@MvY, thanks, dat moest ik toch nog even horen! @werken: ik ben jaloers! 18 okt loopt mijn verlof af en dan nog 2 weken vakantie.. ik begin weer per 1 nov. aan de ene kant kan ik niet wachten, aan de andere kant lijkt het me heel zwaar Ties achter te laten. @romper: die barbabapa romper is te gek! @shoppen, heerlijk geshopt en veeeeel leuke kleertjes voor Ties gekocht @all, even iets heeeel stoms....ik heb een tijd geleden een eisprong gehad (gevoeld én ovutest).. heel fijn maar ik ben dus nog niet ongesteld geworden. we hebben wel condooms gebruikt maar het lijkt erop dat ik ontzettend vruchtbaar ben..(Daarom ben ik dus ook inmiddels begonnen aan de GEWONE pil!) het is echt belachelijk maar ik heb dus net zw.testen gekocht, de kv 2 voor 5 euro. zodra ik weer moet plassen toch maar testen...het voelt echt absurd dit!!!!!!
Ohhh Marieke dat zou wel heel erg zijn!! Ik moet er niet aan dénken om weer helemaal 'opnieuw' te moeten beginnen met zwanger zijn Daar wacht ik mooi een paar jaartjes mee! Ben benieuwd naar de uitslag!
Hoi meiden, wil even laten weten dat ik en ons meisje (de laatste Aug. baby ) vandaag zijn thuis gekomen!! Ga nu weet gauw genieten van ons mooie meisje!! tot snel! Spam:
Annie, superleuke romper zeg Toch maar weer eens langs de Zeeman gaan Roze wolk: Die is hier echt niet geweest. De bevalling was zwaar en het heeft een tijdje geduurd voordat ik daar overheen was. Svinthe is een schat, ik zou haar voor geen goud meer willen missen, maar het is veel werk en met de voedingen 's nachts.... Nou mogen we nog in ons handjes knijpen hoor, want ze is heel zoet! Marieke, het zal toch niet..... Wanneer ga je testen?? Lijkt me echt heeeeeeeeeel spannend om te doen! Mumtobe, wat een schatje zeg! Onze laatste aanwinst mag er zijn!! Leuke maxi cosi trouwens.. we hebben dezelfde Fijn dat jullie weer lekker thuis zijn! Even klagen: pfffffffff, mijn man heeft nu nog vakantie maar gaan overdag de hele dag klussen. Ik kom nergens aan toe in huis, opruimen, schoonmaken, ho maar, ik mag al blij zijn als ik er een wasje in kan doen. Gaat meneer een beetje lopen "klagen" dat ik niks doe! Als hij wat doet in huis wordt het 3x verteld, dat doe ik niet, terwijl ik dan ook dingen aan kant heb gemaakt, en ik weiger ook alles te gaan benoemen .... Maar zo lijkt het natuurlijk of hij zo veel doet.... Ik heb nu gezegd dat ik hoop dat dat niet zijn stokpaardje wordt, heb ik echt geen zin in! De volgende baby zet hij maar op de wereld en dan ga ik ook na een paar weken lopen klagen dat ie niks doet !!! Oh wat zou dat eens fijn zijn he, als mannen ook baby's zouden kunnen krijgen!
Niet schuldig voelen hoor! Volgens mij hebben veel moeders dat. En dat heeft niks met jouw liefde voor je dochter te maken, onthoud dat goed! Juist dat schuldgevoel maakt dat je niet accepteert dat het gewoonweg niet altijd ' fantastisch' is. Accepteer je gevoel, het is heel normaal dat je het zo voelt. En je bent juist een enorm betrokken moeder en Noor was enorm gewenst. Je dochter mag heel blij zijn met zo'n moeder!
@Hanna, he die stomme mannen ook!! En idd dat zou leuk zijn als mannen ook eens konden bevallen of zwanger zijn!! Nou laat je niet gek maken door je vent hihi.. @Marieke, jeetje wat spannend!! Pff moet er idd ook niet aan denken nog! @Mumtobe, wat een schatje!! En fijn dat jullie weer thuis zijn!
