@pluis nou het is toch juist fijn dat je het van je ouders kan lenen en niet naar een bank hoeft of vrienden er om hoeft te vragen, en je vriendin neemt heus wel contact met je op denk ik. en hier ook die muis van de hema hihi echt grappig ze heeft hem dubbel gekregen. en bankhangen is toch lekker!! @ollekebolleke hihi finn ook zo duim ondenkt yaslin ook soms best schattig om te zien, maar zie toch liever die speen, snachts heeft het dan wel weer een voordeel vaak als ze beetje wakker wordt neemt ze der duim dus kan mama lekker blijven leggen
@MvLisa, (Simmer), he meid wat een nare berichten zeg. Wat kan het leven toch oneerlijk zijn. dikke knuf! Mijn auto rijd Lekker! het is trouwens een peugeot 307 sw, een echt family car met veel ruimte. hij is groenmetalic. (lijkt een beetje mintgroen) zal morgen ff een foto maken. Update over Pepijn: gisterochtend bij de HA geweest, hij had een lichte ontsteking aan zijn piemeltje... daarna heb ik hem naar het KDV gebracht want hij was verder vrolijk en gezellig, had wel verteld dat als hij verhoging/koots kreeg ze moesten bellen. en om half 3 belde ze dus, dat hij verhoging had, continu huilde en wijdbeens liep. Hij had thuis ook koorts, 38,9. Toen ik keek was zijn piemel echt een heel stuk dikker en roder dan s ochtend en hij lag heel erg te huilen en auwie te roepen. Dus ik weer naar de HA met hem, (had nu een andere HA dan s ochtend) en die beweerde dat het geen ontsteking was, ze had dit nog nooit gezien, hij was waarschijnlijk hard gevallen???? nou ja raar leek mij, maar goed wat moet je? Ze heeft ook nog met de kinderarts in het ziekenhuis gebeld maar die kon ook geen duidelijkheid verschaffen. Nou ja dan maar weer naar huis. Ik vond het een raar verhaal, maar ja. Thuisgekomen wilde hij niet eten en zat maar te gapen en jammeren. Dus ik heb een badje gemaakt van Soda en ging hem uitkleden, nou wat ik toe zag........ Zijn piemeltje was drie keer dikker dan een uur eerder bij de dokter en er zat een onzettende rode plek op, er droop (niet gelogen) dikke druppels pus uit en ook dikke witte afscheiding. in zijn luier zaten ook allemaal klonten en viezigheid en stonk ontzettend. Ik vond het zo zielig, mijn kleine mannetje. Hij stond naar au mama te roepen, het ging door merg en been, maar toen hij eenmaal in het sodabadje zat kwam hij tot rust en knapte wat op. Ik heb direct de HAP gebeld en kom om 20:40 gisteravond terecht. Ik moets ook nog mijn oppas regelen want mijn vriend was uit eten met zijn collegas en die zat in Zetten(gelderland). Maar gelukkig kon mijn broer even komen. Conclusie: Zijn piemeltje is ontstoken en er zit een schimmelinfectie. hij krijgt nu antibiotica en ik moet een creme smeren. het gaat nu gelukkig beter met hem, zijn piemeltje is ook al geslonken en doet al minder pijn. Ik denk dat gisteren de ontsteking is open gesprongen zodat de druk er nu af is. IK vind het zo stom van die arts smiddags.
jeetje zeg daar zou ik echt boos van worden, of eerder pissig, ik vel de pijn die jij hebt gevoelt van het pijn van je ventje. gelukkig gaat het nu wat beter
Oh Jingi wat ontzettend zielig voor Pepijn! Die stomme artsen ook! Gelukkig dat het nu beter gaat. Veel beterschap gewenst voor de kleine man!
