Augustus 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door brusje, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Hé Sweepy! Wat super om te horen dat je mannen het goed doen! We hebben hier vaak aan je gedacht dus denk dat iedereen het onwijs leuk vind van je te horen!

Wow wat een binken al zeg! Foto's!!

En dat je geen aug mama bent, dat hebben er meer hoor. We hebben ook juli en september mama's dus geen probleem!

2. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
  3. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
  4. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
  5. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Wow Sweepy: Supermannen! Echt mooi gemaakt, hihi..

6. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Dank je verhip.

Cjpt: Hoe gaat het met je? en met je dochter?

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

sweepy wat leuk!! ik moest van de week nog aan je denken. fijn dat alles goed en wat een mooie mannen!!

@skatje, ehm.... domperidon zijn zetpillen, dat is echt minder. maar het helpt wel dat ik nu 180cc kolf ipv 60 :)

8. Marty

Marty Actief lid

28 sep 2008
    169
    0
    0
    Friesland
    Wat een leuk idee zeg, die lijst met de eerste kleertjes/foto e.d.

Nou vandaag laat ik de voedingen dus aan Samuele over en tot nu toe gaat het prima. Hij werd vanochtend om 08.30 wakker en heeft 180cc gehad, daarna had hij om 12.30u weer honger en heeft weer 180cc gehad. Daarna is hij een tijdje wakker geweest, maar halverwege de middag is ie lekker in slaap gevallen. We zijn nog even naar het tuincentrum geweest en hij heeft lekker doorgeslapen in de maxi cosi.
    We zijn al weer eventjes thuis en hij ligt gezellig naast me op de bank.
    Nu krijgt hij weer honger dus ik zal z'n flesje klaar gaan maken. Dan houdt ie het denk ik wel weer vol tot 23.00/23.30 en hebben we het dus prima gered op vier flessen vandaag!

9. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @liefie volgens mij was de olidant ook goed, maar het liefst een aap hihi.

@cjtp ow lekker zo luier tot in der nek, en inderdaad het lijkt er wel op dat je te kort melk heb zo wel erg jammer zijn als je zou moeten stoppen ,maarja een hongerig kindjes is ook niet alles.

@sweepy blij te horen dat het goed met jullie goed, en volgens hoor je gewoon bij ons hoor!!! dat je knullen nou bedachtte om eerder te komen. het zijn 2 stoere mannen hoor gaat het met de kleinste (toen in je buik) ook alles goed?

10. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

#2830 MvYenE, 26 okt 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 okt 2009
    Oh wat goed zeg!
    Ik had idd liever de aap (youri vind aapjes leuk) maar ach, het is maar een wekker he :p
    Jammer dat je niet meer deze kant op komt zeg. Dan maar opsturen...
    Ik zal je ff pb'en.
    Eerst ff Esmee in bed leggen.

Sweepy, mooie mannen heb je! Heb ook nog vaak aan je gedacht hoe het zou zijn met jullie!

Oh meiden, heb net wat warm gegeten maar dat is niet goed gevallen... dus ik houd het maar bij drinken alleen ;)

11. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Eerst even goed nieuws: we hebben het huis! Jippie! Heel ietsje duurder dan we eigenlijk wilden, maar manlief zei dat het het echt waard is!

Skatje, auwie, klinkt pijnlijk! Hopelijk gaat je volgende sportpoging beter!

Cjpt, als je wel door wilt gaan met bv, misschien moet je dan die medicijnen nemen die Marieke? had genomen voor de productie! Balen dat je zo weinig hebt... Ahh, ik zie dat Marieke je al geïnformeerd heeft ;)

Sweepy, hele andere fase kan ik me voorstellen, maar heb je een beetje aansluiting bij de mei mama's? Je bent hier welkom hoor! Wat een mooie mannetjes zeg! Ze lijken sprekend op elkaar :)

Marty, handig dat het zo lukt! Eerlijk gezegd ben ik wel een klein beetje jaloers op je; wij zitten op 8 voedingen... Maar we genieten ervan!

Nou ik ben dus druk met m'n lijstje van wat ik nog moet doen. Ik wilde eerst maandag naar NL gaan, maar ze hebben mij nodig bij het tekenen van het contract, dus ik word donderdag al opgehaald. Wel fijn, want dan kan ik zsm ook in het huis helpen, maar dat wordt wel ff stressen hier!

Julia slaapt nu nog lekker even bij mij, en gaat hopelijk na de volgende voeding lekker in haar bedje slapen. Dan kan ik gaan eten en verder met inpakken... Pfff, worden een paar drukke weken! We krijgen trouwens alle verhuiskosten vergoed van hubbies werk, en daarbij nog bijna 4000 euri voor extra kosten!!! We kunnen dus zonder moeite mooie vloerbedekking, laminaat en verf gaan uitzoeken! Fijnfijnfijn!

