Goeiemorgen allemaal! Monique, hier een groene ring ja, maar wel van de hema. Haha, ziet er heel grappig uit in jullie box. Ik zat al te zoeken MvY, fijn dat ze in haar eigen bedje slaapt! Gaat ook goed zo te zien, leuk hoor. En dank je voor je compliment Waarom praat je trouwens als een boer? Waar kom je vandaan. heb je een accent ofzo? Oh, ik zie het al, ik vind limburgs wel grappig. Ik kom uit Kampen, dus dat wil je helemaal niet horen Gelukkig praten wij geen Kampers thuis! Cjpt, ik zou de tweede voeding van de dag vervangen, zodat je niet na de nacht eerst nog een fles moet geven, voordat je eindelijk je plofborsten kunt legen Hier is het weer heerlijk! Koud, maar zonnig en helder. Lekker nachtje gehad trouwens. Bijna 8 uur geslapen! Nou ja, zij dan, wij hebben nog een paar dagen voordat mijn man weg is, dus minder slaap Ik heb trouwens net een website gevonden, borstvoeding.com, waar je online een grafiekje kunt maken met lengte en gewicht! Nu krijg ik dat van de kinderarts niet ofzo, dus ik heb me maar even ingeschreven. Julia zit iets onder het gemiddelde qua gewicht, en iets boven het gemiddelde qua lengte. Ben benieuwd hoe het nu is (heb al een maand niet meer gewogen!). Oh, met mijn borst gaat het nu veel beter! Massage, warmte en rust hebben blijkbaar genoeg gedaan, en het is niet meer pijnlijk én niet meer rood. Voilá! Bedankt voor jullie tips en hulp, het heeft geholpen! Julia slaapt nu alweer vanaf half 6... Eerst 8 uur (half 10 tot half 6) en nu dus alweer bijna 5 uur! Poeh, slaapkop! Ik zou willen dat ze nu wakker was, en dan straks sliep als manlief aan het werk is!
auw auw auw auw!!! Verstaan babies hele lelijke scheldwoorden??? Hoop het niet want heb er net een hoop gezegd toen ik HEEL hard mijn kleine teentje stootte tegen mijn bed. We zijn nu een half uur verder en het doet nog steeds zeer... ik = zielig ;o( hihi
@MvY, wat goed van Esmee dat ze in haar eigen bedje heeft geslapen!! En dit was het werk van Mirthe Die wilde Anouk even wat speelknuffels bezorgen, hi hi @Cjpt, fijn van je oma!! En ik krijg vandaag mijn moeder op bezoek, gezellig op deze sombere dag Ik weet nite hoe je BV het beste kan afbouwen, ben daar nog niet mee bezig geweest Ha ha, ik ben nu heel benieuwd wat Dominique haar 1e woordje gaat zijn @Annie, jij zal ook heel wat te vertellen hebben tegen je ouders, veel plezier! @Gentle, ik heb voor Anouk ook zo'n grafiek, handig he! Maar dat is keurig hoor, die van Julia Gelukkig dat je borst beter gaat! Hier vreemde dag vandaag Mirthe besloot om 6.45 te gaan roepen, dus vlug bij mij in bed, helaas werd Anouk er wakker van dus zat ik om 7.00 in bed met 2 wakkere dames Ben benieuwd hoe lang Mirthe het gaat volhouden en wat voor schema Anouk er nu van gaat maken vandaag Moet zelf vanavond weg, dus papa kan voor het eerst alleen eens aan de bak, oei oei
@Gentle, ik heb ook even de curve ingevoerd, leuk zeg! Ruben zit qua gewicht iets onder het gemiddelde en qua lengte ook erboven. Krijg het van het CB wel altijd door. Maar zo ziet het er leuk uit in een grafiek.
hoi hoi, leuk fimpje van Julia! en een geslaagde eerste poging @Cjpt, hoe gaat het nu met je teen? denk niet dat Dominique het heeft begrepen hoor @Gentle, fijn dat het beter gaat met je borst nu! @dialect, ik praat een mix van zuid hollands en brabants haha! limburgs ben ik aan gewend want 2 vriendinnen, mijn vriend en schoonfamilie zijn limburgs. gister vroeg ik naar zwemmen met een baby, nou, 9 november begint Ties met babyzwemmen! ben heel benieuwd!
