder de douche en toen kwamen er een paar van die kleine straaltjes op mijn tiet. AU! Dat doet echt super pijn!
@ Miekiepluis, ik weet dat ik last heb van mijn hormonen maar de tranen rollen over mijn wangen na het lezen van je gedicht, wat prachtig!
Wat lief, al die reacties! Dank jullie wel! Natuurlijk mogen jullie hem 'jatten'! Daarom heb ik hem geplaatst! Ben ik ZO benieuwd hoe mijn ouders gaan reageren, daar kijk ik zo ontzettend naar uit! Kan ik nu al brok van in mijn keel krijgen! Nog 6 dagen tot Kerst! Liefs, Pluis
@catje hier the same ook plassen en drinken alsof ik een week niets heb gehad haha ik ga nu echt ff wat doen ik kom vanavodn nog wel ff dan mag i kzeker wee 10 pagina's bij lezen hihi moet voor zondag op de kinderboerderij alles klaar hebben gezet (daar is een kerstmarkt) en ik ga knutselen met de kinderen dus ga alles klaar zetten en daarna nog even naar mijn opa en oma met mams en dan nog de stad in en kijken voor leuke kleren die ik ook nog aan kan over een paar manden zonder dat mijn moeder het door heeft helpp! doei
Hey rose, Je blijft denk ik in het AZM hoor, want dat is al een 'speciaal' ziekenhuis... Het is namelijk een Academisch ziekenhuis en daar gaat het om! Dat is het WKZ dus ook, is onderdeel van het academisch ziekenhuis Utrecht. Snappie?
Ik hoef er gelukkig niet vaak uit om te plassen 's nachts! Dat van die dorst herken ik wel Iedereen met een echo vandaag veel succes en plezier!
Jep ik moet er snachts ook uit om te plassen. en inderdaad ook om te drinken! en sóchtend om half 6 (als me wekker gaat) moet ik alweer heel nodig plassen! hihihih
@Melisa, gefeliciteerd en welkom ga mee hopen dat het deze keer goed blijft gaan @Fon, fijne dag ook voor jou @Miekiepluis, wat een super mooi gedicht! @Liefie, fijn dat je in aanmerking komt voor die echo en hi hi voor je verhaal @Catje, 's nachts gelukkig niet, overdag is het drinken niet aan te slepen Vanmorgen opgestaan met hoofdpijn naast het misselijk zijn bah.
Catje, ik moet de laatste week iedere nacht rond 3.30 eruit om te plassen. Heb dat echt normaal nooit. Ook overdag moet ik veel vaker. Ik vraag me echt af waar dat allemaal vandaan komt!
Goeie middag allemaal! Zo net even 12 pagina's gelezen. Iedereen die nieuw is: Welkom en gefeliciteerd met de zwangerschap! Gezellig een man erbij. Mijn mannetje leest ook wel eens het forum, maar zal zich niet aanmelden hoor, dat ik niks voor hem. Iedereen met kwaaltjes: Sterkte! gaat vanzelf weer over Ik had net een heel verhaal getikt, gaat de laptop uit omdat ie zo nodig updates moest doen, heel mijn verhaal weg Dus even in het kort: Vanacht echt zo slecht geslapen Om het half uur tot uur werd mijn dochter wakker. dus ik elke keer weer het bed uit. ben nu dus ook echt super moe. Normaal slaapt ze van 8 tot 9... zonder wakker te worden. Dus vanacht viel wel tegen e Voor de rest gaat eigenlijk alles hartstikke goed. vanochtend klein beetje misselijk, maar dat was ook al snel weer weg. En mijn (.)(.) worden wat gevoeliger/groter.
Ben net terug uit de stad en heb mijn eerste echo gehad. En het was allemaal goed! ben net zo ver als ik dacht en het zag er allemaal goed uit. Ook het hartje gezien. Maar voor mij is het gewoon een grijze vage vlek op dat scherm maar ik geloof alles van de verloskundige zei hahaha. Ik heb wel 4 afdrukken meegekregen van de echo, een wazige waarop het hartje extra goed te zien is, je ziet het dan bewegen op het scherm, en nog 3 andere plaatjes, erg leuk. Ze herkende ons nog van de vorige keer (was toen een behoorlijk drama daar )en was echt superlief. Ze vertelde dat ze kortgeleden een hele discussie had gehad met de verzekeringsmaatschappijen over het vergoeden van een vroege echo. Belachelijk vond ze het dat stellen die een miskraam achter de rug hadden moesten wachten tot 8 of 9 weken. Ook heeft ze voorgesteld om nog een echo te doen 13 januari, dan zijn we ongeveer 3 weken verder en op het tijdstip waarom ze de sluiting van het hoofdje goed kan bepalen, daar ging het de vorige keer namelijk mis. Ze heeft me geweldig gerustgesteld, echt een supervrouw is ze, ben helemaal blij nu. Ik ga weer even slapen, ben echt zooooo moe..... groetjes, Nicole Ik hoop dat de anderen vandaag ook zo'n mooie echo krijgen, lijkt me echt super als iedereen hier straks in augustus een hele mooie baby in de armen kan sluiten.
ik heb 15 januari mijn eerst afspraak bij de vk. ook krijg ik dan 1e echo heb er echt super veel zin in. De assistent herkende mijn stem nog. was wel grappig. @Nicolioo, Gelukkig dat alles goed gaat! Spannend hoor om over 3 weken weer een echo te krijgen. Ik duim voor je hoor!
alle nieuwe dames gefeliciteerd en welkom. en alle dames die een echo hebben vandaag succes en geniet ervan. hier is het allemaal een beetje rustiger, ik probeer niet teveel te twijfelen, en zeg tegen mijzelf over 2 weken heb ik mijn echo en dan zien we een kloppent hartje. XXX Gusam