@Rianne, ja die heb ik ook. Daar zou je ook evt een speen aan vast kunnen maken idd haha. @Mvy, aan die spenenketting zit gewoon een touwtje, dus kan je heel makkelijk aan het ringetje van de speen knopen. @Noa, die van Oililly is ook schattig zeg. Pff, manlief zit al uren (althans zo lijkt het) de kwalificatie van de formule 1 te kijken. Nu is dat niet zo erg. Ik vind het zelf ook wel leuk. Maar na 1x een delay vanwege heftige regenval en 1x een delay wanwege een crash, die nog steeds duurt aangezien het weer is gaan regenen, duurt het dus een eeuwigheid. En ik wil graag Paul de Leeuw kijken. Nou goed, de upc box is aan het opnemen, maar toch. Was Popstars van gisteren nog interessant? Dan ga ik die wel op de pc kijken. :x heb nog niet op verzenden gedrukt en ze rijden weer. Nog 12 minuten om de kwalificatie af te maken, tsssssssssssssssss
CJPT Miekiepluis Liefie Hanna Jessi86 Ollekebolleke Brusje Mumtobe21 Daan78 Annie22 Mama van Youri Zo de PB's stromen binnen! Keep them comming ;o)
@ Hanna: Dimara krijgt Nutrilon Pepti ivm de Koemelkallergie, dus Omneo is hier geen optie helaas... Nutriton is Johannesbroodpitmeel, dit verdikt de voeding zodat het minder makkelijk omhoog komt! @ Annie: Fijn dat het wat beter gaat met Milan, dan heb je zelf ook even tijd en rust om weer "op adem" te komen! jullie ook een gezinsauto gekocht dus? wij hebben ook al een carswitch gemaakt ivm ruimtegebrek hihi... @ Gentle: Ow Julia doet het dus ook... tja op latere leeftijd kan het idd een beetje aandachttrekkerij zijn, maar zou het dat nu ook al kunnen zijn? Smetplekjes heb ik hier geen last van, Dimara laat ook niks uit haar mondje lopen tijdens het drinken!
Daan, uhm bij mij is dat touwtje te kort ofzo? En ik heb geen ring.. Naja ik zal het meenemen naar de meeting dan kun je eens kijken hahaha Formule 1, he bah wat saai Ik vond Popstars gisteren niet veel aan... alweer audities... Cjpt, jaaa joepie het word lekker druk op de meeting
Annie, dat ziet eruit als een goed schema! Ik heb tot nu toe eigenlijk nooit bijgehouden wat haar slaapritme overdag is. Wel weet ik dat ze heel weinig slaapt. Nu gelukkig wel even totdat het straks tijd wordt voor de laatste fles van vandaag. MvY, lekker bij je ouders gegeten. En slaapt Esmee al weer? Hole in the wall ben ik aan het opnemen. Vorige week heb ik er erg om moeten lachen Liefie, leuk die vazen. Hebben ze intussen al een mooi plekje gekregen? cjpt, iets afhuren is ook een goed plan. Helaas weet ik niks wat in het centrale Nederland ligt... Maar het komt vast allemaal helemaal goed. Ben benieuwd welke bank het uiteindelijk gaat worden. Zeker leuk om daar over na te denken. Het wordt al een hele lijst met aanmeldingen voor de meeting. Leuk hoor Mumtobe, jammer dat Omneo geen optie is. Het helpt Svinthe tot nu toe wel. Alhoewel ze bij de laatste fles wel weer krampjes had Hopelijk gaat de laatste fles krampjesloos.. En een poepluier zou ook wel helpen... Hoe blij kan je zijn met een poepbroek he
@MvY, wij hebben dus zoiets als de linker, dus een grote ring. Heb jij toevallig zoiets als de rechter? http://www.bibi.nl/images/products/2_NUGGI_BLAU%202008.JPG Alweer audities? Werkelijk, zit toch al zo'n 9 weken audities te kijken. Wat flauw. Wanneer begint de theaterronde dan eindelijk eens? Iemand enig idee? Hole in the wall, heb het vorige week gekeken, heb stiekem wel gelachen, maar wat een belachelijk programma eigenlijk. Gelukkig had ik het opgenomen, dus kon veel doorspoelen hihi.
@Annie, fijn dat het beter gaat met Milan, dat geeft jezelf ook even wat lucht he. Smetplekken, nee hier niet. misschien drink Ruben heel netjes? of heb je het borstvoeding niet? Meeting ja leuk, ligt er wel aan waar het is. Cjpt ik zal je pb-en. Hoofd optillen doet Ruben wel maar nog niet superhoog, ik leg hem wel regelmatig op zijn buikje maar hij heeft er gewoon nog geen zin in, komt vanzelf wel..Elk kind ontwikkeld zich op zijn eigen manier. @pluis, veel plezier bij Diana Ross! lijkt me leuk. Afgelopen nacht een mega gebroken nacht achter de rug. Ruben was om 23:00 wakker daarna tot 2 uur bij mij gelegen. (ik was natuurlijk weer eens in slaap gevallen tijdens het voeden, en Ruben vindt dat ook helemaal niet erg om lekker bij mama te liggen. maar om 2:00 uur was hij wakker en weigerde te gaan slapen, uiteindelijk viel hij om 4:30 in slaap... ik had hem om 2:00 uur in zijn wiegje gelegd, en toen ging hij de hele tijd met zijn hoofd heen en weer van links naar rechts. ik vond dat zo raar en ook een beetje eng. Daarna heeft hij het niet meer gedaan. Herkennen jullie dit?
