@Petra, hoe gaat het met je afbouwen vandaag?? Kan me je gevoel heel goed voorstellen, ik ben er ook nog niet aan toe @Gentle, of ze al eng kunnen dromen dat weet ik niet, maar kindjes verwerken alles in hun slaap he. Heb je toevallig een drukke dag gehad gisteren of heeft ze iets nieuws meegemaakt?? @Cjpt, ik lees nu dat je tijdens het voeden veel last heb van de jeuk, je merkt verder niets?? Want jeuk kan ook bij spruw horen. En die krampen kunnen heel goed van de FV komen ja, da's wel balen zeg. En mag ik aan het ezeltje vragen hoe het met haar teen is? @Jingi, ach arme Pepijn, helpen de sodabadjes?? @Marieke, ah meid wat *piep*, Balen dat je het niet terug opgekrikt kreeg, dat zal je even moeten verwerken ja, dikke knuffel @MamaJess (vroeger Jessi) Zo'n avondje moet toch kunnen?? En anders gewoon met je mannetje afspreken dat als je het echt niet trekt jullie weer terug gaan Maar je zal zien dat als je eenmaal wegt bent, het meestal best meevalt! @Mik, super dat Senna heeft doorgeslapen, nu hopen dat ze het doorzet! @Aguamiga, hi hi grappig is dat he dat je ook weer zelf moet wennen aan het doorslapen @Simmer, so wat een nieuws krijg jij vandaag te verwerken, dikke knuffel meid @Rianne, Elias heeft gewoon het meisje waar hij verliefd op is weer gezien he, ik zei het toch @Brusje, ik kan het volgen hoor!! Wel super dat ze dadelijk zowel engels als nederlands praten Jeetje wat vliegt de tijd vandaag weer he! Dadelijk hubbie thuis en dan lekker samen weekend, yeah!!
pfff me zus kwam ff op visite met haar 3 kids, nouja de kleinste is 4 weken en die doet nog niks, maar die andere 2 hebben me hele huis verbouwd, en de snoeppot leeggeroofd hihi. @moniqeu hihi geen flesje gegeven ja dan blijft ze wel wakker ja hihi, is je hubbie al thuis. @mamajess hihu jij had dus ook al een ander typ verwacht hmmm iedereen denkt dat mischien moet ik er dan toch is wat aan gaan doen hihi.. @hanna hihi jij hebt dus lekker geshopt, en soms moet je is wat anders he, en svibnthe slaapt dus lekker overdag nu nou houden zou ga even as the world af kijken en eten hihi
Zoo ik ben blij dat Milan gaat logeren morgen!! Hij is doodmoe, maar slaapt steeds maar kort. Pff en bij mij is het goed, maarja mama wil ook nog even koken! Hij is bijna 12 weken dus wie weet komt er weer zo'n fijne sprong aan... Nou ga maar weer even bij die banjer kijken...pfff
Hanna, we willen eigenlijk wat van de prijs af hebben (huurprijs), en dan kunnen we gewoon zeggen dat we 'em meteen willen. Nu een huis huren voor vanaf november is erg lastig, en dit is groot genoeg (grote huiskamer en 2 slaapkamers) en we kunnen het betalen, én vlakbij mijn man z'n werk. Tsja, ik ga dan niet moeilijk doen. Vind het jammer dat er geen tuin bij zit, maar ja... Monique, ja dat zou wel kunnen. Eergisteren zijn we met de trein naar düsseldorf geweest (3 uur met de trein). Ze is vanaf toen al een beetje druk, en slaapt erg weinig. Waarschijnlijk zal het daarvan komen, dat ze in die stukjes slaap die ze wel krijgt nu alles verwerkt. Haha, mijn man had vanaf de eerste week dat Julia er was de draagdoek al niet meer gebruikt. Hij had één houding geprobeerd, en die zat niet fijn, dus hij was er klaar mee. Tot ik vanavond zo moe was en hij dus met haar rond moest lopen, toen vond hij het opeens wel best en kwam ik met het geniale idee van die draagdoek Nu loopt hij rond met haar in de doek, en vindt het heerlijk! Hij voelt zich zwanger, zegtie Lollig!
hoi hoi, even een ego berichtje.. ik zit er zo erg doorheen!Ties is al bijna 2 weken lastig maar vandaag heeft ie de hele dag gehuild en welgeteld 2x 15 minuten geslapen.. ik wilde met m naar de ha toe maar als ik met m wandelde werd ie wel rustig dus dan kan er toch niet ernstigs aan de hand zijn? ik ben echt helemaal kapot, mijn huis is een puinhoop, ik kom nergens aan toe en mijn kleine mannetje zit niet lekker in zijn vel. mijn vriend is nu wandelen met m maar belde net dat ie zelfs daarvan niet in slaap is gevallen. weet het echt even niet meer...
