Goedemorgen! Hier ook nog steeds BIB! Denk ook steeds 's ochtends van : O , ze zit er nog Merk wel dat ik steeds meer moeite krijg met mn logge lijf. Niks wil meer zoals ik het wil. Een week geleden ging alles nog veel vlotter, hoe moet dat dan als ik over een week nog zo loop Annie, vervelend dat Milan niks wil. Misschien heeft het consultatiebureau nog goede tips idd. Over het maandverband is laatst een heel topic geweest. ik geloof bij het onderdeel bevallen. Bloem, een middagdutje doet wonderen . Was er eerst helemaal niet voor, we zijn tenslotte niet ziek, maar het is heerlijk en je kunt er weer even tegen. Onze beepjes halen een hoop energie weg! Mama 1985, jij loopt ook nog rond... 8) Sterkte meid met de laatste loodjes! Hoe zou het met Augamiga zijn? Denk dat het toch doorgezet heeft, anders had ze vast al iets van zich laten horen... MvY, het kan een schimmelinfectie, maar ook irritatie. Enige oplossing is even langs de huisarts. Wanneer jij een schimmelinfectie hebt is de kans ook weer groot dat Esmee spruw krijgt. Fijne dag allemaal! ps. wanneer is het weer volle maan
Annie, hier gaat Julia soms ook kokhalzen van de speen, maar dan moet je hem ff een klein beetje er uithalen en heen en weer bewegen. Zodra ze hem goed heeft is het voor haar echt een uitkomst. Ze slaapt er niet mee, maar wordt er wel rustiger van!
Dankje voor jullie reacties... Ik kijk het nog even aan en anders maar langs de huisarts. Dat Esmee dan spruw kan krijgen wist ik niet Ik had 2 hechtingen maar denk niet dat het daarmee te maken heeft want de jeuk zit niet specifiek daar zeg maar. Annie, heb je al gebeld naar het CB? Hier heeft Esmee ook veel last van haar buikje de laatste dagen... En dus veel huilen/onrustig en ook meer willen drinken (vaker). Net ook weer om half 9 en toen om 10uur. Dus geen idee wanneer ze nu weer moet, ik gok om 13uur want ze is nu aan het slapen. Ben benieuwd wat het CB ervan zegt! Esmee poept ook ineens veel minder. Eerst elke luier en nu nog maar 1 of 2 keer per dag. Zal haar ook wel dwars zitten denk ik. Dat is sinds in de Infacol gebruik... Tal, pff jij loopt ook nog rond! Ik hoop voor jou ook dat je beebje snel komt hoor. Aguamiga zal haar kindje wel al in haar armen hebben nu En Cjpt zal flink aan het puffen zijn
Mogguh meiden, Aguamiga: je zult vast aan het bevallen zijn, spannend! CJPT: Oh meissie, wat denk ik aan je! Zet hem op! Oef...verder alle meiden die nog overtijd lopen, hou vol meiden! En er was nog iemand die werd ingeleid vandaag...Oh, sorry, kweet het echt niet meer! Maar heel veel succes meis! Hier weer een heerlijk nachtje.. Mevrouw kreeg om 22.00 haar laatste fles en vanochtend om 07.00 werd ze weer wakker met honger... Nu mag ik helemaal niet klagen enzo, maar dat is toch niet erg dat ze dan zo lang slaapt? Ze geeft dit toch zelf aan, dan is het toch goed? Ik las namelijk in een boek ( dat stomme gelees ook...) dat het niet goed was als een baby langer dan 8 uur sliep... Nou, Fenna doet dat dus! Ze is verder hardstikke tierig, goed wakker zo'n 2 uur achter elkaar. Dat is dan toch gewoon goed? ( stom gedoe, zit ik onzeker te zijn over het feit dat dat kleine schatje al zo goed slaapt.. Ik schijn ook zo'n slaperd te zijn geweest toen ik zo klein was..) Nou ja, ik ga even wat doen meiden, ik log straks weer even in om te kijken of er al babynieuws is! Liefs, Pluis
MVY, kunnen ook de regeldagen zijn dat ze ineens vaker wil drinken. zo rond de 2 weken nl. ik heb het hier ook met Ruben. En hij poept nu ook sinds 2 dagen maar 1 of 2 keer per dag. Ik gebruikt trouwens geen hulpmiddelen tegen darmkrampjes.
