kindloos is best lekker als je wil shoppen, maar ik heb dan wel de neiging om te roepen, "hallo, ja ik heb 2 kindjes hoor" die zijn thuis bij papa... ik voel me dan toch een soort van remi,,haha.. @pluis, wat een rot bericht, sterkte. @Skatje, zohe een maat minder, dat is gaaf! ik moet nog 5 kilo wer krijgen en die zitten allemaal op mijn heupen en kont voor mijn gevoel. kan echt nog geen broek aan van voor de zwangerschap. @mvy, lastig he zo onder het eten. Wij zitten er elke avond mee, = heel gezellig en relaxed eten kan ik je zeggen...is het je nog wel gelukt? @Annie, hihi wat een leuke foto.
Zo zoonlief is weer uitgewend voor vandaag, hij heeft het er best naar zijn zin maar tussen 9 en 16 uur maar 2 uur slapen is mij toch echt te weinig, hopelijk gaat hij dat daar wel beter doen want thuis slaapt ie bijna non-stop... En nu was hij erg :x Ikke moe, ikke koud, ikke slapen... Maar nog even wachten, er moet om 22 uur nog een fles in, daarna truste!
Rianne, dat is bijna nog erger! Bij ons vroegen ook meerdere mensen of het gepland was, en ik vond dat behoorlijk beledigend. Vond het erg moeilijk dat mensen dachten dat we haar niet wilde ofzo. Uiteindelijk ergens ook beter dat mensen weten dat ze wel gewenst is, dan dat ze nog jarenlang denken dat het een ongelukje was, maar toch.. Cjpt, dat lijkt me ook vervelend om te horen als het niet meteen zo 123 lukt. Ik heb je trouwens ge'PB't. Pluis, wat een nieuws! Lijkt me inderdaad reden om even een plannetje voor te maken met je collega. Ik ben benieuwd hoe jullie daar uiteindelijk mee omgaan enzo. Heftig jaartje waarschijnlijk! MvY, hier gisteren hetzelfde: jengelige baby die alleen maar op mijn arm slaapt, en eten wat heel lang in de oven moest, dus dat moest ik wel eerder maken dan dat mijn man thuis kwam. Aardappels geschild met een arm en een hand Toch niet zo praktisch Skatje, wauw, een maat kleiner! Ik ben wel veel afgevallen, maar zoveel nog niet Ik heb vooral nog echt een blubberbuik Wat zijn er eigenlijk veel mama's begin augustus bevallen, of lijkt dat zo? Ik hoor al dingen over 12 weken, terwijl wij net onze '2-maanden-dag' hebben gevierd!! Wel leuk, ik kan bij jullie horen hoe het straks gaat! Noa, ik ben ook nog aan het bedenken hoe ik straks ga eten, in m'n eentje. Lijkt me erg irritant!! Eten: hier spaghetti bolognese met champignons er doorheen. Jummie! Alleen niet zo handig met een baby op je arm Annie, heel wijs op die foto! Cute! Noa, Yaslin ziet er ook al groot uit zeg! Zeker met zo'n echte lach Jingi, ik precies zo! Dan hangt mijn buikje over mijn broek, en wil ik naar iedereen wel roepen: dat komt door mijn zwangerschap hoor! Ik ben al moeder! Hahaha! Maar ook als ik met de kinderwagen loop, wil ik soms mensen even zeggen dat ze echt van mij is, en niet mijn oppaskindje Rianne, komt vast wel goed met hem joh. Is ook lastig zo die eerste dagen weg van mama. Als hij het straks beter kent, slaapt hij daar vast net zo goed! Hehe, wij zijn weer thuis na een lange middag. Moest papieren halen bij het stadhuis, daarna met de bus naar de stad (even een leuk jasje geshopt voor de winter) naar de orthopeed. Haar heupjes werden ge-echo-d door een arts in opleiding. Ik snap heus dat hij het ook moet leren, maar het duurde wel 10 minuten bij d'r eerste heupje, en ze krijst de hele kliniek bij elkaar Ze moest op haar zij liggen in zo'n houdertje, niks aan natuurlijk. En hij hield haar benen heel stijf vast, want ze schopt die kerel steeds Uiteindelijk een andere arts gekomen om hem te helpen, en die andere heupje was met 2 minuten gedaan! Gelukkig was alles goed en konden we lekker naar huis. Morgen ga ik in mijn eentje ruim een uur met de trein naar een Nederlands Consulaat hierzo, om Julia bij te laten schrijven in mijn paspoort. Spannend! Julia moet mee, dus ik sta straks in Düsseldorf, in mijn eentje, met een klein baby'tje, en moet ik daar het consulaat opzoeken... Klinkt ook wel eng he, maar aan de andere kant is het heel gemakkelijk te vinden volgens mij, dus ik kom er best wel. Kunnen we tenminste legaal naar NL reizen! Een vraagje aan jullie (of misschien meer de bv-mama's): zijn jullie ook zo vaak duizelig? Ik vertrouw mezelf soms echt niet meer met haar op mijn arm, en ik moet me echt tegenhouden dat ik niet steeds bij het opstaan bijna van m'n stokje ga! Bij de arts 2 weken geleden was mijn ijzer wel net zo goed dat ik geen ijzer hoefde te slikken, maar zou het ergens anders aan kunnen liggen? Ik ga denk ik maar even een huisarts hier bellen, misschien kan die wat testjes doen. Ik dacht, het kan komen doordat Julia zo vaak drinkt overdag (elke 2-3 uur), maar daar kan ik niet echt iets aan doen natuurlijk...
