Augustus 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door brusje, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    @Gentle: Gefeliciteerd joh! Fijn dat jullie het huis hebben en zoals ik het lees aan jouw verhalen dan maakt dat beetje extra geld om het huis te kopen niet zo erg, want jullie zijn er hartstikke verliefd op :)

@Annie: Mooi manneke hoor! En dat sommige foto's zo leuk kunnen uitpakken hé, onvoorstelbaar...
    Ik ga ook ff spammen:

2. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @verhip, leuke foto!! Ze ziet er eigenwijs uit....hihi.

3. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    En toch nog vraagje aan jullie, net zo'n vraag als paar blz terug ook werd gesteld:

Als Tess op haar buik ligt, kijkt ze echt alleen maar naar rechts toe. Krijg haar absoluut niet gedraaid naar de linkse kant, wat ik ook probeer...As vrijdag moet ik weer naar het CB, maar weten jullie of dit dus ook met een vorkeurshouding te maken heeft? Op haar rug kijkt ze vlot naar rechts, maar net zo vlot naar links. Maar op haar buik dus absoluut niet..Moet ik me nu zorgen maken..

En nog een fotootje met een net wat ander gezicht, maar ook supermooi (al zeg ik dat zelf, hihi) :p

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Verhip, prachtige foto's :D

5. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @verhip hier ook een voorkeurshouding hoor, heb nu een foldertje mee gekregen van het cb om de andere kant te stimuluerwen maar yaslin had het eerst naar recht en nu naar links dus het zal wel goedkomen denk ik. ze zei je moet de andere kant stimuleren nou doe me best maar als yas niet wil houdt het op he

leuke foto hoor.

6. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    Sweepy!: wat fijn om weer eens wat van je te horen!, en wat een heerlijke mannetjes:)
    zo fijn dat alles goed gaat met jullie;)

gentle: gefeliciteerd met jullie huisje! super:D

senna is nu weer rustig
    heeft om 18u echt megaveel gepoept!
    zou dat dan vandaag toch de oorzaak zijn geweest dat ze zo erg uit haar doen was??

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    noa, welke tips stonden er dan in de folder? hier ook een voorkeurshouding, en een erg hardnekkige...

8. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Verhip, ahh wat een poepie!
    Dat voorkeursgedoe heeft Dominique ook. Inderdaad niet zozeer op haar rug maar als ze op haar buik ligt dan draait ze haar hoofd altijd naar dezelfde kant. Ik ga morgen op cb eens informeren. Ik laat je wel weten wat ze er hier van zeggen.

Voorkeurshouding op haar rug hebben we redelijk weg weten te poetsen door haar bedje elke week aan de andere kant op te maken en haar steeds andersom op het aankleedkussen en in de box te leggen. Ze kijkt namelijk altijd richting het licht van het raam.

Ik doe even mee met spammen.

Huiluurtje rond etenstijd... tja als ze eenmaal slaapt verplaatsen we haar liever niet meer hihi.

9. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Beetje afgezaagd met badschuim maar hij blijft leuk!

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    whaha, cjpt, geweldige foto :D

11. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Hey Milan! Wat een toffe romper heb jij aan man! Je krijgt de groeten van je vriend Rens :D

@verhip ook errug mooie foto's!
    Geen idee of voorkeurshouding op de buik ook een probleem is. Ben benieuwd wat het cb er van zegt.

Rens is vanmiddag wakker geweest van 13.15 tot 18 uur. Tja toen stortte hij zonder nog 1 kik te geven wel in slaap na een fles van 200 ml :p Lekker ding hoor. Zo heeft mama een hele lange avond voor zichzelf!
    M'n man kwam om 19 uur thuis en is om 19.50 weer vertrokken voor een vergadering. Lekker gezellig :x Ga maar 's kijken of er wat op tv is.

Doeiiiii

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    tja dan spam ik even vrolijk mee!!!

13. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Opgegeven voor de meeting:
    Wie hadden er ook al weer een nieuwe nick?

CJPT
    Liefie
    Hanna
    Jessi86
    Ollekebolleke
    Brusje
    Mumtobe21
    Daan78
    Annie22
    MvY
    Jingi
    Rianne80
    Roos
    Monique27
    Noa
    Ginny
    Simmer
    Miekiepluis
    Marieke1983
    Skatje
    Gentle
    Mik
    Annemarie76

14. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Rens, groeten terug!!

@Cjpt, haha die foto's!!! Handig tafeltje heeft je vriend!!
    En die met dat schuim is echt te schattig!!

@Hanna, wat lief!! Svinthe kan al zowat een staartje in haar haar zeker haha!

Hier ook voorkeursligging hoor. Maar lijkt laatste tijd beter te gaan. Zal donderdag op cb ff vragen of ze goed naar ze hoofd willen kijken. Zolang hij niet scheef groeit gaat het goed hihi.

15. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Geweldige foto's cjpt!
    En echt heel grappig, want precies zo'n foto hebben wij ook. Deze is gemaakt op 2 augustus, dus toen Rens 5 dagen oud was en ik in mijn kraambed een bord warm eten probeerde weg te werken :)

Hanna ik vind Svinthe ook wéér om op te vreten!!

16. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Misschien domme vraag van mij maar wie is Annemarie?

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Liefie: haha, geen gast aan tafel, maar onder het kussen!
    Grappig dat nu van zulke zelfde foto's opduiken :D

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja, dat vroeg ik me ook al af? Annemarie76???

19. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    liefie: ik heb hetzelfde probleem met die poepluiers. Ik heb de indruk dat we er niet veel aan kunnen doen. De poep is gewoon erg dun hier...

mik: dikke knuffel. Misschien een sprongetje. hier ook een paar dagen flink van de kaart 1,5 week geleden.

mumtobe: hopelijk werkt de zalf!

pluis: superleuk je kunstwerk! Echt origineel.

gentle: mooie foto!

Sorry meiden de rest lees ik morgen want vanavond heb ik het "druk" met greys anatomy, project catwalk en misschien benelux next topmodel dat ik opneem...

20. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Liefie, hahahaha wat grappig dat jullie dit ook gedaan hebben! Tja... alles om ze slapend te houden he ;o)

Ik denk dat Annemarie76 tegenwoordig voornamelijk meeleest. Ze staat wel op de lijst van geboren babies.

Annemarie ben je hier ergens? Help ons even herinneren en vergeef ons onze gezamelijke zwangerschapsdementie ;o)

Deel Deze Pagina