Hier ook maatje 2 van new born pampers. Daar kan ik nog wel even mee vooruit want die zitten nog vrij ruim. Ik ben trouwens blij te lezen dat het niet aan mij ligt dat het soms lijkt of ze vochtig zijn en het rompertje ook. Niet nat gelukkig maar vochtig. Ga vandeweek de babydry luiers maar kopen, hoor daar betere berichten over. denk dat mijn teen echt gekneusd is... doet nog steeds pijn en is een beetje dik. Lekker handig weer! @ Marieke, mooi badpak! Wil ook gaan babyzwemmen en wil een nieuwe bikini, kan ook wel eens op die site kijken! @ Verhip, mooie foto! @ Annie, maar je vriend weet dus niet wat jullie gaan doen? Leuk hoor zo'n verrassing! Vraagje voor de bv moeders: mijn borsten jeuken zo vreselijk! Hebben jullie dat ook? Vooral de rand om mijn tepelhof heen. Misschien komt het doordat dat stuk vochtig word van het gekwijl van Dominique ofzo haha. Maak het altijd goed droog maar er zitten nu ook allemaal droge plekken enzo. Maar eens goed gaan smeren denk ik. Krabbelen aan je tieten is niet zo charmant.
@ Noa: Jullie vannacht ook een nachtvoeding? wij ook... was idd weer even wennen! @ pluis: ow meid even een hele dikke knuffel voor jou!!! die kun je als geen ander gebruiken nu! Sorry meiden heb wel alles bijgelezen maar moet nu weer gaan... Wilde even komen melden dat we vanmiddag bij de osteopaat zijn geweest en dat er wel degelijk iets niet goed zit bij Dimara, door de vacuüm beweegt haar schedel niet goed ten opzichte van haar bovenste wervel, hier is hij een uur mee bezig geweest en ik stond er versteld van hoe rustig ze was! terwijl hij aangaf dat wat hij aan het doen was niet bepaald prettig voor haar zou zijn.... dat Dimara al gaat staan en ze al zo sterk is in haar nekje is ook niet goed, die spierkracht is opgebouwd door het overstrekken en we moeten dat dus ook proberen tegen te gaan! ook haar middel was niet helemaal soepel maar daar weet ik het fijne niet van! Hij denkt dat de Pepti nog niet voldoende is voor Dimara en hij adviseerd om in overleg met het CB Nutramigen te gaan proberen, omdat er in de pepti nog steeds koemelkeiwitten zitten! vandaar ook de uitslag en dat we wel verbetering zagen maar nog niet optimaal! Wat hij deed was echt maf! hij wilde testen of de pepti idd niet goed is voor haar dus hij deed een beetje peptipoeder in een briefje vouwen en dat legde hij op haar buikje toen probeerde hij haar nekje te buigen, dit lukte niet (blokkeerde tegen de pepti) toen hij het briefje weghaalde kon hij haar nekje weer buigen.... toen hij het briefje met de pepti teruglegde en er een buisje probiotica bijlegde kon hij haar nekje ook buigen!!! zo weird! nu kon hij alleen niet met 100% zekerheid zeggen of ze blokkeerde tegen de pepti omdat er nutriton door de pepti heen zat..... ga het morgen meteen overleggen op het cb wat betreft de nutramigen!
@Cjpt, me vriend vroeg wel meteen wat we gingen doen!! Dus zei dat ik het nog niet wist hihi... Denk dat we gaan gourmetten en misschien bios. @Mumtobe, jeetje wat gek zeg!! Inderdaad maar even overleggen met het cb! Gek dat er in de Pepti nog steeds koemelkeiwitten zitten! Zou je niet verwachten toch? Ze zeggen dat je met reflux baby's ook naar de osteopaat moet/kan? Maarja ik weet het niet zo goed... Geloof er niet echt in dat hij/zij het dan op kan lossen Wij hebben hier een rustige avond zeg!! Milan slaapt nu altijd goed behalve tussen de fles van half 7 en half 11 's avonds! Maar het is nu gewoon al een uur stil!
