Veel lekkere nachtjes zo te lezen! Fon, moeilijk hoor.. Zou het voor de zekerheid denk ik verplaatsen hoor.. Maar ik ben dan ook een bangeschijter daarin Gentle, zal duimen dat jullie het huis krijgen! Klinkt zeer goed namelijk. Ben eens benieuwd! Kunnen jullie dan al snel erin als jullie het krijgen? En per wanneer is jullie huidig huis dan opgezegd? Brusje, ahhh das niet leuk, ruzie... Knuff. Annie, veel plezier vanavond! En succes voor Milan maar dat komt zeker goed.
Mama van Youri, ik moet zo wat terug brengen naar de kruidvat dus ik kijk ook wel even voor je naar het lampje, het moet toch te vinden zijn is het niet? Ik ga eens kijken hoe bambino er bij ons opgeschreven staat. Gentle, bij jou zijn de sokjes voor 0-6 maanden te klein, ja hier dus ook, maakt eigenlijk niet uit welk merk, ik heb sommige sokjes van 6-12 maanden die zelfs klein zijn/worden en die bambino sokjes van 6-12 mnd zijn nu precies goed, zitten echt als gegoten en ik was benieuwd of meneer nou van die grote klakken had of niet Dronten? Over dichtbij gesproken Brusje, ruzie? Da's minder... Waarover? Of is dat te veel gevraagd
goedemiddag senna heeft vanacht ook weer doorgeslapen,tot 5.45 maar denk dat ze vast wel weer snachts komt, als de klok teruggaat denken jullie ook niet? las in de tv gids dat deze vandaag al teruggaat? ik dacht dat het altijd de laatste week van okt was, weet 1 van jullie dit?? ga me even aankleden(zit nog steeds in pyama) en dan nog even boodschappen doen tot later
Rianne, lief! Ben benieuwd... Jou zoon heeft dus al grote voeten dan... Of Esmee gewoon kleine Mik, das idd vannacht al... Ben benieuwd met Youri. Het is altijd het laatste weekend van okt toch? En das dan nu want volgende week zondag is het al 1 nov... dacht ik...
Klok terug, dat is inderdaad vannacht. Ben benieuwd hoe dit zal gaan mnet Svinthe. Vast wel goed! Mvy, helaas, hier is de wekker ook al uitverkocht. Heb er net even naar gevraagd bij het Kruidvat. Wel heb ik nog Bambino sokjes gekocht. de rompertjes waren helaas al uitverkocht. Die had ik ook graag nog willen hebben. Helaas pindakaas! Ik ga zo even naar mijn zus om hier de verbouwingsperikelen te ontlopen. Svinthe ligt nu nog te slapen. Ik wacht wel even tot ze wakker is.
Ha mensen! Lekker veel beebs doorgeslapen vannacht lees ik! Rens vond het juist wel geinig om vanmorgen om 5 uur te beginnen. Hij had ook de laatste 2 flessen van gisteren niet leeggedronken, dan krijg je dat hè... maar ik klaag niet hoor, we hebben het zo gemakkelijk met hem! Effe kijken wat ik onthouden heb. @MvY oh ik heb helemaal spijt dat ik die wekker niet gewoon voor je gekocht heb toen ik van de week ben wezen kijken. Helemaal naar gevraagd en in mijn handen gehad en nu kun jij hem dus niet vinden Wil hem best alsnog voor je gaan halen hoor, maar aangezien er nu al meer mensen voor je gaan kijken, heb je er straks 4.... laat maar weten of ik hem nog moet gaan kopen oké? @Marieke jeetje jij hebt echt een dip zo te lezen. Ik denk dat het misschien wel met je bv te maken heeft. Je gaat daarmee stoppen omdat de productie is gezakt, misschien is Ties gewoon hongerig en slaapt hij daarom niet?! Hoop dat het gauw weer beter gaat, dikke knuffel! @Rianne ik heb wel bambino sokjesm alleen nog steeds de kleinsten die we al vanaf het begin hebben en ze passen nog steeds... Rens heeft dan zeker kleine pootjes, net als zijn vader. Die is nl 1.90 lang en heeft slechts maat 42. Maarreuh wat ze over mannen met grote voeten zeggen, geldt niet ook voor mannen met kleine voeten hoor Nickname: wat grappig dat sommigen hun naam zitten te veranderen. Tot nu toe snap ik het nog... Ik krijg nou ook zin om mijn naam te veranderen, ik vind Liefie al een hele tijd héél stom, hoe ben ik daar ooit op gekomen :x Maar ik zal nog even wachten, zoveel verandering kunnen jullie niet aan hè @Gentle, klinkt goed dat huis! Hoop dat je 'm krijgt! Wisten jullie al van mij dat ik echt mega slecht ben in topografie en nooit iets weet te vinden... Rianne roept tegen Gentle 'lekker dichtbij', en ik denk: Lelystad en Dronten is toch helemaal niet bij elkaar?? Mijn man weet echt ieder klein dorpje in NL te vinden dus ik roep net naar hem, waar ligt Dronten? Antwoord: bij Lelystad! En ik weet dat Gentle uit Kampen komt dus ik roep, 'dat is toch helemaal niet bij Kampen in de buurt?' Antwoord: jawel hoor, dat ligt ernaast! Vervolgens komt hij zuchtend hierheen gelopen, klikt zuchtend google maps aan en laat het even zien, kijk schat het ligt allemaal op een rijtje naast elkaar... *Zucht* @brusje, wel weer goed maken he! @mik, ja komende nacht om 3 uur wordt het 2 uur.
