Yep, gevonden op de lijst op blz. 1 4 aug - Gijs - Annemarie76 - ?w?d - 22.49 uur - Gewicht? - Lengte?
wij gaan maar weer eens lekker vroeg naar bed. tot morgen allemaal en ik hoop dat iedereen lekker kan slapen
nou de kinderen hadden vandaag tocht last van de tijd hoor..Ruben was om 5:15 wakker en Pepijn om 5:45....dus ik zat om 6:00 uur gezellig beneden. Met Pepijn gaat het goed! gelukkig Kom deze week niet zoveel op het forum hoor, mijn vriend is ook vrij en we gaan leuke dingen doen in mijn laatste verlof week. Volgende week weer aan de bak....blegggg... En als ik weer aan het werk ben kan ik vanaf mijn werkplek niet op deze site(is geblokkeerd) dat vind ik zo flauw, dus dan wordt het ook alleen maar 's avonds, dat wordt gewoon afkikken...haha..
Verhip, even een reactie voor jou, hier ook een voorkeurshouding maar dan voornamelijk als ze op haar rug ligt! Op haar buik draait ze meer naar beide kanten. Ik heb denk ik dezelfde folder als Noa gekregen maar hier wil mevrouw ook niet meewerken aan de oefeningen. Oh en ik vroeg me dus ook af wie Annemarie is hihi. Kom morgen weer verder reageren (denk ik) nu even geen energie bleh..
Pluis, zeker snel! Ik denk dat we pas 3 weken geleden begonnen zijn met solliciteren in NL!! Cjpt, vervelend dat je daar zo bang voor bent. Misschien eens wat meer info zoeken erover, zodat je er wat realistischer naar kunt kijken? Grappig die foto met je man/vriend! Hanna, het is helemaal nieuw, dus het moet wel echt helemaal geverfd worden, en vloer er in. Zelfs een splinternieuwe keuken zit er in! Verhip, wat kijkt jouw meiske helder uit haar oogjes zeg! Heel wijs! Nou, Julia heeft haar laatste voeding op, dus ze ligt nu net in bed en zal zo wel lekker gaan slapen. Ik moet de was nog ophangen, mijn moeder nog bellen, en dan maar lekker naar bed... Wel vermoeiend, zo'n ukje de hele dag alleen bij je. Gelukkig duurt het niet zo lang Hebben jullie ook van die knuffelkindjes? Julia kan 's avonds als ze moe is echt helemaal met haar gezichtje in mijn nek knuffelen, zo lief! Behalve als ze dan opeens gaat spugen
@Mik, laat je haar nooit huilen als je haar in bedje legt?? Hier huilt Anouk zichzelf ook in slaap, erg vervelend maar dat hoort gewoon bij haar. Anders gewoon afspreken met jezelf dat je haar voortaan 20min geeft en dan pas naar haar toe gaan (als het dan nog nodig is) @Gentle,gefeliciteerd met jullie nieuwe stekkie!! En Anouk is niet van het knuffelen, die wil wel best lekker bij je zitten maar wel zo dat ze alles kan zien en in de gaten kan houden (goh van wie zou ze dat toch hebben) @Skatje, doe je eens sportief krijg je dit, beterschap met je knie! Ik herken je gevoel, ik kolf ook maar heel weinig en Anouk kan ook zo onrustig zijn aan de borst En vandaag doet ze mee met de rest en komt volgens mij ongeveer om de 2 1/2 uur, dan is het best even moeilijk ja om in jezelf en de BV blijven geloven. Ik spreek dan vaak met mezelf af om het 2 dagen aan te kijken en aangezien ik nog steeds BV geef, is het dus meestal na die 2 dagen over geweest!! @Noa, bedankt voor je PB, ben nu weer aan het smeren met schema van HA, als dit niets wordt dan zal ik eens naar die creme van jou kijken @Annie, hier ook nog geen pil maar ook ik zal daar weer heel erg aan moeten wennen idd. @Rianne, daar heb je idd wel een punt hoor, ik kan op dit moment met Anouk ook zo leven idd. Als Mirthe straks naar PSZ gaat en ik weer opvangkindjes krijg dan zal het weer heel anders zijn. Maar dan is Anouk ook weer wat ouder maar ik zal wel blij zijn dat we uit die periode zijn