hoi meiden nou yaslin heeft haar 1e prikjes gehad ze begon keihard te huilen arm meisje,maarja moet toch he. ze is nu 58cm en 5,3 kilo. @genlte je leeert je eigen wel vermaken hoor als je zo alleen bent, en vandaag dus lekker een thuis hang dag lekker toch. hoe vonden de mensen de woning? staat schattig het mustje @mvy ow vervelend buikgriep duik jij maar lekker je bedje in morgen weer een poets dag hoor. @mamajess jullie hebben dus lekker nachtje achter de rug!! @petrr hoe zijn de prikjes verlopen? hier ging het er huilend aan toe. @hanna fijn zo lekker nacht doet een mama ook goed @mumtobeja me mannetje is bijna thuis en we missen hem zeker, hij begon gister al over het ophalen ik zei nou duurt nog wel ff hoor hihi wat vervelend voor dimara hopelijk kan de arts jullie helpen. en wat jij ook met je sm heb hier hetzelfde gelukkig ben ik niet de enige die erzo over denkt, en las dat je hormoon zalf heb gekregen voor de eczeem, ik heb zelf ook eczeem gehad tijdens me zw en me neefje heeft het, en wij gebruiken schapewolvet creme bij mij is alles weg en bij mij neefje ook, als ik jouw was zou ik dat probere ipv de hormoon zalf. @marieke fijn dat het toch gezellig was met je schoonouders, en mijn schoonmoeder laat het ook wel is zo vallen dat hun ook een bedje hebbem, maar ik heb er geen goed gevoel bij dus komt ze alleen te logeren bij mij ouders.of een dagje. @lieke maud heeft vast en zeker goed op het kdv @ons schatje welkom en klets maar lekker mee hoor, leuk grietje trouwens @rianne succes bij de tandarts!!! en aa die relatie tjaaa dat is vanaf het begin al zo ik weet niet beter, mischien scheelt het dat wij vroeger ook veel zonder een man in huis waren wanr mijn vader is visserman @cjtp fijn dat je oma naar huis mag!!! @liefie ow je zussen op knappen hihi je showt wel een foto hier he!!! en ja was ook erg gezellig hoor bij oma, en we zijn blij dat we op de helft zijn hihi, nog ff en hij is er alweer, het valt me mee hoor, tuurlijk is het afentoe best zwaar,maar ik ben nu zo gewend om alles alleen te doen, dat ik weer moet wennen dat hij ook dingen gaat doen met ze dochter bv in bad en de fles enzo hoe moet ik jullie helpen? en tja die luier hiet ook wel is onder de fles hihi alleen heb ik dan de mazzel dat het niet tot in de romer zit hihi zo meiden heb me best gedaan hihi
@ Liefie, oh spannend dat je ook écht tante word! En met het sporten, waarom neem je de kleine mee? Kun je niet jij de ene avond/dag en je vriend een andere? Wij gaan straks ook allebei 2x in de week en dan afzonderlijk van elkaar. En die poepluier, ik zou zijn luier eens verschonen voor je hem gaat voeden. Als het de ochtendfles is dan betekent dat dus waarschijnlijk dat hij die luier al lang aanheeft. En misschien dattie door zijn nachtplas zijn ochtendpoep niet meer aankan ofzo ;o) En zet jij poepkleren in de biotex? Ik spoel het niet eens uit. Word altijd netjes schoon in de gewone was. Hardnekkig poepie heeftie van jou zeg haha. @ Mik, sorry geen trucken voor je helaas want hier hetzelfde. Dominique komt 's nachts weer vaker en heeft overdag alleen maar hazenslapies met veel gehuil tussendoor. Ik begin het ook zat te worden maarja, je doet er zo weinig aan. Doorbijten maar weer denk ik. @ Mumtobe, ik hoop dat het een zalf is op basis van Vaseline en dattie je niet heeft wijsgemaakt dat je pure Vasline moet smeren he? Ik ben zelf gezegend met chronische eczeem (familiekwaal) en Vasline sluit de huid af en maakt de jeuk alleen erger. Oh en hormoonzalf klinkt altijd eng maar is niet erg hoor. Ik gebruik het ook heel mijn leven al. Bij de meeste hormoonzalven is de concentratie erg laag. Als je échte eczeem hebt dan is het vaak het enige dat echt werkt. @ Marieke, ja hij is inderdaad erg duur helaas. Hij is wel erg gericht op revalidatie en medische indicaties (veel begeleiding bijv met mijn rug) en vrij luxe. Maar nog steeds aso duur. Maarja dat heb je als het de enige grote sportschool in de buurt is. De dichtstbijzijnde grote sportschool is 20 minuten rijden. Lang leve Hellevoetsluis haha.