Hole in the wall, tja het slaat eigenlijk nergens op, maar ik vind alleen al die uitsnijdingen hilarisch om te zien Inderdaad wel makkelijk doorspoelen als je het opgenomen hebt!
@ Hanna: Ja idd hier ook superblij met een poepbroek hoor Helaas poept Dimara maar hooguit 1x per dag en soms ook maar 1x in de 2 dagen... de laatste dagen is ze ook alleen het eerste half uurtje na de poepbroek tevreden, daarna begint het gehannes met die krampjes weer zijn er vanavond ook al vanaf 18.00 uur mee in de weer! @ Hole in the wall: Leuk programma als er leuke mensen aan meedoen... maar uhmmm wat doet die japanner (of wat is het) er in hemelsnaam bij?? belachelijke vent haha!
Daan, jep ik heb de rechter! Maar ook als ik de linker had zou het me niet lukken om die lus door die ring te krijgen? Of maak je echt een knoop? Ik weet dat we dat bij Youri anders deden maarweet niet meer hoe? Vanaf volgende week komen de theaterrondes weer. Audities zijn leuk maar idd te lang deze keer. Hanna, ja ze slaapt! Zo weer wakker maken voor een flesje hihi. Jingi, wat een rotnacht zeg. Esmee doet dat ook steeds met haar hoofd van links naar rechts maar ze ligt dan wel op haar buik. Ze doet dat vaak als ze niet weet hoe ze moet gaan liggen volgens mij hihi. En dan nog erbij kreunen pff. Hopelijk vannacht een betere nacht!
Noor doet dit heel vaak, maar dat is dan ook een heel onrustige baby en een onrustige slaapster. Ik heb me er nooit zorgen om gemaakt, maar weet bij haar dan ook niet beter. @Hanna, ja die uitsnijdingen zijn geweldig. Ik zie soms niet eens gelijk hoe je moet staan/zitten/liggen. Ik bedenk me net wel hoe hilarisch het moet zijn als je zoiets op de WII kan spelen............ *proest*
Hole in the wall, ik vind het ook niet heel geweldig dus ik zit ondertussen meer te internetten. Soms is het wel lachen. Achja mannetje vind het leuk dus. Mumtobe, idd wat doet die japanner erbij, vind het niet echt passen maarja.
Poepbroeken, hier echt niet elke dag, een keer in de 2 a 3 dagen is het nu.... Donderdag ga ik dit wel aangeven op het cb. Niet dat ze er wat mee kunnen verder denk ik maar toch... En we zijn natuurlijk nog niet zolang bezig met de nieuwe voeding, dat scheelt natuurlijk ook nog wel. Mumtobe, ja die rare Japanner inderdaad, die mogen ze van mij ook wel afschaffen. Dat heeft zo'n programma toch niet nodig
@Daan, ik heb gister popstars gekeken. Zaten wel weer genoeg kansloze mensen tussen dus dat was wel grappig @Jingi, jeetje wat een gebroken nacht idd! Nou hoop dat hij vannacht wat beter zijn best doet Milan vond het ook nooit erg als ik in slaap viel tijdens het voeden @Hanna, fijn dat de voeding helpt tot nu toe. Alleen de laatste fles dan. Ik weet niet meer wie het vroeg maar Milan krijgt nu die nieuwe medicijnen (en die andere ook nog steeds) maar ben nog niet overgestapt van voeding. Ik dacht ik wacht heel wijs tot maandag Smetplekken: hier niet. Maar Milan drinkt altijd met van die slabben die je over ze hoofd trekt. Snappen jullie het? Dus dan heeft hij een soort kraagje... Nou Milan slaapt...niet ingebakerd! Hij slaapt nu eigenlijk altijd ingebakerd maar hij bleef net maar huilen. Hij doet zo wild en dan krijgt hij zijn armpjes weer op zijn borst. En ik baker hem echt heeeeeeel strak in. Dus ja was het net zat (na anderhalf uur) dus hup in een slaapzak! En meneer sliep meteen! Gek toch?? @Suze, hoe is het met Danique? Ik vroeg me eigenlijk af of jij nu alleen Losec heb voor Danique? Want anders moet je ook vragen of je Motillium erbij mag. Want de voeding komt echt veel minder omhoog bij Milan. Lijkt me voor jouw kleintje ook lekker.
Ik erger me ook rot aan die japanner. En Beau en Gerard er maar om lachen en op inspelen. Maar ja, tis een japans concept he... @MvY, wij moeten het er echt aanknopen idd. Hier geen lusjes, dan snap ik idd dat het niet lukt.
Annie, heerlijk dat Milan nu slaapt. Houden zo, Milan MvY, Svinthe wakker maken voor een fles heeft echt geen zin hebben we gemerkt. Ze is dan zo slaperig en niet goed wakker te krijgen dat ze niet veel dirnkt. Dus we wachten nu maar rustig af hier beneden. Is ook weleens lekker. Even wat langer op het forum hangen
Echt, ik had het zelf geschreven kunnen hebben. We hadden 2 slaapzakjes gekregen, dus die hadden we uitgeprobeerd. Helaas was het van korte duur. Naja, dat ook niet helemaal. Soms slaapt ze wel in haar slaapzakje, meestal niet. Fijn meid. Hij kan het wel. Lekker genieten hoor.
Ruben is inderdaad ook een onrustige slaper, maar dit had ik nooit eerder gezien. Nouja as dinsdag naar het CB kan ik het ook nog even vragen. Haha...Hole in the wall op de WII ja leuk.....zie het helemaal voor me