hoi meiden jullie hebben lekker gekletst zo te lezen hihiu @liefie ja hij gaat inderdaad snel weg maar het is niet anders, en ik heb er niet echt meer moeite mee dan voor de zwangerschap, maaromdat ik zelf af entoe niet lekker in me vel zit ben bang dat ik zometeen bang als hij weg is dat het goed mis gaat zeg maar. maarja dat merk ik van zelf dan wel. en wat lekker dat je pas in jan hoeft te beginnen. @hanna de foto's waren dus gelukt hihi benieuwd naar resultaat. @daan dikke knuffel voor jouw. @annie hihi leuk die romper!!! hadden ze ook roze? @mamdeluxe fijn dat alles goed bij jullie. @mumtobe wat een schatje!!! nu maar lekker genieten en laat je maar lekker vewennen hoor. @marieke pff een zwangerschapstest ik hoop voor je dat hij negatief is. want anders is het best snel. hier vanmiddag bij de dokter geweest en me hb was 7,9 dus was goed. hier nog even een foto van vandaag!! het glimmende is van de zalf hihi
@hanna hihi ze was net ingesmeerd met het die zalf van zwitsal voor het wangtje hihi zag het pas nadat ik de foto nam hihi
@ladyjenn ik gebruik pampers, had ook die van de kruidvat gekregen me vriendin haar dochter paste die niet meer, maar die vondt dik tussen de beentjes vergeleken met die van pampers.
Ach Daan toch, ik begrijp je maar al te best... Helaas... Die roze wolk lijkt zo ver weg. Maar geloof me het komt echt nog wel, die eerste maanden zijn gewoon het zwaarste. Zeker met zo'n start als die van jullie... Hele dikke mega knuff voor jou... En als je even wilt klagen of er is iets of weet ik wat dan weet je dat je me mag pb'en he!! Uhhhhh... Heb leuke foto's voorbij zien komen! Oh die romper is schattig van Barberapapa hihi. Ga ook maar eens bij de Zeeman neuzen Marieke, ojee wat spannend zeg. Laat je ons wat weten? Pff ons meisje heeft haar huiluurtje. Echt vermoeiend is dat. Net terug van boodschappen doen en nu dus meisje troosten. Hopelijk drinkt ze straks haar flesje goed en dan kan ze lekker de nacht in. Had gelukkig nog 100cc gekolfde melk in de diepvries (het laatste) want heb net prei en witte kool zitten eten en dat zorgt voor flinke krampen dus die melk heb ik voor vannacht. Pfieuw. Trouwens ze doet alleen nog maar hazeslaapjes van 30 min a een uurtje. Herkenbaar? Ligt dat misschien aan het sprongetje?
Annie: ja ik hoop ook dat het snel opknapt, dit is niet echt leuk! Ik ga alleen samen met Finn, dat vragen ze hier ook, omdat ze het leuk vinden om de kleintjes nog een keertje te zien. Daan: jah helaas zit er geen gebruiksaanwijzing bij he, meid ik begrijp dat je het er af en toe even moeilijk mee hebt hoor, ik denk dat dat er ook bij hoort, maar dat genieten komt echt wel een keertje, vraag me niet wanneer maar het komt. Dikke knuffel voor jou! En de babyfoon zachter zetten om het niet te hoeven horen doen wij ook wel eens hoor. Je gaat haar van zelf wel een keertje begrijpen, maar daar is een hoop geduld voor nodig. Marieke: dat is wel erg vervelend, ik hoop voor je dat het loosalarm is! Mumtobe: fijn dat jullie weer thuis zijn, geniet ervan en tot gauw. Hanna: dikke knuf, ik snap wat je bedoelt, vriendlief had/heeft dat hier ook, laat je niet gek maken. Noa: wat bedoel je met goed mis gaan?? Ik snap wel dat je er tegen opziet, dikke knuffel! Mama van Youri: ik had van de week bloemkool gegeten en niet nagedacht, gat wat hadden wij een rot nacht zeg! Wel een goede tip van jou om het dan zo op te lossen. Boobs: het wordt eigenlijk allen maar erger vandaag, zelfs als ik kippevel heb dan doen ze zeer en ook met diep inademen en eigenlijk constant, ik ga morgen maar een lactatiekundige bellen, dit is echt 10 keer niks, zo hoeft het van mij niet meer.:x Ga me nu maar weer even lichamelijk en geestelijk voorbereiden op de bv. fijne avond allemaal en tot later!
Ollekebolleke, ja is fijn zo he. Maar je moet er dan wel aan denken dat je de gekolfde melk (die van vannacht bij mij dus) weggooit en niet bewaard Pff das ook niet niks met die pijn wat jij hebt he. Dan zie je toch tegen elke voeding op of niet? Dikke knuff en hopelijk word het snel beter met de pijn! Ahhh mijn rechterborst staat op ploffen en hij moet nog wachten tot de nachtvoeding hihi.
