@ Pluis, haha die papa's ook he! Peet had hier gisteren haar flesje gemaakt... normaal krijgt ze 90 cc en 3 schepjes. Had hij 110 cc water gedaan, wilde hij ook 3 schepjes bijgooien. Dus ik zei: da's 20 cc water teveel. Nou dat maakte toch niet uit?! Beetje meer of minder?!?! Hihi, soms begrijpen ze het echt niet he? De schatten
CJPT,Outfit 2! Dat helpt hè...NOT...Hihi! Diana was super en inderdaad soms een beetje vals... Maar ze is dan ook 65, dus heb echt enorm respect voor haar! Was echt gave show, veel glitter en glamour! Marco Borsato was er ook, hij zat in het publiek en toen hij binnen kwam kreeg hij een staande ovatie toen iedereen doorhad dat hij het was.. kippenvel! Zo, gedoucht en wel, nu aan de koffie en vanmiddag naar mijn vriendinnetje die hopenlijk gaat vertellen dat ze graag de voogd van Fenna wil worden..Toch wel spannend... Liefs, Pluis
Nog even spammen... Ik wacht nog steeds tot dat slaapkoppie wakker wordt hihi... Ik ben 25.. nog niet zoveel rimpels zoals je ziet haahaha
daan, vlekkerig gezicht heb ik nu ook, niet meer zo erg als tijdens de zwangerschap, maar toch. zodra ik geen bv meer geef krijg ik van de arts michael jackson creme om het weer te witten
tja grijs kun je verven, pigment verwijderen, maar die rimpels krijg je nooit meer normaal weg. (Jerney kaagman????, nee dankje)
Goeie morgen allemaal! Hier een redelijke nachtrust gehad. Aidens ritme is echt helemaal weg zeg! Gisteren om 20.00, 0.00 gegeten. Toen weer om 4.45, maar daarna weer niet willen slapen. Tot ongeveer 6.00 steeds halen en weer in bed leggen.. Pfff. Dat is al de 2e nacht dat hij zo 'vroeg' gaat lopen klieren. Simmer: sterkte, wat een naar nieuws van je schoonzus Brusje: hier ook nog steeds lekken hoor. Ik slaap nog steeds met van die zoogcompressen in. Laatst had ik in 1 nacht 2x het zoogcompres van 1 borst HELEMAAL vol. Ben blij als ik een keer bhloos mag slapen. Suze: wat rot dat Danique zo gilt. Arm schaapje! Ik hoop dat het snel beter gaat. Spenen: hier een bv-mama, maar af en toe krijgt Aiden een flesje Nutrilon (als hij heel vervelend is ). Ik gebruik de avent nummer 2 speen maar die zuigt ie behoorlijk vacuum. Heeeeel af en toe krijgt hij een schepje rijstebloem in de nutrilon, dan gebruik ik een driestandenspeen. Moet zeggen dat hij dan wel heel snel drinkt Liefie: leuke foto! En waarom zou die tegen moeten vallen? Rens lijkt indd erg op je (die oogjes ) MvY: de keren dat Aiden de fles krijgt, drinkt hij nooit meer dan 90-120 cc. 150 heeft hij nog nooit opgekregen. Esmee groeit, plast en poept toch goed? En is ze een tevreden baby? Dan zou ik me niet al te druk maken hoor Kinderkleertjes kopen: het enige dat ik ooit heb gekocht is 1 setje mt 50 en 1 setje mt 56 bij de prenatal. En 2 mouwloze rompers bij de Hema. Verder heb ik alles gekregen! Heel veel heb ik gehad van een collega van de zwager van mijn vriend. Die mensen kennen we niet eens! Allemaal kleding van Mexx, H&M, Prénatal en heel veel van Mark&Spencers (zeg maar de Bijenkorf van Engeland). Die mensen komen daar vaak voor zaken. Ik heb zelfs kleding liggen die hij niet eens heeft aan heeft gehad! En alles zo goed als nieuw. Annie: wat mooi om Milan weer zo mooi te zien lachen! Gelukkig zeg, dat de medicijnen hun werk doen. Rimpels: die heb ik nog niet, zou niet best zijn op 25 al! Meeting: leuk, maar ik geloof niet dat ik 'echt' een vaste kletser ben Ik ben meer van het lezen!