Ben ik weer ff... Liefie, wij hebben dit probleem ook!! Niet elke morgen maar wel vaak. Ik denk dat het komt omdat de luier dan al te vol zit met plas? En tips heb ik dus niet, ik lees met je mee wat de tips van anderen zijn hierover hihi. Trouwens, had je nog gekeken voor de wekker? Marieke, oh als het voor jou de makkelijkste manier is dan idd gewoon doen! Hoop dat het je lukt! Bij mij is het idd v/d zwangerschap... Had ik bij Youri ook maar toen ging het er wel vanaf... Nu ziet het er niet naar uit Gentle, wat een scheetige foto hihi, dat mutsje heeft wel wat! Ik blijf je meisje supermooi vinden... Daan, ben benieuwd wat Noor nu weegt, laat je het ff weten? Rianne, oh ben gelukkig niet de enige Oh en Youri is gelukkig op het kdv dus ik kan mijn rust wel pakken. Ons schatje, ik ken je nog!! Ik heb ook regelmatig je foto's bekeken op hyves en jullie hebben een mooi meisje gemaakt hihi. Welkom terug! Cjpt, jammer dat je productie zo hard terugloopt. Gewoon voorlopig dan maar wat meer fv geven en het aankijken... Mumtobe, oei eczeem das niet zo leuk he. Hopelijk werkt de zalf! Sorry als ik iemand ben vergeten, maar dit was uit mijn hoofd. Ik voel me nog steeds erg slecht. Die stomme buikkrampen en ik loop gewoon leeg... Ik kan me er ook niet toe zetten meer te drinken ook al weet ik dat het wel moet. Pff. Esmee zal zo wel weer wakker moeten voor een flesje. Gelukkig slaapt die wel nog van fles tot fles (afkloppen). Hoop dat het koken straks een beetje lukt.
@MvY, is echt lekker hoor dat Mirthe nog heerlijk bij ons op bed wil. Ze is wel aan het spelen hoor, leest een boekje of zit te puzzelen. Vanmorgen heeft ze zich zo zelfs een dik uur bezig gehouden en kon ik nog even wakker worden Wat een heerlijk koppel ook he! Youri gaat volgens mij ook goed met z'n zussie of niet?? Beterschap voor jou en gewoon lekker eerst opknappen en dan weer pas aan de slag hoor @Cjpt, hi hi niks rust door voor Dominique, meenemen en flink sjouwen met haar En ben het helemaal met je eens! Ik kijk ook geen klok, Anouk krijgt gewoon eten als ze honger heeft en wakker wordt. Is zoveel lekkerder idd dan je aan een schema proberen te houden, dat deed ik bij Mirthe ook, kan me die frustratie's dan nog gewoon herinneren, dus dat doen we deze keer even anders. Kan en mag nu ook gelukkig met de BV Succes morgen met de prikjes, 6cm in een maand lijkt me veel maar zeg nooit, nooit Is misschien ook maar net of je hard aan de beentjes trekt En morgen meteen de plekken masseren waar ze prikken en daarna fietsen met de beentjes @Liefie, gefeliciteerd met je vriendinnetje! Weet je al wanneer je gaat kijken? Je laat Rens dus wel poepen in zijn nacht luier?? Zit die dan niet gewoon al te vol met plas waardoor zijn ochtendpoepje er niet meer bij kan?? Maar troost je, hier moest ik vanmorgen, kind, romper, aankleedkussen en dekbedovertrek in de biotex gooien @Noa, kwam iets tussen dus zijn niet gaan shoppen, nu