van die tijden en schema's en dat ze gewoon lekker met de pot mee eten en wanneer wij eten en geen gekrijs als ze honger hebben @Cjpt, ik denk dat als ik Anouk nog een fles aanbied na mijn BV ze hem ook opdrinkt Maar idd als ze niet tevreden is na een voeding is niet goed en als jouw gevoel toch beter is bij FV gewoon overstappen hoor!! En wat is het toch met dat gepoep vandaag, hi hi Ohhhhh proest die foto van je mannetje die zit te eten, woeha geweldig @Sweepy, he meid!!! Voor ons hoor jij er nog gewoon bij hoor er wordt nog vaak aan je gedacht! Dus lekker blijven hoor! Super om te lezen dat alles goed gaat met jullie! Ohhhhhhhhhhhh wat een stoere mannen!! @Marty, lekker toch dat het gewoon kan zo dus!! @Pluis, ik heb weinig verstand van overstrekken maar weet wel dat het idd door je bevalling zou kunnen komen. Anders eens met CB overleggen En drink je genoeg op een dag?? te weinig drinken kan ook hoofdpijn veroorzaken @Annie, * Moon zwaait even terug naar dat lekkere joch* @Verhip, ik denk dat als ze op haar rug wel vlot beide kanten op kan kijken het toch wel mee zal vallen?? Wel gek dat ze het op haar buik wel heeft, ben benieuwd wat Cb zegt Wat en dropje he! @Liefie, hi hi ook jij gebruikt je kind als tafel Is dat modern tegenwoordig?? @Jingi, geniet van deze week! En pagina geblokt op je werk? dat kan niet hoor, ander werk zoeken dus
Sweepy, wat leuk om van je te horen! Super dat ze het zo goed doen! Vertel vertel over de afgelopen tijd, ben heel nieuwsgierig hoe het allemaal is gegaan. Mooie spam! Gentle, dus jullie komen hier om de hoek wonen? Welkom op het eiland dan Ik zou de langste muur nemen die dicht is, wij hebben ook een muur donker en dan de langste dichte, werkt goed. En bij de slaapkamer de muur achter het bed inderdaad en en en, ja per kamer moet je het bekijken. Miekiepluis, hier hadden we laatst ook een slaap dag, de hele dag, erg lang en de hele nacht ook nog! Ik was bang met zijn geslaap overdag dat hij 's nachts wakker zou zijn maar nee, een heuse slaapdag... Dus ja kan, hij is nu 13 weken dus toen ongeveer 12. Verhip, geen idee wat je vraagt met haar hoofd draaien op haar buik, zeker aan het cb vragen lijkt me. Annemarie, die naam zegt me wel wat en met de babynam Gijs erbij nog meer, maar een gezicht heb ik nooit gezien
ik ga niet alles lezen nu hoor! bedankt voor de bezorgtheid als klap op de vuurpijl is het kindje van mijn vriendin overleden, ze heeft gevraagt of ik dondedag bij de bevalling wil zijn. Tuurlijk doe ik dat, alleen mijn meissie wil geen fles, dus even kijken hoe ik dat doe, ze was trouwens 17 weken zwanger, de echoscopist denkt dat het door de vruchtwaterpunctie komt. ik vind het zoo zielig.
Goedemorgen! Ik ben de eerste geloof ik.. Brusje, sterkte er mee. Kun je misschien je man/vriend/moeder met je meisje in het ZH laten bivakeren, zodat je er af en toe even uit kunt om te voeden? Rianne, dank je Ik ben erg benieuwd, want ik heb echt geen idee wat voor dorp/stadje het is. Niet zo groot geloof ik, maar verder?? Ik ben opgegroeid in Kampen, en dat is echt zo'n ouderwets hanzestadje met oude cultuur dingen enzo, maar dat is in Dronten natuurlijk helemaal niet! Wel jammer... *gaap* Julia heeft toch weer een nachtvoeding uitgevonden. Misschien was het voor 1 keertje, maar als ze om half 10 de laatste voeding blijft plannen, dan zit ze met 7/8 uur slaap toch nog niet op een redelijke tijd om 's ochtends op te staan... We blijven nog maar een poosje klooien! Vandaag een volle dag gepland, dus ik ga maar eens even douchen en aan de slag!
