Morning! Nouja, middag inmiddels. Lekker weekend is dit zeg! Dominique had een paar slechte nachten gehad en ook overdag een beetje van slag. Naja, kan gebeuren. Gisteren zijn we overdag naar een meubelboulevard gegaan (na 5 jaar kwamen we er dus achter dat wij in ons kleine Hellevoetsluis gewoon een meubelboulevard hebben haha). We hebben eindelijk ons nieuwe bankstel uitgezocht! 3 zits + hocker + stoel, mooie diepzwarte stof. Echt geweldig! Dus nu volgend weekend bestellen, paps meenemen om af te dingen hihi. En gisteravond hebben we haar voor het eerst meegenomen naar de dansschool. Vrienden van ons hebben een dochter van 5 weken ouder dan Dominique en die kwamen ook met kind. En onze andere vrienden zijn 27 weken zwanger en die waren er ook. Dus het was kinderavond haha. En in die rotherrie had mevrouwtje het helemaal naar haar zin!! Wat een geweldig gezicht zeg! Eerst een uurtje op mijn arm rond gekeken en lekker samen gedansd en toen rond een uur of half 12 als een blok in slaap gevallen tussen de flitslampen en harde muziek! @ Jingi, jemig wat zielig voor je mannetje! Hopen dat het snel over is! @ Monique, ik ben bij jou haha. Sinds een paar dagen ben ik uberhaupt gestopt met 's nachts kijken hoe laat het is. Als ze wakker word krijgt ze eten. En ik wil niet eens weten of het dan 3 of 4 uur is ofzo. Ik heb er niks aan. Ze komt toch wel. Nu vanacht met dat uur verschil ook. We kwamen om 2 uur thuis, gevoed en slapen. Ze is nog een keer gekomen maar geen flauw idee hoe laat het toen was. Ik merk dat het me veel meer rust geef als ik me er gewoon aan overgeef dan als ik die tijden zo in de gaten aan het houden ben. Dan wil ik het sturen. En dat werkt toch niet. En als ik het niet weet kan ik het niet sturen ook. ;o) Dinsdag naar het cb, 1e prikjes. De navelbandjes liggen klaar om nat om haar beentjes te gaan. Ben benieuwd hoe lang ze nu is. Vorige maand zeiden ze 51 cm. Nu hebben we haar gisteren voor de lol zelf gemeten en kwamen we op 57 cm, is dat normaal in een maand tijd?! En wil ook vragen hoe het zit met vacinaties tegen mex.griep. Eens informeren wat er allemaal aan zit te komen daarmee. We zouden vandaag visite krijgen maar die heb ik afgebeld. Nu dus lekker een pyama dag!
Noa: ik zie eigenlijk ook liever de speen, is later makkelijker af te leren, maar duimpje is ZOOOO lief!! Jingi: jeetje zeg het arme jochie, echt kreeg helemaal kippenvel, hoe gaat het nu? Gentle: Finn heeft dat ook wel eens, maar valt vaak de dag erna weer terug in zijn ritme, maar soms gaan ze zelf even prutsen om het anders te krijgen. Ik hoop voor je dat je vanacht een betere nacht hebt. Mamajess: hier is het juist altijd anders om, word er altijd aan mij gevraagd waar wat ligt, vriendlief heeft soms ook het richtings gevoel van een baksteen en ik weet vaak wel ergens te komen zonder enige aanwijzing, maar gewoon op gevoel zeg maar, best grappig. MvYenE: geniet lekker van je pyama dag! Cjpt: Bij de metingen hangt het er bij ons ook wel eens vanaf wie het opmeet en hoe, want het verschil is soms best groot, vooral zijn hoofdmaat, maar ach zolang hij groeit vind ik het prima. Finn had vanacht geslapen van 22 tot 8 (oude tijd) dus gewoon 10 uur, echt zo lekker, helaas heeft hij nu geen zin meer om te slapen, hij heeft vanacht een heleboel ingehaald denk ik en nu dus alle tijd en energie om te klooien. Maar echt ben wel heel trots! We zijn al in het bos geweest en ik heb de 3de was al in de machine zitten, dus lekker productief dagje zo. Nu nog het aquarium even verschonen en dan gaan we ook lekker bankhangen, maar eerst nog even actief! Meiden met een dipje of een rot nacht dikke knuffel!
