Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Gefeliciteerd met je dochter!

Dan is het lange wachten toch beloond :)

Geniet ervan!

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Laten we in ons supergezellige mama topic het er maar ophouden dat ik zeker weet dat iedereen de allerbeste keus maakt
    wat dat dan ook is
    en het er verder niet hier over hebben, aangezien er een hele boel topics over borst of fles gaan
    ----------------------------------------------------------

Ik kijk wel een paar keer per dag hier op de pagina of het al begonnen is bij sommige. Vind het echt wel spannend hoor. Hoop ook zo dat het mee gaat vallen bij hen.

Suze lig alweer de hele dag in diepe slaap, af en toe een voeding en verder lekker slapen, dat word natuurlijk weer wat vannacht.

3. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Ik wou niemand aanvallen met wat ik zei
    met gewoon even doorzetten bedoelde ik vooral mij zelf.
    Ik ben niet iemand die snel iets opgeeft en bij mij gaat het nu goed
    ik kan ook zeker niet voor andere spreken want idd bij iedereen is het anders.
    Wel jammer dat het bij zovelen mis is gegaan en niet lukte, zelf ben ik bv gaan geven met de instelling wil het niet dan ben ik snel genoeg overgestapt naar fv
    vanwege alle horrorverhalen om me heen en heb ook niks tegen fv.

Ik ben zelf blij dat ik nog bv kan geven en dat het nu zo goed gaat ik weet dat dat ook anders had kunnen zijn

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

@Daan wat een verhaal zeg, ik kan me voorstellen dat je je schuldig hebt gevoeld daaronder! maar je doet idd wat je op dat moment denkt dat goed is, en zeker als het je eerste kindje is, is dat toch moeilijk in te schatten!!

@all, ik heb net Ties aan de borst gehad, had geen zin om te kolven ;)
    het ging goed!! daarna zijn we lekker naar buiten geweest, heerlijk stuk gewandeld. Ties ligt nu nog knock out in de kinderwagen te slapen.
    misschien blijft de pijn wel weg nu, zou fijn zijn!! :)

5. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

6. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Broer en zus 8)

7. MaMa 1985

MaMa 1985 Lid

18 dec 2008
    74
    0
    6
    Nou kon dus niet gestript worden alles zit nog dicht :(
    ze was ook nog niet ingedaald dus daar komt het ook door
    baal er wel van hoor maar ja
    ze heeft wel me baarmoeder gemasseerd hopen dat het iets helpt :(

als ze voor maandag er niet is dan naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje en woensdag wordt ik dan ingeleid ..
    kan gelukkig nog een hoop gebeuren in een week dus moet maar positief blijven denken he ;)

@mvy wat een schatje !:)

@Hibatullah gefeliciteerd met je dochter

Groetjess tall

8. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Lieve dames,

Ik heb nog niet bijgelezen maar wil jullie even mijn wonder laten zien, met dank aan Ginny voor het melden van de week

Op 24 aug om 13.49 uur ben ik bevallen van natuurlijk het allermooiste meisje dat er bestaat ;) Eowyn Sarah.
    Bekijk bijlage 11864

Omdat ze in het vruchtwater had gepoept en met haar 3015 gram toch wat klein was voor de 42+1 weken moest ze een nachtje blijven en werden haar bloedsuikers regelmatig gecheckt, nadat dit allemaal goed was mocht ze gistermiddag lekker mee naar huis.

De bevalling is op zich vlot verlopen (4 uur en 2 persweeen) voor een 4e keurig natuurlijk.

Wij zitten hier heerlijk op een roze wolk en zijn zo trots ;)

9. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Wauw Marina en MvY, ik word er jaloers van! :D

@petra, je hebt gelijk, ik "floepte/typte" het er ook gewoon zo uit, moest het kwijt ofzo denk ik, wilde niemand beledigen ermee. Laten we maar hopen dat het gauw standaard wordt dat vrouwen betere hulp krijgen bij problemen met de bv :)

Ben ff gaan badderen, de weeen komen niet sneller nog steeds om de 10 a 15 minuten maar doen wel gemeen zeer inmiddels.
    Soms denk ik ben ik niet stiekem al bezig en dan straks ineens uit het niets zo'n stortbevalling!?

10. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Tall, jammer dat ze niet kon strippen :(

Marina, wat een scheetje!! Gelukkig is alles goed gegaan!!

Cjpt, hoe is het nou met je? Aangezien je je hier niet meer gemeld hebt en je de slijmprop verloren bent....

11. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Mamadeluxe, het zou natuurlijk mogelijk zijn he... Ik had ook de hele tijd hele onregelmatige weeën en toch al 5cm ontsluiting!! Dat had ik ook nooit gedacht...
    Ik duim voor je!

12. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Is het daarna snel gegaan MvY?

13. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    Hibatullah, gefeliciteerd met je dochter!

Mamadeluxe, jammer dat ze nog geen tijd voor je hebben. Hopelijk zetten de weeen wel door!!!

Tall, jammer dat ze niet konden strippen. Hoop dat er binnenkort vordering is.

Hier helemaal niks, nada, alleen darmkrampen van de obstipatie weer!!! Maar goed ik heb nog wel een aantal dagen waarop de kleine zich kan aandienen!

Ben ik trouwens de laatste???

14. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Bloem, ik ben 3 dagen verder dan jij, maar wij zijn wel zo'n beetje de hekkensluiters hihi :D

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bloem: ik ben samen met jouw 1 van de laatste :p volgens mij is er niemand hier op de 31e uitgerekend toch?

16. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ mamadeluxe, ik heb de hele dag onregelmatige weeen gehad (elk kwartier) en had tussen neus en lippen door al 7 cm, daarna even pittig maar goed te doen. echte werk begon pas rond 22.00 uur.
    veel succes in elk geval

17. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Nou dat geeft een mens hoop :p eergister had ik al 3cm zonder deze weeen, dus ben benieuwd!

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    zou cjpt toch begonnen zijn? ze is hier al ff niet meer geweest... hoop het echt voor haar!

19. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Mamadeluxe, uhm nee erna ging het niet snel.... Bleef steken bij 7cm etc.. Lang verhaal en misschien niet zo leuk om te horen nu ;)
    Maar goed, als je al 3cm had zonder weeën dan gaat ie lekker :D

Mumtobe, dat denk ik dus ook :)

20. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Haha wat lief dat jullie aan me denken. Maar nee, ik was naar het zkh voor de controles bij de gyn en dat duurde echt uren allemaal. Liepen flink uit en toen werd de gyn ook nog weggeroepen voor een spoedgeval. Maar goed, het zit er weer op.

De CTG en echo waren goed. Hartslag rustig maar prima en vruchtwater en placenta zagen er nog goed uit. Hij heeft ook nog even getoucheerd.

Maar mijn god wat heeft de beste man ons daarna overvallen zeg! Wij hadden gerekend (samen met de vk) op vrijdag nogmaals controles en dan maandag inleiden (zondag ben ik 42 weken). Maar hij vond het onzin te wachten. Dus we mochten kiezen, morgen of vrijdag inleiden!!! WHAAAHHHH!!! Nou morgen dat ging me echt even te snel. Dus nu moeten we ons vrijdagochtend melden.

Dan gaan ze eerst rustig gellen etc. Moest er wel rekening mee houden dat dat bij de 1e zeker niet altijd genoeg effect heeft. Dus dan stoppen ze in de loop van de dag en blijf ik een nachtje slapen. Zaterdagochtend zouden ze dan verder proberen met bijv infuus. Ik vroeg waarom zo snel al (werd er een beetje onzeker van want was er dan toch iets niet goed met CTG ofzo?). Maar hij vroeg: ben je er niet klaar mee dan? Tis toch mooi geweest! Nu ziet alles er goed uit en waarom zou je wachten met het risico dat het minder wordt? Nu kunnen we vrijdag rustig de tijd nemen en hebben we geen haast.

Klonk goed! Maar man was is dit een raar idee! We zijn nog helemaal in shock! Dit weekend hebben we ons kindje! Whaaahhh!

Ohja, slijmprop verlies gaat ondertussen verder en nu ook wat bruinverlies door het toucheren van de gyn. Dus wie weet vanacht alsnog thuis haha. Dat zou helemaal grappig zijn!

Sorry voor mijn lange verhaal maar moet het even kwijt en we gaan het prive niemand vertellen!

Deel Deze Pagina