@brusje haha jonge moeder, dankje dankje, ik ben 30 hoor dus toch niet piepjong meer!! @skatje balen dat Aiden zo vroeg ging klieren en je bent welkom hoor op de meeting, je kletst vaak zat mee!!! @mik lekker bijknuffelen vandaag met Senna! Nou meiden ik ga er even vandoor. We gaan lekker naar het bos! Eens kijken of onze mountainbuggy kinderwagen echt zo lekker rijdt over hobbelige paden!! Het is zulk prachtig herfstweer. Er gaat een zak mee voor de kastanjes etc! Ga ik mooi van de week een herfst-schaal voor op tafel maken. En ik verheug me nu al op de warme chocomel na de wandeling Niet te veel kletsen hoor, het gaat nu even echt hard hier...
Zo het is hier gezellig geweest gisteravond zeg! Wat moest ik een hoop bijlezen. Annie, wat super dat Milan zo goed reageert op de medicijnen, ben blij voor jullie! En wat een lieve fotos. Liefie, leuk een foto van je te zien! Jij was een van de weinigen waar ik volgens mij nog geen foto van had gezien. Meeting: het wordt al een flinke lijst, leuk! Lijkt me wel gek hoor, vaak heb je toch een soort beeld van iemand op basis van haar schrijfstijl, en dan kan het in het echt nog best anders zijn. Kleertjes: ook fan van de Hema!! Verder noppies, name it, nononsense (ook wel nono), jottum en burberry . Mix van goedkoop en duur dus. Wel gek dat je van sommigen nooit meer wat hoort he? Ik noem Sweepy, ppa, megababs. Toch wel meiden die toen ze zwanger waren veel meeschreven.
Liefie, nou ik begrijp wel dat je blji kunt zijn van een spelletje spelen (ik ken het spel niet, vertel) want ik doe ook altijd mee om het meedoen want ik win nooit Dus ik begrijp je! Niet in jou huis? Dat was ook niet gelijk mij insteek hoor, maar in culemborg en omstreken moet toch wel wat leuks te vinden zijn? Leuke foto meid! Rens wist niet wat hij ervan moest vinden met die camera of wel hahaha die blik van hem, heel cute. Mama van Youri, hier ook iemand die steeds laat staan van zijn fles, zelfs tot 80 cc! Hij is ook verkouden, denk jij dat het daaraan ligt bij Esmee? Daar heb ik nog niet aan gedacht... Somber weertje??? Hier is het zon en zon en zonneschijn! Annie, zo te horen werkt overdag inbakeren wel voor jullie en 's nachts werkt los slapen, gewoon doen zou ik zeggen, Elias heeft hier ook eerst los geslapen 's nachts want dat ging altijd goed maar na een aantal weken werkte inbakeren ook 's nachts beter, je moet doen wat werkt hoor! Coole foto! Wat een punkie is het zeg! Daan, kinderkleertjes koop ik lekker in winkels (ik ben niet zo van de online shoppen...) En dan ga ik naar zeeman, hans textiel, h&m, henk ter hoor, c&a, hema,zelfs een pyjamaatje van de albert heijn, erg lekker zacht is die! Eigenlijk alles wat we hebben loop ik binnen en pluis ik uit En tot nu toe valt niet echt iets tegen qua kwaliteit, de maten kunnen wel enorm verschillen! Cjpt, outfit 2! Maar denk dat je ondertussen al hebt moeten kiezen Brusje, hier ook rimpeltjes met 29 hoor! Maar dat komt door 13 jaar roken denk ik... Ben nu ruim 2 jaar rook vrij!!! Zijn er alleen maar meiden van onder de 33 denk je? Ik heb eigenlijk geen idee... Skatje, ik vind jou nou ook wel een vaste naam die voorbij komt hoor! Hup naar die meeting jij
