Amen. Dit hadden mijn woorden kunnen zijn. Anna, bedankt voor het mooi formuleren van wat voor mij ook de waarheid is En Daan, niet schuldig voelen! Je bent hoe dan ook een fantastische moeder voor Noor!! En de babyfoon staat hier altijd op stil, ik zie dan alleen de lichtjes branden. Ik hoor 'm dan alsnog wel door het trapgat heen maar dan wordt het tenminste niet versterkt... @Marieke, oh jemig... ik moet er niet aan denken... heb je al getest?? Er was nog iemand met zo'n actie, ik geloof conijn, maar die test was negatief.... @mumtobe, mooi meisje!! Je hebt een prachtige afsluiter van onze lijst op de wereld gezet @noa, is er dan wel iemand anders om je op te vangen als je vriend weer varen is? Ja wij hier op het forum... maar hopelijk ook je familie ofzo? Zo, mijn ouders zijn vanavond hier geweest. Ze waren op vakantie in Frankrijk en zouden zaterdag pas thuis komen, maar het weer was omgeslagen en ze zijn alvast eerder teruggekomen. Volgens mij was het weer maar een smoes-reden... ze misten hun kleinzoons gewoon te erg hahahaha!! Had speciaal op hun gewacht met Rens in bad doen, nou dat was natuurlijk feest voor hun, ze hebben echt genoten van hun kleinzoon die in de 3 weken dat ze 'm niet gezien hadden zoveel was gegroeid!! En vond het zelf ook wel heel lekker om weer ff met m'n ouders bij te praten... kan toch altijd beter met hen dan met m'n schoonouders.... Welterusten!
@annie22: das ook wel een verschil tussen milan en senna.. senna weegt nu 3,5 kilo en heeft echt genoeg aan 90cc. tis vaak zo dat ze die flessen ook niet helemaal leegdrinkt, en genoeg is genoeg denk ik dan maar... zal het vd week is met het consultieburo erover hebben. weet niet meer wie de rekensom geplaatst heeft voor fv, maar bedankt daarvoor nou meiden, ga nu slapen tot morgen xxx mik
Lieffies, wat ben ik toch blij met jullie. Bedankt voor alle lieve woorden. Ik kan er weer even tegenaan. Het heeft hier thuis ook een gesprek losgemaakt en dat was ook wel prettig. En toen ik wakker werd van mijn after dinner slaapje kwam Rolf met Noor beneden (die nog sliep, maar moest eten) en zei: Ik kom je even een roze wolk momentje bezorgen.. tranen met tuiten, maar zoooooooooo lief. Wat heerlijk dat ik hier mijn ei kwijt kan. Bedankt daarvoor meiden. En fijn om te horen dat ik niet de enige ben. @Luiers. Ik gebruik hier de bumblies. Bevallen goed. Heb ook goede ervaringen met de kruidvat luiers. @Mumtobe, fijn dat jullie weer thuis van. Heerlijke babyspam overigens. Zoet he. @Marieke, jemig meid. Spannend voor je. Maar misschien is je ongesteldheid nog wat in de war, dat dat het is? Ben benieuwd naar je test. Hier hebben we net condooms in huis gehaald, maar schrik toch wel van je verhaal. Nu hebben we het nog niet gedaan, en als ik je verhaal lees denk ik dat ik toch voor een andere vorm van anticonceptie ga kiezen. Maar ja ben ook nog niet ongesteld geweest en het schijnt verstandiger te zijn met bijv. de pil te wachten tot je ongesteld bent geweest.
Pfff het forum lag er vannacht uit... Ik heb een nachtje doorgehaald. Esmee wilde niet in haar wieg slapen alleen op mijn borst. En ze had net zo goed gedronken, 130cc!! Dus ik ben de hele nacht op geweest met haar Om 5uur was Youri ook alweer van de partij Dus jullie zullen begrijpen hoe ik mij voel....