@ Hanna: Meestal houden ze een richtlijn van 2 - 4 behandelingen aan bij de osteopaat! Heb wel bijgelezen maar had er geen kladblok naast! (dom dom) na een hoop geleur en gezeur hebben we nu weer andere voeding voor Dimara (a 18.06 euro voor 425 gram , moet eerst weer een nieuwe machtiging ingedient worden voor we het vergoed krijgen!) ze heeft nu haar 1e flesje met de nutramigen op en ze leek het gelukkig niet vies te vinden, ben benieuwd watvoor resultaat het geeft!
@annie is het koken nog wat geworden of niet? morgen maar lekker genieten van jullie dagje samen, en geen klein manntje die constant je aandacht wil. @gentle ow fijn jij dus ook al meisje dat een mama dag houdt hihi, en je man voelt zich dus zwanger hihi mischien kan hij de volhende zwangerschap doen hihi, zou toch wat zijn he als dat kon. @marieke dikke knuffel voor jouw, mischien is die gewoon over vermoeid en lukt het ties niet meer om in slaap te vallen, dikke knuffel hopelijk slaapt jullie mannetje vanavond lekker, en is het morgen een beter dag, @mumtobe jeetje weet zulke dure voeding, nou hopelijk wordt hij vergoedt,en heeft geen last van de voeding.
Marieke, balen dat je er zo doorheen zit. Het zit allemaal een beetje tegen momenteel he? De bv die niet goed gaat, Ties die niet wil slapen. Ik kan me voorstellen dat je het even niet meer weet. Kom je snachts wel een beetje aan slapen toe? Dikke knuffel voor jou, ik hoop dat er snel verbetering optreedt. Is je vriend het weekend thuis? Dan kan hij misschien met Ties gaan wandelen en lopen, en kun jij even ontspannen. Ik weet niet zo goed of tandjes nu al kunnen komen, zat er zelf ook aan te denken (Florine kwijlt ook erg, en stopt alles in haar mond). Het schijnt dat het wel al zo snel kan, soms worden ze zelfs met een tandje geboren zegt men . Dus het zou kunnen, maar is moeilijk te zeggen denk ik.
kan het zijn dat hij te moe is om goed in slaap te vallen? Hier gaat alles zn gangetje, Roos haar verkoudheid is een ietsiepietsie minder en Suze is gewoon zoet en makkelijk. We leggen haar tegenwoordig na de voeding van 19.00 uur boven in haar eigen bedje, vanaf dan is het kinderbedtijd, ze huilt zich dan binnen 5 minuten in slaap en da hebben papa en mama de avond voor zichzelf. Zelfs boodschappen doen gaat makkelijker dan ik had gedacht. Ik duw de duowagen voor me uit en trek de boodschappenkar achter me aan. zo kan ik de hele kar volladen. Ik neem wel wat ruimte in beslag maar 90 % van de mensen vind alleen maar schattig. Toen ik alleen Roos had nam ik nooit zoveel in 1 keer mee. Vandaag weer 1 borstvoeding eraf gehaald en dat ging prima, zo wil ik het een tijdje houden, dan hoef ik maar 1 keer te kolven op mn werk en heb ik toch wat meer vrijheid
Marieke, ik zou het niet weten, maar in ieder geval een knuffel van mij, want ik weet hoe moeilijk het soms is... Julia is al vanaf dinsdag (onze treinreis) heel veel wakker en aan het huilen. Slaapt weinig (alleen op schoot) en je ziet aan d'r dat ze niet fijn in haar vel zit. Oh, en volgens mij komt het kwijlen ook doordat ze nu steeds meer in hun mondje gaan stoppen (handjes enzo)... Tandjes kan natuurlijk, maar is wel snel! Noa, ik zal het voorstellen Wel gemakkelijk! Een beetje eerlijk verdelen! Petra, wauw, met een karretje boodschappen én een kinderwagen... Daar begin ik niet aan! Ik doe met een mandje, of ik neem haar in de draagdoek en dan een karretje. Mijn kinderwagen is ook aardig groot. Watvoor kinderwagen hebben jullie eigenlijk? Ik heb de Mutsy Slider. Heel fijn! Pffff, hier ook zo'n vermoeiende avond. Hubbie is nogal aan het klagen over dat Julia zo weinig slaapt, en daar kan ik niet zo goed tegen. Ze is al 3 dagen zo, en nu hij er last van heeft is het opeens heel erg. Wel net nog even wat dozen omgepakt van de zolder, lekker veel weggooien en beter inpakken. Heb wel zin om te verhuizen, maar nu wil ik eigenlijk gewoon alleen maar snel slapen. Weet je wat het gekke is? We hebben nog 2 dagen samen, maar het liefst zou ik willen dat het nu al zondag was. Ik zit er zo tegenaan te hikken, laat het dan maar gebeurd zijn. Ik zit alleen nog maar 2 dagen te balen...