Goeiemorgen, Jullie beterschapswensen hebben wel gewerkt ik voel me alweer wat beter. Zit nu aan een broodje en thee eens kijken hoe dat gaat vallen... Had best wel honger want heb gister alleen een paar beschuitjes gehad. Ik ga zo eens de vk bellen want toen ik die laatste afspraak had lag Esmee in het ziekenhuis dus die moeten we opnieuw maken. Maar hopelijk hoeft het niet meer, ik heb er eigenlijk geen behoefte aan om het nog eens over de bevalling te hebben Zo ook eens het huis van boven tot beneden poetsen als me dat lukt. Gentle, dus toch weer een nachtvoeding... Gaat Julia erna dan niet meer lekker slapen? Dan zou jij ook weer lekker kunnen gaan liggen eventueel he. Succes vandaag! Brusje, jeetje wat erg zeg. Hele dikke knuff. Ik zou idd zoals Gentle zegt vragen of iemand bij je dochter kan blijven i/h ziekenhuis zodat je af en toe kunt voeden? Wat een leuke foto's heb ik voorbij zien komen!! En Cjpt, die waar je ventje zit te eten *ik schrok me rot* hahaha. Ik moest echt ff 2x kijken het ziet er zo raar uit Jingi, geniet van jullie laatste week! Ennuh hier kan ik helemaal niet online op mijn werk dus ik zal ook moeten afkicken.... hihi. Lieke, jij ook Grey's Anatomy fan? Hihi vind het zo'n geweldige serie! Liefie, is je avond toch nog een beetje leuk geweest zonder man?
Goeiemorgen! Brusje, sterkte meid! Dit is wel een moeilijk tijd voor je als ik het zo lees! Hier weer een redelijk goede nacht gehad. Samuele heft gisteravond om 22.30u de fles gehad. Zo konden wij ook eens een keertje iets eerder naar bed! Hij werd rond 04.00u een beetje onrustig, maar aangzien hij gezellig in de kinderwagen naast ons bed slaapt hoef ik alleen m'n arm maar uit te strekken en naar de speen te grabbelen en dan kan ik hem zo in zijn mond stoppen Meestal valt hij dan meteen wel weer in slaap, maar vanochtend heb ik de speen er vaak weer in moeten doen omdat meneer hem steeds weer uit zijn mond liet vallen. Hij gaat dat niet huilen ofzo, maar ik hoor hem heel onrustig zoeken. Uiteindelijk is hij wel weer in slaap gevallen en toen mijn vriend zijn wekker vanochtend om 07.00u ging lag hij nog lekker te slapen. Hij werd een beetje wakker en begon zich wat uit te strekken, dus heb ik hem de fles gegeven. Daarna heb ik hem weer lekker in de wagen gelegd en nu ligt hij weer lekker te slapen. Ze komen hier zo een nieuwe mobiele telefoon bezorgen, daarom zit ik al achter de computer. Ik hoop dat ze snel komen, want dan duik ik daarna denk ik nog lekker even naast Samuele in bed! Morgen moeten we naar het CB voor de eerste prikjes... ben benieuwd....
goeie morgen meiden jaja hier ook helemaal vroeg hihi, had wel een reden hoor, ik moest onze auto naar het schade bedrijf brengen, had gezegd dat ik de afspraak maakte van die vervangde auto moet wel koffer bak hebben waar me wagen in kan, krijg je leuk zo inmini auto mee, zegt dis gozer ook nog zet je haar toch voorin, ik zo 'zet jij der airbag dan uit' krijg je terug nee dat kunnen wij niet grrrr ik kon die gozer wel schieten, dus wordt maar een beetje proppen, ben je dan verwend he met je eigen auto hihi @brusje jeetje meid wat zielig voor je vriendin, en net wat de andere al zeiden mischein tussen door voeden? @genle hihi een drukke dag nou dat gaart de tijd helemaal snel @jingi nou leuk toch om gezellige en leuke dingen te doen wij houden het wel rustig hierzo hihi. @mvy jij ook alweer aan de gang volgende week, bij je nieuwe baan toch? zag wel hele leuke foto's voorbij komen pff volgens mij ben ik nog iemand vergeten, hmm ff terug lezen
ey meiden kijk net ff op de giro want uive had nog nooit me auto verzekering afgeschreven.dus ik kijk me polis na hebben ze een hele ander nummer, dus ff gebeld wat blijkt hebben ze het rekening nummer van de vorihe bewonders gebruikt dus die hebben leuk onze auto verzerkring betaald en niet terug gehaald hihi heb wel me nummer ff laten verandere hoor. pfff blijf bellen daarheen.