goedemorgen ach die arme pepijn, wat zal die zich ongelukkig gevoeld hebben Hier alles oke. Gisteravond was Andy er niet en was ik alleen met de meisjes naar een verjaardag, ik was totaal afgedraaid toen ik 2 uur later thuiskwam. Roos wilde alleen maar de trap op of het licht uitdoen. Suze lag zoals altijd zoet in de herrie te slapen, die is zo makkelijk
Goeiemorgen! Wij waren al vroeg wakker, en nu even wat tijd over. Dat extra uurtje vannacht was speciaal voor ons MvY, we kunnen per direct in dat nieuwe huis ja, en onze verhuurder hier is zo snel mogelijk op zoek naar een nieuwe huurder hier. We hebben officieel opgezegd per 15 januari (toen had mijn man ook nog geen baan), maar nu komt er vanavond hier een nieuwe huurder kijken die er wel vanaf 1 december in wil. Ideaal! Rianne, idd dichtbij! Wij hebben zelfs nog voor huizen in Lelystad gekeken En de sokjes, tsja, Julia heeft hele lange voetjes, dus vaak komt de hak halverwege en slobberen ze voor de rest nog om haar voeten heen. Ook heeeele lange tenen heeft ze Mijn man ook Gelukkig zitten ze wel allemaal los, want ik heb zelf 2 tenen aan elkaar zitten (2e en 3e aan beide voeten). Ben blij dat ze dat niet heeft geërfd. Liefie, leuk he topografie Dat heb ik altijd met andere delen van NL hoor. Het noorden (alles boven Zwolle zeg maar) weet ik wel aardig, maar vraag me alsjeblieft niet waar Gouda, Dordrecht, Hilversum ligt, want ik zou het echt niet weten! En mijn roots liggen toch echt meer in het westen (Delft e.o.). Topografie was nooit mijn sterkste kant. Waar ligt Culemborg trouwens? En ik vind Nicole ook een mooie naam! Marieke, yesyesyes!!!!! Super om te horen dat de bv dan toch nog lukt! Hopelijk gaat het nu de goede kant op, en kunnen jullie er lekker van blijven genieten samen. Hopen dat Ties z'n krampjes ook snel over gaan (ze zeggen dat het nu minder zou moeten worden he), dan zijn jullie samen weer happy! Ollekebolleke, leuk he, dat ze steeds meer leren. Julia is ook zo'n kletsertje, en kan ook heeeel hard lachen Ze draait dan helemaal met haar hoofd van de lol. Oh, en omrollen lukt alleen met een hulphandje op het aankleedkussen (dan ligt ze iets scheef). Voor mijn gevoel was ze in het begin heel sterk, maar nu is ze er niet echt mee bezig. Ze vind het ook prima op haar rug Op haar buik is ze gefrustreerder, en zal ze misschien eerder leren omrollen. Jingi, tsjonge jonge, lekkere dokters weer hoor. Gelukkig gaat het nu beter, maar ik kan me voorstellen dat het als mama vreselijk is om te zien dat je ventje zo'n pijn heeft. Hier een rare nacht. Ze had om 20.30 gedronken, toen in bad en pyjama aan en wilde ik haar lekker op tijd in bed leggen. Ging prima, maar om 23 uur werd ze opeens weer wakker Deed ze nooit als ze eenmaal in bed lag. Maar dat was uiteindelijk wel het idee natuurlijk (begin vd avond naar bed, rond 23 uur nog even drinken en dan de nacht in), dus even gevoed en toen weer in bed. Maar toen werd ze om 2 uur weer wakker (eigenlijk 3 uur) en toen om half 8 weer. Beetje vreemd, en volgens mij snapte ze het zelf ook niet. Hopelijk kunnen we vanavond het zelfde idee weer pakken, maar dan zonder die voeding rond 2/3 uur... Ze gooit haar hele "schema" weer om! Ik moet nu gaan, ff genieten van m'n laatste uurtjes met m'n hubbie!
