Jullie kletsen veeeeeel!!! Alles gelezen sinds gisteren en ik ben serieus 3 kwartier verder Lekker net wezen shoppen in Arnhem. Ik heb gewoon een broekmaat kleiner!! Doe mij nog zo'n zwangerschap!!
@pluis jeetje wat naar een kindje met leukemie snap dat je beetje van slag bent. @moniqeu hoe was jullie dag met die zieke kindjes>
Ahhhh :x Begin ik net met koken, word Esmee wakker, niet meer in slaap te krijgen... en maar huilen huilen. Dus ik denk doe haar in de draagdoek maar het lukt me gewoon niet alleen :x toen werd ze nog meer overstuur.. Pff moeilijk hoor koken en je baby stil krijgen/houden...
@ Mvy: Ja heerlijk we mogen echt niet klagen met haar slaapritme s'nachts... ze slaapt al vanaf de 1e nacht super, kwam eerst alleen voor een nachtvoeding om 4 uur en meteen daarna konden we haar weer wegleggen en ze sliep weer!! maar het is heerlijk dat ze die nu ook al overslaat haha... heeft ze van haar moeder, ik sliep ook vanaf dag 1 door @ Cjpt: Wat ben jij eerlijk toen ik vertelde op mijn toenmalige werk dat ik de 3e in rij was die een kindje verwachtte kreeg ik ook vragen of het gepland was... ik vond het toen best pijnlijk! ik heb altijd al geroepen dat ik jong kids wilde en dat me dat gelukt is zie ik alleen maar als een heel groot geschenk, k bedoel kinderen neem je niet hé, die krijg je! @ Lampjes: Goed idee zeg!! die ga ik onthouden en even doorbrieven aan een vriendin met een peuter!! @ Noa: als jij zegt dat jullie een goede nacht hebben gehad heb ik idd een supernacht gehad! (en die 2 daarvoor ook al!) @ Pluis: Ja hier ook de platte (de dental versie), en ook die geeft ze wel eens vliegles! Tjee zeg een kindje met leukemie, dat is inderdaad schrikken zeg! @ Skatje: een broekmaat KLEINER??? hoe doe je dat?? vertel me je geheim!
Cjpt, da's ook zeker een klote vraag als je al twee jaar bezig bent, heb je ze toen eigenhandig gewurgd? Mama van Youri, duits model ledikant? Foto? Lijkt me lekker een ledikant waar een twee jarige niet uit kan, hier gingen ze met anderhalf eruit klimmen met slaapzak en al! KDV is open tot half zeven ja, heb hem erop uitgezocht want de winkel is open tot zes en voordat klanten eruit zijn BSO is tot kwart over zes dus hoe ik dat moet gaan doen Mik, je moet zelf kiezen denk ik of je ze wil laten geven als ze niet lekker is. Als ze echt ziek is doen ze het niet nee,
mvy lukt het je niet alleen, tja met een huilend kind word ik best wel nerveius? jij ook? ik geef djamione ok nutrix savonds, maar dan met lepel, ze wil geen fles, we hebbenavent, die vind ik echt ideaal, en die moet lijken p een tepel???
Middag dames, Hier de 6e doorslaap nacht op een rij in 12 weken tijd. Wat een heerlijkheid, kom weer helemaal bij! Petrabr: beterschap voor jou kleine meid. Hopen dat ze weer snel aansterkt. Ginny: ik zou persoonlijk nog niet overstappen naar 4 flessen. Cjpt: wat staat dat jurkje lief! Een leuk gezinnetje vormen jullie zo met jullie 3-tjes. Is Dominique haar huilbui alweer kwijt? Marieke: hoe was het voor mama die 3 uurtjes zonder Ties? Annie: hoe was het bij de kinderarts? Milan haalt zijn slaapje helemaal weer in, of niet? Mvj&e: in dat ritme zit ons Lisa nu ook, ideaal! Jingi: wat een rotnacht hopen dat het vanavond beter uitpakt. Toch wel lief dat hij het op het lachen zet Jessi: wat een mooie foto met jullie 2-tjes. Daan: hier ook weinig foto's van mijzelf met Lisa. Mumtobe: heerlijk he zo'n nacht. Dimara is er maar vroeg bij om nu alle lekker door te slapen.. Hanna: ik zag het idd op de kalender van hyves staan. Hopen dat Svinthe morgen een beter dag heeft. in iedergeval alvast gefeliciteerd. Rianne: Jeetje dat is wel een hele lange wendag voor Elias op het kdv...Ik ga dat lampje verhaal onthouden. Noa: Lisa heeft ook een periode gehad dat ze heel veel wakker momentjes op een dag had. Nu lijkt ze alleen maar te slapen. Ze wordt nu ongeveer een 1/2 voor de voeding pas wakker. Pluis: dat kan ik me goed voorstellen dat je daar behoorlijk van bent geschrokken. Het nl niet niks een kindje met leukemie in de klas. Wat een mooie foto met jullie 2-tjes, schitternd! Dus jij begint begin november weer? Welke groep ook alweer? Zo dat was even doorbikkelen... Zal zo even wat boodschapjes halen en een brief posten... Fijne middag en alvast eet smakelijk voor straks. Simmer