Monique, oh wat is Mirthe lief voor haar zusje Wel rot van vanmorgen zeg... Alhoewel ik 6.45uur al luxe vind Hier ligt Youri er alweer vanaf half 9 in. Hij was echt vervelend. Ondertussen al 2x wakker geweest en als ik dan naar hem toe ga en zeg ga je nog even slapen, dan gaat ie verder slapen dus hij ligt er al 2.5uur in nu wat een luxe. Esmee heeft tussendoor ook ff fles gehad en slaapt ook alweer boven in bed... Ik geloof dat het best lekker loopt Jingi, leuke avatar Gentle, bij ons laten ze de grafiek altijd op het cb zien maar wel goeie tip om dat via de site te doen. Leuk om te weten he waar ze in de curve zit.
Jingi, hup ga wat doen! Nee, is pas als je kindje 3 maanden is toch? Ik denk dat ik hem bij de volgende Wij krijg... Maar er zit toch niet veel in die doos dus.
Iemand vreog wat over de felicitas doos? Ik heb hetzelfde gehad. Niks gekocht dus wat je opnoemde bleef er bij ons over idd. Prenataldoos, hoop dat ik em nu wel krijg. Die zwangerschapsdoos daarvan heb ik nooit gekregen. @MvY, Noor had eerst moeite om op standje 1 te zuigen, maar dat kwam vanzelf goed.
hoi meiden hier een rare nacht gehad, yaslin besloot opeens om 3 uur wakker te worden dus geprobeerd met der speentje maar neej hoor moest echt een fles worden, was ik nie meer gewend rond die tijd me bed uit hihi @petrbr nee je woont niet echt in de buurt voor die boterham hihi, veel plezier bij je moeder @hanna hier echt geen krampjes meer te bekennen, mischien toch even aanhouden met die voeding,en hoe heeft svintje zich gedragen met de prikjes? @moniqeu hmmm jouw kindjes waren dus ook vroeg vanmorgen hihi en papa is dus alleen met de meiden zal mij benieuwe hihi mirthe had het wel lief bedoeld volgens mij al die knuffels voor anouk en er was iemand die vroeg, ow voeding yas krijgt 5 flessen van 150 maar sinds gister gaat sowiso de laatste omhoog, en heel soms komt ze noog op 6 maarja dan heb ze gewoon meer trek denk ik, en luieren hier babydry 2 maar die is tot 6 kilo volgens mij. @annie jij ook vele plezier bij je moeder
Ik zit net even de lezen over het afbouwen van het inbakeren en er schiet me net iets te binnen. Als je kindje zijn prikjes krijgt, denk er dan om dat hij/zij 24 uur niet ingebakerd mag worden. Als ze namelijk koorts krijgen of i.d. dan kunnen ze namelijk de warmte niet kwijt.
@Daan, dat wist ik niet, maar heb wel de temperatuur van Ties heeeeel goed in de gaten gehouden die dag.
Hihi ik ook. Steeds met mijn hand in haar nekje etc. Het cb vertelde het wel aan ons, omdat ze weten dat wij haar inbakeren, maar voor het geval dat dat niet zo is. Jammer dat je dat niet wist. Het staat ook niet in de folder. Maar daar staat sowieso weinig in vind ik. Qua bijverschijnselen en wat je er aan kan doen.