@mvy ow vervelend een huiluurtje, hier is yaslin ookal vanaf half 5 wakker en af entoe ff aan het huilen, denk dat ze last heeft van de buikkie want ze trappelt toch heen en weer. en ja dan ga je ook nog is vechten tegen je slaap. ze ligt nu lekker in der bedje hopelijk valt ze zo lekker in slaap. en die hazen slaapjes komen hier af entoe voor maar yaslin is nog wel wat jonger dan esmee en hebn jij even mazzel dat je gekolft had want op die krampjes zit je niet wachtten. @ollekebolleke bedankt voor de knuffel. en met goed mis gaan bedoel ik vooral mezelf en me gedachttes. heb het nogal moeilijk gehad na me bevalling en af en toe nog steeds. wat vervelend van je boobs zo had je bv niet echt voorgesteld denk ik hopelijk wordt het snel beter. @annie ik moet terug komen bij de gyn en ja yaslin gaat mee, omdat papa te varen is dan. ga nu eerst even een bakkie thee zetten met een koekje hihi
Liefie, dat is papa's neusje, die had er ook zo eentje als baby, een echte inkijker En dank je van het geboortekaartje, mijn lief heeft hem zelf helemaal getekend (op de computer) beroepsdeformatie Werken... Ik wil niet , ik moet 19 oktober weer... En ja ouderschapsverlof maar daar hou ik geen centen aan over he... Ik heb met mijn vorige kids niet gewerkt toen ze zo klein waren, dit wordt mijn eerste kdv ervaring en nou zie ik daar niet meteen tegenop maar mijn hersendodende werk wel Annie, die romper had ik ook bijna meegenomen bij de Zeeman, maar ze hadden niet het maatje wat ik wilde, leuk is hij he?! Liefie, de verdeling van uren van het ouderschapsverlof is inderdaad in overleg maar één regeling mogen ze niet weigeren, de standaard regeling van de helf van je uren per week! Daan, hou vol meid, even de verantwoordelijkheden afgeven als je kan, even iets anders gaan doen kan helpen voor even. Het grote genieten zit hem in de kleine dingen, na een huildag een lachje is groot genieten en niet een dagelijkse roze wolk de hele dag. Als ik het even allemaal niet trek dan laat ik hem even liggen, huil maar even in bed, ik kan het even niet horen, dat lukt me beter dan boos met hem rond lopen, dan huilt hij alleen maar meer door mijn stress denk ik. mumtobe, een meid he, ik zei het toch welkom thuis joh, knap koppie is het! Hanna, zou mijn man eens moeten doen, klagen over wat ik doe of laat, ik doe gelijk niks meer Nee mijn man klaagt ook snel, dat hij zo moe is enzo terwijl ik de meeste nachtvoegingen doe omdat ik weet dat hij slecht tegen weing slaap kan en als hij dan klaagt (en ik klaag niet) wil ik hem ook graag om de oren slaan met wat ik voor hem notabene doe, dank je wel schat? Nee dat hoor ik niet... Mannen Je moet denk ik in een relatie geen score gaan bijhouden van wie wat doet, ook al is dat zo verleidelijk, ik doe het van binnen stiekem wel eens als hij klaagt over iets Luiers, ik gebruik een non merk (die voelen als plastic en stinken naar pis, bah), heb pampers gehad, zijn wel ok... huggies, zijn dun maar wel goed, prettige sluiting, veel elastiek. AH luiers, wat harder maar wel erg prettig! En kruidvat, ook fijne luiers, dus ah en kruidvat zijn favoriet en daarna huggies
LadyJenn, ik gebruik pampers en de luiers vban Kruitvat door elkaar heen. Vind ze allebei wel goed. Svinthe is hier klaarwakker zoals altijd na deze fles. Haar wakkere uurtje Is wel gezellig hoor, ze ligt dan lekker bij een van ons op schoot heel erg rond te kijken. Ik ga zometeen voetbal kijken. Heerlijk op de bank hangen! Rianne, welk werk doe je dan? Tja en mannen he??? Mijn moeder zei altijd: Begin er nooit aan .... telaat..... hahahhaha!!
En Sara heeft géén zin om in haar wiegje te slapen Ligt keihard te huilen dwars door de speen heen... Sara's papa en ik hebben het even opgegeven, kom dan maar beneden bij ons zitten. En natuurlijk is de huilbui meteen over