Augustus 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door brusje, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Goeiemorgen!

MvY/E Ik ga ook gewoon douchen als Kane slaapt. En als hij begint te huilen als ik nog niet klaar ben, dan maak ik wel wat meer haast maar hij moet dan toch even wachten tot ik klaar ben. Maar dan droog ik me even snel af en vaak is hij stil als ik z'n speentje geef, dus dan kan ik me verder afdrogen en aankleden.

Noa Wat een lieve foto van Yaslin!

Annie Hihihi schattig zeg, Milan in de tummy!

Daan Ik koop ook geen nieuwe broeken een maatje groter hoor! Wel heb ik hier nog m'n zwangerschapsbroeken aan, al zijn die nu eigenlijk wat te groot, maar m'n eigen broeken pas ik nog niet. Ik moet mezelf gewoon een schop onder m'n kont geven en die laatste paar kilo's eraf zien te krijgen.

Pluis Leuke foto van jou en Fenna!
    En zeker naar nieuws, van het kindje met leukemie... :(

Hanna Gefeliciteerd met je verjaardag!
    1e verjaardag als mama...geniet ervan!

Zo hier een goeie nacht gehad! Gisteren om 21.00 uur de laatste fles gegeven en om 22.00 uur sliep Kane en vanmorgen om 5.00 uur 1x speentje geplugd. Toen begon hij een uur later weer te piepen en om 7.00 uur heb ik hem maar bij ons in bed gelegd en heeft hij nog geslapen tot 8.30 uur. Dus al met al een goeie nacht gehad, ik mag niet klagen. Eens kijken of meneer dit vol gaat houden!

Nu begint hij langzaamaan weer wakker te worden, zie ik op de camera-babyfoon dus ik spring maar even snel onder de douche en dan kan ik daarna Kane in bad doen, dan samen Diesel uitlaten, flesje geven en dan lopen we naar het winkelcentrum om boodschapjes te doen en even bij de Zeeman kijken of ze nog zwembroekjes hebben, want we gaan van 't weekend naar Centerparcs.

Fijne dinsdag!

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

@Brusje, die sokken heeft Ties ook! wij noemen ze "nintendosokjes" omdat ze op de sterren uit de mario spellen van nintendo lijken :D

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

@Jingi, die neiging heb ik ook! maar die is er vooral als er met me geflirt wordt ofzo, dan denk ik echt "hallo?? ik heb een kind!" alsof ze dat kunnen ruiken, haha!

@Skatje, lekker een broekmaat kleiner! :)

@Annie, leuke foto van Milan! en ik vind die bos haar zo mooi :)

@Hanna, geweldige foto van Svinthe weer!

@Daan, veel WII plezier vanmiddag! hier komt ook mijn nichtje vaak langs om te spelen, heel gezellig!

@Annie, vraag even aan je opvang of zij willen inbakeren, de gastouder van Ties vindt het geen probleem en ging gister ook goed.

@douchen, ik douche ook als Ties slaapt.

@all, ik kom aan! ik was direct na de zwangerschap op mijn oude gewicht en liep de 2e dag al in mijn oude kleren. die pas ik nu nog steeds maar volgens de weegschaal ben ik 7 kilo aangekomen!! en ik was al zo zwaar van mezelf. maar ik zie en merk niets ervan. de weegschaal klopt wel. waar zitten die kilo's en hoe kan ik het stoppen??

Ties heeft vanochtend voor het eerst met behulp van mijn vinger op zijnb buik gedraaid!:D

4. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Marieke, jij geeft ook bv toch? Dat scheelt toch al een kilo per borst ;) En misschien heb je wat spiermassa gekweekt met Ties tillen?

MvY, ik ga gewoon douchen als Florine slaapt, maar wel heel snel. Ze is nog nooit wakker geworden tijdens het douchen. Zo jij moet alweer snel werken, heb je er zin in?

Daan, veel wii-plezier! Wij hebben ook een wii, maar onze kitten heeft het snoertje doorgekauwd naar dat dingetje wat op de tv moet (snap je m nog?). Dus we moeten eerst een nieuw snoerdingetje bestellen. Niet leuk.

Ginny, lekker zo'n goede nacht. Shop ze!