@ Petra: Jij bent dus ook al aan het multitasken? even een vraagje over de lengte/gewichtslijst: ik ben Dimara vandaag weer even wezen wegen op het CB maar ze is vandaag niet gemeten... is het de bedoeling dat ik het aantal weken en haar gewicht aanpas en haar lengte zo laat staan of zal ik het pas aanpassen bij het volgende "officiele" bezoek aan het CB waar ze dus én gewogen én gemeten wordt?
@ gentle: balen zeg dat je er zo tegenaan zit te hikken... hoop dat jullie nog even lekker van elkaar en jullie gezinnetje kunnen genieten voor hij gaat! @ Kinderwagen: Hier een x-adventure crossover, heel fijn met grote zwenkwielen voor, ideaal in het bos en op outdoorconcours!
@gentle geniet nog maar even van je mannetje en pak je rust nu dat het nog kan, als je door de weeks alleen bent gaat het moeilijk hoor!!! hier is de quinney speedi fudge bevalt erg goed!! wat betreft de boodschappen en neem gewoon elke keer wat mee, en als ik heel veel moet halen dan breng ik yas even bij me moeder of vader. dan gaat het een stuk makkelijker!!!
het gaat echt supermakkelijk om op deze manier boodschappen te doen. Met Roos had ik geen karretje gebruikt totdat ze kon zitten in de boodschappenwagen maar dan zeul je je eigen helemaal rot en nu lukt het dus prima en laad ik 2 keer in de week mijn wagen vol dit is mijn wagen trouwens
@petra nou ga het dan ook maar is proberen, wel op een rustige dag hihi, ziet er leuk uit je wagen ,maar is het niet zwaar duwe zo groot ding
Even opnieuw de lijst bijwerken... Elias______FV__27-07-09___3560 gr___53 cm___10 wk___6350 gr___61,0 cm Lisa_______BV__27-07-09___3310 gr___50 cm___12 wk___6485 gr___60,5 cm Florine____BV__28-07-09___3120 gr___50 cm____9 wk___5530 gr___60,0 cm Rens_______FV__29-07-09___3020 gr___50 cm____9 wk___4840 gr___56,0 cm Milan______?V__02-08-09___3440 gr___49 cm___10 wk___5960 gr______? cm Fenna______FV__03-08-09___3780 gr___51 cm___10 wk___5290 gr___59,0 cm Fay _______FV__05-08-09___4265 gr___55 cm____9 wk___5825 gr___63,0 cm Finn_______BV__05-08-09___2620 gr___48 cm___10 wk___5840 gr___58,0 cm Ties_______BV__08-08-09___3570 gr____? cm____9 wk___6100 gr___58,5 cm Ruben _____BV__10-08-09___3660 gr___50 cm___10 wk___5620 gr___61,0 cm Tess_______?V__11-08-09___3150 gr___48 cm____7 wk___4710 gr___54,0 cm Esmee______FV__12-08-09___3740 gr___52 cm____8 wk___5330 gr___58,0 cm Kane_______?V__13-08-09___3845 gr___55 cm____8 wk___5750 gr___59,6 cm Aiden______BV__14-08-09___3840 gr___52 cm___10 wk___6000 gr___62,0 cm Anouk______BV__14-08-09___4590 gr___54 cm____8 wk___5850 gr___61,3 cm Danique____?V__16-08-09___4290 gr___55 cm____4 wk___4960 gr___56,0 cm Julia______BV__17-08-09___3610 gr___52 cm____5 wk___4320 gr___54,0 cm Senna______FV__18-08-09___2740 gr___47 cm____6 wk___3870 gr___52,5 cm Suze_______BV__22-08-09___3280 gr___51 cm____6 wk___4100 gr___55,0 cm Svinthe____FV__22-08-09__ 3680 gr___48 cm____8 wk___5445 gr___57,3 cm Djamione___BV__24-08-09___3290 gr___50 cm____8 wk___5100 gr___57,0 