Hanna, bedankt voor het vragen!! jammer van de rompers... ik heb de pyama gekocht, ook wel leuk al vond ik die voor jongens leuker, met een leuke tekst erop! Liefie, ach joh dat geeft toch niks. Heb er wel aan gedacht het aan je te vragen maar wilde toch eerst hier kijken want het zullen toch wel 6.75euro aan verzendkosten zijn he. Maar goed, even kijken of Rianne of Noa hem kopen... Kom je wel nog bij de Kruidvat dan vandaag? Of tot wanneer loopt die actie eigenlijk... Ik vind jou nickname leuk en hij klopt ook nog maarja dan zouden alle meiden hier die nickname moeten hebben Ik ga de mijne ook over een tijdje veranderen denk ik. Ennuh hier ook slecht in Topografie Wauw Youri heeft gewoon bijna 3uur geslapen. Hij is nu supervrolijk, gezellig! En had nog 2 truien voor hem gekocht en die passen gelukkig, staan zo lief! Voor verjaardag en kerst denk ik. Als ik het zo lang vol houd om ze niet aan te trekken. Verder heeft ie nog 2 nieuwe broeken en 2 andere truitjes. En Esmee ook weer vanalles... Pff de kids hebben meer in hun kast dan papa en mama samen
hey allemaal, bedankt voor de knuffels! had ze echt nodig. Ties was niet hongerig, door de enorme bv dip kreeg hij al 3 weken kv bijgevoed, langzaam maar zeker steeds meer. vannacht zijn we naar de spoedpost gegaan van het zkh, want het werd steeds erger. hij blijkt de overtreffende trap van darmkrampen te hebben, de ka hoorde zijn buik echt enorm tekeer gaan. geen wonder dat ie zo huilde.. in alle ellende presteerde Ties het wel om de arts toch een lachje te schenken, de schat. lactulose gekregen en ik mag extra paracetamol geven. vervolgens hebben we 2 uur rondgereden zodat Ties eindelijk in slaap zou vallen. sindsdien gaat het goed met hem, godzijdank! en nog meer goed nieuws, ik heb domperidon gehaald, dat is een middel tegen misselijkheid met als bijwerking: melkstimulatie! ik wilde het gebruiken als laatste redmiddel, nadat ik eigenlijk al had opgegeven, maar het werkt! ik heb vandaag nog maar 1x 90cc fv hoeven bijgeven, verder heeft Ties alleen maar bv gehad! YES! @MvY, over de kleding dat herken ik haha! Ties heeft veel meer kleding dan hij ooit kan dragen @Liefie, je hebt juist een leuke nickname! ik wil de mijne ook wel veranderen, want anoniem ben ik allang niet meer! @he brusje, das niet leuk, ruzie. sterkte ermee!
Hoi meiden , Zeker rustig hier Wel makkelijk bijlezen zo Ik ben net even bij mijn zus geweest. Ze viert vandaag haar verjaardag en ben de verbouwingsdingen even ontvlucht. Nu ben ik net thuis en alles is al opgeruimd en gedweild. Fijn! MvY, ja de jongenspyjama's vond ik ook leuk. Heb ik ook nog naar gekeken hahahah! Maar vond ik toch net iets te jongensachtig voor Svinthe. Marieke, fijn dat Ties lekker is gaan slapen. Heb je met de auto rondgereden? En de bv weer op gang. Echt fijn voor je!