@monique, ja dat is reuze hip hoor, doe jij dat niet dan, wat ouderwets @brusje, wat afschuwelijk voor je vriendin. Sterkte ermee vooral donderdag met de bevalling. @noa, wat een actie van die verzekering! Ga je het nog terugbetalen aan die mensen of ken je ze helemaal niet? Net zoiets als wat Pluis had meegemaakt met haar ex, alleen jammer dat zij het nu moet ophoesten.... @mvy, ja hoor m'n avond was prima. Heb lekker tv gekeken. Half Grey's anatomy maar ik heb dat al een poos niet goed gevolgd dus ik snap er niks meer van wie nou wat met wie heeft enzo en half Topmodels en daarna nog Co-assistent, vind ik ook errug grappig! En manlief was om 22.30 thuis dus precies op tijd voor de laatste fles Nou meiden jullie luier-suggesties hebben geholpen! Vanmorgen heb ik Rens eerst verschoond voordat hij de fles kreeg. De schone luier was een maatje 3, die had ik toevallig liggen uit de felicitas-doos. Tijdens het drinken ging hij weer traditiegetrouw uitgebreid zitten poepen en tadaaa... geen spettertje op de romper! Zo gaan we het dus voortaan doen! THANX! (Alleen beetje jammer dat hij vervolgens na de 2e schone luier zijn hele shirt onder spuugde (en hij spuugt bijna nooit!) en ik dus alsnog shirt en romper kon vervangen, dat was dus 3x op de commode in korte tijd maar oké )
MvY, ja ze slaapt wel hoor, maar ze kwam nu dus om 3 uur en om kwart over 7. Tsja, daarna ga ik toch niet meer slapen eigenlijk... Ze is er wel moe van volgens mij, want ze ligt behoorlijk te gapen! Even in bedje stoppen... Liefie, wauw, gelukt dus! Alleen het blijven baby's, en die maken graag dingen vies Nou Julia slaapt, en ik heb intussen de helft van m'n lijstje alweer gedaan! Vooral veel bellen Het puntje 'dozen inpakken' staat er nog Ik had trouwens net het CB aan de lijn. Ik moet ons dus eerst laten inschrijven in Dronten, een paar dagen later hun bellen, en vervolgens krijg ik een afspraak thuisgestuurd... Wat een rompslomp! Ze heeft dan straks ook niet haar prikjes gehad (die zou ze eind november krijgen, maar dan zitten we dus net weer in NL), dus dat zal wel december worden voordat we die straks hebben. Niet zo erg om dat later te doen geloof ik
Nou, de telefoon is nog niet bezorgd dus dat weer lekker op bed duiken bij Samuele daarna zal het onderhand ook niet meer worden. :x Ze zouden tussen 08.30 en 9.45 komen, maar ik heb nog niemand gezien! Ze hebben nog 5 minuten!!