denk ik dat we zaterdag even gaan! En wat is dat en waar haal je dat die schapewolvet creme?? Hier ook een eczeemgezin maar krijg het bij Mirthe ook niet onder controle op dit moment @Annie, fijn dat het logeren zo goed is gegaan. En moet goed gevoel geven idd dat je mams niet tegen het huilen kan en hem lekker bij zich heeft gepakt. Hier was oma gisteren hier toen Anouk zich over de babyfoon liet horen, ik reageerde met, he daar is ze al weer. Zegt die moeder joh, even lekker laten huilen, da's goed voor de longen Ik blij dat we voor volgend weekend aan die zus hebben gevraagd om op te passen, pfffff Als Anouk wakker wordt en begint te huilen, heeft ze misschien wel honger ofzo, muts, grrrrrr @Gentle, trek je het alleen??? Balen dat het bij de creche de 1e keer niet helemaal goed is gegaan, volgende keer hopelijk beter En heeft Julia last van gisteren?? Ze moet het maar leuk vinden dat mutsje, want staat haar echt geweldig @Ollekebolleke, Finn over zijn off-day heen?? @Pluis, de muizen al gevangen?? En lekker toch dat Fenna nu gewoon meteen gaat pitten @Jingi, goed om te horen dat het beter gaat met Pepijn @Petra, hoe is het gegaan met Suze bij CB? En trek je het mentaal niet om af te bouwen of wat? @Mumtobe, hoe was het bij de HA? Oh ik lees het al Kijk je uit met de hormonenzalf, wordt de huid heel dun van. Dus geen dikke laag erop zetten daarmee! @Marieke, knap van je meid!! Ga je zelf iets leuks doen donderdag? En super dat je weer gaat sporten, ik zou dat eigenlijk ook moeten doen maar pffffffffff @Marty, ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen, ik denk ook dat dit best goed kan gaan bij hem! @Ons Schatje/Kita Welkom terug, ik had jullie prinsesje al op hyves gezien!! @Rianne hoe was het bij de tandarts? @Mik, he bah wat vervelend he. Maar een manier van aandacht denk ik niet dat het is, daar zijn ze nog te klein voor Valt ze niet in slaap in de kinderwagen ofzo, dat je overdag even lekker eruit gaat, ook lekker voor je eigen koppie Of een draagzak/draagdoek??
@ MvY, heb je niks ingenomen tegen de diaree? Ik neem er altijd tabletjes tegen in en dat is echt wonderspul. Ik kan diaree echt niet verdragen ;o)
En eigenlijk zou ik dan nu ook de uren kunnen melden dat Anouk heeft gegeten en geslapen, zoals iedereen meestal doet. Maar ik zou het niet weten he, ik moet dan echt goed gaan nadenken. Ben ik de enige die daar totaal niet mee bezig is en het allemaal wel best vindt. Als Anouk doorslaapt prima, maar als ze net als nu al 3 dagen achter elkaar ergens heel vroeg ook al een keer komt vind ik het ook prima. Komt het omdat het de 2e is en dat ik weet dat dit over gaat en er dus stiekum ook best van geniet?? Lekker even een half uurtje met mijn meisje alleen in het donker, ik vind het wel iets hebben eigenlijk Ik kan er dan ook wel goed tegen om laat naar bed te gaan en dan in de nacht ook nog een half uurtje eruit en dan weer door slapen.