Precies Hier ook geen lampje bij de kruidvat... Marktplaats? Liefie, nou liefie hoe ben je ooit op liefie gekomen? Enne het geeft niet dat je geen topografisch wonder bent, je woont ook in Culemborg Babydoos gehaald, ook niet veel inhoud zeg Misschien verschilt het per locatie dus ik ben benieuwd wat jullie krijgen. Marieke, arme Ties, nu nog zo'n last van krampjes, gelukkig gaat het beter nu! En handig zo'n bijwerkeing! Wist niet dat dat kon!
heb even snel gescand en lees dat jullie bijna allemaal heerlijke nachten gehad hebben... hier helaas niet Dimara kwam om half 5 en wilde daarna niet meer slapen... ben tot 7 uur met haar in de weer geweest en heb zelfs nog een tijd beneden gezeten! hoop dat ze het vannacht weer gewoon zoals de afgelopen dagen gaat doen we gaan wel haar wiegje op haar eigen kamertje zetten, misschien scheelt dat al iets, ze gaat namelijk pas huilen als ze doorheeft dat wij wakker zijn!
Echt rustig hier ja! Allemaal lekker aan het weekend vieren Nee Lelystad is the place to be zeker, tsssss Grappig dat jullie mijn nickname juist wel leuk vinden. Ik vind hem zo zoetjes.... heb 'm inderdaad ooit gekozen omdat ik hier thuis nooit bij mijn naam genoemd wordt door manlief maar altijd liefie (wel schattig van hem hoor ) en dat terwijl ik ook best wel eens niet-zo-lief ben Maarre, anoniem ben ik ook al lang niet meer nee. Kan ik net zo goed verklappen hoe ik in het echt heet, weten sommigen ook al: Nicole. @Marieke super dat het wat beter gaat nu! Domperidon ken ik wel, wordt veel gebruikt als misselijkheidsremmer bij mensen die een chemokuur ondergaan. Maar had geen idee dat het die bijwerking had, gunstig voor jou zeg! Fijne avond dames! Wij gaan hier lekker dom op de bank Ik hou van Holland kijken
Ha meiden, Doe het nog hoor...Ben vreselijk moe, ontzettend druk in mijn hoofd, maar komt allemaal wel weer goed... Geld heb ik kunnen lenen van mijn papa en mama...Ben je bijna 30 ( 1 november...) moet je nog geld lenen bij je ouders! En vriendinnetje neemt telefoon nog niet op...Heb haar wel gezien bij de begrafenis, maar niet gesproken.. komt wel.. Als jullie het niet erg vinden, haak ik hier weer ff in! Marieke: jeetje, wat naar voor Ties! Mumtobe:Jasses, das niet echt een relaxte zaterdagochtend! Hoop inderdaad dat ze vannacht weer een lekker nachtje heeft... Ben alleen bang dat babietjes best gevoelig zijn voor dat tijdsverschil dus dat ze wel hun eigen tijd aanhouden. Dus een uur vroeger voor jou... Een goede stevige fles erin vanavond en hopen dat ze het trekken! Zag iets over lampjes bij de Kruidvat? Al gelukt? Of moet ik heir nog even de Kruidvat overhoop halen? Sokken, inderdaad de Bambino sokken of FunnyBunny sokken zitten het beste! Trekpleister verkoopt ze standaard! Maar voorlopig zitten die van 0-6 maanden nog prima! Inderdaad, wat ze zeggen over mannen en grote voeten...hihi! Alle kindjes die zijn wezen wennen bij het KDV goed doorheen gekomen? En de mama's ook? Even voor de dames in het onderwijs; Ik heb nog een weekje extra verlof kwam ik gisteren achter! Zit namelijk zo, mijn verlof stopte volgens het UWV op 15 oktober, maar vanwege die zomervakantie mag ik er dan nog 3 weken bij op tellen, dit heet dan het vakantieverlof. Maar omdat de herfstvakantie dus in dat vakantieverlof valt, wat al vakantie is, telt die week niet als verlof! Dus heb ik nog een weekje extra en hoef ik pas 25 november te beginnen! Wiehoe! Dus dames, ik zou het ff checken! Zo lief, Fenna heeft een knuffel ontdekt. Ze heeft zo'n roze muis van de HEMA, met van die slungelarmen en benen. En nu ligt ze dus te slapen met een zo'n slungelarm in haar knuistje...Zo schattig! Zo meiden, ik probeer nu weer bij te lezen hoor! CJPT, lukt het een beetje met de meating? Ik zal me nu ook weer gaan inzetten hoor! Of als je al een idee hebt, ik hoor het graag van je! Liefie: Wij gaan ook lekker suf Ik hou van Holland kijken! Heerlijk hè, zo'n avondje op de bank! Dikke knuffel voor jullie voor al jullie lieve reacties! Liefs, Pluis
Rianne, oh jammer. Op mp staan ze wel maar daar vragen ze 20 euro en dan nog eens verzendkosten... Naja goed als het via jullie niet lukt is het zeker nog een optie maar ik wacht nog even af Mumtobe, hoop dat het helpt! Pluis, fijn dat je het geld hebt kunnen lenen bij je ouders. Ennuh als Noa en Liefie de lamp niet meer kunnen krijgen zou je eens kunnen kijken als je wilt Jullie zijn zo lief! hihi. Liefie, tvkijkse! Hier ook lekker op de bank tv kijken. Kids liggen allebei op bed. Even rust nu hahaha.
