Gentle, het is geen oud stadje Dronten nee maar het staat er wel al een tijdje Het centrum is prettig winkelen, niet zo klein. Voor de rest ben ik er niet zo thuis maar oude cultuur dingen zal je er denk ik niet vinden nee, misschien heb je hier wat aan? Dronten Het klopt dat het cb een afspraak thuis stuurt, die kan je alsnog wijzigen daarna hoor, hebben ze een nummer voor, ze plannen namelijk alles graag voor je... Maar of dat handiger is... Noa, handig dat de oude bewonders betaald hebben Dat mensen dat niet door hebben? Elke cent die niet klopt zie ik altijd, of is dat mijn gebrek? Liefie, mooi zo adt Rens IN zijn luier heeft gepoept, het zijn gewoon grote poeperds die een hele luier nodig hebben, mannen overdrijven nou eenmaal graag he? Miekiepluis, wij hadden babyvoer van de AH en ondanks dat het gewoon prima voer is, net als kruidvat, goedkoper inderdaad, hadden wij er een vreemd gevoel bij, niet helemaal uit te leggen dus wij zijn met 10 weken overgestapt (niet ineens) naar Nutrilon en ik moet zeggen, het bevalt beter, ontlasting, geur, slapen, enz dus gewoon terug gaan als je gevoel dat zegt, drie euro is ook maar geld... Niet elke voeding is voor elk kind hetzelfde... Dat wil ik zien! Verhip, Mama van Youri, verslaafden Hier ook al dat soort series, erg he... Ik eet vloeibaar en heb me toch last van mijn kies wilde ik zeggen maar moet kaak zijn want kies is er niet meer Maar goed zal wel weer over gaan, morgen op mijn werk maar de hele dag gemaakt glimlachen en een stapel pijnstillers mee... Elias was weer lief, wilde vanochtend om 7 uur pas weer eten, ik denk dat hij een ritme te pakken krijgt, eten rond 7 en maar 80 tot 100 cc, hij blijft dat volhouden dus zal later ook wel moeite moeten doen om er ontbijt in te krijgen voordat hij naar school gaat Of loop ik nou te hard van stapel? Mensen, ik ga mijn ontslagbrief schrijven, een dag op het kdv en bso omzetten en per 1 januari voor mezelf beginnen, lekker, knopen doorhakken 8)
@Brusje, bah wat een naar nieuws en dapper dat je bij de bevalling durft te zijn. Kan je misschien komende dagen nog oefenen met fles?? Hier was de Tommee Tippee fles de oplossing @MvY, gelukkig gaat het wat beter Hier heb ik de nacontrole bij de Vk ook afgebeld, je bent het niet verplicht hoor! @Marty, Samuele is echt een makkelijke als ik het zo allemaal lees. Lekker hoor! @Noa, oh lekker zo'n bedrijf, je geeft het nog aan van je kinderwagen en dan krijg je toch een klein autotje En leuk kadootje van die andere om je rekening te betalen @Liefie, ik ben dan denk ik van de oude stempel ja, zal straks eens proberen of Anouk mijn bord wil zijn En ik heb wel een romper in het bakkie staan van vanmorgen, moest nog aan je denken Maar ga morgenvroeg die luier maat 3 eens proberen, want de schone maat 2 kwam het gewoon langs gespoten, grrrrr @Pluis, welkom bij de club, hier zijn we ook van een doorslaper terug gegaan naar een nachtvoeding. Maar als ik jouw uitleg en redenering zo zie zou het idd best aan de voeding kunnen liggen. Dronk ze bij de Friso hem wel leeg als je haar wakker maakt?? Je zou het eens kunnen testen wat ze doet als je haar niet meer wakker maakt. Hoe laat is dan haar laatste fles?? Je zegt dat je dan bang bent voor een nachtvoeding, maar wat heb je nu dan Verder weinig te melden eigenlijk Niets op de planning vandaag dus eens kijken wat ik er van ga maken Maar eerst maar eens kijken of Anouk strakjes uit dat ritme is van zondag en gisteren. Vannacht was er gelukkig eindelijk voor haar weer genoeg voeding, ze verslikte zich zelfs. Mijn borsten zijn dat ook helemaal niet gewend om zo vlug elke keer weer gebruikt te worden, hoop dat mijn productie vandaag weer afgestemd is en anders toch in ieder geval morgen
hier ook wakker om 4.30: veel last van krampjes lijkt het... grey's was weer geweldig, wel trieste afleveringen he met izzie???