@pluis, he get meis, het zit je niet mee deze week. dikke virtuele knuffel van mij. @mik, luiers, ik kijk inderdaad ook naar het gewicht, ze gaan ook meer poepen en plassen, en dat kan net een hele verschoning schelen. Gezellig Ikea, veel plezier. @mvy, het was hier vanmiddag ook wel iets beter, maar ben niet meer weggeweest. Was erg lui, nouja lui ik heb ff staan Wii fitten. @brusje, zo goed van je 18 maanden borstvoeding. Ik heb bij Pepijn 12 maanden Bv geven toen was ik net 5 weken zwanger van Ruben en toen wilde pepijn niet meer. Vond het ook wel mooi zo dat hij zelf aangaf dat het klaar was. over lang borstvoeding geven gesproken, vanmiddag las ik over een vrouw die 7 jaar borstvoeding heeft gegeven aan al (3) haar kinderen! nou daar moet ik echt niet aan denken. @Cjpt, is ie niet gebroken? auwie volgens mij doen ze daar ook niks aan want tenen kun je niet gipsen.. @verhip, mooie foto zeg...ben jij een prof? @Cjtp, nee, niet aan de borst wel soms aan mijn tepel, die prikkeld dan meer. ook heel irri @mumtobe, wat goed zeg dat je bij de osteopaat bent geweest, ik heb er al veel goede verhalen over gehoord. zo mijn vriend is net terug hij heeft mijn nieuwe 2dehands auto gehaald...hij is mooi!
@Annie, je kan inderdaad ook naar de osteopaat met Milan. Je kunt het altijd proberen? toch? (ik ben ook altijd een beetje sceptisch hoor) maar ik heb er echt al veel goeds over gehoord, ik denk dat als er met Ruben iets zou zijn ik het er toch ook op zou wagen.
Hey meiden, Hier na een lange tijd weer een berichtje van mij... Heb nog niet alles terug gelezen, maar wil dat morgenavond even op mijn gemak doen... Hier gaat het nu gelukkig goed... We hebben in tussentijd onze zoon nog in het ziekenhuis gehad met een ROTA-virus en uitdroging, een dochter die nu eindelijk niet meer spuugt, zelf de nodige griepvirusjes te pakken gehad en weer druk aan het werk vanaf 2 weken na de bevalling (heerlijk was dat om weer even lekker mezelf te zijn ipv alleen maar mama ) Aivy Lynn is nu ook eindelijk goed aan het groeien, ze weegt nu 3650 gram en is 53 cm groot hihi (nu net maatje 1 van pampers en dat is eigenlijk nog aan de grote kant hihi en maatje 50 van kleding begint nu ook in zicht te komen hihi) Ik kom morgen avond even terug om alles te lezen en te spammen natuurlijk hihi Dikke kus meiden en nog een fijne avond!
hanna: in de box omdta ik dna kan zien of ze niet met haar hoofd in matras gaat liggen cjpt: ik heb geen jeuk aan mijn tepels.Kan je helaas niet evrder helpen...
Bijgelezen vanaf berichtjes van gisterochtend... blz 244 tot 261... poe... ben gelijk toe aan mijn bed Werken ja... Wat moet ik ervan zeggen, ik was ten eerste helemaal stuk gisteren en ten tweede ging het ophalen van het kdv ook niet naar mijn zin (haast haast haast want ik kom pas tegen half zeven en dan gaan ze dicht en zo voelde het ook, alles was al afgesloten, overdracht was half half en ik stond buiten met een baby waarvan ik eigenlijk niet wist wat er was egbeurd op de dag en wanneer hij precies hoeveel had gedronken... Ik heb ze vanochtend gebeld en mijn beklag gedaan, dat was ik dan ook gelijk weer even kwijt Maar werken, ik zit daar en denk, wat doe ik hier? Dit is de omgekeerde wereld, dit voelt zo tegen mijn natuur in, waarom zou ik mijn kind onder brengen om een paar centen (geld is ineens heel relatief...) Ik heb gelijk vandaag uitgerekend wat het me scheelt als ik ermee kap en met alle toeslgen die eraf gaan en erbij komen kom ik op het welgetelde bedrag van 82 euro, dat is wat ik nu meer heb dan als ik niet zou werken, ik werk dan dus 4 dagen per maand, 1 dag in de week, voor 82 euro... Dat is 20 euro per keer en dat terwijl er 10 euro per uur op mijn loonbriefje staat maar dat verdwijnt in alle rompslomp eromheen. Mijn man zegt, kap er dan mee maar als ik daar over nadenk heb ik het idee dat dat niet zomaar mag? Dat ik dan iets verkeerd doe terwijl ik dat idee helemaal niet heb maar dat gevoel heb ik wel, snapt iemand me nog? Ik denk dat dat het gevoel is wat "de maatschappij" je geeft ofzo want ik weet anders niet waar ik dat vandaan heb... Al met al denk ik dat ik er de brui aan ga geven en lekker voor mijn kids ga zorgen