Annie, moet je het inbakeren al niet weer stoppen? Ik weet het niet hoor, maar hoor bij bekenden altijd dat ze rond de 12 weken gaan ontbakeren. Of wil je dat hij op het kdv ook nog wordt ingebakerd?

Ik wordt geroepen, ga snel naar mn meisje!

Fijne dag allemaal!

5. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Thnx voor jullie antwoorden over het douchen!

Daan, Wii ze!

Marieke, geen idee hoe je het kunt stoppen!! Niet leuk he als je bijkomt maar je weet niet waarvan...

Jessi, ja heb zin om te gaan werken! Vooral omdat ik nieuw werk heb... Extra spannend. Hoop alleen dat ik het leuk ga vinden.... En dan ben ik er ook weer even lekker uit.

Zo, ik heb even lekker vanalles via internet besteld. Vind dat zo leuk shoppen hihi.
    Wie weet wanneer de winteruitverkoop begint? Pas in januari ofzo he?
    Naja ik zie zoveel leuke dingen voor Esmee, niet normaal. Voor Youri vind ik weinig leuks :(
    Net wel de nieuwe schoenen voor hem binnen gekregen, K-swiss, zijn wel stoer!
    Nu ga ik eens even de kleertjes die Esmee niet meer past op de foto zetten en proberen te verkopen!

6. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen meiden! Het lijkt wel of er weer veel meer geschreven wordt. Iedereen is misschien weer een beetje bijgekomen van de eerste hectische weken/maanden. Ik blijf voorlopig nog lekker meelezen en als ik wat zinnigs te zeggen heb, zal ik ook reageren. Goed om te zien dat velen tegen dezelfde dingen aanlopen. Merk verder dat mijn leven elke dag wat ' normaler ' aan het worden is, raak weer wat uit die zwangerschapscocon en heb dus ook steeds meer behoefte aan ' normale' dingen. Sporten, eens niet over babydingen praten, interesse in anderen tonen die met andere dingen zitten dan baby-gerelateerd...Moet over anderhalve maand weer aan het werk (help!), dus maar goed ook :)

Anyways: ik zal hier nog wel even blijven meekijken!

@ CJPT: wat een goed idee, een foto met z'n drieen!! Hebben wij ook nog niet :(

@ Annie: Fijn dat Milan zo tevreden is nu. Een heel ander mannetje he? Vreselijk lijkt me dat, je kindje zo naar zien.

@ Doorslapen: Teun heeft vanaf zijn geboorte doorgeslapen, in de zin dat hij maar 1 x wakker werd voor een voeding. Moment verschoof steeds meer richting de ochtend. Sinds we op 5 flessen zitten, komt ie echter vaak weer vroeger na zijn laatste fes. Nu al weer twee dagen rond 4 uur. Op zich maakt het niet zoveel uit, alleen eindigen we elke dag ' te vroeg' als hij zijn eerste fles al zo vroeg krijgt. Een beetje een vicieuze circel dus. Ga straks op het CB eens vragen hoe we dat weer kunnen verschuiven. Lees ook dat steeds meer babies slapen van 22 tot 7 uur. Zalig! Teun heeft dat 2 x gedaan, maar nu dus al een tijdje niet meer.. ou ja, geduld, we mogen niet klagen.

@ Marieke: kan het niet zo zijn dat je door de bv ongemerkt wat teveel eet? Ik geef geen bv maar je krijgt er geloof ik enorme trek van. Kan me voorstellen dat wanneer je daar teveel aan toegeeft, je dit kan krijgen?

7. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    hey meiden
    hier wel een goede nacht gehad
    senna had om 21.30 laatste fles en kwam om 4.15 weer!
    normaal geef ik haar dus 6 flesjes van 120cc, met ong 4 uur ertussen, maar als ik dat nu doe, betekent dat ik om 0.15 vanacht de laatste 6e fles moet geven.
    zal ik er nu 3,5 uur tussen laten zodat ze wel die 6 flesjes krijgt? of zou ik gewoon de fles van 21.15 de laatste van maken??

zometeen met senna naar het cb, ze krijgt dan haar eerste prikjes
    denk dat ik er meer zenuwachtig voor ben dan senna;)

@marieke1983: ik heb dat ook wat jij zegt, vlak na de bevalling was ik zo 10 kilo kwijt, en de weegschaal zegt nu ook dat ik weer zwaarder ben geworden, terwijl ik mijn kleren voor de zwangerschap weer gewoon pas:(:(

@hanna:Gefeliciteerd met je verjaardag!
    hoop dat je een leuke dag hebt!

ik ben zelf volgende week donderdag jarig, maar heb besloten om het niet te vieren, heb er niet zoveel zin in.
    ik ga die dag lekker uit eten met mijn ventje...

@mvy:das al weer snel dat je moet gaan werken? mijn verlof loopt af op 7 nov, maar heb dan nog 5 weken vakantie gepakt, dus ik mag in de week van 11 dec weer beginnen
    al moet ik wel zeggen, dat het me best wel weer lekker lijkt om te gaan werken

nou meiden, ga even een bammetje eten, en straks kom ik jullie verslag doen hoe het was bij het cb!

8. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    ik zet de kleertjes ook op ibnternet, alleen dan op mijn eigen webshop, het vekoopt wel alleen niet zo snel, maar ik denk zodra ik er meer p heb staan dat het wel komt, en verandering van naam wat binnenkort gaat gebeuren

9. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    @mvy, ja een paar jurkjes precies en tuniekjes, pas mijn broeken nog niet en zo verbergt het precies de gevarenzone..haha. :p

Hou op over niet eten, Pepijn vertikt het ook al weken om 's avonds zijn warme eten niet te eten. Ik kan er zo pissig om worden, maar dat werkt alleen maar averechts.:x

@Brusje, leuk pak. die wilde ik ook gaan kopen(in het blauw dan) maar het was hier alweer uitverkocht. stomme Hema!

@Daan, ik loop ook bijna elke dag in dezelfde broek. (is nog wel een zwangerschapsbroek, maar die wordt nu te ruim. En ik weiger ook een grotere maat te gaan kopen. Dus tot die tijd moet ik het met leggings en tuniekjes/jurkjes doen.

Gooische vrouwen, jaaaaaa...shit he de laatste aflevering. Maar er komt nog wel een film, alleen moeten we daar nog even op wachten.

@MvY, Ik heb ook zo'n zin om te shoppen, de uitverkoop begint meestal in december al (eind)duurt nog lang he?

Ik moet 2 november alweer werken, mijn zsverlof loopt af op 29 oktober. en ik heb er geen zin in, bleh..

Vanochtend heeft Ruben zijn prikjes gehad. Bah, heb er altijd zo'n rotgevoel over. Nu was het helemaal erg omdat ik van het weekend een stukje had gelezen over een jongentje dat is overleden nadat hij de BMR prik had gehad. Ik sta nu om de 10 minuten bij zijn bed aan zijn hoofd te voelen, of hij geen koorts heeft.

Hij was weer 4 cm langer geworden en weegt nu 5620 en is 61 cm, het grappige is dat het precies hetzelfde is als Pepijn met 10 weken.

10. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Even kijken wat ik onthouden heb...

@ Brusje, wat een gaaf pakje zeg!

@ Annie en Noa, wat een leuke foto's van jullie beebs!

@ MvY, haha wat voel ik me een slechte moeder als ik je vraag lees over het douchen! Ik ga altijd gewoon douchen. En als ze wakker word... tja dan huilt ze maar even. Als ik eronder vandaan kom en ik hoor dat ze ligt te huilen dan loop ik even in mijn blote kont haar kamer in om haar speen te geven en ga ik daarna me weer afdrogen en aankleden. Maar goed, ik ben ook met een kwartiertje klaar en ik laat haar normaal ook wel eens een kwartiertje huilen.

@ Anna, ja wij hadden er ook nooit aan gedacht maar tis toch wel leuk om ook foto's van met z'n 3-en te hebben.

@ Marieke, haha als ze met je flirten wil je vertellen dat je een kind hebt... mag er niet meer met je geflirt worden nu je mama bent dan?! Hihi is toch alleen maar een compliment!