Rianne...Eh...ik kan niet plassen als er mensen bij zijn...Hihi! MvY: Ik ga inderdaad weer terug naar Friso...Heb echt het idee dat het daar aan ligt..Hoop ik.. Monique: Je hebt wel gelijk, het is nu ook een nachtvoeding.. Maar met de Frisovoeding dronk ze hem we helemaal leeg en zijn we zelfs rijstebloem gaan geven, want het leek alsof z eniet genoeg had.. Nou, ja, Thanks in ieder geval voor het meedenken! Ga gewoon weer terug naar Friso en we zien het wel..
Rianne, welkom bij de club van verslaafden Ah wat rot van je kies... euhhh kaak Ga je voor jezelf beginnen?? Als wat?? Monique, nee is idd niet verplicht en heb er ook weinig behoefte aan om alles weer op te rakelen dus Jij dus ook al aan de luiers nr 3... Ik heb nog 1,5 pak nr 2 staan dus die meoten eerst op. Lieke, jaaaaaa echt zielig. Zit nu echt elke aflevering in tranen ik wil niet dat Izzy dood gaat 8) (owh en die moeder, wat een figuur hahaha )
nou uiteindelijk hebben ze de telefoon om 10.10u bezorgd. Vlak daarna werd Samuele wakker. Hij had gepoept en toen ik hem ging verschonen plaste hij zichzelf er ook nog helemaal onder Ik zou toch net onder de douche springen, dus ik heb hem maar lekker er mee onder genomen. De eerste keer dat ik zelf alleen met hem douche. Normaal doet mijn vriend het altijd en droog ik hem daarna af en kleed hem aan. Ik heb hem lekker in een handdoek gewikkeld en op zijn aankleedkussen in de badkamer neergelegd zodat ik zelf nog even kon douchen en aankleden. Nu ligt hij lekker bij me op schoot, maar hij begint te protesteren dus ik denk dat hij honger heeft. Mag ook wel, vorige fles was om 07.00u! Ik ga een fles klaarmaken.
hier wel een goede nacht gehad senna kwam wel weer voor een flesje vanacht.... ze is gelukkig een stuk rustiger als gisteren. ligt nu lekker te slapen in de box vanmiddag even op visite bij een vriendin, wel zin in morgen moet ik weer terug naar de gyn kan ik daar (even bruut gezegd) weer met benen wijd moet wel zeggen dat ik het er helemaal mee gehad hebt... nou meiden fijne dag vandaag
Ik spring hier weer even in, want het gaat nog steeds niet lekker met Dimara en haar uitslag... gisteravond gilde ze het uit van de pijn/jeuk en ik stond echt op t punt om naar de HAP te rijden, ze was echt ontroostbaar! we zijn toch maar meegegaan naar het voetbal en gelukkig was ze daar rustig en heeft ze lekker geslapen... k weet eigenlijk niet wat ik op de HAP zou willen bereiken, maar ik was zooo wanhopig! Zag wel dat Sweepy weer even langs was gekomen... @ Sweepy: Wat heb je 2 ontzettend knappe en sterke mannen meid! ik ben echt blij te horen dat het zo goed gaat met jullie! enne ik ben een half Septembermama (de hekkensluitster hier ) maar ik blijf ook lekker hier meekletsen hoor!!
Hey ladies, Wat leuk dat er nog meer Private Practice verslaafden zijn! Daar heb ik ook nog geen aflevering van gemist terwijl ik Grey's dus maar half/half volg, beetje raar maarja... Wat vonden jullie van de laatste aflevering van PP? Gaan Violet en de baby het overleven? Ik kon er die nacht niet van slapen! Heb al geprobeerd de 1e aflevering van het 3e seizoen te bekijken op de site van ABC (de amerikaanse zender) maar daar hebben ze in de gaten dat ik in Europa zit en dan kan ik het dus niet downloaden :x Wel een voorfilmpje gezien maar daar wordt je niet wijs uit of ze het overleeft of niet..... Haha waar je je al niet druk over kan maken he! @Mvy ja heb je pb wel gehad hoor, ik ga vanmiddag naar het postkantoor en dan pb ik je terug! Hihi Rens zit hier in de wipstoel naast me bij de computer Hij vermaakt zich prima met het zo scheel mogelijk bekijken van zijn handjes. Hij is wel moe, moet eigenlijk zijn bed weer in maar ik zit te wachten tot de schoonmaakster boven klaar is (decadent hè )!!