weer even! Zien we later wel verder... Verdere reacties: Nutriton, hier krijgt meneer 4 schepjes in zijn fles van 200 ml, hij drinkt het soms daardoor moeilijker en laat dan wat staan, ik probeer nu weer om er 3 schepjes van te maken want dan gaat het drinken makkelijker maar ik merk toch dat er dan opgedroogde melk rond zijn mondje zit en hij sneller de hik heeft enz... Beetje er tussen schommelen dus, 3,5? Inbakeren en prikjes, ik heb het wel gedaan, de verpleegkundige zei, oh...? Ja dat zal om de koorts zijn (zij wist van niks...) maar zegt ze als hij koorts krijgt is het aan het einde van de middag (het was einde van de ochtend dat hij de prikjes kreeg) dan is het hoogtepunt maar we geven altijd het advies ze goed in de gaten te houden want je weet nooit hoe een kindje reageert op de entingen. Ik heb dus ingebakerd en opgelet, ging prima, wel een laagje minder kleren aangedaan (resultaat was alleen romper). Mama van Youri, ik ben hier!!! Nu pas...En nee niet niet stom dat je de inentigen van Youri "klakkeloos" hebt laten zetten, men doet wat meen weet en als je geen andere informatie hebt doe je wat je "moet" doen. Maar vind het wel goed dat mensen er steeds beter over na gaan denken en het in ieder geval meer overwogen doen, dat zie ik graag En druk maken met de klok om, nee eigenlijk niet, ik werk er gewoon de hele dag al naartoe dan kan ik Elias wel Foppen denk ik. En ongesteld geworden, ja leuk he? Hier was hij minder lang en minder heftig... En dat voor een eerste keer, erg vreemd... De tweede maar eens afwachten... Kijken hoe lang er tussen zit... Limburgs klinkt niet vreemd, mijn schoonzus komt daar vandaan want mijn schoonbroer is verhuisd van Lelystad naar Heerlen dus nu hoor ik het taaltje vaker boers is wat tukkers praten Petrabr, hoe ging de intake op het kdv? Dat mensen zich naar huis laten sturen door de huisarts oid is helaas iets wat maar al te vaak gebeurd, hier ook een draak van een assistente die je niet zomaar wil laten komen... En dan ben ik nog best mondig maar soms voel je je zo onzeker door mensen en kom je thuis en denk je nee... dit wilde ik niet... Gebeurd je sneller dan je denkt, dat geloof ik echt! Liefie, jij hebt een heerlijke slaapkop zo te lezen! Ik ben jaloers! Maar we zijn ook goed onderweg hier! Heftig dat doemdenken, zorgen maken van je, lijkt me zwaar vermoeiend en zeker niet lekker slapen! Raar ben je niet, ik zou er zeker met je man over praten want erger dan het doormaken is het alleen doormaken! Lekkeren lachebek foto! En cute die bloem voor oma! Annie, leuk om te lezen dat Milan het eindelijk weer lekker doet, dan lijkt al die ellende ineens verder weg of niet? Een deken in een dekbedovertrek kan prima hoor! Is ook makkelijk! Monique, lief he als grote broers of zussen iets leuks willen doen voor de baby, zoiets als de box vol proppen, het is zo lief bedoeld! Cjpt, leeft je teen nog ondertussen? Ik deed het van de week ook, wat een tering pijn zeg en het trekt niet zomaar weg nee, gggrrrr Jingi, ik mag de prenatal doos ophalen, goed dat je het zegt het moet voor de 31ste! Dus niet vergeten ikke... Ik kreeg hem per email trouwens! Ik zag het eerst niet, het leek reclame... (net als Liefie ) Ik kreeg de mail al op 6 oktober. Miekiepluis, leuk zo'n onverwachte rekening, hij heeft ook niet echt opgelet dan... En een kistje van 50 cm, ow brr weer kippenvel, ik kan janken bij de inbeelding van het aanblik, hoe moeten de aanwezigen zich dan wel niet hebben gevoeld... Volgende week weer een week hoor meid, knuffel! Mik, ja ondertempratuur kan ook, mijn oudste had dat nogal snel als hij niet lekker in zijn vel zat, ik vond hem op een ochtend een keer met 35,4! Dus ja alles kan luiermaat, hier nummers 2 en 3 maar drie is veelal nog iets te groot. Ik kijk naar andere maten als de huidige ineens wat gaan lekken... Verhip, niemand gaat berichtjes tellen hoor! Het is gewoon een gevoelskwestie denk ik en iedereen is welkom die zich geroepen voelt wat mij betreft! Wat kan ze zielig kijken op die foto! Mumtobe, goed zeg dat je naar de osteopaat bent geweest, ben benieuwd wat het cb dan zegt. Mvja, welkom ben benieuwd naar de spam! Zooo nu slapen, tot morgen!