Hey Marieke, Hoe is het nu meis., Heb je al getest. Ik schreef een aantal pagina´s terug ook al dat ik had getest. Voelt echt vreselijk. Ik moest er echt niet aan denken dat het nu alweer raak zou zijn geweest. De mijne was gelukkig (voor nu) negatief. Nooit gedacht dat ik nog eens blij zou zijn met een negatieve test haha!! Ik hoop voor jou dat het ook meevalt, want het lijkt mij heel zwaar om nu alweer zwanger te zijn. Kus
@ mama van Youi (en esmee ) ik heb met je te doen dat je weer een beroerde nacht heb gehad. Bij mij ging het prima gelukkig. doet Ypuri nog een tukkie op de dag zodat je mee kunt doen?
Petra, gelukkig was jou nacht beter!! Ja Youri slaapt nog een uur a 2 uurtjes vandaag. Maar de vraag is alleen of Esmee dan ook slaapt hihi Ach, hij is nu lief aan het spelen en 'de wereld is mooi' aan het kijken dus mama kan nog even dutten op de bank...
@mvy, pfffff...kl*te he die gebroken nachten. Ik heb..nouja Ruben heeft afgelopen nacht zomaar van 0:30 tot 5:30 geslapen. een hele prestatie vind ik. Welliswaar bij mij in bed. Hij heeft gisteravond om 23:00 uur zijn laatste voeding gehad, en voor het eerst heeft hij goed gedronken. Als hij dat vanaf nu elke dag gaat doen zijn we allemaal blij.....
Goedemorgen! Mvy, jammer dat je weer zo'n rotnacht achter de rug hebt zeg! Dan maar weer duimen voor aankomende nacht.... Petrabr, gelukkig een betere nacht dan gisteren! Hier ging het wel. Svinthe wilde na de laatste fles niet goed in slaap vallen. Ze kwam daarna om half 4 en half 6 alweer. Dat hebben we kunnen rekken tot kwart over 7, eerst steeds het speentje erin en later lekker kroelen bij ons in bed Liefie, fijn dat je ouders weer terug zijn. En ik kan me voorstellen dat ze genoten hebben van Rens in het badje! Wij gaan nu winkelen in Middelburg. Het is lekker weer en ik heb er zin in. Tot vanmiddag! Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna
hey meiden ben ik ook weer zit te wachten op een monteur voor de vaatwasser.. senna is nog in diepe rust @marieke1983: heb je al een test gedaan? @mvy: wat k*t dat je weer een slechte nacht gehad hebt.. hopelijk "gunt" esmee je wel een middagdutje ga straks naar een vriendin toe, die ook zwanger is. erg veel zin in fijne dag allemaal
mumtobe, mooi foto hoor, en goede afsluiter. hier redelijk geslaspen, regeldag of eerder nacht hebben we gehad. ze was nog wel flink aan het kreunen van wat krampjes. roze wolk, heb ik wel, maar ik leef volgens haar regime zeg maar. en dat werkt, we hebben een verplichting en dat is kids brengen en ophalen van school. huishouden wordt gedaan als zij slaapt. boodschappen idem. dat werkt wel denk ik. en mijn sociale leven zijn op dit moment jullie.
dat er wel een strip op 1 zit en niet op 2 heeft te maken met dat een newborn nog niet zo veel plast en zo kun je zien dat er is geplast. zonde van de luier toch om te verschonen als er nog niks in is.
Vanmorgen kwam Rens om 7.00 uur voor een fles (overigens nadat hij de hele nacht heeft doorgeslapen, laatste voeding was om 22.30 en hij sliep meteen daarna.... sorry voor de mensen met een k*t nacht achter de rug, maar ik ben natuurlijk reuze trots ), dus ik nam hem mee naar beneden en legde hem even in de box. Ik legde hem op zijn buik omdat het cb mij heeft geadviseerd hem soms wakker op zijn buikje te laten spelen, is goed voor zijn rugspiertjes, omdat hij verder altijd op zijn rug ligt. Nou vindt Rens op zijn buik liggen echt heel stom. Hij gaat altijd meteen hard brullen en zich helemaal oprichten op zijn handjes, heel knap en sterk vind ik dat Maar... nou kijk ik tijdens het klaarmaken van de fles om het hoekje van de keuken... ligt ie op z'n rug! Heeft ie zich omgedraaid! Dat kan een kindje van 7 weken toch nog helemaal niet?! Ik meteen mijn man roepen, allebei helemaal verbaasd natuurlijk, en we hebben hem weer omgedraaid. Ik keer me om naar de magnetron die piept dat de fles klaar is, en mijn man loopt terug naar boven om zich verder aan te kleden, kijk ik 10 seconden later weer: weer omgedraaid! Ik heb een SuperBaby hahahaha! Volgens mij heeft ie zich gewoon zo boos gemaakt dat ie door het brullen en duwen met zijn handjes vanzelf is omgekieperd....