Mijn kleine grote meid heeft haar eerste prikjes gehad! Ik heb haar nog nooit zo verschrikkelijk boos gezien, en als blikken konden doden was de mevrouw van het CB er nu niet meer geweest Ze had precies in de gaten wie het deed, en toen de arts even wegliep om een pleister te pakken werd ze bij terugkomst op een uiterst valse blik van Sara getrakteerd Verder doet Sara het uitstekend! Ze is nu 58cm lang en weegt precies 5 kilo. Niet zo heel veel aangekomen sinds vorige week (70 gram), maar daar heeft de tweewekelijkse poepbroek van gisteren ook iets mee te maken, en ze had nog geen voeding gehad, en da's ook rond de 100 gram. Alle andere dingen die ze checken, volgen, contact maken, babbelen, deed en doet ze hardstikke goed, en ze was vanochtend zelfs gericht naar een knoopje op mijn mouw aan het grijpen. Mama is weer hartstikke trots dus (En nou hopen dat ze er niet al te veel last van krijgt...)
@Rianne, denk dat je dat met je kaak even een paar dagen moet geven. En Elias zal vast zijn schema weer om gaan gooien, nu jij gewend bent aan dat kleine ontbijtje Goed dat je de keuze heb gemaakt!! @Pluis,ik was maar wat aan het plagen hoor. Maar als je gevoel beter was bij de Friso gewoon lekker terug gaan!! @MvY, ik belde toen op naar Vk en vroeg of het verplicht was Toen werd er gezegd is meer als je zelf er behoefte aan heb om nog ergens over te praten, toen heb ik dus vriendelijk bedankt. Hier zitten we ook nog in luier 2, maar ze poept er 's morgens dus ook doorheen terwijl het net een schone is. Daarom wil ik ook die 3 eens proberen, want heb die al wel in huis @Marty, gelukkig uiteindelijk je pakketje toch nog binnen. Lekker he dat dat dan gewoon lukt om het alleen te doen! @Mik, gelukkig is Senna weer wat rustiger. Veel plezier vanmiddag en succes morgen @Mumtobe, heeft ze het alleen op haar hoofdje of hele lijf?? Anders badje maken met zemelenbad van de DA erin, dat hielp hier erg goed @Liefie, oei fout maar wel heel lekker zo'n schoonmaakster @Aguamiga, hi hi Sara heeft haar 1e vijand gemaakt Maar verder helemaal netjes dus, ik ga ook hopen dat ze er zo doorheen fietst
He gatver brusje, dat is rotnieuws zeg! Wat vreselijk voor haar Goh zit er iets in de lucht waardoor baby's niet meer doorslapen of zo?
Hier ook bij het cb geweest, alles goed, 56 cm en 4300 gram. Ook haar eerste prikken gehad. Ze is wel erg huilerig maarja wat wil je, we moesten een tijdje wachten dus mevrouw was op mijn arm in slaap gevallen. Word je wakker gemaakt hangt er z'n lelijk hoofd boven je of je even wil "volgen", vervolgens allemaal testjes waar je geen zin in hebt en tot overmaat van ramp krijg je ook nog in elke been een naald! Hihi heb haar nog nooit zo boos zien kijken. Ze was echt zwaar beledigd. Ik heb dus ook niet helemaal bijgelezen, sorry. @ Verhip, heb het hier gevraagd van die voorkeurskant als ze op haar buik ligt. Maarja, wat gebeurde er toen ze haar op haar buik legde en eens wilde kijken... draait Dominique doodleuk haar hoofd de andere kant op! Dus die vrouw zegt: nou niks aan de hand dus, ze kán het prima. Ze zal er alleen niet altijd zin in hebben. Hahaha, raar kind heb ik toch! Zo maar even de stad in om voor de zekerheid zetpilletjes te kopen voor haar. Mocht ze koorts krijgen... eigenlijk slecht dat ik dat nog niet in huis heb. Wel otrivin maarja... of dat nou zo belangrijk is haha.