Ben helemaal in de wolken! Mijn beste vriendinnetje is vanmorgen bevallen van een mooie gezonde dochter! Een hele snelle bevalling van slechts 8 uurtjes. Een beetje te vroeg, 37w4d, maar mooi thuis geboren en alles is perfect gegaan! Het meisje weegt 2780 gram en is 47 cm. Het liefst zou ik meteen erheen vliegen maar dat kan niet... het is ruim een uur rijden en ze moeten eerst even bijkomen natuurlijk Ik vind het zoooo gaaf dat zij nu ook mama is en nu gaat meemaken en begrijpen wat ik de afgelopen 3 maanden allemaal heb ervaren en geleerd. Mèn, ik ben er helemaal vol van!!!
Cjpt, oh leuk een nieuw bankstel! Ollekebolleke, sow jij bent goed bezig hihi. Liefie, gefeliciteerd!!! Leuk he, nu kunnen jullie lekker ervaringen enzo uitwisselen en samen babyfoto's maken enzo
@ Liefie, oh gefeliciteerd meid! 1 van mijn 2 beste vriendinnen krijgt haar 1e kindje in januari en ik denk dat ik dan net zo ongeduldig als jij zal zijn om te gaan kijken! Zeker nu je zelf weet hoe gaaf het is! Gefeliciteerd tante Liefie ;o)
hoi meiden hier waren we weer hihi, we hadden om vereerd met een bezoekje, en wat bleek me zus zat er ook met de 3 kids en me nichjte met haar dochtertje dus was volle bak bij oma hihi. maar wel heel gezellig. daarna lekker gewandeld met de hond. @hanna ja best lastig dat drinkschema vandaag we komen vandaag weer uit op 6 flessen hihi ach ja maakt het uit als je honger heb moet je eten he. hoe was het bij je schoonouders? @mumtobe, inderdaad onze dochter zijn lekker bezig he, ingister kon ze wel doorslapen en vanacht opeens niet, nou maar zien hoe aankomende nacht gaat hihi. heb ook het idee dat ze niet echt volzit van haar voeding, maar yaslin krijgt friso comfort en wat niet als je die kan mengen voor hongerige baby,' @mvy hihi jij ook al om 4 uur zo zater we toch al met ze 3 vanacht, en youri heeft dus lekker geslapen lekker hoor, hoe bevalt de pyama dag? leuke foto!!! @moniqeu is het gelukt met het shoppen voor mirthe? @mik wandelse!!! @cjtp zo te lezen zijn jullie goed geslaagd, klinkt wel mooi en leuk in iedergeval. hopelijk krijgt paps nog wat van de prijs af.en dominiqeu heeft zich dus goed gedragen op de dansschool, lekker toch. en jullie dus dinsdag de eerste prikjes wij morgen hihi zal mij beniuewe en die cm in de maand groeien kan hoor, yas was vorige maand ook 6 gegroeid. @ollekebolleke het is inderdaad lief!!! maarja met een jaar of 2 kan je die speen weg gooien maar die duim niet. en finn heeft dus ook lekker geslapen heerlijk hoor!!! @
Heey dames, Milan heeft het logeren overleefd hoor Het was goed gegaan, hij had gisteravond alleen veel beneden gezeten want me moeder kon hem niet laten huilen hihi Nouja beter zo dan dat ze hem uren laat huilen. Wij zijn lekker naar de bios geweest en hebben gegourmet. Was lekker en gezellig. @Jingi, ah je arme mannetje! Gelukkig gaat het nu beter! @Marieke, gelukkig gaat het ook beter met Ties! Verder spring ik hier weer even in hoor!! Milan had trouwens goed geslapen!! Hij had 22.15 zijn laatste fles gekregen bij oma en sliep tot 7.45 (dus 8.45 eigenlijk!) Woow!! Duurt niet lang meer voor hij klokkie rond gaat slapen denk ik! Nou ik ga zo lekker beginnen met pannenkoeken bakken!!
Petra, leuk! Ik ben er zelf niet geboren, maar mijn ouders komen uit Pijnacker en Delfgauw, en mijn opa's en oma's en veel andere familie woont daar nog! Rianne, niet wezen kijken hoor, maar we hadden een huis gevonden wat wel wat leek. Makelaar deed alleen moeilijk. Veel makelaars hanteren een inkomensgrens van 4,5 of 5 keer de huur (dat moet dus je bruto inkomen zijn). Nou, dan vinden we met ons inkomen nauwelijks een huis waarbij we aan de inkomensgrens voldoen, want die huizen zijn erg duur! Bij sommigen kun je dan 3 maanden huur vastzetten op de bank, en dan is het ook goed, maar bij sommigen (zoals deze) dus niet... Oh en die tenen, tsja, het schijnt niet helemaal goed te zijn voor je evenwicht, maar het had me misschien ook wel schattig geleken als ze het wel had gehad. Gelukkig lijkt ze erg op mij, dus ik heb mijn sentimentaliteit wel Noa, hopelijk meteen... Als het gaat zoals we hopen, kunnen we dan volgend weekend al de sleuteloverdracht hebben! Maar ja, er is nog niets zeker he... Hanna, zoals het nu lijkt wordt het het weekend van 14 november! Dan hebben we 2 weken om te klussen, en de week daarna zijn mijn opa en oma 55 jaar getrouwd, dus kan het eigenlijk niet. Spannend! Liefie, gefeliciteerd voor je vriendin! Altijd tof om een beetje in dezelfde fase te zitten! Annie, fijn dat het logeren goed was gegaan! Altijd spannend Hier vanmorgen voor het eerst naar de creche gebracht in de kerk, maar dat was geen succes. Ze letten niet goed op, en Julia lag bijna te slapen toen ik haar bracht, maar dan moet je wel bij elke kreet even die speen weer pluggen. Hadden ze niet op gelet dus, en na ee half uur werd ik dus gehaald dat ze "honger" had... Kind overstuur, en zodra ze bij me was werd ze stil. Niks honger, moe! Nou ja, de volgende keer (als ik hier overheen ben ) breng ik haar gewoon als ze al slaapt, dan hoeven ze ook niets te doen! Nu is ze ook lekker moe, op mijn arm, maar ik kan haar niet in bed leggen, want die mensen komen zo bezichtigen hier. Dan maar even op schoot blijven. Ik wil eig. nog stofzuigen, maar dat lukt denk ik niet met 1 hand... Hubbie is trouwens weg.. Even niet over nadenken
@gentle ow volgend weekend al dat zou lekker zijn, en beetje jammer dat het zo was gelopen op de creche nouja volgende keer maar slapend heen brengen, en denk niet dat het lukt met 1 hand stofzuigen
Liefie: gefeliciteerd, nu kan jij haar misschien ook wat tips geven als ze er even doorheen zit! MvY: jah en de was is ook opgevouwen en we hebben stofgezogen en het vloerkleed weer neergelegd, maar wel eerst schoon gemaakt en en en.... Noa: daarom heb ik eigenlijk ook liever de speen, maar soms heb je weinig in te brengen. Maar ik wil toch wel voor de speen gaan, maar heel soms een duimpje mag best. Annie: fijn dat het zo goed gegaan was, nu laat je hem makkelijker nog een keertje slapen denk ik en lekker dat hij zo goed geslapen had en natuurlijk niet te vergeten dat jullie het ook leuk hebben gehad! Gentle: wat vervelend dat het op de creche van de kerk niet zo goed ging, wie weet de volgende keer beter. hoe was je bezichtiging?? Jeetje zeg wat is het rustig! Finn had zo verschrikkelijk goed geslapen, maar vandaag overdag maakt hij er echt wel een giga potje van zeg!! Huilen, huilen, janken, krijsen, tja wat is er nou Niks ik wil bij papa of mama zitten, ow jee krampjes en dan is alles over ow wat ben ik moe, nou hup in de wagen NEE:x janken dat wil ik niet ik wil bij mama of papa, gat wat een dag, meneer zit niet lekker in zijn vel, na de hele goede nacht Nou heeft Finn weer honger, dus gaan we even voederen en dan gaat meneer of hij het leuk vind of niet in zijn bedje, dan mag hij daar nog even huilen!!