zullen ze het door hebben van de klok, die van mij gooide ook haar hele schema om, maar ik kan wel merken dat de krampjes snachts minder worden, nu alleen sochtends nog, maar ja dan moeten we er ook uit. Ik hoop eigenlijk dat nu de klok verzet is dat ze ng wel p dezelfde tijd moe wordt (eerder 20.00 en slapen 20.30 / 21.00) en nu met de nieuwe tijd (19.00 en slapen 19.30 / 20.00) dan hebben we nog wat tijd voor onszelf savonds. Gister wilde ze helemaal niet meer in haar eigen bed, ben nu een beetje in paniek van oo jee als ze vandaag maar wel wil en morgen en vermorgen etc
@ Gentle, veel plezier met je lieffie vandaag! Ik kom trouwens ook uit Delft, maar ben voor vriendlief verhuist (niet heel ver van Delft)
Jingi, he gatsie wat een gedoe met Pepijn zijn piemeltje, het arme kind weet natuulijk ook niet awt hem overkomt, gelukkig helpt de zalf, je verhaal klonk wel erg nasty zeg... brrr Gentle, je bent ook in Lelystad wezen kijken? En dat was niks? Waar zijn jullie wezen kijken dan? Want in sommige wijken wil je nog niet eens dood gevonden worden hoor Lange tenen meisje dus die Julia En waarom ben je blij dat ze je aan-elkaar tenen niet heeft geerfd? Lijkt me juist leuk als mijn kinderen een typisch mama kenmerk erven of ben ik een iets te sentimentele muts? Slaapt de rest nog? Slaapkoppen
Goeiemorgen! Lekker, dat uurtje extra. Even kijken hoe Florine met haar schema omgaat, ben benieuwd. Wat ik heb onthouden (het is nog vroeg he : MvY, hier zijn 2 kruidvatten (of kruidvats, hoe zeg je dat in meervoud ) in de woonplaats, dus als ik voor je moet kijken moet je het maar zeggen. Jingi, he wat zielig! Nou gelukkig gaat het al wat beter, wat sneu zeg. Topografie: Noord-Holland, Zuid-Holland en Utrecht zijn goed bekend, maar verder.. Vooral in Friesland, Groningen en Drenthe weet ik echt niks te vinden. Manlief weet wel al die plaatsen, dus hier is het ook van: schat, waar ligt .... Gentle, wat gek dat Julia haar schema omgooit. Hopelijk was het eenmalig. Rianne, Elias dinsdag alweer 3 maanden, gek he? Florine is woensdag 3 maanden, vind het zoo snel gaan. Het zijn echt al mini-mensjes, dat pasgeborene is er alweer zo af. Annie, leuke avond gehad? Nou ik ga maar eens even douchen, ga straks naar familie in Bergen. Meteen even een rondje doen door het dorp daar, altijd gezellig. Iedereen een fijne zondag.
goeiemorge meiden. nou hier om half elf laatste fles dacht dan slaapt ze wel langer nou 4 uuur kwam pff nouja eigenlijk 5 hihi maarja kijken hoe ze het vandaag gaat doen. @jingi ahh wat zielig voor pepijn en inderdaad beetje raar van die huisasrt die je smiddags had, nou hopelijk is hij snel opgeknapt. @rianne 3 maanden alweer jeetje dat gaat helemaal hard. @genlte ow dat is wel fijn dat die mensen er anders al 1 dec inwiillen, wanneer kunnen jullie dat in het huis in ned? @petrbr hihi je had je handen vool dus op verjaardag, heerlijk he dat die kleintjes dan nog door slapen in de herrie. @mamajess. ow bergen gezellig!!!! kan je altijd wel leuk winkelen ook hihi en het weer is helemaal perfect vandaag. veel plezier!!!
Goedemorgen meiden, Lekker he, zo'n uurtje extra! Svinthe kwam nieuwe tijd eerst om 6 uur om te drinken en toen heeft ze nog tot 9 uur doorgeslapen. Wat heerlijk zeg, we zijn lekker bijgeslapen nu. Helaas moeten we straks naar mijn schoonouders. Ik heb helemaal geen zin om te gaan.... Bleef liever thuis, lekker een beetje aantutten hier, maar ja.... Dat zit er niet in. Hebben jullie nog plannen voor vandaag? Gentle, fijn dat jullie zo snel een huis hebben gevonden zeg. Per wanneer zijn jullie van plan om te gaan verhuizen? Jingi, gelukkig gaat het al weer wat beter met Pepijn, maar wat een verhaal zeg! Erg zielig voor hem! MamaJess, veel plezier vandaag met de familie. Petrabr, een drukke verjaardag voor jou dus om achter Roos aan te lopen. Suze slaapt dan lekker door.. Svinthe heeft dat ook. Hoe meer herrie hoe beter ze slaapt Noa, even lastig met het drinkschema... Hopelijk zit Yaslin snel weer op koers
@ Jingi: tjee wat zielig voor pepijn zeg! @ Noa: het lijkt of Yaslin en Dimara een beetje hetzelfde aan het doen zijn... Yaslin sliep toch ook een paar nachten door?Dimara kwam vannacht ook weer om 4.15 uur (nieuwe tijd, eigenlijk 5.15 dus) waarom kunnen ze het ineens niet meer?