Wel blij om te lezen dat jullie ook willen vertellen dat je een kind hebt als je kindloos aan het shoppen ben ofzo. Ik dacht dat dat aan mij lag. Zou dat mama-trots zijn?

@ Hanna, happy b-day!!

Zo Peet is vandaag "ziek" thuis. Echt ziek kun je het niet noemen want hij staat op dit moment te zwaardvechten op de WII... nouja hij is snotverkouden en ze wilden op zijn werk liever niet dat hij de boel zou aansteken. Spaanse-griep-angst denk ik. Ik ga dus eens van de gelegenheid gebruik maken door zo even naar de kapper te gaan. Tijd geleden! Geen idee wat ik met mijn haar wil. Ben die eeuwige staart zat maar weet dat als ik het korter laat knippen en het niet in een staart meer past ik er ook binnen een paar dagen de pest in heb. Hmmm... daar maar eens advies vragen.

11. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    @Brusje, heb jij een wepshop? en wat verkoop je dan allemaal?

12. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    haha..ja maar mannen zijn altijd iets sneller ziek dan vrouwen he?;)

Leuk naar de kapper, heb ik op mijn lijstje staan voor volgende week.

13. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    speelgoed, kleding, kids, boeken, incl mijn eigen geschreven, voor voorlopig was dat het wel

14. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    CJPT
    Liefie
    Hanna
    Jessi86

Ollekebolleke
    Brusje
    Mumtobe21
    Daan78
    Annie22

MvY
    Jingi
    Rianne80
    Roos
    Monique27
    Noa

Ginny
    Simmer
    Miekiepluis
    Marieke1983
    Skatje
    Gentle

15. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Anna, ja het is echt een heel ander mannetje. Het is idd vreselijk om je kleintje zoveel pijn te zien hebben en je kan niks doen! Gelukkig gaat het nu beter.
    Kan je niet een keer 6 flessen geven zodat je wat later eindigt. Misschien zit je dan daarna wel in het goede ritme?

@Jingi, het komt vast goed met de prikjes. Grappig dat hij even zwaar/groot is als Pepijn met 10 weken.
    En jeetje je moet alweer snel werken. Kan me voorstellen dat je geen zin hebt. Misschien valt het mee als je eenmaal bent begonnen.

@Ginny, woow wat slaapt Kane goed zeg!

@Jessi, ja ik ga ook binnenkort wel stoppen. Maar we zijn eigenlijk net 2 weken begonnen! Nouja moet volgende week naar het cb en dan kan ik het even vragen.

@Marieke, knap hoor van Ties!! Milan is echt nog te lui hihi..
    En over dat aankomen geen idee:(

@Mvy, leuk he dat internet shoppen. Ik vind het ook zo leuk. Ik mag alleen de komende weken even niks denk ik want hebben net de nieuwe auto;)

Zoo ik ben ff met de stofzuiger door het hele huis gegaan! Zometeen nog even het toilet en dan is het weer klaar voor vandaag! :)
    Milan slaapt alwéér hihi. Hij was om half 11 wakker en 12 uur sliep hij alweer.

16. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn

Wat leuk, en wat is het adres?

17. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Nou hij is juist het tegenovergestelde. Ik moest hem er ook echt van overtuigen dat hij geen vrije dag moest gaan opnemen. Hij vind dan dat hij spijbelt omdat hij niet echt doodziek is. Dat vind ik echt onzin om daar een vakantiedag voor op te maken! Ze hadden er zelf op aangedrongen dat hij thuisbleef vandaag! Ze hadden hem gisteren al naar huis gestuurd maar toen was hij heel eigenwijs gebleven.

@ Annie, meid wat heerlijk dat Milan weer slaapt! Volgens mij mogen we wel voorzichtig gaan zeggen dat je de ellende een beetje gehad hebt he? Fijn hoor!

18. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @cjpt, lekker zeg naar de kapper. Staat ook op mijn lijstje. Ik wacht even tot me moeder terug is van vakantie en dan kan ik Milan even bij haar dumpen haha. :)

19. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    hahahaha ik lees net mijn bericht, ik verkoop geen kids hahahaha, ik bedoelde kleding van de kids

20. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Brusje, oh jammer! Ik wilde er al 1 bij je bestellen ;o)

Deel Deze Pagina