Felicitas doos: hier zat er ook niks bijzonders in. Die pampers (active fit) vind ik trouwens wel fijn! Ze zijn wat soepeler dan baby dry.. Bon van de pampers en de miss etam bon die erbij zaten heb ik al gebruikt Altijd lekker! Ik heb de baby doos van Prénatal nog niet mogen ophalen. Ben benieuwd wat daar in zit Hier ondanks alles toch een redelijk rustige nacht gehad. Zetpilletje heeft gelukkig goed gewerkt. Na de voeding van 20.00 heeft hij nog een tijdje liggen huilen maar van 22.00 tot 2.00 heeft hij toch geslapen. Toen was hij er weer om 6.00. Vreselijk hoor, die prikjes Hij was wel goed gegroeid! Alweer 6 kilo!! Aiden is niet echt een mollige baby, wel een lange. Ze vroegen ook of we nog bij de huisarts waren geweest. Dus ik meteen geschrokken: moest dat dan?? Werd ik uitgelachen door die vrouw Ze wilde gewoon weten of we daar al waren geweest omdat je bij de ha soms andere adviezen krijgt dan op het cb..
Ik vind die dozen eigenlijk altijd wel leuk. Al die kortingsbonnen en probeerverpakkingen van dingen. En er zaten iets van 5 tijdschriften in, ook altijd leuk.
Hoi meiden , cjpt, goed nieuws over je oma. Fijn hoor! Balen van je teen... is het nu al een beetje beter? Monique, geweldig die foto! Annie, gezellig dat je ouders weer terug zijn. Veel plezier op visite daar. Svinthe heeft net haar prikjes gekregen. Echt zielig zeg! Ik heb maar niet gekeken naar die grote naalden Nu ligt ze lekker te slapen.... Hopelijk krijgt ze er niet zoveel last van. Ze was goed gegroeid! Ik zla het zo even in het schema proberen te zetten.
@ Hanna, ben nog steeds een beetje zielig met mijn zere teen haha. @ Monique, haar eerste woordje? Haha dat zal óf iets te maken hebben met een vrouwelijk lichaamsdeel óf een verwensing aan iemands adres. Anyhoe, beiden geen woorden die ik van mijn mama heb geleerd ;o) Dinsdag krijgt Dominique haar eerste prikjes, zie er een beetje tegenop dat ik haar dan niet mag inbakeren. Ik bereid me maar voor op 24 hele vervelende uren.... Hebben jullie ook nog steeds zo weinig energie? Ik doe erg mijn best meer te eten en dat lukt redelijk maar voel me daar helaas niet beter door. Ik ga mezelf ook dwingen vanavond weer te sporten, hoop dat ik daar wat energie van krijg. Ik heb trouwens het idee dat mijn meisje beter slaapt als ze fv heeft gehad dan als ze bv heeft gehad. Heb nu om half 11 ook een fv gegeven en ze was binnen no-time in slaap. Misschien komt het doordat ik speentje 1 gebruik, ze moet er hard voor werken! Hoewel, als je ziet hoe snel ze dat flesje naar binnen lurkt! Kleine vreetwolf hihi
hi meiden Daar ben ik eindelijk weer. Het gaat gelukkig beter met Maud. We hebben ontdekt dat ze toch echt een buikslaper is. Ze slaapt dus nu, hopelijk tijdelijk, op de buik in de box. Ik krijg dus nu weer tijd en ga weer lekker mee schrijven en reageren als jullie het goed vinden.... Daan: dat wist ik niet, wij hebben gewoon ingebakerd. Maar wel nekje en temp in de gaten gehouden net als Marieke dus. Hanna: nog proficiat (zag dat je jarig bent geweest). En succes vandaag! Hoop dat t meevalt... cjpt: ik ben weer begonnen met sporten en dat geeft me inderdaad meer energie. Verder eet ik ook iets van 7 boterhammen per dag. Maakt me nu even niet uit als ik dat nodig heb. Heb even gemist waarom Dominique fv krijgt. Had je problemen of ga je gewoon afbouwen ivm werken?