Gentle Ja beter even bellen voor de zekerheid! Mumtobe Zo Dimara ook al zo'n lekkere slaapkop hihi MvY/E He bah weer ongesteld! Dát heb ik nou echt niet gemist het afgelopen jaar haha! En hier is het wel droog maar bewolkt. Wilde eigenlijk ook even naar buiten, maar Kane en zitten allebei nog in ons Tokkie-outfit Nah...wil ik Kane de fles geven....drinkt hij een klein beetje (25cc) en gaat dan met de speen zitten spelen. Ben nu al een half uur bezig, maar elke keer duwt hij de flesspeen uit z'n mond Heb 'm nu maar even naast me op de bank gelegd en hij ligt gezellig met z'n handjes te spelen haha! Nou ja...zo nog maar even proberen dan!
@ ginny: ja idd hihi Kane is lekker aan het spelen zo te lezen, die moet je al vroeg leren dat hij niet met eten mag spelen
Gentle: ik zou het wel even vragen: beter te vroeg dan te laat!! Ginny: leuk dat hij zijn handjes al ontdekt heeft. Aiden heeft dat nog niet, ja, om op te sabbelen maar niet om te spelen. Hij brabbelt al wel lekker Aguuuhhh en dat soort geluidjes schattig
mijn kids zijn wel ingeent, maar de pneunkokken had je toen niet, daarm zit ik in twijfel wel doen of niet doen, dktp en hib twijfel ik niet over, al hebben mijn eerste twee de k niet gehad omdat ze daar heel ziek van werden (de eerste keer inenten) en de werking niet goed was, kinkhoest konden ze alsnog krijgen, dus enting van niks, hij is nu anders, kind wordt niet zo ziek en de werking is beter
Ginny, hihi heeft ie uiteindelijk toch nog gedronken? Nou zeg, nu zit er alweer 4.5uur tussen de flessen... Wil haar nu eigenlijk niet wakker maken maar anders kom ik straks niet uit. Echt moeilijk soms hoor. Esmee geeft trouwens na de fles elke keer nog melk terug. Is dit normaal? Zijn er meerdere kindjes die het hebben? Het is soms ook nog een uur na de fles en soms zelfs nog langer erna... Ze huilt er niet bij ofzo maar echt fijn vind ze het ook niet...
@ Brusje, dat begreep ik al, maar ik had het idee dat meerdere zeiden; ik ga mn kind misschien niet in laten enten. Moet iedereen zelf weten, maar ik hoop dan wel dat dat met een goede reden is en dat er weloverwogen een beslissing word gemaakt. @ Gentle, ik heb ook 1 keer een beginnende borstontsteking gehad, google het maar eens. Als het na 24 uur masseren en warmhouden en leegkolven/drinken niet weg is dan moet je huisarts/frauenartz bellen. Bij mij was het zo goed als weg na die dag
@Mumtobe, wow he dat had ik niet verwacht. Ben benieuwd of ze het dan vandaag overdag in wil halen, of dat dit gewoon haar nieuwe schema is (dat zou lekker zijn) @Marieke, he dat zou geweldig zijn he, als je Bv weer wat op gang gaat komen Zwemmen mag volgens mij vanaf de 1e spuitjes en je mag dan blij zijn als ze het een half uurtje volhouden Dat was hier de tijd met babyzwemmen toen bij Mirthe en dat was in het begin ook meer dan genoeg Dit was wel in extra verwarmd bad @Roos, wow wat een slaapkop is Fay! @MvY, ik vind het idd helemaal niet zo erg dat Anouk nu ook haar 1e verkoudheid heeft, net wat je zegt goed voor haar weerstand En zal straks nog wel erger worden als Mirthe naar PSZ gaat Was net weer heel gezellig ja met de meiden De meiden beginnen elkaar nu ook echt te ontdekken, zo leuk om te zien Mirthe heeft Anouk net ingewijd in het tv wereldje En bah, ongi! @Gentle, borstontsteking gaat meestal ook gepaard met koorts. Of zo'n plek altijd rood moet zijn weet ik niet. Kan je hem weg masseren onder een warme douche?? En meteen bellen!!! (dat heb ik meegekregen van huisarts) @Ginny, je mag mijn zon wel hebben ,ik kan toch niet weg, hier gaan dadelijk 2 meiden slapen *moon gooit haar zon naar ginny* Zo en nu is het bedtijd voor 2 dames (misschien wel 3)
oooow zo, hihi nou ik geef wel het advies inenten hoor!! want je gaat jezelf dingen verwijten als je wel die ziekte zou krijgen. Maar idd iedereen moet het zelf weten. Net van het cb terug, ze begreep mijn dilemma, maar ik had toch al de uitstel van een maand dus ik kan nog lekker even denken over de pneuno.