Ha meiden, Gets, ik heb zelf altijd zo'n last van dat uur tijdsverschil...Ben altijd helemaal van de leg... Fenna kwam ook een uur vroeger, gewoon op tijd eigenlijk dus... Veel gehuild heeft ze vandaag, ineens wil ze al 3 dagen niet meer slapen na de fles van 14.00 terwijl ze echt knettermoe is! En dan stort ze dus om 18.30 helemaal in.. Nou ja, dan om 18.45 naar bed in plaats van 19.00! Jingi: Hè, wat naar voor Pepijn! Heb echt met een opgetrokken neusje van "Ach, hoe zielig voor dat mannetje" zitten lezen! Hoe gaat het nu met hem? MvY; Lekker zo'n pyjamadagje of niet? En wat een superlieve foto! CJPT: ja hoor kan best! Ben benieuwd hoe lang ze is! Wiehoe, een nieuwe bank! dat is leuk! Ik vind dan net alsof je een heel nieuw huis hebt! Ollekebolleke; Fijn zeg ik, zo'n slaperdje! Lekker dagje zo te lezen...Fijn! Liefie: gefeliciteerd joh! Leuk hè, samen mama zijn, ik spreek uit ervaring hoor! Genieten! Annie22: Wat goed van Milan, en wat vind ik het knap dat je hem hebt laten logeren! Ik durf dat ( en wil dat...) nog niet hoor! Gentle: Oh hè, jasses...Niet aan denken dat hij weg is, voor je het weet is hij weer terug! Veel leuke dingen doen deze week! Maar kan me voorstellen dat het niet fijn is hoor... Kun jij! En lees ik nu dat jullie een huis hebben? Of lees ik dat niet goed? Gos...wat is het rustig vandaag! Dat is lekker bijlezen zo! Hihi! Ik heb vandaag de zolder voor een deel opgeruimd..Kom ik mijn "sinterklaas"-doos tegen waar ik alles vor de klas van Sint in bewaar ( mini-pietenpakken, sintpak, staf etc.) en dus ook mijn Sinterklaaskrans... Erg cool, helemaal beplakt met brooddegen pepernoten, echte tumtummetjes, chocolademunten, bovenop Sinterklaas, in het midden Amerigo en op de krans 2 pieten... Blijkt er dus een muis op onze zolder te wonen..Einde mooie krans! BOEHOEH! Dus ik direct onze katten naar zolder gestuurd, nou, die kwamen onverrichte zaken weer terug.. jammer! Nou ja...Heb net Fenna in bed gelegd, en sinds 2 dagen stort ze dus direct in slaap! Aan het einde van de liedjes van de sterrenhemel ( 6 verschillende..) begon ze normaal altijd te piepen om haar speen.. En die moest ik dan 2 keer pluggen en dan sliep ze, maar nu dus direct al! TROTS!! Meiden, fijne avond! Liefs, Pluis
liefie, gefeliciteerd! leuk zeg dat je vriendin nu ook is bevallen. cjpt,goed geslaagd voor een bank. en lekker dichtbij! Anie, leuk dat jullie naar de bios zijn geweest. Welke film hebben jullie gezien? Gentle, dat zal wel even wennen zijn voor jou nu. Komt hij in de weekenden terug? Miekiepluis, getsie... muizen op zolder... en aan die poezen van tegenwoordig heb je ook niks meer Het weekend weer bijna voorbij.... Toen ik werkte zag ik altijd de maandag hangen en ik merk nu dat ik dat nu ook weer begin te krijgen. Manlief naar zijn werk, ik thuis met \Svinthe...met z'n drietjes thuis is veel leuker hihi!
@mvy, leuke foto, je kunt goed zien dat het broer en zus zijn. @Liefie, gefeliciteerd! Het ging hier ook goed met de tijd, Pepijn was pas om 7:30 uur wakker. Met Pepijn gaat het gelukkig een stuk beter, zijn piemeltje is nog een klein beetje rood en opgezet maar ik mag er nu weer voorzichtig creme op smeren. Het gaat de goede kant op. een pak van mijn hart!
@olleke bollke hopelijl slaapt finn vanavond weer zo lekker, en zit hij morgen beterder in zijn vel. @pluis hier ook zo meisje wat helemaal op is, maar gewoon niet wil gaan slapen zeker bang dat ze wat mist, maarja savonds valt ze als een blok in slaap dus ja overdag gaan we maar wandellen als ze wakker is, en muizen brrr houdt ik helemaal niet van, mischien moet je je katten paar x per dag naar boven sturen. @hanna ja weekend zit er weer op, en die maandag kom je vast door je komt gewoon gezellie op het forum hihi @jingi blij om te horen dat het beter gaat met pepijn hopelijk is die der snel vanaf. jeetje meiden ik zat me te bedenken ik ben gewoon al 5 weken alleen met me meisje, nog 5 te gaan we zitten op de helft!!!