@monique27: draagzak heb ik ook al geprobeerd,maar niks helpt helaas..... @mvy: dat zou kunnen een sprongetje heb je enig idee om de hoeveel weken ze dit krijgen,en waar ik dit kan vinden? balen dat je je zo slecht voelt dikke knuffel voor jou terug
Middag, Hier weer een lekkere nacht! Half 11 de laatste fles en rond 6 uur kwam Lisa weer voor een fles. Daarna heerlijk geslapen tot half 9. Mvj&e: Beterschap voor jou! Petrabr: Wat zielig voor Suze, succes vandaag bij het CB! Zo ben ik idd ook begonnen met afbouwen van bv. Eerst 2 flesjes fv op een dag. Ik zag eigenlijk gelijk resultaat -> ze kwam niet meer om het 1 1/2 voor voeding maar om 3,5/4u dus ben zo langzaam aan verder gegaan met het afbouwen. Ben begin deze maand helemaal overgegaan op fv. Brusje: Toch weer krampjes? Gatsie, vervelend hoor! Mumtobe: Wat kan Dimara toch ontzettend goed slapen, zeg! Wat zielig dat ze zoveel last heeft van de jeuk. Ik lees net dat een zalfje hebt gekregen, hopelijk werkt de zalf! Lieke: Ik ben best ook wel wat huiverig over de mex. griep. Ik neem aan dat het CB toch wel contact met ons zal opnemen voor evt vaccinatie? Spannend haar eerst wendagje op het kdv. Marty: Wat een heerlijk kereltje op de foto! Jeetje Samuele is een klein slaapkopje zo te lezen. Wat goed dat je dat aandurft... Cjpt: dat gevoel had ik toen bij Lisa ook dat ze steeds korter en onrustiger begon te drinken. Met de fles dronk ze idd ook rustiger. Het zou dus idd best kunnen dat je bv nu al terugloopt. Op een gegeven moment moet je overstag... een emotionele beslissing vond ik! Maar achteraf een wijs besluit. Gentle: Oh wat een poepie! Ben je al aan het inpakken? En Dronten ligt hier ook niet super ver vandaan! Liefie: Ik zou een maatje 3 proberen. Die luierszijn weer iets groter en hoger bij het ruggetje. Mik: Misschien heeft ze last van een sprongetje. Lisa heeft ook een periode gehad dat ze overdag weinig sliep en jammerde. Hier gaat het goed! Morgen is ons heerlijk tevreden meisje (alweer of nog maar) 3 maanden. Waar blijft die tijd.... Ze huilt vrij weinig. Het is een echte lachebek Ze ligt nu voor het eerst heerlijk boven in haar wiegje te slapen. Ze sliep nl. overdag beneden in de wagenbak. MvLisa
Ahhhh hahaha, mevrouwtje lag net weer eens te "huilen" dus na een kwartiertje ben ik toch maar weer gaan kijken. Lag ze met zo'n trillend onderlipje heel boos naar me te kijken. Echt alsof ze helemaal beledigd was dat ik nu pas kwam kijken. Kleine aansteller, geen tranen of niks. Gewoon aandacht trekken hihi. @ Monique, zoals gezegd: je bent iig niet helemaal de enige die de klok maar vergeet met voeden etc. Ik doe met je mee @ MvLisa, ik ben nu alweer kwijt wie jij nou eerst was (dat klinkt raar). Wat je oude nick was bedoel ik. Tis inderdaad wel emotioneel dat afbouwen. Maar ook wel fijn. Weer stukje vrijheid terug en ik vind het bijv ook heerlijk mijn vriend haar de fles te zien geven. Ik wilde elke week 1 voeding afbouwen maar denk niet dat ik dat ga redden. Dus ga maar sneller afbouwen want ze heeft echt honger.
Ha meiden, Nou fenna is de weg kwijt hoor... ellendige tijdsverschil! Vanochtend 04.30 dat ze wakker was en honger had, wat normaal 06.30 is. En nu ligt ze dus al vanaf 10.00 te slapen! Zucht... En woensdag gaat ze voor het eerst een ochtendje wennen bij haar oppasmama...Lekker zo zonder ritme! Hihi! MvY; Vervelend dat je ziek bent!Rustig aan doen dus! Lekker met een boek op de bank of samen met Esmee in bed... Beterschap! Goed blijven drinken hoor, anders droog je uit! Eh...ik neem altijd iets tegen de diarree...hoe heet dat ook weer... Gut, kan het echt niet bedenken..Immodium? Zoiets... Petrabr: Ze zeggen dat het niet zo'n goed idee is om te enten als je kindje ziek is... Lijkt mij ook niet zo fijn, ben je al niet zo lekker moet je ook nog afweerstoffen gaan maken voor die prikken! Brusje: Knuf meid! jingi: Fijn te lezen dat het beter gaat met Pepijn! Mumtobe: Dat klinkt zielig zeg.. Heeft Dimara uitslag of zo? Ben benieuwd wat het is! Gentle: Spannund dat huis! Hoop