Augustus 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door brusje, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    @Private practice:Nou, ik heb die nacht - heel de week gedacht, hoe zou het nu toch aflopen??? Maar goed, ben benieuwd wanneer het weer heir in NLD op tv komt...En Ugly betty, ook zo'n serie of Men in Trees, GEWELDIG gewoon!

@Rianne: Wat ga je dan precies doen, als je voor jezelf gaat beginnen?
    Ik heb dat ook weleens gedacht, maar ik weet dan niet zo goed waarin :)

2. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Voorheen werkte ik fulltime dus idd niet zo veel tijd. Maar bovenal... geen zin!! :):p:D Een werkster kost geld natuurlijk, maar ik zie het als dat ik vrije tijd koop!! Niet dat ik momenteel een gebrek aan vrije tijd heb, ben de godganse dag thuis, maar ik heb ook een zeer grondige hekel aan schoonmaken dus ik vind het ideaal zo!!

@Rianne ik ben ook benieuwd wat je nu voor jezelf gaat doen! Knap hoor dat je de beslissing hebt genomen om te stoppen! Go Rianne!!

3. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Hai kletskousen

Ik lees veel beebjes met nachtvoedingen?!
    Wat heb ik dan een mazzel met mijn mannetje zeg! Hij komt noooooit voor een nachtvoeding! Hij is zelfs (bijna) nooit voor 8 uur wakker!
    Tsja er moet er toch een het goede voorbeeld geven he :p

@cjpt, ah jou meisje heeft de prikjes gehad!! Goed dat ze even boos heeft gekeken hihi. En wat is ze nog klein!! Mijne knulletje is al zeker over de 6 kilo! En we waren zowat tegelijk uitgerekend! Gek!

@Mvy, aaah nog steeds ziekjes!! Beterschap!!
    Helpt een bouillon niet ofzo?!

@Noa, fijn dat het gelukt is in je mini auto!! Hihi...

@Liefie, jeej geen ondergepoepte romper!! En Rens dacht idd mama moet wel wassen dus dan maar spugen ;)

@Miekiepluis, wat gek dat Fenna nou weer zo vroeg wil drinken!! Ze weet wel hoe het moet het doorslapen:(
    Ik weet niet of het aan de voeding ligt. Ik ben overgestapt van nutrilon naar ah en geen probleem...
    Maar anders gewoon weer de Friso proberen dan weet je het toch?!
    Hoop voor je dat ze snel weer in haar ritme komt!

@Rianne, goed zo lekker knopen doorhakken! En vervelend van je kaak!! Hoop dat het snel beter gaat!

Milan ligt weer op bed, pfff wat kan die chagrijnig zijn zeg!
    Hij ging 9 uur weer naar bed vanmorgen en 10 uur was ie wakker. Lag met grote ogen te kijken dus had hem eruit gehaald. Het was dus nog geen etenstijd (hij had 8 uur gehad) en dan wil hij dus helemaal niks he!!!! Niet op schoot, niet in de box pfffff. Alleen maar zeuren! Dus ben gaan wandelen en toen deed ie zijn oogjes nog even dicht.
    Was ook nog even naar me ouders gelopen maar daar was ie ook alleen maar aan het brullen. Zodra ik weer ging lopen was het goed pffffffffffffff.
    Gelukkig is ie 's nachts makkelijk he hihi ;)

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Monique: Ze heeft het op haar gezichtje,achterhoofd, nekje en een beetje op haar borst maar het ergste zit in haar gezichtje! badje heeft dus helaas niet zo heel veel zin :(

@ Mvy: Ja de zalf zal waarschijnlijk pas na een paar dagen gaan werken, t is ook een kuurtje, de vaselinecreme verzacht wel iets maar blijkbaar nog niet genoeg...

5. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Wat hebben jullie gekletst zeg! Ik spring er hier weer in als dat goed is.

Wat is blijven hangen:

Sweepy, wat super leuk om wat van je te horen! Heb regelmatig aan jullie gedacht. Hoe is alles verlopen na de geboorte?

Pluis, was jij het met die hoofdpijn? Ik heb sinds de bevalling ook vaak last van hoofdpijn, ik denk ook dat het hormonaal is.
    En wat een ontzettend leuk kunstwerk heb je gemaakt! Vind je het erg als ik je na-aap?

Brusje, wat een verdrietig bericht.

Rianne, goed dat je de knoop hebt doorgehakt. Wat voor onderneming wil je beginnen?

Meeting: ik weet ook niet wie Annemarie is haha.

Greys Anatomy: ik ben ook fan, echt een uurtje ontspannen op de maandagavond.

Ik heb zo'n drukke week gehad, maar nu is het weer rustig. Kan ik weer meer hier zijn ;)

6. aguamiga

aguamiga Actief lid

9 nov 2008
    178
    0
    16
    Wijchen
    Ik zie verschillende van jullie klagen over hoofdpijn: Heb ik ook een paar dagen gehad. Toen bedacht ik me dat ik was gestopt met de ijzerpillen omdat ik dacht dat die niet meer nodig zou hebben, en om 't uit te proberen ben ik er toen weer 1 per dag gaan slikken. Tadaa, hoofdpijn weg...

Blijkbaar kan bloedarmoede dus ook hoofdpijn als symptoom hebben, misschien even laten checken? (Geven jullie BV?)

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik heb bijgelezen maar ga nu lekker een tukkie doen, even maximaal genieten van mij laatste vrije week (ik hoef de eerste week maar 2 dagen te werken, normaal 3)

8. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Oh dus je wil het stiekem doen, nee lekker is dat ;)

Verslaafd was ik al, ik zeg het alleen nooit zo hard :D
    En voor iedereen: Ik wil voor mezelf beginnen als webwinkel (baby-/kinderspullen), ik loop daar al een tijd mee (jaren?) en volgens mij moet ik gewoon eens wat gaan doen, springen en we zien wel?
    Later wil ik er nog een stochting achter gaan plaatsen voor de minder bedeelde kids in nederland maar dan moet plan één eerst lopen.
    Werken voor een ander sucks gewoon 8)

Liefie, jij bent wel super verslaafd als je zelfs niet kan slapen van de laatste aflevering an Private Practice hahaha
    Schoonmaakster? Luxe!

Monique, dank je! En ja nu ik hardop heb gezegd dat Elias een ritme heeft gevonden zal het wel weer anders gaan ik weet het :D

Cjpt, oh wat lekker eigenwijs van Dominique in nu wel haar hoofd te draaien hahaha

9. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Wow wat is het rustig ineens!

Rianne, oh dat lijkt me wel leuk zo'n webwinkel!
    En stoer hoor dat je dat durft om die sprong te wagen...
    Ach, de eerste klanten heb je toch al, we zullen allemaal wel iets bestellen bij je :D

Hier zijn net mijn ouders even op bezoek geweest. Mijn moeder meost toch even in het zkh zijn. Was wel gezellig.

Heb ook net de nieuwe h&m catalogus binnen...
    Jee wat staan daar weer veeeeel leuke dingen in :$ en net nu ik shopverbod heb gekregen ;):(

10. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @liefie hihi nou handig toch zo vrouw in de huishouding hihi

@rianne nou hou ons maar op de hoogte van je winkel!!

@annie wat een slaapkoppie hihi, hier ook af en toe zo dame die niks wil, nou dan ga je maar lekker in je bed leggen brullen hihi.
    en tje me mini hihi

@mvy ow ik heb hem nog niet de h&m catalogus, heb je van je man een shopverbod gekregen hihi

11. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Mvy, ja vervelend he al die leuke dingen!! Ik heb van mezelf ook even shopverbod grrr. Maar ik hou het niet zo lang vol denk ik!

@Rianne, leuk idee hoor!!

@Suze, hoe is het nu met Danique?? Al een tijdje niks gehoord?

