Hoi Meiden, Volgens mij ben ik de eerste! Ben als alles goed mag gaan uitgerekend rond 2 juli 2009. Al de hele week heel sterk het gevoel dat het deze maand wel eens raak kon zijn. Af en toe wat licht misselijk, een beetje zweverig gevoel. En als ik mijn neus snoot, kleine bloedstolseltjes.( dit had ik bij de zwangerschap van mijn dochter voor nod ook). Gister morgen 3 dagen voor nod test gedaan, deze was positief. Gistermiddag gaf een digitale clear blue de doorslag... ben echt zwanger Het is nog heel pril en er kan nog van alles misgaan, maar ben alvast voorzichtig blij. Hopelijk zullen er snel veel meiden volgen! Liefs mama van Tessa
van harte gefeliciteerd! Ga van je zwangerschap genieten, hoop dat er veel gezellige juli-mama's bij komen!
Mamavantessa, wat leuk om te lezen dat je nu toch weer zwanger bent, echt super. En nog wel de eerste van Juli. Geniet ervan meid. groetjes mei mama Sim
wow de 1e juli mama! gefeliciteerd! heel veel geluk en fijne zwangerschap gewenst! dat er maar snel veel mama's mogen komen.. groetjes een aankomende juni mama
mama van Tessa, gefeliciteerd meid! Ga er maar lekker van genieten! Hopenlijk krijg je snel gezelschap. groetjes
Bedankt voor de felicitaties @ meisje en vanillivi: hoop dat jullie snel zullen volgen, succes! @ Sim80: dank je wel! Ik was door mijn positieve test van 2 maanden geleden deze keer ook erg onzeker of het wel echt zo was. Vandaar dat ik er deze keer aardig wat verschillende testen heb gebruikt. En ze zijn allemaal positief, dus heb er deze keer iets meer vertrouwen in. Zie dat jij de 12 weken gepasseerd bent, gefeli!
Wow! De Juli-mama's alweer! Mooie maand Ben ik ook in geboren Hoop zeerrr dat ik me bij jullie mag aansluiten! Alle mama's: gefeliciteerd!
GEFELICITEERD juli mama! Hopelijk wordt je snel gevolgd door nog meer aanstaande juli mama's. Geniet er van, want het is zo bijzonder Liefs Anna
Jeetje, juli mama's alweer! Gefeliciteerd hoor! Juli is een mooie maand, ben er zelf ook in geboren Een fijne zwangerschap gewenst! Groetjes van een februari 2009 mama
Lieve juli mama's 2009, Met tranen in mijn ogen ben ik nu mijn berichtje aan het typen. Voor mij is het over 3 dagen dat ik vorige jaar een positieve test in handen had. Ik was 2 juli uitgerekend. Ben uiteindelijk op 27 juni bevallen van een gezonde zoon. Ik hoop dat jullie net zo'n hechte groep mogen krijgen als onze juli mama groep. Heel veel geluk allemaal en dat jullie over 9 maanden maar een mooi wondertje in jullie armen mogen hebben. Geniet van ieder moment want voor je het weet is het juli 2009. Heel veel liefs Senn (juli 2008 mama)
Meis, jou gun ik het 't meest na alles wat je hebt meegemaakt. Misschien word je dan toch nog een juli mama.
Juli2009 mama's, GEFELICITEERD! Ik ben een Juli2008 mama en lees dit, net als Senninha, met tranen in mijn ogen. Wat vliegt die tijd zeg! Ik heb ook over 3 dagen een jaar geleden getest en was 2 Juli uitgerekend. Uiteindelijk is Mayron op 1 Juli geboren Hoop dat jullie net zo'n leuke en mooie tijd tegemoet gaan als de Juli2008 mama's'... Liefs Marjolein
Hier ook een bericht van een juli 2008 mama (al is hij 24 juni geboren 8) ) Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan de tijd gaat zo snel zeg, vorig jaar had ik ook een positieve (paar weken later dan jou) en nu ligt mijn hummeltje boven heerlijk in zijn bedje te slapen. Geniet ervan! Het gaat zo snel!