@ Babies die ineens niet meer doorslapen. Ja meiden... ik zit de laatste dagen stiekum een beetje met een glimlach jullie berichten te lezen. Mijn baby heeft namelijk nog niet 1 nacht gehad zonder 1 of 2 nachtvoedingen. Dus ik voel me spontaan niet meer zo eenzaam als ik haar 's nachts eten geef, wetend dat er vast 1 van jullie op dat moment met hetzelfde bezig is. Gedeelde smart is halve smart toch? ;o)
ik viund voeden snachts niet zo'n probleem. maar hier begint ze door de krampjes rond 2 3 uur flink te kreunen en om 6 uur stopt ze er ook niet meer mee. dus vroeg uit bed hier ach ja ng even he
hey meiden was ik weer, nou het war ff proppen endoen maar het is gelukt met de leenautot hihi @liefie nee ik kan die mensen niet en het is automatische afgeschreven dus ik heb daar niks mee te maken, en die 14 dagen van terug halen was al verstreken, maar nu stort de unive het wel terug en krijg ik met de tijd een accep met het bedrag. fijn dat het gelukt was met de luier!! beetje jammer van het spugen alleen. @genle ow je bent dus aardig op weg kwa regelen, en inderdaad aardig rompslomp zo met het cb pff nouja dan maar iets later die prikjes. @marty fijn he als je ergens op moet wachtten, of ze komen eerder dan de tijd of veelste laat. heb je hem nu al? @pluis vervelend zeg dat je meisje zo loopt te rommelen, en inderdaad je zou denken dat de voeding hetzelfde zou ziijn, maar blijkbaar toch niet als ik jou zo hoor. succes!!! @mvy nee ik weet niet als ze het weten,is automatische gegaan, en blijkbaar hebben ze het niet gemerkt. en het was ff proppen maar het is gelukt hihi maar ben blij als ik morgen me eigen weer mag halen hihi. zeker spannend met je nieuwe baan hihi je huis is dus weer blinkend schoon hihi hier ook weer strijk af entoe wordt je der wel is moe van . @rianna ja inderdaad fijn dat de oude bewonders betaald hebben, maar de unive gaat het wel terug storte, en tja hun zaten beide bij de marine dus die letten naar niet op zijn vaak weg. en ik let ookaltijd op wat er af gaat hoor, maar nu werdt maar niet afgeschreven dus ging maar ff kijken voor dat ik aaanst een na heffing kreeg. ow pijn in je kies das minder, nou sucees met de imbrufen. en je gaat ontslag nemen goed zo meid!!! maar wat ga je voor je zelf beginnen dan gast ouder ofoz? hihi elias is dus geen ontbijter, nouja als die de rest maar eet toch @moniqeu inderdaad fijn dat bedrijf maarja was al blij dat ik een leen auto kreeg, en niet zonder zat 2 dagen. en zker fijn kado maar ze krijgen het terug gestort hoor van unive hihi @mik gezellig een vriendin op visite, maar voor moet je weer naar de gyn? @mumtobe jeetje wat vervelemd voor dimara zeg, en inderdaad de hap doet soms weinig ergens aan hoor, hopelijk is ze snel van de jeuk af. @liefie hihi samen met rens achter de laptop gezellig hoor!!! en jij hebt een werkster? lekker hoor. heb je zelf normaal gesproken geen tijd omdat te doen dan? @aguamiga ow senna ook de eerste prikjes hihi fijn dat ze weer goed gekeurd zijn, onze kleintjes zijn even lang en bijna even zwaar grappig zeg. @cjtp jij dus ook de 1e de prikjes en ook geen blije meid, nouja ze hebben het maar gehad en fijn dat jouw meissie ook weer goed gekeurd is. en ja onze baby's dachten we doen gezellig met dominiqeu mee zo snachts. lief he? @brusje ow krampjes in de nacht zijn minder fijn hopelijk is het snel over
Haha, het is idd een troostende gedachte dat er ook andere mama's hun baby aan het voeden zijn 's nachts Zo, ik ben klaar met poetsen. En meteen gedouched. Moet alleen nog strijken naar dat komt morgen want ik heb cornflakes gegeten en dat was toch niet zo'n goed idee dus ik mag nu weer de hele tijd naar de wc rennen en heb krampen vanavond dus maar geen avondeten proberen hihi. Marty, dat kwam dus even mooi goed uit allemaal. Mik, oh lekker dat ze nu wel slaapt. Het was dus vast een sprongetje! Mumtobe, ah wat zielig voor Dimara. Snap dat je helemaal niet meer wist wat te doen. Helpt de zalf dan niet? Pff moeilijk he om je kindje zo te zien... Maar ben idd bang dat ze op de HAP ook niet veel kunnen doen... Liefie, jaaa ik ben ook benieuwd of ze het overleefd! Ik hoop van wel.... Wanneer begint het nieuwe seizoen weer? Jammer dat je de aflevering niet kon downloaden hihi. Maar er is hier op het forum ook een topic over en daar stond ook vanalles waar je de afleveringen kon zien. Ik ga niet kijken, ik wacht totdat het weer hier op tv komt. Oh en bij die voorstukjes houden ze het altijd mooi in het midden he of het goed afloopt of niet. Ik wacht rustig je pb af Aguamiga, volgende keer als je weer bij die arts komt op het cb zal Sara vast wraak nemen hihi ik zie het al voor me hoe ze keek naar haar Hopelijk krijgt ze geen last van de prikken! Cjpt, wat een lange, lichte meid!! Oh en Otrivin zal idd niet helpen tegen de pijn