Gentle, raar nachtje.. Geniet nog even van jullie tijd samen Jingi, jeetje zeg wat erg voor Pepijn... Moet heel veel pijn hebben gedaan, germ. MamaJess, ik laat je wat weten als Liefie hem niet meer heeft gekregen. Veel plezier bij de familie! Noa, hier ook rond 4uur vannacht gevoed. Mumtobe, dat is hier ook hoor, ze slaapt een paar nachten door en dan komt ze ineens weer om 4 of 5uur. Achja. Hanna, veel plezier bij je schoonouders. Lekker nachtje hoor. Hier is het ook wel goed gegaan met het extra uur. Had verwacht dat het bij Youri problemen zou opleveren maar het was Esmee die vannacht om 4uur (nieuwe tijd) wakker werd. Vervolgens dronk ze maar 20cc en poepte ze haar luier zo vol dat ik haar helemaal kon omkleden pfff. Daar werd Youri even wakker van maar die sliep daarna weer verder gelukkig. Esmee weer in bed gelegd en die heeft geslapen tot 8.30. Youri was rond 5uur nieuwe tijd wakker en nadat ik bij hem ben geweest en hij even heeft gejengeld heeft ie nog geslapen tot 6.30!!! Echt lang voor hem dus! Verder vandaag weinig plannen. Heb wat gepoetst en ga zo wat strijken. Lekker een pyama dag denk ik.
@Gentle, kan goed zijn dus dat Julia, last heeft gehad van de prikkels. Ook al slaapt ze als er visite is, volgens mij nemen ze toch heel wat op en zeker als ze wakker zijn Ik moest er vannacht nog aan denken toen Anouk ineens kwam voor een nachtvoeding, ik ben gistermiddag ook weg geweest Ga duimen voor jullie morgen! @Brusje, alweer on speaking terms?? En je niet druk maken over je schema nu met de klok, dat komt echt vanzelf weer! @Liefie, voor mij past jouw nickname heel goed hoor! @Marieke, arme Ties, gelukkig lijken de meds dus wel aan te slaan. En wat geweldig dat jouw BV toch weer op gang aan het komen is, ik ga duimen dat je weer naar volledige BV kan!! @Pluis, oh wat erg he een weekje extra verlof @Ollekebolleke, wat goed dat Finn al aan het proberen is op de zij te draaien Hier een luiwammes, die vindt het nog prima op haar rug! @Jingi, so lekker zo'n HA:x Maar wat sneu voor Pepijn he, dat zal zeer hebben gedaan Hoe gaat het nu met hem? @Petra, heb je nog wel een beetje kunnen kletsen, of had je echt je handen vol aan Roos?? @Rianne, hi hi, lees jouw berichtje aan Gentle In mijn familie hebben we kromme pinken (van mijn pa geerfd), Mirthe heeft ze niet Komt opa bij Anouk en 1 van de 1e dingen is kijken naar de pinken en zowel hij als ik denken dus dat Anouk het ook heeft, wij hebben elkaar idd heel trots aangekeken @MvY, fijn dat de uurwisseling voor Youri ook goed is gegaan!! Hier maak ik me totaal niet druk over dat uurtje, heb er niet eens opgelet of iets naar gedaan. Wat heb je eraan he Anouk had vannacht ook ineens zin in een slokkie, dus die heeft ze lekker gehad. Vanmorgen lekker met z'n 4-en in bed, heerlijk relaxen. Nu dadelijk eten en dan als Anouk wakker is en gegeten heeft gaan we even naar de stad in Helmond Mirthe moet nog nieuwe winterschoenen en een winterjas hebben
hey meiden senna heeft vanacht met het uur verschil helaas niet doorgeslapen ze kwam om half 4 nieuwe tijd al voor een fles ook helemaal leeg gedronken is ook wat huilerig als anders... senna is net lekker met papa onder de douche geweest, vindt ze helemaal geweldig! zometeen gaan we lekker even wandelen in het bos,heb er nu al zin in
Monique, shop ze! Leuk he op zondagmorgen samen in bed.. Helaas wil Youri dit niet meer hihi maar misschien is het een fase, ik hoop het! Mik, oh leuk het bos in. Veel plezier! Ff spam van vanmorgen: