Augustus 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door brusje, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Allemaal Hole In The Wall kijkers hier! Vorige week vond ik het wel grappig maar merkte nu ook dat de lol voor mij er na 1x wel af is. Dus meer hier bezig geweest. Vriendjelief vind het wel helemaal leuk. En ondertussen voetbaluitslagen kijken op teletekst en zappen naar de Formule 1. Nu staat hij te WII-en... mannenavond blijkbaar. Ach, heb ik ook eens de laptop in de avond!

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Hanna: ow als ik jou zo hoor mag ik dus nog blij zijn met een (bijna) dagelijkse poepbroek...

@ Annie: Wat fijn dat Milan ook on-ingebakerd zijn rust kan vinden zeg! mag ik vragen in welke vorm je motilium hebt?
    mijn oppaskindje had namelijk ook reflux (moest eraan geopereerd worden want maagklepje bleek spastisch) maar die was al anderhalf en daarbij moest ik capsules opendraaien en de balletjes op een banaan oid strooien en zo kreeg hij het binnen...

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Daan: Veel plezier met Paul de Leeuw!

4. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    CJPT
    Miekiepluis
    Liefie

Hanna
    Jessi86
    Ollekebolleke
    Brusje
    Mumtobe21
    Daan78
    Annie22
    Mama van Youri
    Jingi

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo, dat gaat een hele kinderwagenparade worden :D

6. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Daan, ga je nu wel door met inbakeren? Of ga je toch proberen met slaapzakje?
    Milan ligt nog maar sinds een week ingebakerd. Hij kon het wel zonder dus.
    Ik heb het idee dat hij het overdag wel echt nodig heeft maar 's nachts niet. Hij sliep altijd al door en ook tot 8 uur ongeveer.
    We hadden hem nu ook 's nachts maar ingebakerd zodat hij weer helemaal tot rust zou komen. Maar zal ik hem nou vannacht gewoon in de slaapzak laten?
    En voortaan altijd 's nachts zonder??

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Slaapzak:
    Ik heb Svinthe gisteravond voor het eerst in een slaapzak gehesen. Maar dit komt niet omdat ze niet slaapt, maar ondat ze zich omhoog werkt in haar wiegje, zodat ze helemaal bloot komt te liggen. Slaapzakje is dat toch net weer iets warmer erbij.

8. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ah zo Daan, ja dan snap ik hem maar die van mij snap ik nog steeds niet.. achja ze kan ook zonder en misschien ga ik ook wel zo'n doekje kopen veel leuker!

Hanna, hier drinkt ze soms zelfs 200cc als ik haar wakker maak! Maar soms ook niet hihi. Achja, ze slaapt dan wel door dus ik doe het gewoon. Maarja begrijp het zeker als het niet werkt dat je het dan niet doet! Hier werkt wachten totdat ze wakker word niet, dan zit ik volgens mij om 2uur vannacht nog te wachten :p

Annie, gek ventje die Milan hihi. Ach misschien ben je nu in 1x van het inbakeren af :)

9. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Mumtobe, ik heb gewoon een drankje. En heb er een spuitje bij gekregen. Maar ik doe het dus in een flessenspeen en dan klein beetje melk erbij en dan drinkt hij het zo op. En daarna de fles.

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    nou meiden fijne avond allemaal...

wij gaan naar boven, hopen dat Dimara na haar flesje zo moe is dat ze wel in slaap valt want ze is al de hele avond aan het huilen (krijsen) vanwege de krampjes... zo sneu!

doei doei

11. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Jeetje wat is het druk deze avond!
    Ik ben aan het typen en ondertussen zijn er weer 10 posts geplaatst ofzo :$ hou het niet bij!!!

12. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    Overdag slaapt Ruben in een slaapzakje met een dekentje erover heen, anders vind ik hem steeds dwars boven in zijn wieg. snacht slaapt hij in de puckababy.

13. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    nou ik ga ook ff tv kijken. laterzz...:)

14. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Daan, tvkijkze!
    Lijkt me ook wel leuk spelletje voor op de Wii! Moet er wel echt water bij vind ik :D

Mumtobe, slaap lekker! (hopelijk Dimara ook!)

Hanna, idd weg met die japanner!

Ik ga zo ook eens afsluiten.. Even nog knuffelen met mijn man ;) en dan flesje en lekker slapen, morgen weer vroeg eruit denk ik...

Fijne avond nog en tot morgen!
    Kussie!

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    MvY, tja soms is dat wachten ook wel een beetje frustrerend hoor en nemen we haar dan alvast mee naar boven. )Ze slaapt overdag gezellig beneden). Mijn man ligt nu ook al bijna te slapen :) Nog even volhouden joh!!

Mumtobe, hopelijk een goede nacht voor jou. Welterusten!

16. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Mvy, ja druk he. Ik moet ook elke keer terug lezen want als ik wat post dan zijn er alweer 5 nieuwe berichten hihi

Ik heb niet zoveel te doen. Me vriend is naar dat feest wat we hadden. Maar kon Milan nu niet te logeren brengen met dat gehuil, medicijnen, inbakeren, bedje schuin pff. Hij heeft nogal een gebruiksaanwijzing nu hihi. Maar zit nu dus alleen en moet wachten tot half 11. Dan krijgt Milan ze fles en dan kan ik lekker gaan slapen.

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook rond half 11 de fles.
    Annie, maak je Milan ook wakker dan? Geef me de tip hoe dat te doen dat ze wel goed drinken!!

18. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Annie, ik zou hem wel even blijven inbakeren als ik jou was. Wij hebben die fout met Dominique ook even gemaakt. Het ging zo'n stuk beter dat we dachten; eens proberen wat er gebeurt. Ja de eerste 2 dagen sliep ze ook regelmatig zonder inbakeren... tot de hel weer losbrak en toen waren we weer terug bij af haha. Nu dus weer sinds een week heel consequent altijd inbakeren en ja hoor, mevrouwtje slaapt dag en nacht weer de sterren van de hemel ;o)

19. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Hanna, ja maak hem wakker. Hij gaat meestal rond 8/9 uur echt voor de nacht slapen. Dus soms is hij wel echt in diepe slaap. Maar mijne is zo'n vreetzak die drinkt wel hoor haha.
    Soms drinkt hij niet alles op maar meestal wel.
    Als hij niet alles drinkt is hij iets eerder wakker (6/7 uur) en anders rond 8 uur. Dus ja ik heb wat dat betreft wel een makkelijk ventje.
    Maar krijg je Svinthe niet wakker?
    Ik haal hem uit bed en dan meteen schone luier en dan de fles. Moet hem tussendoor wel beetje wakker maken soms.

20. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Hanna, ja daarom dacht ik ook beter niet bij iemand thuis want voor deze baby-invasie heb je toch een HELE grote woonkamer nodig haha

Deel Deze Pagina