Nou mijn mannetje is weer helemaal vrolijk. Hij was net vam half 3 tot 4 heel gezellig. Lekker kletsen en lachen!
    Ik ga nu alvast me ovenschotel in elkaar zetten haha. Ik heb nu al honger! Stomme tijdsverschil! Wie heeft dat ook ooit bedacht??

12. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ik dan ook maar ff een foto:D

13. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Mama van Youri, Ik durf de sprong eigenlijk niet te wagen (anders had ik het al eerder gedaan), ik doe het toch ;)maar denk *help*

Ik heb een extreem wakker kind, al sinds... eind van de ochtend? Met slaapjes in de kinderwagen als we lopen maar verder niet... Net ook huilen, huilen, huilen... Van ellende maar een speen erbij gepakt en hij zuigen als een gek (hij heeft al weken geen speen gezien!) en toen, scheetjes... Arme schat heeft er een beetje last van geloof ik, nou ja als hij vanavond maar slaapt :D

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gentle, hier ook een knuffelkindje. lekker hoor!!

Brusje, wat erg om te horen van het kindje van je vriendin....
    Sterkte ermee!

MvY, fijn te lezen dat je weer wat opgeknapt bent.
    Is het poetsen nog gelukt vandaag?

Internet op het werk, gelukkig kan ik op school wel kijken....
    Misschien zal ik in het begin wat minder tijd hebben, maar ik weet dat dat altijd wel goed komt :)

Marty, succes met de prikjes morgen!

Noa, oh jee een kleine leenauto, lekker handig! Is het proppen nog gelukt?

Liefie, fijn dat het poepluierprobleem is opgelost :D

Miekiepluis, balen zeg zo'n nacht.... Hopen maar dat jullie dame snel weer in een mooi ritme is!

Rianne, oh balen zeg dat je nog zo'n last hebt van je kaak....
    Een goede beslissing zo te lezen van je werk.
    Wat ga je doen voor jezelf?

Mumtobe, nog geen verbetering met Dimara? Erg zielig voor haar!

Aguamiga, hoe is het nu met Sara? Hopelijk niet veel last van haar prikjes.

cjpt, Dominique ook de eerste prikken gehad... hopelijk geen koorts nu en anders zijn die zetpillen wel handig om in huis te hebben inderdaad!

MvY, jammer een shopvderbod....Wanneer is dit opgeheven???? :)

`Noa, wat een schattige foto van Yaslin!

Ik ben vanmiddag op visite geweest bij mijn schoonzus en neefje. Hij is 6 dagen na Svinthe geboren en ze hebben even samen in de box liggen chillen :D
    Schattig zo samen!

15. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @rianna zo wakker dame heb ik hier ook wel is, echt vrolijk wordt je der op den duur niet meer van hihi

@hanna hihi ja het proppen is gelukt nu morgen nog een daggie en dan als het goed mag ik hem omruilen voor me eigen hihi

ja vondt hem ook wel lief hihi

en svinthe dus gezellig met der neefje in de box gelegen, hebben jullie foto gemaakt?

16. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Pluis, dat is idd ook lekker dichtbij zeg! Meer flevoluitjes hier dus ;) Handig voor de meeting! Oh, en we hebben geen tuin, dus dat piesen wordt lastig :p

MvY, ik heb er vanmiddag 4 ingepakt in een uur! Jeuj!

Rianne, wat ga je precies 'voor jezelf' doen?

Cjpt/Skatje, ja heel leuk, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het doorslapen leuker vond ;)

Annie, hopelijk volgt Julia weer snel jullie voorbeeld, want ik was zo trots op die lange nachten...

MvY, shopverbod??? Oeh, dat is wel heel erg!!

Rianne, leuke namen hebben jouw kerels!