@mvy erg is dat he als ze huilen en jij bent aan het koken hier ook regelmatig het geval en ja dan is me eetlust al gegaan dus dan maar wat makkelijks hihi @rianne ow ja als je tot 6 werkt is het wel handig een kdv wat langer geopend is. @simmer ow lisa ook momenten langer wakker, nouja hopelijk is het een moment hihi. @mumtobe jullie dus ook een super nacht gehad, hihi hoelaat krijgt dimara haaar laatste x drinken dan
Rianne, oh ja ik weet het als de winkel tot 18uur open is,komen er gewoon nog mensen om 5 voor binnen en gaan lekker op het gemak doen :x zo vreselijk irritant he... sta je daar als personeel te wachten pfff... Brusje, ja ik werd er erg nerveus van en wilde snel zijn Noa, ja iets makkelijks is dan fijner! Ze krijgt nu alweer een fles... half uur te vroeg maarja wat doe je eraan
@ Pluis, wat een schattige foto van jullie samen zeg! @ Mumtobe, nouja eerlijk... iedereen kan zeggen wat hij wil maar we hebben nou eenmaal allemaal bepaalde ideeen bij dingen. Je denkt allemaal wel eens iets ergens van. En dat kun je soms beter niet uitspreken op zo'n moment. Maar denken... dat doen we allemaal. @ Rianne, hahaha worgen? Nee meer het shockeer-effect door heel direct te antwoorden hoe lang we bezig waren of iets in de trant van: ga jij de gyn effe helpen dan?! Maar alleen als ik een rotdag had hoor. Dan kan ik lekker bitchy doen hihi. Op een goede dag zei ik alleen dat je vanalles kan willen maar het moet ook lukken. @ Simmer, helaas niet nee. Ik heb haar nu maar even in haar ledikant gelegd en daar ligt ze nu te janken. Nou het moet maar even want mama wil straks wat eten dus er moet gekookt worden. Kan wel wachten tot Peter thuis is maar dan word het zo laat en ik heb honger! Dus mevrouw huilt maar eens even, die heeft mooi pech! Wat eten jullie vandaag? Ik ben gebakken aardappeltjes met champions, uien, spekjes en paprika aan het maken. Misschien doe ik er nog een lekker visstikkie bij ofzo. Jammie! Denk niet dat Peet hier heel vrolijk van word maar die heeft dan ook pech vandaag. Net als zijn dochter haha.
@mvy en s het toch de maaltijd geworden wat gepland stond. @cjtp nou van huilen worden ze niet slechter hoor, en klink lekker je maaltijd hier een uiekruier met beenham hmmm
Cjpt, you go girl!! Pluis, wat een leuke foto van Fenna en jou. Schattig! Noa, ja hoor het waren aardappels met rode kool en een rookworst
Miekiepluis, ik heb (bijna) nieuwe kleren en die doe ik morgen aan voor mijn verjaardag. Ik heb ze al klaargelegd Skatje, fijn een maat minder Dat is leuk winkelen dan! MvY, tja dat koken he? Was ook net bezig toen ze weer wakker werd. gelukkig is mijn man nu thuis en is ze daar nu ook even stil op schoot... Einde mamadag?? Zou lekker zijn! hihi! Eet smakelijk zometeen! cjpt, wij eten witlof met ham en kaas vandaag. Jouw kooksel klinkt erg lekker. Ga nu weer even verder met koken, mijn grote hobby
@mvy zozo gezond hoor!!! @hanna hihi altijd leuk om nieuwe kleren aan te hebben op je b-day he. en koken is jouw grootste hobby maar niet heus, ik vindt het niet erg m te doen maar soms heb ik gewoon echt geen zin, zoals nu ben ik al een poos alleen en dan maakt het mij niet uit wat ik eet, ben niet zo groete eter hihi. en ja zometeen als me vriend weer thuis moet i wel weer alle dagen wat op tafel zetten. dus ik geniet nog ff lekker van het alleen zijn.
@ Noa: gisteravond had ze haar laatste flesje om 21.30 uur, alleen wilde ze niet meteen slapen! de 2 avonden daarvoor had ze de laatste flesjes om 23.30 en 22.15 uur!` @ Cjpt: ja idd denken doen we allemaal wij hebben heel slecht pizza gegeten
Skatje, ik wil ook je geheim weten hier nog 2 maten groter dan ervoor Hanna, ik hoop voor je dat dit het einde is kook ze en smakelijk. Cjpt, gefeli met jullie 9 jaar samen dag (zag het op hyves) Hier ligt mevrouw alweer in bed. En ze is stil.... Dus hopelijk een lekker avondje met mijn man. Alleen straks nog ff wakker maken voor de fles dan! Daan, lekker geshopt? Ben je geslaagd?