Noa, nee idd, dan maar een vieze vloer bij de bezichtiging Ollekebolleke, volgens mij vonden ze het huis leuk. Wel een beetje klein (het is 63 m2 en ze wilden minimaal 70), maar verder wel leuk. Ben benieuwd, want zij wilden het wel vanaf 1 december huren, en dat scheelt ons 1,5 maand dubbele huur! Betaald mijn man z'n werk uiteindelijk (verhuiskosten worden vergoed en ook dubbele huur), maar wij zullen het toch eerst moeten dokken, voor we het terugkrijgen. Pluis, grappig dat je innerlijke klok blijkbaar erg goed werkt! Bij mij helemaal niet, alhoewel ik nu ook wel zo'n gevoel heb alsof het al later is. Duik er lekker vroeg in vanavond! Hier trouwens ook 's middags moe, maar wakker. 's Avonds heeft ze dan zo haar huiluurtje (rond 7 uur) en dan is ze dus echt heeeeel moe, tot ze lekker gaat slapen, meestal op je arm... Oh, en we hebben trouwens een huis heeeeel erg op het oog Morgen gaat mijn man kijken, dan weet ik meer. Spannend! Hanna, dat was wel het idee (in ieder geval na volgende week als hij een start had gemaakt met z'n baan enzo, want hij had wel wat tijd nodig om lessen voor te bereiden e.d.), maar nu we misschien al zo snel een huis hebben, zal ik wat meer heen en weer gaan naar NL om te helpen. Zo niet, dan komt hij idd in de weekenden hierheen. Rustig hier zeg! Iedereen een drukke zondag zeker Ik vind het nu alleen nog saai thuis, maar ik red me gelukkig nog prima. Als ik in m'n eentje ben voel ik me altijd meteen erg verantwoordelijk, en zoef ik het hele huis door om op te ruimen Heeele goede eigenschap! Ik heb al een lijstje met wat ik morgen wil doen, maar waarschijnlijk houd ik het morgen lekker bij een thuisdag. Julia zal wel weer wat rommelig zijn door onze visite van vandaag, dus ik ga even met haar mee morgen. Wel fijn als ik me daar op instel. Kan ik ook lekker die diepvries lasagne proberen en hoef ik geen boodschappen te doen. Nou, ik ga nog wat tv kijken en dan ook lekker slapen. Julia ligt al op bed (yayy, fijn voordeel van de klok een uur achteruit!) dus daar hoef ik niet meer om te denken
Pluis: een katten luchtje helpt ook vaak al tegen muizen, dus gewoon af en toe even je katten naar boven sturen helpt vaak al! Jingi: fijn dat het wat beter gaat met zijn piemeltje, nu nog hopen dat hij er snel helemaal vanaf is! Dikke knuffel voor je mannetje(s) Gentle: fijn dat ze het leuk leken te vinden, nu nog hopen dat het huis waar jullie op zijn gevallen ook bevalt! Finn ligt nu eindelijk in bed en slaapt maar het heeft wel even geduurt, hopen dat hij zo heerlijk blijft slapen. fijne avond allemaal
He meiden, Slapen jullie allemaal nog ofzo? Pff ik ben ziek. Iets buikgriep-achtigs ofzo. Naja het gaat ook weer over toch. Ben er nog niet over uit of ik vandaag ga poetsen (wat eigenlijk de planning was) of dat ik in bedje kruip.... Wel een lekker nachtje gehad, 21.30uur laatste fles en 6.30uur wakker!
Ik ben wakker hoor Vervelend dat je ziek bent, beterschap. Ik zou lekker een dagje rustig aan doen, poetsen kan ook morgen toch? Hier ook een goede nacht, 20u bv, 5u bv. Florine slaapt nu al ongeveer een maand door snachts, kan me haast niet meer herinneren hoe het was om snachts te voeden hihi.
goedemorgen, Suze is snip en snipverkouden, arm kindje. En nu moeten we vandaag naar het CB voor de eerste entingen. Ik vraag wel even of het kan zo met de verkoudheid. @ CJPT hoe gaat het afbouwen? hier niet zo, Suze krijgt 's avonds een flesje en 1 keer overdag en ik denk dat ik het zo hou @ Gentle, mijn ouders wonen ook in Delfgauw!
goedemorgen, volgens mij is het geen goed idee om te enten als ze ziek is. tussen mannetje en mij verloop nog wat stroef (vraag maar niet) meisje gister niet vroeger gaan slapen vanwege krampjes, maar later 21.15 nieuwe tijd, maar ze sliep wel tot nieuwe tijd 2.45. verder weinig nieuws