@Gentle, ik ben ook vaak duizelig! Ze hebben paar weken mijn ijzer ook geprikt maar dat was goed. Ik weet niet hoe het komt. Misschien lage bloeddruk? Het lijkt bij mij nu wel iets minder te worden. Weet niet of dat nou komt door de overstap van bv naar fv?! Spannend morgen met je meisje op stap! @Rianne, nou ik lees het al... nog steeds verliefd dus! Maar 2 uur is wel erg weinig zeg. Hoop dat het volgende keren beter gaat!
Goeiemorgen! Nog allemaal lekker aan het slapen? Of druk aan het voeden Ik ga er zo vandoor. Om 10 voor 10 gaat mijn trein, dus over ruim een uur moet ik weg. Ben er helemaal gespannen door, maar het komt heus goed (zo spreek ik mezelf toe ). Ik ga nu m'n spullen maar klaarmaken, en dan maak ik zo mijn meisje wakker om te eten, dan kan ik precies in de trein weer voeden! Doei en tot vanavond ofzo!
succes Gentle! Hier alles oké, Roos heeft nog steeds af en toe kootrs maar was gisteren de hele dag gezellig. Suze krijgt nu om 23 uur een flesje kunstvoeding zodat ik voor die tijd al kan gaan slapen, ik kolf dan ook niet af en dat bevalt prima. Het is toch wel zwaar af en toe om bv te geven met zo'n dreumes erbij en ik denk dat ik het langzaam maar zeker af ga bouwen. Wel gek hoor, ik had me voorgenomen niet zo heel lang te geven (week of 10) maar nu het zover is vind ik het lastig om los te laten. Na een zwangerschap, bv, zwangerschap en weer bv ben ik er ineens echt aan toe om mijn lijf weer van mij te laten zijn
Goeiemorgen! Hier een hele goede nacht gehad. Esmee heeft om half 10 laatste flesje gehad (ervoor steeds bij papa en mama gelegen ze wilde toch niet in haar bedje) en heeft toen tot 6.30 geslapen! Toen heb ik haar wakker gemaakt... Ik heb dus ook heerlijk geslapen (de neusspray werkt goed hoor hihi) en voel me dus als herboren. Net op het kdv even de deur gesloopt maar gelukkig kan mijn man hem straks ff maken als ie Youri ophaalt. Rianne, 2uur slapen is erg weinig ja hoe kan dat nou? Jij deed Elias toch inbakeren he? Doen ze dat daar ook gewoon? Annie, leuke foto in de tummy! Noa, wat een schatje is Yaslin... Echt een mooie foto met die stralende lach. Mooi kindje! Zeg, ik heb van jou ook nog nooit een foto gezien kan dat? Show eens eentje van jullie samen Gentle, oh nee sliep ik nog maar... heerlijk... Was alweer om 6uur op! Succes en je kunt het zeker! Hoe doe je dat, aardappels schillen met 1 hand en arm??? Ik wil dat ook leren?! Jingi, oh dat heb ik ook als ik zonder kids ben... Het liefst schrijf ik dan op me voorhoofd ik heb 2 kinderen haha. Nog iets leuks gekocht? En ja hoor is prima gelukt (op de stress na) alleen wilde Youri ook weer niet eten dus mama moest even streng zijn en na veel gehuil en gedram heeft ie toch zijn bordje leeg gegeten Petra, tja ik kan me er wel wat bij voorstellen hoor. En gelukkig is Roos al wat beter! Oh, Esmee is wakker, ff kijken
Hmm als Esmee nou lekker slaapt kan ik nog eens lekker uitgebreid douchen... Maar ben dan bang dat ze ondertussen wakker word! Hoe doen jullie dat? Want zo snel ben ik dan niet afgedroogd en aangekleed dus dan zal ze toch een tijdje liggen huilen?