jeukende brorsten is normaal hoor!! Ik ben altijd weer blij als ik dan weer kan aanleggen, neemt de jeuk weg, hihi de eerrste maand was het erg pijnlijk en nu jeukt het, rare dingen hor borsten ver boers of niet boers praten, ik praat niet boers, maar met een accent??? ik denk dat het komt omdat wij engelstalig spreken hier in huis.
@ CJPT, het is wat hè met dat afbouwen van de borstvoeding. Ik ben deze week begonnen. We hebben als eerste de voeding van 23 uur vervangen door fv en nu??? nu is het echt tijd om een voeding overdag te vervangen, maar hoeveel ik ook achter mezelf sta en hoe grote voorstander ik ook ben om nu af te gaan bouwen; het kost me toch onwijs veel moeite. Vandaag ga ik dus echt overdag een flesje geven en niet kolven en verder zie ik wel hoe het loopt, misschien lukt het om een paar voedingen per dag te blijven geven. Ik kijk wel
Goeiemorgen! Cjpt en Annie, bedankt voor jullie bad/douche hulp! Ik ga het morgen maar eens uitproberen, dan kan hubbie me nog helpen als het nodig is Ollekebolleke, ik heb ook zo'n doos van de C1000 gehad! Mijn schoonzusje haar vader heeft zelf een C1000 supermarkt, en mijn zusje werkte daar ook, dus die wisten dat! Hele leuke doos inderdaad, met weinig reclame en veel nuttige spullen! Niet eens proefverpakkingen, maar ook gewoon een hele fles shampoo, wasverzachter, en dat eet setje van de bibaboerderij vond ik ook heel leuk! Ollekebolleke, goed idee om het wipstoeltje daarvoor te gebruiken! Ons aankleedkussen is nogal groot en onze badkamer errug klein. Marieke, leuk badpak! Ik ben eigenlijk erg gehecht aan mijn bikini, maar durf er nu ook niet meer zo goed mee te verschijnen... Misschien ga ik maar gewoon heel hard buikspieroefeningen doen, voor onze geplande vakantie dit voorjaar Tip voor een bruidsjurk: Bruidsboetiek De Blauwe Hoeve Apeldoorn Daar heb ik mijn jurk toen vandaan, en ze hebben hele mooie jurken voor een beetje betaalbare prijs. Ik had een nieuwe jurk voor 600 euri!! En ze hebben ook 2ehands, als je dat wilt. Ze nemen echt de tijd voor je, en omdat je een afspraak moet maken, ben je altijd de enige in de winkel! Echt leuk. Verhip, veel mensen nemen luiers voor ons mee ("ik zag een aanbieding en dat kunnen jullie vast wel gebruiken"), en dan zeg ik nu ook altijd nummer 3!! Ik heb zelf nog nauwelijks luiers gekocht We hebben nog 2 pakken van nummer 2 in de kast liggen, en mijn moeder had er nog een thuis die nemen mijn schoonouders zondag mee, dus als we daar doorheen zijn gaan we over naar 3. Daar ligt ook al een pak van klaar Lief meisje! Annie, ik wil ook zulk werk als je vriend heeft! Gratis luiers scheelt een boel geld! Cjpt, hier eigenlijk geen jeuk. Heb je droge koffiepads er in? Of zijn ze misschien wat vochtig? Daardoor kun je misschien eerder droge plekken krijgen! En als het droog is gaat het natuurlijk ook jeuken, dus tsja... Heb er zelf geen last van. Mumtobe, weird! Maar ja, als het werkt... Mvja, welkom terug! Aivy Lynn is echt een ukje zeg! Waarom is/was dat ook alweer? Welke maat luiers heb je dan eigenlijk tot nu toe gebruikt (bestaat er maat 0 ofzo?)