voor jullie dat het wat wordt! Lieke: Werken..bah hè... Over 2 weken alweer. Ik herken je gevoel zo hoor meis! Even doorbijten heet dat... Marieke: Lekker, sporten! Dat ga ik donderdag ook weer doen! wat ga je doen? Daan: ha meis! gentle: Wat een mooie foto van Julia met dat mutsje! Kan zo in een modeblad! Rianne: Jij hebt geloof ik een strippenkaart bij de tandarts of niet? Wat vervelend joh! Hoop dat je straks minder pijn hebt! CJPT: Fijn dat je oma naar huis mag! Liefie: Hihi...tante Liefie, kan me voorstellen dat je nog meer op je neefje zit te wachten ja! Spannend! Nee, ik heb mijn vriendinnetje nog niet gesproken, heb haar wel vandaag weer een smsje gestuurd "Denk aan je en stuur je een dikke kus!" Ik wacht het wel gewoon af... Lief dat je daar aan denkt... Mumtobe: Dat heb ik dus ook...Dat schoonmoeder en schoonzus heel veel behoefte hebben om Fenna vast te houden enzo en ik alleen maar steeds meer de meeuwreactie uit NEMO heb... "Mine mine mine" Kan ook helemaal niet tegen dat opdringerige... Niets doen wat je niet fijn vindt hoor! Fijn dat je iets hebt gekregen voor de jeuk van Dimara, hoop dat het werkt meid! Meiden, ik weet niet wat me overkomt! Ben al wezen kijken of ze het nog wel doet, maar ze slaapt gewoon al vanaf 10.00 en het is nu 13.41! ga haar maar wakker maken anders ben ik bang dat ze vanavond niet slaapt! Oh, ik heb mijn kunstwerk af! Het is het eerste pakje van Fenna, met haar eerste mutsje, de navelklem, de hielprik en de eerste foto in een dikke lijst... Het flesje ga ik bij een glashandel doormidden laten snijden zodat die er ook nog inkan! Ben er best trots op! Liefs, Pluis
Brusje: wat vervelend dat het nog niet wil met jou en je kerel, dikke knuffel Mumutobe: jeetje meid wat vervelend voor je kleine meid dat ze er zo`n last van heeft, hopen dat ze er iets tegen hebben. Marieke: fijn dat het gezellig was bij je schoonouders, hopen dat het oppassen dan ook goed gaat! Pluis: gewoon een lekker rustig dagje van maken, morgen is er weer een dag en vandaag is het toch niet zulk mooi weer, dus lekker bed weer! Gentle: wow ik vind het wel een gaaf mutsie hoor, staat vet stoer! Ons schatje: gefeliciteerd met jullie dochter en welkom terug! Cjpt: fijn dat je oma weer opgeknapt is en naar huis mag! Liefie: hij heeft net als gisteren een geweldige nacht gehad, alleen is hij nu de hele ochtend alweer in de zeur modus dus ik weet het nog niet, maar ben bang voor weer een huillerige dag! Ik zou een luier een maatje groter proberen, dat is volgens mij het enige wat ik kan bedenken wat zou helpen Mik: jeetje meid ik zou het niet weten, maar wil je wel een hele dikke knuffel geven, ik heb zelf het idee dat Finn ook een beetje zo gaat doen als Senna, aangezien Finn dus ook `s nachts goed slaapt, maar overdag haze slaapjes en tussen door alleen maar huilen en mopperen en bij mama willen zijn! Monique: ik heb mijn twijfels, maar de dag is nog niet voorbij! Mvlisa: fij dat alles goed gaat en ja wat gaat die tijd snel he! ik hb er best wel moeite mee soms, waar blijft de tijd! Pluis: leuke collage zo van alle eerste dingetjes! leuk idee Zo zeg Finn heeft vanacht geslapen van 8 tot 8 dus gewoon 12 uur, doe jullie kleintjes dat ook wel eens?? Ik ben bang dat Finn dan te kort te eten krijgt of moet ik me hier geen zorgen over maken?? even een vraagje: Finn had vanmorgen toen ik zijn luier verschoonde een beetje een rozig/rode uitscheiding in zijn luier daar waar zijn piemeltje zat, hebben jullie dit wel eens mee gemaakt, ik ga als dit nog een keer gebeurd de ha bellen, ben een beetje bezorgd, wat zouden jullie doen?
Wat mooi gemaakt Pluis!! Iets innemen tegen de diarree heb ik nog niet gedaan. Zou niet weten wat... Is de eerste keer (dat ik mijn kan herinneren) dat ik het zo erg heb... Mik, ik ga eens even het boek oei ik groei (ze hebben ook een site kun je op kijken) erbij pakken voor jou. Sprongetje is van ongeveer 7.5week tot 9.5 week. Dan weer 11.5 tot 12.5 weken. Daarna komt een hele lange maar dat kan ik beter niet zeggen hihi.