@miekepluis, ja ik heb inderdaad ook weleens gehoord dat er niet langer dan 8 uur tussen voedingen mag zitten ivm de daling van de suikerspiegel.. maarja als ze het verder goed doet zou ik lekker zo laten. Heerlijk dat ze zo doorslaapt. stiekum een beetje jaloers..
MvY, hier ook jeuk gehad door alle leuke verbandjes hoor, met dit weer is dat bij mij snel gedaan, lekker broeien allemaal 8) Miekiepluis, lekker laten slapen hoor, ze zeggen bij optijd geboren kindjes als vuistregel dat ze 's nachts een uur per pond mogen slapen dus 8 uurtjes bij 4000 gram en dat zijn dan maar richtlijnen he, niet aan storen als jij denkt dat ze het goed doet, lekker doen, ze is toch wakker en alert daarna? Daar gaat het om. Boeken zijn soms om mee te gooien alleen Tussendoor las ik over de stort bevalling van MamaDeluxe, GEFELICITEERD! Volgens mij hebben al jou kids van die mooie namen want laatst zagen we ook al de naam van je andere zoontje voorbij komen, ben stiekem wel benieuwd naar de rest Hier weer een dagje onrust, hij wisselt ze af, wel zo aardig maar na een hele lekkere rustige dag met alleen maar slaap en eten geniet je er zo van en valt een huildag daarna zo koud op je dakje... Maar goed, beter om en om dan alleen maar huilen Verder is hij wel om op te eten!!! Zal straks even spammen, gister was ie al een maand
Pluis, ohhh ik ben jaloers!! Wat lekker dat ze zo doorslaapt. Ik zou zeggen als ze het zelf aangeeft, geen probleem. Maar zeker weten doe ik dat niet.... Maar wel lekker hoor dat ze het zo goed doet! Jingi, ah ok kan dat zo snel al. Dan is het goed! Heeft Ruben wel veel last van krampjes dan of niet? Ik denk dat ik ook even stop met de Infacol en dan eens kijken of het erger word of niet...
Mvy, Niet heel veel last van krampjes, savonds af en toe een beetje,maar niet zo heel erg. Ja de regeldagen zijn met zo rond de 10 dagen, dan 3 weken, 3 maanden en 6 maanden. ik ga nu ff naar hem toe wat hij heeft denk ik weer honger.
Thanks meiden voor jullie reacties! Ik heb toch ff het cb gebeld en die zeiden precies hetzelfde als Rianne, "een uur per pond." Nou, dan doet ze het prima! Ze zit namelijk wel over die 4000 gram heen denk ik ( vorige week dinsdag 3970 gram, dus zal vast...) en de Cb-mevrouw moest erg lachen, ze zei: "Normaal krijgen we altijd vragen van moeders dat hun kindje NIET doorslaapt, dit is wel leuk voor de verandering!" Hihi, ik heb net de aanloop tot mijn bevallingsnieuws van mijn buddy's van mijn en jullie berichtjes geknipt en geplakt. Is zo leuk om te lezen hoe lief jullie allemaal meeleven! Ollekebolleke zegt om 08.15 al dat ze het nu wel tijd vindt worden dat er nieuws komt en toen was ik nog gewoon thuis met 8 cm ontsluiting! Hihi! Ik ga ff voeding maken meiden!( en straks weer inloggen of er nieuws is van Cindy en Aguamiga...hihi!) Liefs Pluis
@ Elke, ik ben sowieso verplicht om 's middags te gaan liggen ivm dreigende zwangerschapsvergiftiging. Nu ben ik vanmorgen ook weer even teruggegaan naar bed. Vanavond een verjaardag dus maar even flink rust pakken voordat we gaan. Hmm nog geen baby erbij?