@ Daan: Wij geven Dimara Infacol net voor de voeding tegen de krampjes en in acute gevallen geef ik haar wat druppeltjes cinababy, dat werkt op t moment zelf het snelst! Ik heb veel kleertjes van de prenatal en ook kom ik vaak bij Hans textiel en de wibra, heb nog niet echt kleertjes waar ik niet tevreden over ben (ja rompers van de hema die lubberen, niet die stretch rompers maar die andere) Vanaf maat 62 hebben ze leuke kleertjes bij de Jola mode (v/d Ven of Sengers verkoopt hetzelfde) S'nachts gaat Dimara steeds beter slapen, vannacht heeft ze net als gister doorgeslapen van 22.15 tot 06.45 en daarna weer tot 9.00 uur helaas huilt ze bijna onophoudelijk en ontroostbaar als ze wakker is @ Cjpt: haha hier ook zo'n luxeprobleem dat ik niet wee wat ik Dimara aan moet trekken ik heb ook nog een hoop neutrale kleertjes waarvan ik het zonde vind als ze ze niet draagt maar vind het ook jammer als je niet kan zien dat het een meid is probeer het altijd maar een beetje te combineren... Hierdoor krijgt Dimara wel echt elke dag iets schoons aan ondanks dat ze eigenlijk niet vies wordt en een broekje bijvoorbeeld wel 2 dagen aan kan! @ Annie: Wat heerlijk dat Milan weer kan lachen! @ Brusje: wat een lieve foto Sorry voor degene die ik vergeten ben, moet nu een flesje gaan maken en gaan zo even lekker wandelen in het bos, daar is het heerlijk weer voor!
hoi meiden, Lekkere nacht en nieuw record voor Svinthe... 11 uur laatste fles en 7 uur pas weer wakker. Heerlijk hoor! Alleen jammer dat ze de hele dag alleen maar stil is bij mama, die een hele waslijst klusjes heeft om te doen.... Simmer, leuk weer wat van je te horen... Helaas niet allemaal goed nieuws. Beterschap voor je schoonzus, wat verschrikkelijk zeg! Svinthe kruipt ook naar boven in haar wieg, daarom heeft ze nu 's nachts een slaapzak aan. Gefeliciteerd met je nichtje! MamavanYouri, we hebben Svinthe toch maar wakker gemaakt op een gegeven moment... Ze drinkt ook heel slecht, ook als ze van te voren wakker is.... 8 weken sprongetje??? Petrabr, heerlijk een dutje doen! Ik heb vanmorgen na de eerste fles nog wat gekroeld met Svinthe op bed. Manlief ging hardlopen. En ik ben nog lekker in slaap gevallen met Svinthe op mijn buik Lekker begin van de dag! Brusje, jammer van de slechte nacht. Krampjes is zo zielig he. Suze, heeft Danique ook last van krampjes? Liefie, nog nooit van Maharadja gehoord....Mooi dat je gewonnen hebt Heerlijk dat Rens zo lang heeft geslapen zeg! Wat een leuke foto van jullie samen zeg! Ook leuk: een gezicht bij de naam en verhalen Kleertjes, ik ben eerlijk gezegd het overzicht even kwijt. Uit sommige dingen is ze al gegroeid en die liggen nog in de kast. Andere kleren zijn nu goed, maar weet ik niet meet wat er nu bij hoorde hahahaha Ben ik toch zo'n kluns mee! Ik heb veel kleertjes gekregen van mijn zus, dus niet alles per stelletje gekocht, dan had ik het misschien nog wel geweten... Maar nu... elke dag weer een grote vraag! Annie, ach wat een superschattige foto zeg! 25 jaar? Ik word dinsdag 35..... Miekiepluis, fijn dat het zo leuk was bij Diana Ross! cjpt, outfit 4 heb ik ook gekregen voor Svinthe Ik zou gaan voor 2 of 4.... Waarschijnlijk heb je tegen deze tijd al lang gekozen hahah Wat is het geworden? Brusje, lieve foto zeg!! Ik ga weer verder met de klusjes nu....