@mvy ik heb hem niet kunnen vinden voor je, mischien dat lieffie hem inderdaad kan halen voor je. @marieke fijn dat de bv weer op gang is, en hopelojk heeft ties geen krampjes meer nu. @mumtobe hopelijk wordt het aankomende nacht beter, en mischien is dimara er inderdaad aan toe om op haar eigen kamertje te slapen
Monique: ik hoop inderdaad dat Finn snel van zijn krampjes af gaat raken dit begint wel een beetje vervelend te worden dat hij `s avonds aldoor alleen bij mij zit met zijn krampjes, zo zielig, gelukkig bijna altijd `s avonds, maar toch het blijft zielig! Verhip: Finn zit nu al een week in maat 3 van Pampers, de 2 werden wat krap om zijn spekbuik en konden zijn hoeveelheid plas niet aan. Cjpt: heel herkenbaar de jeukende tieten, ik vroegme eigenlijk ook al af dat het normaal was, maar het duurt vaak maar even bij mij. Mumtobe: wat vaag, maar wel fijn als het allemaal helpt bij Dimara, hoop dat het echt werkt. Mvja: jeetje zeg wat een gedoe allemaal wel fijn dat het nu allemaal wat beter gaat. Rianne: meid wat werken betreft, waarom zou je iets fout doen en niet mogen stoppen, als jou gevoel zegt dat je lekker voor je kindje moet zorgen en je het geld niet echt mist zou ik er echt voor kiezen om te stoppen, maar doe wat je gevoel zegt en dan zonder schuld gevoel. Succes en dikke knuffel Osteopaat: wordt in sommige gevallen vergoed door je verzekering, dus kijk daar even naar voordat je wat laat doen! 2-talig: mijn nichtje uit Canada praat ook 2 talen, maar vraagt dus bijv om sjoenen in plaats van schoenen of Shoe`s, dus klinkt wel erg grappig, zo hebben zij en haar broertje meer grappige uitspraken. Hier gaan we gewoon nederlands opvoeden, nouja nederlands.....nederlands/westfries! Wagen: hier de buggaboo cameleon, ben er erg blij mee, stuur heerlijk licht en is makkelijk in te klappen. Marieke: wat fijn dat die domperidon helpt, ook een fijne bijkomstigheid dat jij nou niet misselijk wordt! Wat sneu voor Ties dat hij zo`n last had van zijn buikje, hoopn dat het beter blijft gaan. Pluis: meid jij bent bijna 30 en moet geld lenen van jou ouders, maar ik ben 26 en had vorige maand mijn vader van 59 om geld op stoep staan, dus voel je niet schuldig en schaam je niet voor je eigen familie. Ik snap wel dat je het moeilijk vind hoor, dikke knuffel. Finn heeft hier echt zijn duim uitgevonden, zo lief Eigenlijk heb ik liever dat hij zijn speen wil, maar een duimpje is ook wel erg lief. Vanaqcht heeft Finn ook best wel goed geslapen van 22 tot 5 en daarna tot 9, maar vervolgens wakker en huilen eventjes heeft hij verteld waar hij over gedroomd had en toen begon hij weer te huilen, want zijn droom was blijkbaar toch niet zo leuk als hij eerst deed vertellen! Ik vind het zo gaaf dat hij steeds wijzer word en kleine dingetjes gaat doen als kletsen, lachen, dingen volgen en herkenning vinden in sommige dingen, hij probeerd soms ook al van zijn rug op zijn zij te draaien, doen meer kindjes dit al??? OOO hij heeft honger we gaan weer even voederen Kus voor iedereen die het nodig heeft