Monique, idd een mooi stel heb je en fijn toch dat je ervan geniet van de nachtvoedingen, niet iedereen kan dat haha. Ollekebolleke, oei nee dat zou ik niet weten... Hier nog nooit gehad... Nou, volgens mij slaapt Esmee weer door haar flesje heen, achja ik laat haar lekker liggen en zie wel wanneer ze komt. Het is zo'n slaapkoppie.
Suze heeft geen entingen gehad ze vonden haar toch te snotterig, haar oogjes zijn ook helemaal nat, arm poesje @ Monique, ja het afbouwen zelf gaat ook niet echt snel want ik heb nog voeding voor een dozijn baby's volgens mij. Maar mentaal vind ik het ook lastig terwijl ik een onwijze voorstander ben van flesvoeding, maar zeker nu ze zo verkouden is. Ik ga nu toch maar 1 keer per dag kolven op mn werk en dan zie ik wel weer verder, misschien hou ik het dan op 2 flesjes per dag
@mvy: haha doe dat idd maar niet senna is morgen 10 weken, zou ze dan nog met die van 9,5 wken bezig zijn? heb net wel gekeken op de site van oei ik groei, en me aangemeld voor de sprongenwekker, maar kon nergens terugvinden, wanneer ze nu daadwerkelijk sprongen gaan maken in welke weken bedoel ik dan...
@Mik, slaapt ze wel bij jou?? Anders misschien een dagje aan toegeven en haar bij jou laten slapen voordat ze helemaal oververmoeid raakt. En anders even langs HA om te laten checken of er niet lichamelijks iets is ofzo @MvLisa, hier zijn we ook gezegend met zo'n beeb die weinig huilt. En is nu stil en gek zekers zonder haar in je buurt?? @Cjpt, ja ik wist van jou ook dat je de klok uit het raam heb gegooid Van wie heeft Dominique die aanstellerites geerfd?? @Pluis, weet je dat het misschien nog wel makkelijker is voor die oppasmama ook als er geen schema is. Klinkt misschien gek maar toen S. hier was bij mij voor de 1e keer had ik ook een tijd opgekregen voor haar flesje. Maar S. die haalde dat helemaal niet, die werd eerder wakker en ik wist even niet wat te doen Kwam mams haar halen en voor de volgende keer was het geen probleem, gewoon geven ( ik wist toen nog niet hoe hun er mee om gingen) Wat denk je de volgende keer, slaapt S. op de tijd dat ze de fles zou moeten hebben ,had ik dat weer Ik mocht dus voortaan gewoon kijken naar S. en moet zeggen dat ik het heerlijk vond. Ik schreef dan gewoon op wat en hoeveel ze wanneer had gekregen en dan keek die mama gewoon 's avonds thuis nog hoeveel Sanne nog mocht hebben die dag en hoe ze de nacht in kon gaan Wat supergeweldig he dat kunstwerk!! @Ollekebolleke, de klok rond slapen is er hier echt nog niet bij. Geen zorgen maken hoor, als hij honger had dan kwam hij echt wel! En die afscheiding geen idee, hier 2 meiden in huis Maar als je bezorgd ben anders even de Cb zorglijn bellen ofzo?? @MvY, tijdens de nachtvoeding is ook eigenlijk de enige keer dat ik met haar alleen ben, dus misschien dat ik het daarom zo lekker vindt ook Anders is of hubbie of Mirthe er bij. En Anouk wil tegenwoordig alleen maar kijken, kijken en kijken, lekker bij je liggen, nee joh dat koppie omhoog 's nachts doet ze dat wel, dan is ze nog zo slaperig en soezerig van de borst dat ze even heerlijk tegen me aan ligt. En omdat ik er dus tegen kan om zo "gek" te slapen, vind ik het heerlijk ja @Petra, die entingen komen wel weer! En ik volg het afbouwen bij jou en cjpt, ik ben er zelf totaal nog niet aan toe maar weet dat het ook hier een keer gaat komen Maar zie dus bij jullie al dat het best mentaal wat met je doet He Anouk, kan meelezen ofzo Ze wordt nu wakker terwijl ik alleen ben, dus lekker even knuffen