Goedemiddag, We hebben hier een goede nachtrust gehad. Ons meisje kwam om 06u voor de fles en daarna om 10u weer. Ik lees dat er meer kindertjes momenteel de fles niet leeg drinken. Hier blijft nu ook rond de 30 tot 90 cc staan. Waarschijnlijk ook te maken met verkoudheid. Mvj&e: wat is het voordeel van een advent fles in vergelijking met de difrax S fles. Brusje: hier zijn wij ook van de krampjes af. Ook ik zit nu in mijn dertigste levensjaar maar nog geen grijs haar en rimpeltjes. Daan: het blije nieuws stond idd op hyves. Ons meiske slaapt idd heel goed. Volgens mij vindt ze het fijn als we haar goed 'strak' inpakken. Lisa heeft idd haar 2e vacc. alweer achter de rug. Ze reageerde hier dit keer amper op. Liefie: leuke foto. Cjpt: ik ben benieuwd welk setje kleding het is geworden. Ik vond optie 2 wel lief. Hier hebben we ook veel kleertjes van de hema, h&m, noppies en Z8. Pluis: fijn dat het leuk en gezellig was. Wij krijgen de triptrapstoel cadeau van onze schoonouders. Wij mengen zo af en toe voeding voor hongerige baby's met de gewone voeding maar nu lees ik dat er een aantal een schepje rijstebloem (?) door de voeding gooien. Verzadigd dit net zoals voeding voor hongerige baby's? Zo even een bezoekje brengen bij een vriendin. Fijne dag allemaal... Simmer
Zo zeg wat hebben jullie even snel gekletst met zijn allen, nou ik ga even 20 pg bij lezen en dan reageren, dus niet te snel door kletsen, dan moet ik alleen maar meer bij lezen. Ok 20 minuten verder: Skatje: als jij gaat wachten tot hij zijn speen zelf gaat pakken, kan je nog best wel lang wachten denk ik! Maar succes met wachten Daan: ships heb ik die aanbieding nou weer gemist van de billendoekjes bij de kruidvat!! Grr loop ze ook elke keer weer mis! Liefie: niemand bijten, nou ik wel hoor! Die foto valt wel mee hoor, wat een lief koppie heeft rens als hij met zulke grote ogen kijkt. Leuk truitje trouwens. (heeft Finn ook) Annie: inderdaad wel erg veel nare dingen, maar ik zie het positieve er van in, het heeft mij wel gemaakt wie ik ben. En ondanks dat het mij heeft gemaakt wie ik ben, wens ik het echt niemand anders toe om op je 26ste dus al 7 mensen van je eigen leeftijd weg te moeten brengen plus niet te vergeten de andere 10 personen uit de familie. En tja Finn nee die heeft deze nacht NIET lekker doorgeslapen, best jammer, maar vanacht is er weer een nacht. Ik heb inverhouding tot wat jij de afgelopen weken hebt mee gemaakt geen klagen denk ik. Wat verschrikkelijk lekker dat je kleine mannetje weer blij is en een ritme heeft waarbij hij ook vrolijk is. Speen: die gaatjes die er zitten zijn zodat de speen niet facuum zuigt als ze er op sabbelen en zodat speeksel weg kan, tenminste dat is wat ik erbij mij in het boekje stond wat bij een speen zat. Auto: wij hebben besloten toch ook maar opzoek te gaan naar en andere auto, ik heb nu een 3 deurs en een oud gaar bakkie, dus we willen nu een 5 deurs of een station, waar tenminste normaal de hond, wagen en maxi-cosi in kunnen en wij dan natuurlijk ook nog. Ben er nu al zat van om iedere keer dubbel gevouwen in 6 bochten te moeten liggen om Finn knap achterin vast te zetten. Zijn er van jullie die te vreden zijn over merk en type auto`s? dan hoor ik graag wat suggesties! Jingi: fiin doet dat heel soms en dan leg ik hem op zijn zij dan kan hij het niet meer doen en is ie snel klaar. Hole in the wall: ja mumtobe dat vind ik inderdaad ook een belachelijke vent, verder is het wel een geinig programma, vooral als de gaten onmogelijk zijn Hanna: en jij wou die hele kinderwagen parade nog wel in je huis hebben, wil je nu nog steeds? Annie: ik heb Finn juist `s nachts ingebakerd, als hij overdag wakker wordt en lekker wil zwaaien met zijn armen vind ik dat minder erg dan dat hij `s nachts wakker word van zijn zwaaiende armen, maar je moet zelf de keus maken, ik persoonlijk zou het dus andersom doen. Simmer: meid wat een week zeg dikke knuffel en geniet van je nichtje. Daan: jeetje wat is Noor dan klein als ze nog steeds maatje 50 past, Finn moet al na net aan 2 weken maatje 56 over naar maatje 62. Of is Finn zo groot dat kan natuurlijk ook! Kleren koop ik vaak bij de hema of bij de zeeman, is hier beide in de buurt en zit prima. Brusje: wat een lieve foto echt 2 schatjes Oeps best een lang stukkie geworden, nou als jullie geen zin hebben slaan jullie mijn stuk maar over hoor!
