Augustus 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door brusje, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ginny: Wat is Kane toch een stoer ventje he :D

@ mvy: Jullie ook even lekker t bos in geweest dus, t was echt heerlijk weer

Voor wij naar het bos gingen had ik Dimara haar flesje nog gegeven (130cc) en meteen na haar flesje begon ze weer te huilen, aangezien ze niet op haar knuistjes ging sabbelen dacht ik er niet meteen aan dat ze nog honger zou hebben, maar ze bleef huilen en het leek ook niet op krampjes... toch maar een flesje gemaakt van 60cc en die dronk ze heel gewillig helemaal leeg 190cc achter haar (nog denkbeeldige) kiezen... hierna begon ze weer te huilen maar toen had ik zoiets van: ik kan toch niet aan de gang blijven
    dus op ons gemakje ons klaar gemaakt voor vertrek en ons meisje is de hele middag SUPERTEVREDEN geweest!!!

nu weet ik dus alleen niet wat ik moet doen qua voeding...
    ben bang dat als we haar nu standaard 190cc gaan geven dat dat echt nog teveel voor haar is! zou ik er goed aan doen om het gewoon per voeding te bekijken, en als ze nog hongerig lijkt gewoon wat bijmaken??

ze ligt nu lekker te slapen in haar nieuwe schommelstoel :D

2. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Skatje, ja ze is heel tevreden dus het zal idd wel goed zijn.

Maar zo te lezen zijn er dus meerdere kindjes die (door verkoudheid)
    hun flesjes niet goed leeg drinken hihi.

Liefie, was de boswandeling leuk? Je hebt me geinspireerd, wij zijn ook in het bos geweest hihi.
    Ik ben echt dol op kastanjes dus ik eet ze liever op!

Jessi, er zijn idd wat vaste schrijfsters afgevallen na de geboorte maarja het is natuurlijk ook druk met zo'n kleintje he...

Rianne, ja vanmorgen was het best somber buiten! Maar vanmiddag idd superveel zon en strak blauwe lucht!

Mumtobe, oh wat heeft ze een lekkere nacht gehad zeg! Alleen raar dat ze overdag zo ontroostbaar huilt he.
    Oh jullie ook al gaan wandelen in het bos :D

Hanna, lekker nachtje!
    Nog zo'n slechte drinker pff misschien ligt het idd aan een sprongetje, of is ze ook verkouden? Hihi.
    Konden ze het maar zeggen he...

Simmer, uhm geen idee wat het voordeel is. Bij mijn zoon gebruikten we alleen maar Avent flessen. Hij vond Difrax
    niet fijn. De avent zijn wel de enige die Esmee niet vacuüm zuigt, die spenen zijn wat steviger...

Ik dacht dat rijstebloem pas vanaf 3 of 4 maanden mag?
    Naja moeten jullie ook zelf weten, ik geef het iig nu nog niet. Ze vinden het wel heerlijk, vooral die vanille smaak :)
    (ruikt ook zo lekker)

Ollekebolleke, heb je stuk overgeslagen hoor ;)

Marieke, gezellig dat je mee gaat meeten!

Annie, fijn dat Milan lekker heeft geslapen.

Mamadeluxe, jeetje dat is niet fijn om te horen dat het niet goed gaat daar...
    Logisch dan dat je het niet red om hier te lezen en kletsen.
    Ik zou je wel graag op hyves willen dus ik zal je pb'en.
    Dikke knuffel en heel veel sterkte!

Ginny, wat een coole foto haha. Echt een stoere bink die Kane.

Mumtobe, zou het idd even per voeding aankijken. misschien kun je gewoon ipv 120cc nu 150cc maken steeds?
    Wat voor schommelstoel heb je?

Ollekebolleke, dat was een grapje hoor :p

Hier een superschattige foto van Esmee!

3. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

In het bos

4. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Als je goed kijkt zie je wat van Esmee haar roze jasje :p
    (Oh en let niet op Youri zijn schoenen want dat zijn de oude hahaha)

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mvy: wij hebben gisteren deze voor haar gekocht:
    Fisher-Price Babyswing Rainforest Cradle Swing | Schommelstoelen | Baby-Dump
    Kost wat maar dan heb je ook iets ;) ze vind het heerlijk :)
    tja vind het zo moeilijk om meteen 150cc aan te maken omdat ze niet aangeeft wanneer ze vol zit... daar komen we pas achter als ze het er weer uitspuugt helaas :( ze blijft gewoon doordrinken!
    we zijn daardoor ook héél langzaam op gaan bouwen van 100 naar 130cc

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mvy: Wat een leuke foto idd van Esmee :D en een supergave muts heeft ze!!
    wat is youri een stoere grote broer zeg! echt leuke foto's...

7. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Mumtobe, die is leuk!! Heb ook heel lang getwijfeld om die te kopen...
    Owzo nee dan zou ik ook voorzichtig doen, dat wist ik niet. Niet leuk als het teveel is en ze het weer moet uitspugen he.. Moeilijk..

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @mvy: heb je nu al een schommelstoel? als je nog steeds twijfeld, zeg ik doen! :)
    ja ik kijk het nu maar even per voeding aan denk ik en als ze echt aangeeft nog honger te hebben dan maak ik nog wel iets bij, gaat dat vaak gebeuren gaan we wel weer langzaam ophogen!

9. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

jullie hadden lekker gekletst hihi.
    heb alles bij zitten lezen maar regaer ff in de grote lijnen, ben namleijk bekaf. de buurjongen gaf feestje en zei ik hou rekening met de kleine
    nou we zijn gezellig met ze 2e wakker geweest tot 4 uur en mw was om 8 uur weer wakkker dus we hadden een hele korte nacht hihi.

KLEDING: h&M, noppies, mexx, name it. rompers van de hema en sokjes van de funnybunny volgens mij van trekpleister. die blijven teminste zitten.
    en hier ook wel is twijfel dagen van wat zal ik er aantrekken hihi.

las dat sommige lekker naar het bos waren geweest leuk hoor, en is altijd goed een friise neus halen.

@ginny wat gaaf die muts,mijn vriend heb die toevallig ook voor de gein mee genomen uit rusland vandaan.

@mvy leuke foto's hoor!!! en is dat niet zwaar hoe esmee gedragen wordt.

AUTO: wij hadden ook een 3deurs maar we wouden al een andere dus wij hebben nu een opel vectra gts. past allemaal zelfs met de bullmastiff erbij hihi.

@cjtp ik ga je pb voor de meeting!!!

nou meiden ga nu bakken thee zetten met en koekie. hihi

10. aguamiga

aguamiga Actief lid

9 nov 2008
    178
    0
    16
    Wijchen
    Hoi allemaal, hou het even kort want drukdruk ;)

Sara drinkt al 2 dagen helemaal zonder tepelhoedje, ben supertrots!!!!
    Eergisteren toch maar weer es geprobeerd zonder, en ze heeft het gewoon ineens door! Mama's tepels zijn wel een beetje aan het protesteren, want Sara heeft wel wat nare gewoontes gekregen met die tepelhoedjes --> hard zuigen en dan hoofd wedraaien doet zonder tepelhoedjes ERRUG pijn....

Maar het maakt mij niks uit, ik ben reuzeblij dat het ons nu ook zonder gelukt is!

En even spammen, supertrotse papa met Sara tijdens het wandelen vanmiddag:

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    mvy, leuke foto's in het bos!
    Handig hoor zo'n draagzak.

Ginny, leuke foto's van Kane. Hij kijkt echt wijs!

Het toetje is hier klaar... ijs met banaan mmmmm

12. aguamiga

aguamiga Actief lid

9 nov 2008
    178
    0
    16
    Wijchen
    Nou zeg, krijg geen foto geupload....

13. aguamiga

aguamiga Actief lid

9 nov 2008
    178
    0
    16
    Wijchen
    En nog meer nou zeg, mn banner klopt ook ineens niet meer? Sara is 7 weken en 2 dagen oud?

14. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Aguamiga, het lukt idd niet met de foto's zo te zien.
    Dat van je banner klopt wel, want in maanden is het anders dan in weken...

Mumtobe, ja mijn schoonzus heeft er ook een en vind hem ook zo fijn. Maar ik heb al een dure wipper gekocht (meer dan 100 euro :)) dus ik doe het toch maar niet...

Noa, ik zag het op hyves staan. Belachelijk!
    En nee is niet zwaar, zo'n draagdoek verdeeld het gewicht heel goed.

Hanna, oeh dat klinkt lekker (ook al ben ik niet zo'n ijs fan) smakelijk!

15. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Zo, Youri is ook weer gebadderd en ligt al in bed. Die was lekker moe. Zijn overgroot opa en oma waren net ook nog even langs gekomen...
    Esmee ligt er al van na haar flesje in. Ze had het even moeilijk door haar neusje maar heb Luuf gesmeerd en neusspray en blijkbaar helpt het. Zal zo wel wakker worden voor een fles.

Pff we zitten vandaag een uur later met de fles (had haar vanmorgen laten liggen) dus ik hoop dat ik het volhoud om zo lang wakker te blijven :$. Van de andere kant hoop ik dat ze nu langer ertussen laat en dan rond 21uur komt, dan geef ik dan haar laatste fles :)
    Ach we zien wel hoe zij het wilt ;) (wij ouders hebben niks te zeggen toch)

16. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    hoi meiden

ik ben er nog, maar kom niet meer zo vaak omdat ik gewoon geen tijd over heb. Maud eist nog steeds heel veel aandacht en huilt veel. Gisteren heeft inderdaad mijn mannetje opgepast en ben ik lekker gaan shoppen: heerlijk!
    Ik kom trouwens uit Landgraaf en als ik het me goed herinner komt Marieke uit de buurt van Eindhoven....

17. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ah ok jij kwam uit Landgraaf :D lekker in de buurt!
    Fijn dat je even bent gaan shoppen, zeker als Maud veel huilt, dan heb je ook even rust gehad he!

Oh mijn mannetje is lekker frietjes halen.. Wij hebben alleen vanmiddag soep gehad en ik was helemaal vergeten dat wij ook nog moesten eten hahaha. Kunnen we lekker op de bank :)

18. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mvy ow had je het gelezen hihi, en zo draagdoek bevalt dus goed.
    me zus heefr de lodger maar we krijgen haar kleintje van 4 weken er niet in, we hebben het met yaslin geprobeerd nou ook niet, denk dat wij wat fout doen hihi.

meiden heb een vraag yaslin is de laatste dagen bijna allen maar wakkeer smiddags kleint tukkie maar daar is alles mee gezegd, hoort dit erbij of is me kind gewoon een wakkere dame hihi

19. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Noa, hmm ik heb geen ervaring met de Lodger, jammer dat het niet lukt zeg! Dat is weggegooid geld he.
    Dit is gewoon een hele lange doek en die moet je dan knopen.

Ik denk dat je gewoon een wakkere dame hebt :D wel gezellig toch?! Of huilt ze als ze wakker is?
    Mijn meisje is echt een slaapkoppie hihi.

Oh oh ik ben de bladzijdes weer flink aant vullen he :)

Cjpt, welk setje heb je uiteindelijk gekozen?

20. aguamiga

aguamiga Actief lid

9 nov 2008
    178
    0
    16
    Wijchen
    @Noa307: Sara is ook zo'n wakkere dame hoor!

's Ochtends rond tienen komt ze uit bed, dan rond twaalven een tukkie in de box, 's middags een uurtje in de kinderwagen terwijl we aan het wandelen zijn en 's avonds tussen acht en negen een tukkie in de box en dan om 10 uur haar bed in voor de nacht.

's nachts slaapt ze lang, maar overdag slapen houdt ze niet van, en al helemaal niet in de wieg, boven, alleen ;)

Heeft ze van mama, die slaapt ook het lekkerst met een beetje geluid om zich heen.

Deel Deze Pagina