Heeft er hier iemand trouwens ervaring/kennis over huizen inrichten? Ik wil in elke kamer een muur een bepaalde kleur geven (woonkamer taupe, slaapkamer paars, babykamer ..??), maar ik weet niet zo goed welke muur ik dan moet pakken. De woonkamer is bv vrij lang, met aan de ene lange kant heel veel ramen, de andere lange kant is dicht, maar met een open keuken aan de ene kant. En dan 2 korte kanten met minder ramen... Welke wordt donker? Iemand een idee?

12. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Gentle, gefeliciteerd met jullie huis!!!!!!!
    Wat lekker dat jullie de verhuizing vergoed krijgen en dan ook nog 4000euro extra! Daar kun je een mooie vloer etc voor kopen.

13. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Zo nu even nog fatsoenlijk reageren.

@cjpt ja we kunnen ook wel apart van elkaar sporten maar we vinden beiden de zaterdagochtend zo fijn... M'n man wil dan meedoen met een "rug" groep van 9.30 tot 10.30 en ik wil circuit-training doen van 10 tot 11... dus gaat het maar om een half uurtje dat we Rens even kwijt moeten. Ze hebben geen opvang maar nu hij nog zo klein is kan hij misschien gewoon even in zijn maxicosi in de zaal zitten (we zitten bij een hele kleine knusse ons-kent-ons sportschool ;))

Ah bedankt voor de tip over de luier. Dat ik daar nog niet aan heb gedacht. Morgen ga ik het meteen uitproberen! Eerst verschonen, dan fles. Weet wel zeker dat ie gaat poepen, dus het kost een extra luier, maar ach we zullen er niet failliet aan gaan :p
    En ga ook maatje 3 maar alvast in huis halen. Heb nog een heel pak van maat 2 maar die kan ik vast wel aan mijn zus kwijt hahahaha!

@Monique echt goed van jou dat je zo geniet van Anouk en dat je je niks aantrekt van tijden etc. Super! Kunnen wij nog wat van leren met z'n allen :D

@cjpt, oooh zo'n trillend onderlipje, dat kan Rens ook heel goed! Aanstelleritis!!

@Pluis, immodium moet je alleen nemen als je bijv echt perse even je diarree moet stoppen omdat je op reis bent ofzo. Het legt heel je darmen stil! Als je thuis bent en de kans hebt om 'gewoon' uit te zieken moet je die troep niet zomaar nemen hoor!

@Olle, ik heb geen idee die afscheiding... even de ha bellen!

@Gentle, gefeli met het huis!

@Skatje, oh dommie je moet ook niet skaten zonder bescherming! Sterkte met je knie.

@Sweepy, wat ontzettend leuk om iets van jou te horen! Geweldig dat het goed gaat met jou en je mannen. Wat zijn ze knap! En wat mij betreft hoor je er gewoon bij hoor. Ik ben in juli bevallen en mag ook meedoen hahaha :D

Zo nu moet ik echt heeeeel snel gaan koken.....

14. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mvy owjee balen dat je warm eten verkeerd gevallen, ik zou het bij thee en een beschuitej houden valt ook niet zo zwaar.

@genle gefeliciteerd met jullie woning!!! wordt inderdaad ff druk voor je maar daarna kan je heerlijk genieten van je nieuwe woning. en wat betreft die kleure ik heb de muur tussen me ramen donker en in me slaapkamer de muur van me hoofeind (bed) dat turqaise (vast niet goed gespeld) en yaslin haar kamer heeft aan een kant allemaal verschillende banene.

15. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Gentle, gefeliciteerd!!!!

@Sweepy, wat leuk weer eens van je te horen!!! Mooie mannen zeg!!!

@Mvy, vervelend zeg!! Ga maar lekker aan de thee!!

Domperidon is er ook in gewone pilletjes hoor. En Milan krijgt het 3 keer per dag, vloeibaar.

Ik moet weer even gaan, me moppie zit zo alleen in zijn wipstoeltje te kletsen. Ga hem maar even gezelschap houden hihi.

16. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Hé Sweepy, wat fijn en leuk om te lezen hoe goed het met je gaat en met je mannetjes! Wauw, wat zijn ze prachtig!
    Je bent nog steeds welkom hier hoor, we hebben zo met je meegeleefd toen, het is heerlijk te lezen dat het goed gaat!

Liefie: Ah...het was dus toch Immodium...Je hebt gelijk hoor, dat is echt geen fijn spul, maar ik heb door mijn anorexiaverleden nogal rare darmen en als ik aan de diarree ben dan droog ik echt in no time uit, hoeveel ik ook drink! Dus het is echt zaak om die diarree te stoppen zeg maar... Maar het is absoluut beter om het uit te zieken!

Meiden vraag: Fenna overstrekt zichzelf ontzettend, meerdere keren op een dag. Zou dit een gevolg kunnen zijn van de vacuümverlossing? En moet ik daarmee naar een chiropractor of zo?