? Rianne, goed naar jezelf luisteren hoor! Die 80 euro maakt dan ook niet zoveel meer uit, en laat je alsjeblieft niet opjutten door alle andere mama's die wel werken. Als het niet hoeft, is dat toch prima? Brusje, waarom spreken jullie Engels thuis? Hier neem ik het ook vaak mee, omdat we met veel Amerikanen/Duitsers bevriend zijn, en mijn man is ook nog eens leraar Engels We willen Julia dan ook 2 talig opvoeden (wij spreken vaker nederlands, maar wel Engelse boekjes lezen, Disney films in het Engels kijken, etc.). Ik vind het wel leuk om te doen! Lekker nachtje hier! Ik wil een beetje oefenen met steeds iets eerder naar bed, dus nu was het 21.30 in bed, en 22.30 was ze eindelijk stil (duurt dus nog wel even voor ze slaapt, we lopen duizend keer heen en weer voor die speen). Pas om half 6 werd ze wakker! Tussen de voedingen zat dus 8,5 uur (21.00 tot 5.30)!!! Heerlijk dus! Hopelijk kunnen we dit doorzetten. Ze slaapt nu ook nog lekker. Ff vraagje: zouden ze nu al enge dromen kunnen hebben? Julia had gisteren een keer, en vanmorgen ook, dat ze opeens heeeel hard gaat huilen, en als ik dan ga kijken is ze met 1 minuut ook weer stil en slaapt weer verder... Ze huilt zo hard dat ik echt met schrik ga kijken omdat het klinkt alsof ze heel erg pijn heeft ofzo, en vervolgens is er dus niets... Herkenbaar?
@ Gentle, hier heb ik ook soms het idee dat Dominique eng droomt. Precies wat jij zegt; lekker slapen en dan ineens zo'n hartverscheurend huiltje. Houd ook na een minuutje weer op en dan slaapt ze weer... vreemd! @ Brusje, oh aanleggen vind ik nu juist vreselijk, tijdens het voeden zit ik echt te jodelen van de jeuk! @ Gentle, ik heb juist al een paar dagen geen bh en pads meer aan om mijn huid sneller te laten herstellen. Ik denk dat het de tijd van het jaar is, heb een eczeemhuid en die plekken beginnen erop te lijken. Nooit daar gehad maar zal toch door de bv komen denk ik. @ Petrabr, hier ook de avondvoeding fv en sinds gister die 2e voeding op de dag (dus rond 10.30 uur). Ik sta er inderdad ook echt achter, zeker nu met die jeuk. En toch voelt het ergens heel onnatuurlijk om een fles te geven. Gek hoor! Laat even weten hoe het is gegaan? Man wat ben ik gebroken zeg! Dominique had vanacht hele heftige krampaanvallen en lag echt te gillen! Ik moest er gewoon van huilen, wat zielig! Dacht dat we het ergste gehad hadden... misschien komt het doordat ze moet wennen aan de fv ofzo? Nouja, 2 uur geslapen dus. Vandaag maar proberen of ik een uurtje kan pakken als zij slaapt. Het lijtk erop dat ze nu rustiger is. Ze slaapt nog niet maar huilen doet ze gelukkig ook even niet. @ Osteopaat, ik maak me ook zorgen om Dominique d'r hoofdje/nek. Ook zij is met de pomp gehaald. Ze zeiden in het zkh al dat ze scheef ingedaald lag en de pomp zat daarom ook niet in het midden van haar hoofdje. Ik vind dat ze nu haar hoofd naar 1 kant moeilijk draait en een beetje scheef houdt. Dinsdag moet ik naar cb, dan ga ik het erover hebben en als ze maar niet gerust kan stellen ga ik inderdaad naar de osteopaat. Vind het alleen zo duur!