Nou, hier ook een wakkere dag, vanaf 10 uur alleen nog maar slaapjes van een half uur gedaan. Ze is wel moe, ligt supermoe in mijn armen met haar handjes in haar gezichtje te wrijven... Af en toe doet ze haar ogen dicht, maar ze gaan net zo hard weer open als ze iets hoort. Ik kan niet eens hoesten ofzo!
    Vanmiddag wel een uurtje wat kunnen inpakken, en vanmorgen met de wagen boodschappen gedaan. Lekker even weg. Morgen komt mijn moeder, en donderdag gaan we dan samen naar NL!! Hopelijk gaat Julia vanavond nog even in haar bedje slapen, dan heb ik nog even tijd om wat te doen.

Net ook nog weer een bezichtiging gehad en straks weer een. Blijkt mijn verhuurder gewoon vet racistisch! De duitse mensen van gisteren werden bijna een half uur lang uitgebreid rondgeleid, terwijl er nu turkse/marrokkaanse mensen waren waar hij alleen de lichten voor aan deed, en verder liet hij ze zelf maar een beetje rondkijken. Die wil hij blijkbaar niet! Ze vonden het ook niet wat, dus fijn voor hem ;) Maar toch vreemd ;)

17. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Fijne avond meiden, ik kom miss straks nog lezen maar even geen reactie, voel me echt niet lekker en heb nu ook ineens keelpijn erbij. Tot morgen!

18. Jingi: als je deze week al wat minder aanwezig gaat zijn, vanwege gezellige dingetjes doen met lief, kan je alvast een beetje wennen aan het afkicken met ons, ik snap wel dat je er tegen op ziet hoor, ik moet er ook nog niet aan denken, heb trouwens nog 1 maand te gaan, gelukkig. Jij veel plezier met lief!

Gentle: knuffel kindje, ja Finn kan dat ook heel goed, gelukkig heeft hij tijdens het knuffelen nog nooit gespuugd (even afkloppen) maar hij nieste wel vanmorgen recht in mijn gezicht, na het eten, dus ik had een lading melk in mijn gezicht, was ook wat minder!

Brusje: gatver wat verschrikkelijk naar, dikke knuffel!

Noa: hih das wel grappig, dat je gewoon je auto egenlijk gratis hebt laten verzekeren, de unive zal er ook geen probleem van maken denk ik en de oude bewoners zijn dan ook stom, dat ze daar niet opletten.

Liefie: maar geen poep-romper enzo, maar misschien wil Rens wel helemaal geen schone kloeren aan en zal en moet hij dus gewoon schone kleren aan na zijn eerste voeding!

Rianne: en wat ga je doen als je voor je zelf ga beginnen??

Sorry ik stop hier ff met bijlezen en ga morgen weer verder Finn is zwaar overstuur, dus ga ff naar mijn mannetje!

19. aguamiga

aguamiga Actief lid

9 nov 2008
    178
    0
    16
    Wijchen
    Ik zal het afkloppen, maar Sara lijkt weinig last van de prikjes te hebben! Ze ligt net als anders lekker te kletsen en zo nu en dan een hazeslaapje te doen in de box. Ze wordt alleen zo nu en dan heel hard huilend wakker.... Ze is dan ook zo getroost als ze mama ziet, denk dat ze dan even over die nare mevrouw van het CB droomt ofzo :(

20. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @genlt ow wil ze alleen bij jouw, soms is dat wle lastig he als je nog andere dingen moet doen, hopelijk kan je vandaag nog pakken. en die verhuurder heeft zeker een voorkeur aan huurders zou toch niet mogen he!!

@mvy hmm gaat niet echt lekker met jouw he, kruip maar lekker onder de wol.

@ollebollke, nee de unive vondt het niet erg, maar het wordt wel terug gestort voor die mensen. hun zaten beide bij de marine, dus ja die zullen niet opletten wat er af en bij komt. ze vaarde al veel toen ze hier nog woonde.

hoe is het nu met finn?

@aguamiga fijn dat sara er geen last van heeft, yaslin had dat gister ook nit, kreeg alleen beetje koorst savonds en inderdaad ook af entoe ff huilen wakker maar was snel weer in slaap

Deel Deze Pagina