Mogguh meiden, Wat een K-nacht... Mevrouw kwam om 03.30, terwijl ze om 23.30 haar laatste fles had gehad... Snap er niks van! Haar lekkere doorslaapritme is compleet weg! Willen jullie eens met me meedenken, ik denk namelijk dat het kotm omdat ik overgestapt ben op de voeding van de Kruidvat, sindsdien: - Spuugt ze veel meer - Slaapt ze veel slechter 's nachts - drinkt ze 's avons haar fles niet meer leeg Ik moet haar wakker maken voor deze fles, dit doe ik al zo laat mogelijk zo rond 23.00, maar dan is ze nog wel compleet in slaap. Moet ik haar laten slapen en haar zelf laten komen? Met het risico dat dat dus midden in de nacht is... Dat wil ik dus ook niet. Kortom, ik ga weer terug naar Friso. Was naar de Kruidvat overgestapt omdat die gewoon 3 euro goedkoper is, en het cb ook zei dat dit een prima voeding is... Maar ik twijfel er dus aan... Annie22: Noop, ze heeft dus 's nachts niet lekker geslapen. Tenminste... om 04.00 de fles en dan weer doorslapen tot 08.00 dus eigenlijk prima, maar die 04.00 vind ik minder! Gave foto van Milan trouwens! CJPT: Ik ben inderdaad alweer aan de pil en ik zit inderdaad in de laatste week voor mijn stopweek.. Zou het daar door komen? En wat heb jij er toen aan gedaan? Gestopt met de pil? Hanna: Had er inderdaad voor de zwangerschap ook wel last van, maar niet zo vaak... Verhip; Wat een heerlijk meisje! Een boefig koppie heeft ze! Leuk! CJPT: Wat een geweldige foto van manlief! En die met badschuim is echt super! Hanna: MIJN HEMEL, WAT HEEFT JOUW DOCHTER TOCH VEEL HAAR!!!!Wauw! Brusje: Wat vreselijk...Sterkte daarmee! Zal heftig worden denk ik... gentle: ga je in Dronten wonen??? Dan kan ik echt bij jou in je achtertuin piesen! Ik woon namelijk in Zeewolde, da's echt super dichtbij! En Dronten is leuk hoor! Harderwijk vlakbij, prima! Julia ook ineens weer 's nachts zie ik... balen hè! Meiden, fenna ligt alweer te slapen, dus ik ga ff douchen! Liefs, Pluis
@CJPT: Geweldige foto van Dominique in badschuim...En ik had zon foto nog niet, dus ga in het badje van morgen eens ana de slag haha En wat betreft de voorkeurshouding, ik ben benieuwd wat ze op het CB zeggen! Laat je het weten?? @Gentle: Helaas is Tess zodra ze moe is en te bed wil, alleen maar aan t jammeren en dat is niet echt prettig knuffelen...Enige wat dan helpt, is in bed leggen.. @Brusje: Sterkte! Niet leuk als er zoveel in deomgeving gebeurd! @Grey's anatomy: GEWELDIG GEWOON! Helemaal heerlijk die serie, heb nog geen een aflevering gemist! Evenals private practice, ook zo geweldig.. (Moest ik even kwijt, hahaha ) @Miekepluis, misschien is de kruidvat juist niet geschikt voor Fenna? HEt kan toch zijn dat de ene baby beter reageert op andere voeding dan de andere? Of ben je pas net een paar dagen overgestapt? want er zit wel een tijd tussen voordat een baby gewend is aan de nieuwe voeding...Meen dat het wel tot een week kan duren!
Pluis, oh wat shit dat ze vannacht weer kwam... Dat zou je misschien kunnen verklaren omdat ze misschien weer in een sprongetje zit? Die van 12 weken? Maar het spugen staat daar dan weer los van... Moeilijk, Youri heeft ook altijd Kruidvat voeding gehad en die deed het er super op. Ik heb nu Friso en wilde ook gaan overstappen op Kruidvat maar als ik dat zo lees.... hihi. Maar ik zou dus niet weten of het echt aan de voeding ligt. Misschien kan ze hem idd niet verdragen? Marty, zijn ze nog in die 5 min geweest? Balen he als er wat afgesproken is en het word niet nagekomen :x zit je daar te wachten... Gentle, ach de prikjes wat later lijkt me idd niet zo erg. En je lijstje alweer bijna af?! Alleen die dozen inpakken pff dat is me een werkje he. Wij zijn ook al vaak verhuist dus ik weet hoe het is moet er niet aan denken... Liefie, gelukkig heb je een leuke avond gehad. Heb je mijn pb nog gekregen? En jammer van het spugen, wat een boefje hihi. Hij wilde perse dat mama moest wassen Hier heeft het ook gewerkt om eerst een schone luier aan te doen Noa, oeh wat lekker van je autoverzekering haha. Denk je niet dat ze het geld nog zullen terugvragen als ze erachter komen? Hihi stom van hun he dat ze het gewoon betalen. Succes met je leenauto vandaag Oh en ik begin idd eind volgende week met nieuw werk.... Spannend! Zo, ondertussen beneden alles gepoetst. Nu alleen nog boven als mevrouw eens wakker word hihi. En strijken.