Goeiemorgen allemaal, Hier een goed nachtje gehad. Na de fles van 23.30 gisteravond werd Samuele vanochtend om 06.30 wakker. Heerlijk geslapen dus. Ik vraag me alleen af hoe ik het met de rest van de flessen vandaag moet doen? Hij moet namelijk 5 flessen per dag. Ik bied 180cc+6 aan, maar die drinkt hij lang niet altijd leeg. Overdag kan hij prima 5 uren tussen twee voedingen hebben, maar als ik dat vandaag ook aanhoud dan zitten we weer dat de laatste fles vandaag naar midden in de nacht opschuift. Ik denk dat ik hem vandaag maar eerder wakker moet maken en om de vier uur een fles moet geven, want anders halen we die 5 flessen nooit! Hoe doen jullie dit? En hoeveel krijgen jullie kindjes?
@ Marty, ik geef dan wel bv maar ik maak haar soms ook wel eens wakker als anders het schema te erg in de war raakt. Soms slaapt ze ook ineens heel lang overdag en dan kom ik niet meer uit, dus dan ga ik ook een beetje schuiven door hier en daar een half uurtje te pikken of haar rustig wakker te maken. Ik haal haar dan uit bed en ga zonder te praten verschonen. Dan word ze langzaam wakker. @ Accent, ik moest ineens denken dat jullie mij waarschijnlijk wel aso zullen vinden klinken haha, regio Rotterdam he? ;o)
Brusje, spreek je engelstalig thuis? Hoezo? Of heb ik die info ooit gemist hier Gentle, nauwlijks luiers gekocht zelf? Luxe! Ik stuur mensen wel eens op pad voor een aanbieding in een winkel die wij hier niet hebben, maar ik betaal wel zelf Hier wel een koopzieke oma wat kleren betreft, die koop ik nauwlijks zelf... Je hebt gelijk dat ik me niet gepushed moet voelen om te werken maar ergens gaat dat vanzelf, raar hé? Kids en dromen, ja kan zeker, ze kunnen beleven wat ze kennen in dromen, dus ook schrikken oid. Marty, hier ook 5 x 186/6 en ik maak hem dan ook om de vier uur wakker hoor als ik het anders niet red, gewoon doen. Cjpt, Rotterdam, nee lekker klinkt dat , mijn buurvrouw komt daar weg en ze bekt zo lekker, ze is ook lekker direct, hebt jij dat trekje ook? Rotterdammers kan ik goed hebben in ieder geval Elias is een mallerd, gister om 22 uur gegeten, vannacht om 4 uur wakker en maar 100 cc...daarna om 8 uur en weer maar 100 cc, nu slaapt hij weer/nog... Wat is dat dan? Meer dan een liter gaat hij vandaag in ieder geval zeker niet krijgen hahaha
@Rianne, nou ik zou ermee kappen! als het niet bevalt kun je altijd nog een baan zoeken. Of als Elias weer wat groter is...ik zou het wel weten. ik hoop dat ik de mail nog moet krijgen voor de doos....en niet heb weggegooit.. @Cjpt, krijg je het niet (deels)vergoed via je zorgverzekeraar? Een je dan een echte rotterdammer? haha...nou mijn ouders komen er vandaan, daar hoor je het niet zo heel erg aan, maar mijn tantes ed...oooo hihi vind het wel grappig. zoo zielig, ben vanmorgen met Pepijn naar de ha geweest, hij had gisteravond al een beetje een rood piemeltje en deed ook zeer toen ik hem onder de douche wilde wassen. vanmorgen was ie ook een beetje opgezet. Nou is het een beetje ontstoken en moet ie met zijn billen in een badje met soda. Het was gelukkig niet zo erg dat hij antibiotica moet nemen, maar moet het wel in de gaten houden, zodra hij koorts krijgt moeten we terug.