Haha ik kwam even kijken of er al nieuws was van Cindy, maar zo snel gaat dat niet he.... En Aguamiga??? Oh Pluis, wat zaaalig dat Fenna zo lang slaapt! Kan ze dat even aan Rens komen leren! Hoewel ik op zich ook geen klagen heb hoor.... hij komt de laatste paar nachten ook nog maar 1x per nacht. Gisteravond heb ik hem toch maar even wakker gemaakt om 23.30... denken jullie dat dat heel gemeen is van mij? Anders komt hij net rond 1 uur als wij net lekker in onze 1e slaap zitten en dat komt dan zo hard aan... Dus als ik hem rond 23 uur 'dwing' tot een fles, dan komt hij pas rond 4 uur weer. Hij lag al wel een beetje te draaien en te pruttelen hoor, hij zat denk ik net in een licht slaapje dus toen ik zijn inbakerdoek openmaakte was hij meteen klaarwakker....en toch voel ik me dan een beetje schuldig dat ik hem niet zelf zijn tijden laat bepalen... alleen maar omdat papa en mama willen slapen.... Wat vinden jullie?
Meiden, ik moet nog even iets met jullie delen.... Lees even dit topic, en lees vooral door tot aan de bizarre wending van het verhaal op pagina 2!! De schrijfster van dit topic is één van mijn beste vriendinnen 'in real life'. Wauw hè! http://www.zwangerschapspagina.nl/miskraam/160072-2x-miskraam-lege-vruchtzak.html
Jeetje wat is het rustig hier!! Liefie, wauw wat een bizar verhaal zeg! En wat mooi uiteindelijk Zo zie je maar weer dat er soms heftige fouten worden gemaakt... Nog geen babynieuws?? Heeft Aguamiga eigenlijk een buddy of niet? Over het wakker maken Liefie, ik doe dat ook hoor. Soms komt het idd net rot uit en dan maak ik haar wakker en leg haar aan. Dit is ook vaak omdat ik rekening moet houden met Youri weg te brengen of als we ergens heen moeten of een afspraak hebben. Gaat goed hier dus.
Heb net lekker Esmee in bad gedaan en daarna zelf gedouched. Nu is ze in diepe slaap dus eigenlijk zou ik nu zelf ook even moeten slapen... We gaan morgen op een rommelmarkt staan en moeten dan al om 5uur (vannacht) daar zijn. Word een korte nacht dus!
Hier gaat alles oke, klikte alleen niet onwijs met de kraamhulp dus dara hebben we afscheid van genomen (2 dagen eerder dan gepland) nu heerlijk weer het huis voor onszelf, joepiedepoepieieieieieieieie
@mvy, ik was te laat met bellen kon maar tot half 1!! Sjonge!! Even een vraagje: Milan had na de geboorte last van pukkeltjes. En toen zei de kraamzorg dat het kwam door de hormonen van mij. En toen ging het na een weekje weg. En nu heeft hij het weer heel erg sinds paar dagen. Is dat normaal? Of zal het door de borstvoeding komen dat hij ergens niet tegen kan?
@Miekiepluis, ik ben jaloers!! ik heb maar 2 uur geslapen vannacht omdat Ties erge krampen had... heel zielig. ik had gelezen dat Assie nu bv en fv combineert en dan een speciale fv tegen krampen geeft... dat ben ik nu ook aan het overwegen. @MvY, die jeuk heb ik ook gehad en zo af en toe nog eens. echt dat schimmelinfectie achtige gevoel. ik wist niet dat je baby daar spruw van kon krijgen?? had de jeuk alleen als ik in bed lag. gelukkig vloei ik inmiddels niet meer, en de jeuk is ook veel minder. @Annie, Ties heeft die pukkels nu ook weer, volgens de zw.bijbel is dat normaal. @Liefie wat een geweldig verhaal!! daar word ik blij van zeg! @all: ik heb gewoon een eisprong alweer!! heb vanmiddag die heel typische pijn gevoel in mijn rechterlies. over 2 weken word ik alweer ongi, niet normaal!
Nog niks van cjpt en aguamiga? Spannuuunnnd Hier gaat t redelijk, herstel gaat moeizaam en Elijah hapt niet goed aan de borst dus veel werk met de bv maarja...komt vast wel goed...