Wat grappig! En knap!! Het gekke is dat Teun dit kunstje maandag (met 3 weken 5 dagen) dus ook vertoonde. Mijnheer vindt het maar matig op zijn buik en hij werd het (denk ik) zo beu dat ie zich boos afduwde en dus omrolde. Wij waren helemaal perplex. Uiteraard was het toeval, want zo jong als Teun kan het echt nog niet. Maar misschien is Rens gewoon een supersnelle baby
Oh wat leuk! Teun kan het dus ook! Ja ik denk echt dat het bij beiden een toevaltreffer was, omdat ze gewoon boos waren en zich lagen af te duwen. Zag jij het gebeuren bij Teun? Ik vind het wel jammer dat ik het tot 2 keer toe net gemist heb....
@ Liefie: Ik zag het gebeuren ja, samen met mijn ouders. Zo komisch. Alleen denk ik dat als Rens het 2 x deed, het misschien geen toeval is hoor! Teun heb ik het daarna niet meer zien doen, dus dat zal echt wel min of meer per ongeluk zijn gebeurd
O ja, iemand zei hier dat je een forum onderwerp tot je favorieten kan maken zodat je heel snel naar het stuk kan gaan wat je nog niet hebt gelezen. Maar hoe doe je dat?
Goede morgen! Hier ook (sorry dames) ook een goede nacht gehad. Ze heeft van 00.00 tot 6.00 geslapen en daarna tot 8.30 Jeuh! Maar dit is meestal niet hoor! Ze slaapt wel vanaf begin af aan in haar eigen ledikantje. Bij ons op de kamer hebben we 1 nacht geprobeerd maar dat was echt geen succes. Ik hoorde echt elk smakje kreuntje! Nu gewoon de deuren wijd open. Ze slaapt in de kamer naast de onze. Aan alle meiden die het zwaar hebben een dikke KNUFFEL. Liefie, WOW!! Wat een sterke bink is rens toch. Ons meissie vind dat dus ook helemaal niks op haar buik liggen. Gaat ze heel hard grommen en dan brullen hihi. Ze heeft trouwens deze week voor het eerst duidelijk naar me gelachen. (im in love!!!) Ook kijk ze nu naar haar mobile in de box. Gaat ze ook naar lachen als ik hem aan zet. Soooo CUTE!!!
@Anna, ik zei dat Je gaat naar de 1e pagina van dit topic. Dan zet je de pagina die je dan hebt bij de Favorieten van je internet-browser. De volgende keer dat je naar dit topic wilt, klik je dan op dat item bij je Favorieten. Dan klik je op 'naar eerste ongelezen', dat staat boven het 1e berichtje in gele lettertjes. Dan kom je meteen op de pagina waar je al laatste was gebleven! Hoop dat ik 't zo duidelijk heb uitgelegd.... Zelf open ik de pagina dan soms 2x, als ik zin heb om uitgebreid te gaan reageren op alles. Dan klik ik in de 2e versie alvast op 'plaats reactie' en dan kan ik daar meteen iets typen als ik op de andere pagina iets lees waar ik op wil reageren. Succes...
Meiden, even een gekke vraag. Vinden jullie het erg mosterd na de maaltijd als ik nu alsnog mijn bevallingsverhaal hier plaats? We zitten nou in het mama topic natuurlijk, en niet meer bij de zwangeren... Ik heb mijn verhaal voor mezelf neergetypt ongeveer 2 weken na mijn bevalling. Sindsdien lees ik het nog regelmatig, als een soort van verwerking ofzo. Eerst wou het ik het niet zo gedetailleerd delen met anderen, maar nu opeens heb ik wel zin om het hier nog neer te zetten. Maar daar hebben jullie misschien helemaal geen behoefte meer aan......