goedemorgen allemaal! @Marty, babyzwemmen kan hier vanaf 3 mnd, zeiden ze bij het zwembad. is wel extra warm bad he! Ties is 8 nov 3 mnd en de dag erop beginnen we. iemand vroeg welke sport ik doe, ik ga gewoon naar de sportschool. vorig jaar deed ik altijd half uurtje loopband, buikspierkwartier, uurtje steppen en dan soms nog kwartiertje crosstrainer. en daarna de sauna in! nu wil weer gaan steppen en zumba gaan proberen @Gentle, bedankt voor de tip! zal ik zeker in gedachten houden! @Cjpt, valt vast wel mee hoor! en dat dromen, dat heeft Ties ook. soms idd zo'n giltje en dan weer verder slapen.. hij slaapt ook weleens mijn ogen halfopen en dan schieten zijn pupillen heen en weer, dus volgens mij kan het wel. wel erg zielig van die krampen zeg! @Brusje&gentle, wij gaan Ties ook tweetalig opvoeden. Mijn vriend heeft alle Disneyfilms die hij konden vinden gedownload tijdens mijn zwangerschap, en allemaal in het Engels @all, ik ga stoppen met de bv. hoef niets af te bouwen want mijn productie opvoeren is niet gelukt, en het stoppen is dan ook zeker niet vrijwillig
Goedemorgen meiden, Even een rustmoment hier, dus goed kunnen bijlezen. De hectische dagen zijn weer achter de rug. Hebben jullie ook dat mensen nu weer meer bellen voor een afspraak? Volgens mij denkt men: Florine is bijna 3 maanden, nu kunnen we wel weer samen op pad. De een na de ander wil uit eten met me haha. Ik vind het nog erg moeilijk om Florine een avond alleen te laten, zo stom. Dan past mn man op, dus er is niks aan de hand, maar ik zit steeds aan mn kindje te denken. Half december is er een bedrijfsfeestje van mn man zijn werk, een etentje, en dat is in Amersfoort. Dat is ongeveer 1,5 u rijden (1u als ik rij ). Maar daar zijn uiteraard geen babys toegestaan. Nu kunnen mn schoonouders wel oppassen, maar ik vind het zo'n eng idee dat Florine dan van 17u tot 24u snachts zonder papa en mama is. Terwijl ze dan al bijna 5 maanden oud is . Weet nog niet of ik heenga, wel zin in, maar je bent niet 123 thuis. Pff waar zal ik beginnen. Cjpt, geen jeuk hier, in het begin wel gehad, maar nu al heel lang niet meer. Balen dat Dominique zo'n last had van krampjes. Dat zou toch ondertussen wel wat minder moeten worden? Rotterdams accent, vind ik wel grappig klinken. Ik kwam vroeger veel op hardcore feesten en daar waren altijd een hoop Rotterdammers te vinden. Iig goed verstaanbaar, heb meer moeite met andere accenten. Tukkers vind ik heeel moeilijk bijvoorbeeld. Hier overigens geen accent, ABN. Zit nog net in het accentloze gebied, boven Alkmaar begint men anders te klinken. Gentle: JA dat herken ik. Dan schreeuwt ze 10 sec en slaapt ze rustig door. Zooo vreemd. Men zegt dat ze nog niet kunnen dromen, maar volgens mij wel hoor. Luiers: al 2 weken new born 3. Petrabr/Cjpt: zijn jullie helemaal naar fv aan het overstappen of alleen een aantal "maaltijden"? Succes, lijkt me wel wennen voor je borsten. Brusje, hoezo praten jullie Engels? Ben jij of je man Engels? Rianne, kan me goed voorstellen dat je voor 80 euro het niet waard vind om te werken. Dat is toch eigenlijk ook belachelijk. 4 dagen 8 uur werken en dan houd je 80 euro over? Denk dat ik ook snel zou stoppen. En voel je niet schuldig of raar of wat dan ook vanwege heersende ideeen. Het is niet een vereiste dat een baby naar het kdv gaat, het is als oplossing gekomen voor werkende mama's. Dus als jij lekker zelf voor je kindje wilt zorgen, en financieel heeft dat geen zware consequenties, dan moet je dat lekker doen. Miekiepluis, knuffel voor jou! Wat een nare week. Trouwens wel slordig dat je ex daar nu pas achter komt. Zo ik ga eens even lekker koffie zetten, heb al 2 dagen geen koffie gezien.
Nog eventje, jullie zijn allemaal aan het posten tijdens mn bericht Marieke, he wat k*t. Ik weet dat jij echt supergemotiveerd bent, dus wat ontzettend vervelend dat het opvoeren niet is gelukt. Knuffel! Jingi, he wat vervelend voor Pepijn. Hopelijk gaat het snel beter. Nu ga ik echt koffie zetten.