hoi hoi, ik heb alles gelezen, kan alleen niet echt reageren want we gaan zo weg! wil alleen even kwijt dat ik ook meega meeten! wie wil welke info van me hebben daarvoor?
@Ollekebolleke, het inbakeren hoeft hier eigenlijk niet 's nachts. Milan slaapt altijd tot ongeveer 8 uur, of hij nou ingebakerd is of niet maakt niks uit. Ik denk dat ik ga proberen om hem 's nachts in de puckababy te doen en overdag in de pacco. We zijn net even bij me schoonouders geweest. Milan heeft daar geslapen in de kinderwagen (niet ingebakerd) en het ging goed! Maarja hij zwaait af en toe wel met ze armpjes dus straks wel weer in de pacco. Ik wilde net ook de pacco meenemen maar me vriend vond het niet nodig dus dacht dan bekijk je het maar en breng je hem zelf maar naar bed hihi.
Meiden, ik wil er niet al te veel over kwijt, maar het gaat hier allemaal niet zo lekker, echt kut, want ik zou zo graag mee willen kletsen met wat we allemaal meemaken nu samen in deze mooie baby tijd... Degene die contact willen blijven houden mogen mij pb-en voor mijn hyves, verder heb ik voorlopig geen energie/puf/zin, ik kan het niet opbrengen om hier mee te lezen, sorry
Hey meiden, Zo jullie zijn lekker bezig geweest zeg...stelletje kletskippen hahaha Speen Ik doe hier vaak een spuugdoekje er doorheen en die vouw ik dan een beetje tussen zijn wangetje en het matras. Maar Kane ligt ook vaak met z'n armpjes te zwaaien, dus dan slaat hij vaak zelf het doekje opzij. Meeting Lijkt me gezellig!!! Ik heb CJPT een PB'tje gestuurd! Rijstebloem Kane is nu ruim 9 weken en ik zit er aan te denken om in zijn laatste fles 1 schepje te doen. Hij begint vaak halverwege de nacht al te "klieren" en ik ben dus de halve nacht bezig met speentje in z'n mond stoppen. Vaak na 2 uurtjes ben ik dat ook beu en leg hem dan tussenin en wat denk je? Dan valt meneer prinsheerlijk in slaap tot 9.00 uur of later en mama ligt dan alleen maar op te letten dat hij niet onder het dekbed komt, dus ik slaap dan niet meer. Ik hoop dus door 1 schepje aan z'n laatste flesje toe te voegen, dat hij wat langer doorslaapt. Annie Wat fijn dat het nu een stuk beter gaat met Milan!!! Kleertjes Hier veel van de Prenatal en Pointer en de rompertjes en sokjes van de Hema of Kruidvat. Hier laat ik het even bij, want Kane ligt op m'n schoot te slapen en typen met 1 hand gaat niet zo snel hihi Wel nog even een fotootje van m'n kanjer! Zooo schattig met z'n bontmutsje
He meiden, Jullie hebben niet teveel geschreven zie ik Wij zijn vanmiddag ook even lekker het bos in geweest. Nog leuke foto's gemaakt! Ga ik straks ff showen en ook gelijk bijlezen en reageren. Eerst even nog met mijn ventje knuffelen en eten etc. Tot straks!