cm Yaslin_____FV__24-08-09___3180 gr___50 cm____6 wk___4490 gr___56,0 cm Eowyn______BV__24-08-09___3010 gr___50 cm____9 wk___4280 gr___56,0 cm Sara_______BV__28-08-09___4115 gr___54 cm____7 wk___4930 gr___57,0 cm Dominique__BV__29-08-09___3100 gr___48 cm____6 wk___3995 gr______? cm Dimara_____FV__13-09-09___3775 gr____? cm____4 wk___4435 gr___55,0 cm Binnekort hoop ik weer uitgebreid te kunnen reageren. Ben momenteel een zeefje Ook ik heb mijn nickname laten aanpassen! Simmer
@Marieke, knuffel voor jou!! Pff ik weet wat het is dat gehuil!!! Je komt echt nergens aan toe! Maar je had niet meer genoeg voeding?! Heeft ie dan niet misschien honger? Of in ieder geval dat hij er niet meer genoeg aan heeft? Verder weet ik het ook niet. Anders gewoon naar de huisarts gaan hoor! Is heus niet gek... @Petra mooie wagen hoor! Kan me voorstellen dat mensen het schattig vinden hihi. Vindt Roos het leuk met haar kleine zusje? @Mumtobe, nou hoop dat de nieuwe voeding goed werkt. @Gentle, nou even geen leuk vooruitzicht. Probeer toch maar lekker even te genieten het weekend!! Nou Milan was vervelend vanmiddag dus was blij dat ik lekker ging shoppen met een vriendin. En wat denk je? Milan is vanaf 7 uur al doodstil!! haha! Hij zat dus gewoon mama te pesten! Heus niet leuk..... Ik ga even kopje thee drinken. Prettig weekend allemaal!
Ik zie dat alle baby's lekker goed groeien en aankomen Hier vandaag een moeder op bezoek gehad met een 3 jarige dochter met adhd. Oh my god. Een kudde olifanten is nog stiller! En Aiden werd gebruikt als speelpop. Elke keer drukte ze zo'n muziek speeltje aan en dat legde ze dan naast zijn hoofd in de box, terwijl hij lekker lag te slapen. En niet 1x, nee wel 20x! Gelukkig is Aiden niet de moeilijkste dus hij keek soms een beetje verstoord en heeft verder gewoon lekker liggen maffen Was wel blij dat ze weer weg gingen!
Niet massaal je nickname gaan aanpassen hoor dan snap ik er niks meer van Marieke, ja tandjes kunnen altijd, je weet het nooit totdat het zover is helaas... Ze zijn gewoon zo onvoorspelbaar soms dat ze ons danig in de war schoppen... Sterkte, ik hoop dat hij zijn rust snel weer vind. Wagens, hier een maxi-cosi mura! Erg fijn Skatje, een drie jarige met adhd? Nee serieus, wie zegt dat? Haar moeder? Een drie jarige kan je daar niet op testen en ik heb standaard wat tegen de term adhd als het om drukke kids gaat of kinderen met onbehoorlijk gedrag voor hun leeftijd... Dus als ik dan lees een drie jarige met adhd dan staan mijn nekharen overeind... Elias slaapt al steevast sinds vier uur vanmiddag... heb hem om zeven uur wakker gemaakt voor eten, ging er helemaal in (mag ook wel hij loopt nogal achter vandaag...) en tukte daarna gewoon verder... Nu ga ik hem om elf uur wakker maken en denk dat hij dan ook nog wel verder slaapt maar vanancht? Ik denk dat ik voor het eerst een echt wakker kind ga krijgen midden in de nacht ofzo, hij kan toch niet zo lang gewoon maar slapen en slapen??? Verwarrend hoor