goedemorgen, wat schrijven jullie veel he! Mijn oo doet het soms niet, ik moet heel hard drukken??? stomme laptop. MvY, als djamione huilt, probeer ik toch rustig en niet nerveus mijn draagdoek om te doen, want het is wel eens fout gegaan, en mocht ik het nog een keer doen, dus het werkt niet sneller. Ritme in slapen is hier gevonden, om ong acht uur valt ze in de arm in slaap, maar blijft nog even liggen (gezellig) en dan half negen / negen uur naar bed, en als ze dan wakker wordt dan slaapt ze verder bij mij, na haar laatste voeding slaapt ze eerst 5 uur achter elkaar, het is niet zolang, maar wel langer dan eerder, toen kwam ze om de 2 uur of 3 uur, de krampjes worden ook minder snachts en dat is te merken, ja ik ben blij. maar vannacht heb ik wel slecht geslapen, stomme dromen!
gister geshopt met dochter, mijn zoon bleef thuis, hij was ziek. dus ff spammen met mijn leukste aankoop.
Oh die is zo leuk Brusje!!!! Is die van de H&M toevallig? Dacht dat ik dat pakje ook heb gezien... Echt schattig!
Volgens mij is die van de Hema, tenminste, die ben ik toch echt gister daar tegen gekomen. Maar goed ik dring voor. Ik moet nog even teruggaan en vanaf gister reageren dus daar ga ik nu aan beginnen. (Even Noor op bed leggen)
Elias______FV__27-07-09___3560 gr___53 cm___10 wk___6350 gr___61,0 cm Lisa_______BV__27-07-09___3310 gr___50 cm___ 8 wk___5405 gr___58,2 cm Florine____BV__28-07-09___3120 gr___50 cm____9 wk___5530 gr___60,0 cm Rens_______FV__29-07-09___3020 gr___50 cm____9 wk___4840 gr___56,0 cm Milan______?V__02-08-09___3440 gr___49 cm___10 wk___5960 gr______? cm Fenna______FV__03-08-09___3780 gr___51 cm___10 wk___5290 gr___59,0 cm Fay _______FV__05-08-09___4265 gr___55 cm____9 wk___5825 gr___63,0 cm Finn_______BV__05-08-09___2620 gr___48 cm___10 wk___5840 gr___58,0 cm Ties_______BV__08-08-09___3570 gr____? cm____9 wk___6100 gr___58,5 cm Noor_______FV__09-08-09___2910 gr___49 cm____8 wk___5228 gr___54,5 cm Ruben _____BV__10-08-09___3660 gr___50 cm____5 wk___4870 gr___57,0 cm Tess_______?V__11-08-09___3150 gr___48 cm____7 wk___4710 gr___54,0 cm Esmee______FV__12-08-09___3740 gr___52 cm____8 wk___5330 gr___58,0 cm Kane_______?V__13-08-09___3845 gr___55 cm____8 wk___5750 gr___59,6 cm Aiden______BV__14-08-09___3840 gr___52 cm____6 wk___5300 gr___59,5 cm Anouk______BV__14-08-09___4590 gr___54 cm____8 wk___5850 gr___61,3 cm Danique____?V__16-08-09___4290 gr___55 cm____4 wk___4960 gr___56,0 cm Julia______BV__17-08-09___3610 gr___52 cm____5 wk___4320 gr___54,0 cm Senna______FV__18-08-09___2740 gr___47 cm____6 wk___3870 gr___52,5 cm Suze_______BV__22-08-09___3280 gr___51 cm____6 wk___4100 gr___55,0 cm Svinthe____FV__22-08-09__ 3680 gr___48 cm____4 wk___4625 gr___52,5 cm Djamione___BV__24-08-09___3290 gr___50 cm____4 wk___4135 gr___53,0 cm Yaslin_____FV__24-08-09___3180 gr___50 cm____6 wk___4490 gr___56,0 cm Sara_______BV__28-08-09___4115 gr___54 cm____7 wk___4930 gr___57,0 cm Dominique__BV__29-08-09___3100 gr___48 cm____6 wk___3995 gr______? cm Dimara_____FV__13-09-09___3775 gr____? cm____4 wk___4435 gr___55,0 cm Als we het lijstje in dit lettertype houden (courier new), dan blijft ie netjes recht!
Oh Daan, dat klopt, ik heb ze in het boekje van de Hema zien staan!! Heb je nog leuke dingen gekocht?? ( ikke is niet nieuwschierig hoor ) Weltruste Noor!
@Daan, niet voordringen he!? @Brusje, leuk pakje!!! En fijn zeg dat de krampjes minder worden! @Mvy, ik ga wel douchen als Milan slaapt. Maar dan gewoon beetje snel. En als ik me ga afdrogen en ik hoor hem dan doe ik gewoon snel me badjas even aan. En dan kleed ik me na zijn fles even aan. Want ja Milan wil echt snel zijn fles als hij wakker is hihi. @Gentle, succes! We horen wel hoe het ging! Hier alles goed. Milan was 7 uur wakker voor een fles en nu slaapt hij nog. Ik zag net dat ik over 4,5 week al moet werken!! Toen kreeg ik toch wel de zenuwen! Ik weet niet hoe ik dat moet doen met dat inbakeren?!
Ik ben ondertussen ook al gedouched, Esmee werd net wakker toen ik klaar was. Even speentje en ze slaapt nog steeds. Zo flesje geven als ze wakker word. Ik moet over 3 weken (nog niet eens meer) alweer werken
@Pluis, wat een mooie foto van jullie beiden zeg. Idd tis herfstvakantie, dus je mannetje is lekker thuis. Wat een naar nieuws zeg. Een kindje met leukemie in de klas. Pfff, heftig. Oh trouwens, we hebben een lijst met 12 musicals gekregen, waarvan we een top 7 mogen samenstellen. En daaruit wordt een top 3 samengesteld. Geinteresseerd in het lijstje? @Skatje, een broekmaat kleiner, dat gaat dan de goede kant op. Ik loop hier elke dag in dezelfde broek. Ik pas niets anders (ja, m'n zwangerschapsbroeken, maar daar was ik zat van) en weiger een grotere maat te kopen (of naja, daar ben ik psychisch niet aan toe geloof ik). @Simmer wat goed. Ook al 6 nachten doorgeslapen. En ga jij dan ook eens snel wat foto's van jou met Lisa maken. @MvY, ben geslaagd voor 1 schattig pakje bij de hema en 1 jurkje bij de wibra. Het jurkje wat ik wilde hadden ze niet in haar maat, dus ga ik maar even bij onze eigen Hema kijken hier. Oh en een legging voor mijzelf (nooit gedacht dat ik die nog eens zou gaan dragen haha) Heb je een lekker avondje gehad met je man? @Eten, wat hebben jullie lekker gegeten allemaal gister. En wat wordt het vandaag? @Annie, wat fijn dat alles goed was bij de KA. Goed dat je het hebt kunnen uitspreken. Mooie foto van Milan in de tummytub. Lijkt helemaal niet dat ie klem zit. Maar ja, de onderkant loopt toe geloof ik he? En die zien we niet haha. @Hanna, gefeliciteerd met je verjaardag. Heb jij ook zon? Das geweldig toch? Ok, je kan niet lekker buiten zitten. Maar beter dan regen lijkt me. Mooie foto van Svinthe zeg. Ze heeft dus nog steeds zo'n mooie bos haar. Geweldig. @Noa, wat een mooie lach foto. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen. Noor lacht wat af, maar krijg het maar niet voor elkaar om die mooi op de foto te krijgen. @Petra, kan me voorstellen dat je je lijf weer even voor jezelf wilt. Je bent de afgelopen 2 jaren alleen maar zwanger geweest natuurlijk. Maar dat je het ook moeilijk vindt om af te bouwen snap ik dan ook wel weer. Hoe is het met Roos vandaag? Zo, weer een lekker nachtje gehad. Zit nog wel steeds in mijn pyjama, maar ach. Vanmiddag komt een vriendinnetje op bezoek. Lekker WII-en en ze blijft ook eten. Gezellig, heb er zin in. Volgen jullie ook Gooische Vrouwen? Ik zag op het voorstukje gister dat het dan vrijdag echt zo ver is. De laatste aflevering. En dat vind ik echt zo niet leuk.
Echt waar? De laatste aflevering?! Dat is snel gegaan dan... Pff vind het ook helemaal niet leuk dat het nu stopt...