CB vindt het geen reden om niet te prikken als ze alleen verkouden zijn. Maar ik zou toch om uitstel vragen als je je er niet lekker bij voelt. Dat vinden ze geen probleem hoor.
goedemorgen, en weer zo'n lekkere nacht! svinthe's laatste fles om 10 uur en toen pas om 6 uur weer. toen heeft ze nog geslapen tot half 9 en ik ook hahaha! mvy, beterschap hoor! en poetsen????? hup ... je bed in!!! petrabr, ach een verkouden suze! hopelijk is het snel weer beter. ik ben benieuwd of ze haar prikjes gaat krijgen. succes! brusje, balen dat de lucht nog niet is geklaard .... nog steeds last van krampjes... zielig hoor! ik ga eens even ontbijten en daarna is het weer flesjestijd. fijne dag!
@ Jingi: Fijn dat het al een stuk beter gaat met pepijn... @ Noa: Wat fijn dat je mannetje over 5 weken alweer thuis is! JUllie zullen 'm gemist hebben! @ Mvy: Lekker je bed inkruipen, dan ben je het ergste misschien voor! beterschap Hier een heerlijke nacht gehad, Dimara heeft om 23.00 uur de laatste fles gehad, om 0.00 uur sliep ze en ze werd vanmorgen pas om 8 uur wakker heerlijk dat ze weer doorgeslapen heeft... maja ze was ook doodmoe want ze heeft gister bijna niet geslapen! nu ligt ze weer te slapen in haar schommelstoel! Om half 11 moet ik met haar bij de vervangende huisarts zijn, ben benieuwd... ze wordt helemaal gek van de jeuk door de uitslag in haar gezichtje, ze is al echt met haar handjes in haar gezicht en nek aan het wrijven en gaat dan keihard huilen! als ik haar rechtop op mijn schouder leg om te boeren gaat ze echt heel krachtig met haar gezichtje langs het spuugdoekje schuren! Zooo zielig....
mex griep: ik vind hte maar eng. Maud gaat woensdag oefenen op kdv en de 9e gaat ze echt beginnen. Ik vind het toch wel een risico met die griep nu, maar ja.... gentle: hoe staat t er voor met jullie huis? verzetten van de klok: we hebben het nu met speen twee morgens gerekt tot 6:45 uur. Eerder kwam ze na 7 uur. Dus dat is netjes toch? cjpt: Maud was ook 57 cm bij de eerste prikjes, dus lijkt me normaal.. liefie: proficiat met je vriendin. Een van mijn beste vriendinnen wordt deze week ingeleid. Spannend!!! gentle: ja daar ben ik nu ook bang voor bij kdv. Ze hebben natuurlijk nooit de aandacht die ik geef. marieke: wat zielig voor Ties die darmkramjes. Gaat t nu weer beter? En fijn dat je een redmiddel voor de bv hebt gevonden. pluis: fijn dat je nog zo lang vrij hebt. over verlof: ik moet over 2 weken weer beginnen. Eerst vond ik t niet zo erg maar nu begin t toch wel een beetje moeilijk te vinden! jingi: ooh wat zielig. gelukkig gaat t nu beter! mvy: schattige foto! en beterschap! mumtobe: oh wat zielig, hoop dat de ha het oplost.
goedemorgen allemaal! @MvY, rustig aan joh, je zorgt al voor 2 kinderen, bent ziek en dan wil je gaan poetsen? idd je bed weer in! @Petra, ik zou het niet doen denk ik.. weerstand is nog niet zo hoog he! en Suze voelt zich waarschijnlijk al ziek genoeg. @mumtobe, wat zielig voor Dimara! hopelijk kan de ha haar helpen @all, gister bij mijn schoonouders geweest, was zowaar heel erg gezellig! ondanks de perikelen van vorige maand ga ik ze vragen of ze Ties donderdag een dagje willen hebben, want ik merk dat mijn schoonmoeder daar erg veel behoefte aan heeft
Goeiemorgen! Hier ook een heerlijke nacht gehad. Samuele heeft gisteravond om 23.00u de laatste fles gehad en werd vanochtend pas om 08.30u!! wakker! We hebben besloten om niet meer op de klok te letten, maar gewoon de fles te geven wanneer hij er om vraagt. Ik bied gewoon per keer 180cc aan en als dat allemaal op gaat komen we op 4 flessen per dag. Ik ga hem niet meer wakker maken om de vier uur zodat hij zijn 5 flessen binnen krijgt, want dan drinkt hij veel minder omdat hij nog geen honger heeft en hij ging ook opeens spugen, omdat hij waarschijnlijk de vorige fles nog niet eens helemaal verteerd had. Dit deed hij voorheen nooit! Ik laat hem nu dus gewoon lekker zelf aangeven wanneer hij honger heeft.
oh ja, bijna vergeten: morgen sporten!!!!!!!! heb net mijn sportkleding gepast en het past gewoon nog. kan echt niet wachten!
@ Mumtobe, wat zielig! @ Jingi, fijn dat t beter gaat! @ MvY, lekker uitrusten jij. Een zieke mama hebben je kids ook niks aan @ Petrabr, ik zit ook op 2 flessen. Voelt dubbel he? Ik moet zeggen dat Dominique al een tijdje steeds korter en onrustiger drinkt aan de borst dus ik het vermoeden heb dat mijn bv aan het teruglopen was. Met de fles drinkt ze wel rustig. Ik bouw dus wel verder af want dat gevecht tijdens het voeden is ook erg vermoeiend. En kolven gaat op mijn werk niet dus ik moet wel.
Dankjewel allemaal. Ik ga idd zo ff in bed liggen als Esmee ook slaapt. Poetsen en strijken kan morgen ook nog. Daan, lang niet meer gezien hier, alles goed?! Mamajess, idd ik kan het me ook bijna niet meer voorstellen! Petra, beterschap voor Suze! Brusje, ah nog steeds ruzie dus. Vervelend... En die krampjes mogen nu ook wel eens wat minder worden he. Hanna, lekker uitgeslapen vanmorgen! Mumtobe, oh wat zielig die jeuk. Hoop dat de HA er iets aan kan doen! Lieke, ook alweer bijna werken.... Maud zal het vast naar haar zin hebben op het kdv. Ze doen het idd neit zo goed als jij het doet maar zo leren de kindjes ook dat ze af en toe moeten wachten (ook al kan Youri dat thuis nog altijd niet ) en ze zullen haar toch wel genoeg aandacht geven hoor, geen zorgen! Marieke, oh wat goed zeg dat je Ties donderdag naar je schoonmoeder brengt. Echt lief van jou dat je dat voor haar doet omdat zij het nodig heeft. Je gaat alweer sporten lees ik , wat goed zeg. Zou ik ook eens moeten gaan doen hahaha. Moet nog minstens 10 kilo eraf en mijn buik is nog even groot als 20 weken zwangerschap hahaha Marty, verstandig besluit, ik heb het schema nu ook een beetje los gelaten en kijk het ook gewoon aan. Je kunt ze toch niet dwingen om een fles te drinken he.
@MvY, goed dat je lekker weer je bed in kruipt, beterschap! en 10 kilo eraf, dat is idd nog best veel maar het is van de zwangerschap toch? tenminste, op de foto's zie je er slank uit vind ik. ik was ervoor al te zwaar, 112 kilo bij 1.80m. ik was bezig met afvallen toen ik zwanger raakte. nu weeg ik 116 en ik wil zeker 20-25 kilo eraf..sporten is voor mij de makkelijkste manier om het te doen. (er zijn vast niet veel vrouwen met mijn postuur die zo graag sporten ) @Marty, zo doe ik het ook idd, zowel de borst als de fles krijgt Ties op verzoek.
Hey schatjes, ik ben er nog MvY. Druk weekend gehad. Niet veel te melden eigenlijk. Alles gaat hier goed. We gaan zometeen even naar het cb voor het weegspreekuur. Ben gewoon veel te benieuwd hoeveel onze mop nu weegt en hoe lang ze is. Ga later vandaag even reageren. Kusjes!
MvY, beterschap! Doe maar lekker rustig aan. Petra, wat grappig! Mijn opa woont daar. Wel een mooi dorp vind ik! Mumtobe, is ze ergens allergisch voor ofzo? Of zijn het die "gewone" baby pukkeltjes? Vervelend hoor, en sneu dat ze zichzelf zo "krabt". Hopelijk heeft de HA er iets voor. Marieke, leuk! Ook fijn dat je dat zelf aandurft, dat scheelt een hoop. Hopelijk gaat het goed bij het oppassen, dat zal je schoonmoeder wel fijn vinden! Marty, goed idee lijkt me. Goed aankijken of hij goed blijft groeien, of eventueel meer per fles moeten hebben als hij er maar 4 drinkt, maar verder ben ik er wel een voorstander van om ze lekker zelf te laten bepalen wanneer ze wat willen. Cjpt, jammer van de bv, maar je hebt het toch lekker wel een poos volgehouden! Ga maar lekker mee met wat je meisje aangeeft! Marieke, ik had jou helemaal niet te zwaar voorgesteld! Ik dacht dat je er een beetje zoals MvY uitzag En veel plezier bij het sporten! Stil huis hier hoor, zo met een slapend meisje en verder niets. Ben helemaal blij met de kat Lekkere nacht wel gehad. Ze slaapt nu 's avonds ook, en wordt zelf rond 22 uur nog wakker voor de laatste voeding. Daarna slaapt ze dan de nacht in, tot een uur of 5. Toch wel 7 uur, ook al is het dan niet in zo'n ideaal schema. Als ze 's avonds nog tot 23 uur zou doorslapen, en dan tot 6 uur, dan is het perfect. Lekker meisje! Mijn moeder heeft vorige week trouwens een mutsje gehaakt voor Julia. Ziet er echt cute uit! Of ze 'em leuk vindt kan ik nog niet echt beoordelen
Hey meiden, Ik ben hier in tijden niet meer geweest.. Kon op de één of andere manier geen berichten meer plaatsen Dus heb ik maar nwe aangemaakt, voorheen was ik Kita29. Wil jullie iig mededelen dat wij op 19-08-09 trotse ouders zijn geworden van onze prachtige schattige dochter Loïs! Ze doet het erg goed, en ze is kerngezond De bevalling is heel voorspoedig verlopen! Ben binnen 2 en half uur bevallen, ben dan wel in n weeënstorm terechtgekomen, met als resultaat 8cm ontsluiting binnen anderhalf uur. Ga maar eens op mijn gemakje eea teruglezen van jullie wereldwondertjes, en uiteraard even foto's blieken In mijn album staan btw ook foto's van Loïs.
Hier lekkere nacht ook, fles om 23 uur en daarna wel gehoord om 4:30 maar is weer in slaap gevallen tot 7 uur! En nog steeds maar 80 a 100 ml drinken met zijn eerste fles, volgens mij is het geen ontbijter Mumtobe, nee Noa is over vijf weken op de helft zei ze! En zielig zeg zo'n kleintje met jeuk, ze kunnen nog zo weinig! Noa, ik vind het maar knap hoor Noa dat je zo'n relatie kan hebben! Mex griep, ja ik vind het allemaal ook maar niks maar als ze de vaccinatie voor kids willen gaan doen weet ik nou ook niet of ik daar zo blij van wordt... De inenting voor zwangeren stond doodleuk bij dat ze niet weten wat voor effect het heeft op het ongeboren kind, nee dan weet je ook niet wat het met je baby doet of met je peuter... Ik blijf wel gewoon thuis de komende maanden, winterslaap houden ofzo! Marieke, dapper dat je Ties bij je schoonouders wilt brengen en toch lief dat je ook aan hun gevoel denkt En sporten is ook dapper hahaha Mij niet gezien... Mama van Youri, ik ben blij dat ik niet de enigste ben met 10 kilo teveel en een zwangere buik Lekker uitzieken he voor zover dat kan met koters. Ik ga vanmiddag naar de tandarts, ik heb toch pijn!!! :x in mijn bakkes, niet normaal, kan geen ibuprofen tegenop! En leuk nu ben ik bijna door mijn verzekeringsgeld heen voor de tandarts al dus kan ik de rest mooi zelf dokken :x Later blijer bericht hoop ik 8)
@ Gentle, wooooowwwww wat een te gek mutsje zeg!! Misschien moet ik mijn oma maar eens vragen om zo'n ding te maken, die kan dat ook wel denk ik. @ Oma, ze mag trouwens vandaag naar huis! De doktoren moesten een beetje om haar lachen. Zo snel als ze ineens doodziek was, zo snel lijkt ze ook weer opgeknapt. Gelukkig werken de meds tegen de longontsteking dus erg goed. Moet je op zo'n leeftijd toch altijd maar afwachten. @ Onswondertje (Kita29), ik had me al eens af zitten vragen hoe het met je was en waarom we je nooit meer hoorden! Grappige is wel dat ik je blijkbaar op hyves heb staan (wist alleen niet wie je nou was) en ik vandeweek de foto's van Lois heb zitten bekijken. Mooi meisje hoor, heb je goed gedaan! Nou hier maar een wat vollere fles dan normaal gegeven. Ze was zo onrustig en huilerig. Misschien had ze gewoon te weinig aan mijn bv vandaag. Da's wel lastig hoor, ik probeer rustig af te bouwen maar door het afbouwen loopt de productie nog verder terug en moet ik dus eigenlijk weer sneller moet afbouwen, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Om haar niet te laten verhongeren haha. Morgen toevallig naar cb en maar eens vragen wat wijsheid is. @ Tandarts, ohhh ik moet ook echt een afspraak maken. Tijdens mijn zwangerschap heb ik 'm overgeslagen dus is best lang geleden. En volgens mij heb ik een vulling die een beetje kapot is. Shitzooi. Heb zo'n gruwelijke hekel aan de tandarts! @ Sporten, ik was na 6 weken helemaal enthousiast begonnen. Maarja, daarna heb ik 1x gespijbeld en toen kneusde ik natuurlijk mijn teen. Dus weer ruim een week niet geweest. Vanaf deze week ga ik dus echt mezelf weer dwingen om te gaan! Al is het maar om niet weer elke maand 55,- voor niks te betalen!
@cjpt, haha "tante Liefie".... nog een paar daagjes en dan ben ik hopelijk écht weer tante!! Mijn zus staat op knappen Hoe bijzonder ik het ook vind van mijn vriendin, ik kijk zo mogelijk nog méér uit naar mijn nieuwe neefje!!! @noa zo het was dus drukke boel bij jouw oma! Klinkt wel gezellig hoor. En super dat je al op de helft bent zonder je vriend! Valt het je mee of tegen eigenlijk? Heb super respect voor jou!! @Gentle hoe gaat het met je? Alvast aan het inpakken geslagen? En is je man vandaag al begonnen bij zijn baan? @Olle, heeft Finn een betere dag vandaag? Hope so... @Pluis, wat een lieve reactie van jou op het babynieuws van mijn vreindin. Ik denk dat het nl wel effe heftig voor jou moet zijn om zoiets te lezen nu je eigen vriendin net haar kindje heeft verloren. Heb je haar al gesproken inmiddels?? Balen van die muis.... hadden wij ook een keer met een kerstkrans voor aan de voordeur, de muisjes hadden heerlijk genoten van de rode besjes aan de krans @MvY, beterschap! En natuurlijk ga jij niet poetsen vandaag. Als je ziek bent hoor je in bed @mumtobe, wat zielig dat Dimara zo'n last van uitslag heeft. Komt dat door de KME? Is dat nog niet verbeterd met de nutramigen? Hoop dat de ha een oplossing heeft! @Lieke oh leuk jouw vriendin gaat ook bevallen! Laat je het weten als het zover is? Ik vind ieder babynieuws leuk @Marieke, twee keer dapper! Dat je Ties naar je schoonouders laat gaan ondanks al het gedoe en dat je gaat sporten! Bravo voor Marieke! @Daan, en hoeveel weegt onze prinses Noor?? @Gentle echt superschattig! Ik geloof dat ze hem zelf wel leuk vindt hoor Ik vind het nu net een klein zigeunertje @Schatje welkom hier. Ik kan me jou geloof ik niet echt herinneren maar dat maakt ook niet uit. Nog gefeliciteerd met Lois! Dames, wie heeft een gouden tip voor mij?! Sinds een poosje gaat Rens tijdens elke 1e ochtendfles uitgebreid zitten poepen. Dat is natuurlijk prima hoor en ik lach me dood: hij laat de fles los, kijkt mij even wat moeilijk aan, kreunt en perst een paar keer flink en hopla, maar ELKE keer zit zijn hele romper onder!! Dus ik sta iedere ochtend gezellig een poepromper in de biotex te zetten :x Is de romper te klein/te strak (denk het echt niet hoor), is de luier te klein (maat 2 pampers babydry), doet manlief 's avonds de laatste luier verkeerd om (ik zie geen verschil met hoe ik het doe) Ik word er echt gek van. Iemand een idee??
Owww Rianne zielig voor jou die kiespijn! Sterkte bij de tandarts. Daar moet ik ook weer 's heen ja... ben denk ik al zeker 1,5 jaar niet geweest... (heb ook nooit wat hoor, geen enkel gaatje, maar dat moet ook zo blijven natuurlijk ) Volgens mij bedoelde Noa wel dat ze nu op de helft is?! Noa help ons, hoe zit het Sporten: ben nu al sinds 5 weken braaf op zaterdagochtend geweest. Zolang manlief de babymassage op zaterdagochtend doet "mocht" ik zijn zaterdag-sport-uur "lenen". Voor de zwangerschap gingen we altijd samen... en ik wil helemaal niet stoppen! We gaan over 2 wk proberen Rens mee te nemen naar de sportschool....
hey meiden hier verloopt het allemaal niet zo soepeltjes... stond vanochtend op met een erg stijve nek. senna is werkelijk waar al 3 dagen op rij aan het spoken, en dan vooral overdag. ze huilt ontzettend veel, en heeft veel hazeslaapjes, maar daar blijft het ook bij. we zaten eerst op 5 flessen van 150 maar omdat mevr ook niet mee doorslaapt nadat de klok is teruggezet, ga ik maar weer terug naar 6 flessen van 120cc meiden ik wordt er echt een btje moe van, van dat eeuwige gejank.... ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen, wordt er gewoon verdrietig van heb eerst nog zitten denken, of het aan de enting lag die ze donderdag gehad heeft, maar ze heeft geen koorts oid. toen dacht ik misschien krampen, maar volgens mij is dat het ook niet. toen dacht ik misschien een vorm van aandacht, want ze was vaak stil toen je bij haar ging kijken, nu is ze dat nos steeds wel, maar begint nu toch vaker te huilen kortom, overdag slaapt ze haast helemaal niet, snachts gaat het nog wel ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen... mijn truckendoos is zo langzamerhand helemaal leeg..... hebben jullie nog ideeen of tips voor mij????
@ Marieke: Goed van je zeg dat je je eroverheen kan zetten en Ties een dagje aan je schoonmoeder toevertrouwd... Mijn SM heeft er ook heeeel veel behoefte aan om Dimara vast te houden, flesje te geven, verschonen etc etc, maar ik merk dat juist omdat zij er zoveel behoefte aan heeft, ik er steeds meer afkeer voor krijg dat opdringerige allemaal daar kan ik niet tegen! Fijn dat je morgen weer gaat sporten @ Gentle: Ja die koemelkallergie dan, ik dacht eerst dat het uitslag was die daardoor op komt zetten... wat schattig zeg dat mutsje bij Julia! @ Rianne: Ja idd ze kunnen nog niet echt krabben oid en een nat washandje of zoiets verkoeld ook maar even... oww ik las: nog 5 te gaan, we zitten nu op de helft... @ Cjpt: Fijn dat je oma naar huis mag zeg! @ Lieffie: nee merk nog niet echt verschil door de Nutramigen, haal nog 1 bus en als we dan nog geen verschil hebben gemerkt dan ga ik een consult bij de kinderarts aanvragen! Uitslag is niet van de KMA volgens de HA Hihi wat een "grappig" prbleem heb jij met het poepen van Rens... Ik doe s'nachts een grotere maat luier om als overdag die nemen ook meer op, misschien is dat een idee Ben dus bij de HA geweest en volgens hem is het Eczeem bij Dimara heb nu een hormoonzalfje gekregen en moet flink blijven smeren met een vaselinezalfje! hoop zo dat het werkt, want vind het zo onwijs sneu die jeuk!
@Liefie, als het afvallen niet lukt ondanks het sporten kom ik daarna wel naar jou hoe wil je Rens meenemen naar de sportschool? is er opvang? @ons schatje, welkom terug! jeetje een weeenstorm, das heftig lijkt me! en ik kan lezen dat je uit brabant komt haha! "even naar de foto's BLIEKEN" @mumtobe, idd hopen dat het werkt, is idd zo sneu voor zo'n kleintje, die jeuk! @Cjpt, 55 euro?? das een dure sportschool! ik zit bij een heel luxe maar die is toch wel goedkoper. wel weer gaan he?