gister felicitas aan de deur geweest, maar ik was er niet dus heeft ze de doos aan mijn zoon gegeven. Wat zat er bij jullie in? Hier niks byx. 2pampers, lepeltjes en 3 proefvoeding en 1 fruithapje en veeel boekjes
hoi meiden alles goed hier wel heb net een hele lap getypt,valt me internet eruit.kutrsooi @cjtp hier ook wel is striemen op der enkeltjes hoor van de sokjes, maarja weetr niet wat ik er aan kan doen. @liefie hihi bruin kort haar, nou heb het wel is bruin gehad, en kort maar nooit tegelijk hihi,en kwa contat ja soms kunnen wel bellen, en email kan altijd, maar krijg niet altijd email terug hihi, en als ze in een haven leggen dan belt en sms hij met ze mobiel. gefeliciteerd met je schoonmoeder.was het gelukt met de bloem? en je zus heeft dus nu een makkelijker zwangerschap gelukkig maar, want zo te lezen was de vorige geen pretjes. @cjtp hihi jullie kleine meid heeft dus een vast tijd snacht nouja 4 uur is tog nog wel te doen, beter dan uurtje of 1 hoe is het met je oma? @marina hopelijk hebben jullie vanacht weer zo lekker nacht, en leuke foto hoor!! @rianna hoe was je werkdagje? @mvy heb je de kruidvat nog leeg gekocht en ik maak me niet echt druk om die tijd je kan der toch niks aan doen denk ik dan maar. hier heeft yaslin ook nog wel is melk in der mond hoor ookal heeft ze de fles al een poosje op. @petrbr jullie meiden hebben dus lekker geslapen, en denk dat je beter te veel melk kan hebben dan te weinig, maar inderdaad als je wil afbouwen is het niet echt handig zoveel melk @ginny kane kan echt lekker slapen zeg, yaslin trapt niet altijd in die speen hoor, dan stop ik hem er in en dan kijkt ze echt zo van er zit niks in dus die moet ik niet. @moniqeu ik heb dat ook gedaan bij yaslin dat ze ging door slapen, ik dacht echt van ey het is je tijd en je komt helemaal niet dus ik ging maar even kijken als ze der nog wel was. en die avondmaaltijd lijkt me wel gezellig bij jullie thuis zo. eet je man nooit mee savonds? of is hij te laat thuis van het werk @roos kunnen onze kindertjes niet bij fay in de leer hihi. wat betreft het weer hier shijnt het zonnetje maar wel veel wind, wat het kouder doet aanvoelen. yaslin krijgt maandag haar eerste prikjes!! nme vader is vandaag geopereerd aan ze borst is een kieste uitgehaald, poos geleden ook al maar toen in de andere ben blij dat alles goed is gegaan en nu de uitslag afwachtte
Elias______FV__27-07-09___3560 gr___53 cm___10 wk___6350 gr___61,0 cm Lisa_______BV__27-07-09___3310 gr___50 cm___ 8 wk___5405 gr___58,2 cm Florine____?V__28-07-09___3120 gr___50 cm____9 wk___5530 gr___60,0 cm Rens_______FV__29-07-09___3020 gr___50 cm____9 wk___4840 gr___56,0 cm Milan______?V__02-08-09___3440 gr___49 cm___10 wk___5960 gr______? cm Fenna______FV__03-08-09___3780 gr___51 cm___10 wk___5290 gr___59,0 cm Fay _______FV__05-08-09___4265 gr___55 cm____9 wk___5825 gr___63,0 cm Finn_______BV__05-08-09___2620 gr___48 cm___10 wk___5840 gr___58,0 cm Ties_______BV__08-08-09___3570 gr____? cm____9 wk___6100 gr___58,5 cm Ruben _____BV__10-08-09___3660 gr___50 cm____5 wk___4870 gr___57,0 cm Tess_______?V__11-08-09___3150 gr___48 cm____7 wk___4710 gr___54,0 cm Esmee______FV__12-08-09___3740 gr___52 cm____8 wk___5330 gr___58,0 cm Kane_______?V__13-08-09___3845 gr___55 cm____8 wk___5750 gr___59,6 cm Aiden______BV__14-08-09___3840 gr___52 cm____6 wk___5300 gr___59,5 cm Anouk______BV__14-08-09___4590 gr___54 cm____8 wk___5850 gr___61,3 cm Danique____?V__16-08-09___4290 gr___55 cm____4 wk___4960 gr___56,0 cm Julia______BV__17-08-09___3610 gr___52 cm____5 wk___4320 gr___54,0 cm Senna______FV__18-08-09___2740 gr___47 cm____6 wk___3870 gr___52,5 cm Suze_______BV__22-08-09___3280 gr___51 cm____6 wk___4100 gr___55,0 cm Svinthe____FV__22-08-09__ 3680 gr___48 cm____4 wk___4625 gr___52,5 cm Djamione___BV__24-08-09___3290 gr___50 cm____8 wk___5100 gr___57,0 cm Yaslin_____FV__24-08-09___3180 gr___50 cm____6 wk___4490 gr___56,0 cm Sara_______BV__28-08-09___4115 gr___54 cm____7 wk___4930 gr___57,0 cm Dominique__BV__29-08-09___3100 gr___48 cm____6 wk___3995 gr______? cm Dimara_____FV__13-09-09___3775 gr____? cm____4 wk___4435 gr___55,0 cm Als we het lijstje in dit lettertype houden (courier new), dan blijft ie netjes recht! Ik weet niet of deze nu de laatste was??