Nou, Fenna heeft echt een slaapdag! Om 14.00 heb ik haar maar wakker gemaakt, want toen zat er 5 uur tussen de flessen. Om 14.30 boodschappen gaan doen met haar, waar ze na 5 minuten alweer sliep. Om 15.30 thuis en samen de was opgevouwen, zij heeft heel druk met haar rompertje liggen zwaaien en doen, erg grappig. Om 18.00 de fles en nu ligt ze dus in haar bedje en slaapt ze alweer! Misschien komt het door het 12-weken sprongetje?

gentle: Gefeliciteerd meid! Dat wordt inderdaad ff pittig, maar het is het waard lijkt me! Wauw, wat is dat snel gegaan zeg!

Cjpt: gets, vervelend dat je blijkbaar niet genoeg borstvoeding hebt... Is inderdaad niet de bedoeling dat Dominique zo onrustig is na 2 borsten lijkt me.. Maar kan me voorstellen dat dat moeilijk is, om de Bv af te bouwen! Zie het zo, je hebt haar al meer dan 1 1/2 maand wel zelf gevoed en da pakt niemand je meer af!

Nog een vraag: Ik heb sinds ik bevallen ben zo'n vreselijke hoofdpijn, zo wel 4 dagen achter elkaar...Ik weet het elke keer aan mijn hormoonhuishouding, maar kan dat wel?

Nou, meisje slaapt, ik kan weer naar beneden! Ik blij altijd even boven voor het geval ik spenen moet pluggen enzo, en dan kan ik ondertussen mooi ff hier kletsen! Maar mevrouw slaapt al en kan ik lekker met lief op de bank!

Fijne avond!

Liefs, Pluis

17. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Zoo mijn mannetje ligt ook weer op bed!
    Het is meteen stil???

@Miekiepluis, misschien idd het 12 weken sprongetje bij Fenna! En wat een slaapkop! Hopen dat ze vannacht ook zo lekker slaapt dan is het goed toch?!

18. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Milan wil ff zwaaien :p

19. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Sweepy, wat een stoere mannen zeg! Ik ben zo blij voor je dat het uiteindelijk allemaal goedgekomen is! Jullie hebben vast een heftige tijd achter de rug maar als ik zo die foto's zie dan denk ik dat ze het helemaal waard zijn geweest! We gaan in januari een meeting houden (meer info volgt). Zou leuk zijn als je ook komt met de ukkies. Zal ergens centraal in nederland zijn.
    Let me know!

@ Pluis, ik zal je even pb-en over de meeting.
    Over je hoofdpijn, ben je alweer aan de pil of iets? En heb je alweer een cyclus? Ik heb vroeger erg migraine gehad van de pil en moest toen een hoofdpijn dagboek bijhouden. Daarin schrijf je een tijdje wanneer je hoofdpijn hebt, je geeft er een cijfer aan en schrijft ook op wat je gegeten en gedronken hebt (weet niet of dat in jouw geval fijn is) en waar je in je cyclus zat. Soms zie je dan ineens ergens een verband in.

Er ligt er hier 1 op haar buik op de bank hazenslaapjes te doen. Vind het echt niet fijn dat ze de laatste tijd zo graag op haar buik ligt... in baker haar altijd in en dan kan ze niet omdraaien. Maar slapen doet ze ook niet zo lekker de laatste dagen. Ze valt wel op haar buik of mijn borst in slaap en als ik haar dan op haar buik op de bank leg slaapt ze wel even verder... nouja, als ze op de bank ligt kan ik haar iig zien.
    Ben benieuwd wanneer die onredelijke angst voor wiegendood bij mij eens weggaat! Lang leve de jeugdtrauma's!

@ Annie, haha wat een heerlijk mannetje heb je toch!

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sweepy, leuk wat van je te horen. We waren met z'n allen heel benieuwd naar je en natuurlijk naar je 2 kanjers. Wat een lieverds zijn het zeg. Schattig om ze te zien.

Marty, goed om te lezen dat het zo gaat met de flesjes van Samuele. 4 flessen en dan zulke grote hoeveelheden. Knap hoor van hem!
    Zijn jullie nog goed geslaagd in het tuincentrum?

MvY, dapper dat je toch avondeten hebt geprobeert... Jammer dat het niet goed is gevallen...

Gentle, jippie!! Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis zeg!! Dat is erg vlot gegaan allemaal. Fijn!
    Het zal vast en zeker een drukke tijd worden voor je. Moet er veel gebeuren in/aan het huis?

Miekiepluis, 4 dagen achter elkaar hoofdpijn en dan steeds terugkerend.... Het kan natuurlijk aan de hormonen liggen maar ik vind het wel erg veel/vaak....
    Had je voor de zwangerschap hier ook wel last van??

*Svinthe zwaait terug naar Milan*

Mijn man heeft Svinthe nu even op schoot, nou ja schoot?? Hij lopot met haar rond door de kamer, maar ze is in ieder geval stil. Kan ik mooi even foto's bijbestellen en even hier bijlezen...
    We kregen vanmiddag nog kraamvisite van mijn man's werk. Had ik geen zin in, maar bleek toch wel gezellig te zijn. Zo zie je maar, soms zit het weleens mee ook he! :D

Deel Deze Pagina