Noa, nou tis meer omdat we straks boodschappen moeten doen en Youri op tijd naar bed moet. Maar ik laat haar lekker liggen en het regelt zich vanzelf wel hoop ik Tis niet echt melk die in haar mond zit maar er komt echt een straal melk nog uit. Zit ook wel wat kracht achter meestal. Morgen dus de eerste prikjes, spannend. Beterschap voor je vader!
@ Mvy: nou hier ook 4 uur ertussen heb haar een beetje geholpen met wakker worden door haar schommel stil te zetten, waar ze gister om de 2,5 uur wilde dronken laat ze er nu weer met gemak 4 uur tussen ik zou het melk teruggeven even aangeven bij het cb... als het zo lang na de voeding nog gebeurd komt het uit haar maagje omhoog en dit is zuur, en berand dus in haar slokdarm... @ Monique: integendeel, ze heeft haar vorige flesje gehab om half 10 en is om 11 uur weer in slaap gevallen en heb haar net dus een beetje geholpen met wakker worden voor haar flesje omdat er alweer 4 uur tussen zat! heeft ze dus wéér ruim 2,5 uur geslapen... ben idd ook wel benieuwd of ze het lange slapen erin wil houden... ga haar vanavond rond 21.00 uur in de tummytub doen en daarna naar bed, ff zien of het werkt!
Ook een slaapkopje dus vandaag hihi. Hier ligt ze in haar bedje dus kan haar niet helpen wakker te worden maar er zit dus nu al 5uur ertussen! Misschien word het hier wel tijd om op 4 flessen over te gaan Dat van de melk teruggeven heb ik al 2x aangegeven maar ze zeggen er niks op... Oh nu word ze net wakker
MvY, hier altijd nog melk terug hoor, ook langer na een voeding. In haar bedje ligt bijna altijd nog een nat plekje... Ik weet ook niet of dat echt normaal is, maar ze lijkt er geen last van te hebben. Op borstvoeding.com heb ik gevonden dat je baby iig de borst goed moet leegdrinken steeds, en dat je met druk er op en de kin van je baby naar de pijnlijke kant het beter leeg kunt krijgen. Ook ga ik zo ff een kruik maken. Mocht het aan het einde van de middag erger zijn geworden, dan ga ik even de fa bellen. Ik weet zeker dat ze gaan zeggen: kom maar langs. Dus dan wacht ik liever even af of het met deze manier beter gaat. Ik ga zelf even lekker op de bank met een serietje aan. Ben ook misselijk Hoort dat er bij? Ik heb geen koorts gelukkig, dus hopelijk ben ik dat voor. Ze ligt nu net weer te slapen, dus ik heb eigenlijk geen zin om nu vanmiddag nog snel snel naar de dokter te gaan. Zo zeer doet het ook niet...
@ mvy: op de valreep wakker dus als je merkt dat ze er last van heeft zou ik anders even de huisarts vragen hoe of wat... je geeft bv hé? dus de voeding verdikken is dan ook geen optie, ja of je moet kolven...
@mvy ow zo ja dan moet ze wel gedronken hebben voor je de deur uitgaat. en yaslin krijgt maandag haar prikjes was iemand anders die ze morgen kreeg volgens mij. en 4 flessen dat is volgens mij vanaf 4 maanden hoor, dus duurt nog ffies. hoeveel krijgt esmee in haar fles? yaslin 150 maar vaak komt ze al eerder dan die 4 uur dus ik denk ik hem maar ophoog hongerlappie van me @brusje hier wou die mw van felicitas langskomen telkenms al het mij niet uitkwam, was echt zo opdringerig typ door de telefoon al dus dacht laat maar zitten dus weet niet wat er inzat, maar zo te horen mis ik niks hihi
Nee geef nu fv ik was ook al aan het denken om Nutriton te gaan gebruiken... Echt last heeft ze niet (meer dat ze het beetje vervelend vind) maar ze heeft ook vaak de hik of het stoot haar op zeg maar en daar heeft ze wel last van... Ga eens Nutriton kopen en kijken wat dat doet!