Augustus 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door brusje, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ MvY, gecondoleerd met jullie winkelcentrum. ;o) Moest gelijk aan je denken toen ik het nieuws zag. Daar zou ik echt flink de pest in hebben!

2. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Goedemorgen!

Noa, wat irritant dat je schoonouders opeens steeds willen langskomen. Hier had ik dezelfde situatie met mn ouders, daar heb ik toen knallende ruzie mee gehad, en nu zijn ze minder opdringerig. Maar hopelijk kan het bij jou zonder ruzie ;)

Annie, ben jij een risicogroep voor de griepprik? Dan krijg je zeker ook die tegen de mexicaanse?

Mik, wel goed nieuws toch, van je onderkantje? Gelukkig is er niks mis.

Jingi, dus toch niet goed aangehapt. Mm dacht al zoiets. Het rare is dat ik er helemaal geen last van heb, het doet geen pijn ofzo. En vaak als ik haar losmaak en opnieuw aanleg slurpt ze weer :( Misschien bel ik maar even een l.k. voor de zekerheid, wil niet dat ik straks met kloven zit. Bedankt voor je reactie.

Petrabr, ohh wat k*t! Ik zou denk ik mn computer het raam uit gooien. Knap dat je het toch weer opnieuw hebt gedaan.

Rianne, je webwinkel klinkt leuk! Ik kom zeker wat bij je bestellen ;)

Monique, hier is ook vaak een slaappatroon van ongeveer 45 min. Vooral sochtends en in de namiddag, alleen begin van de middag slaapt ze langer. Dus sochtends 45 min, smiddags 2 uur, namiddag 45 min. Ongeveer hoor, verschilt een beetje per dag.
    Jij bent nogal prof met foto's toch? Ik zit er over te denken om een nieuw fototoestel te kopen, nou dacht ik aan de canon 500d. Is dat een beetje een goeie? Heb er echt geen verstand van, maar hij ziet er wel goed uit op papier.

MvY, jeetje dat is schrikken!

Cjpt, mooi dat je zo'n leuke avond hebt gehad.

Hier weer een goeie nacht (ik weet niet beter), net ontbeten. Vandaag komt een vriendin die een uur rijden bij me vandaan woont, dus ik heb haar al een tijdje niet gezien. Gezellig!

Ik begin me nou toch een beetje zorgen te maken over de mex griep. Tot nu toe deed het me niet zoveel, maar de berichtgeving wordt nu toch wel wat ernstiger. Manlief is risicogroep (astma) dus die wordt binnenkort gevaccineerd. Wel prettig idee dat hij het niet van zn werk mee kan nemen, maar stel je voor dat er iemand met mex griep in de wagen kijkt en Florine aansteekt.
    Meer mensen hier last van?

3. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Cjpt, thnx hihi.

Mamajess, jep begin hier ook wel bang te worden... Maar van de andere kant denk ik aan de gewone griep sterven ook jaarlijks veel mensen maar dat komt ook niet zo uitgebreid in de media...
    Ik ben er ook nog niet uit of ik Youri en Esmee wel wil laten vaccineren (risicogroep) omdat er nog niet echt bekend is wat voor bijwerkingen zitten aan het vaccin he...
    En Youri gaat naar het kdv (Esmee ook volgende week) dus hij kan het ook heel snel krijgen...
    Pff ik word ook best bang maarja.

4. MamaJess

Same here. Dat heb ik dus ook.

5. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Er is ook een topic over hier op het forum, als je daar soms leest wat het voor bijwerkingen zou hebben nou daar word je niet vrolijk van...
    Vind gewoon dat ze het ons duidelijk moeten vertellen. Dan weten wij ook waar we aan toe zijn.

6. zicht

zicht Niet meer actief

Mexicaanse griep, ik heb er overnagedacht en echt stom dat ik er niet eerder aan gedacht heb. Ik ga vandaag de dokter bellen om me te laten vaccineren voor zowel de gewone griep en de mexcaanse griep. Ik geef namelijk nog bv en op deze manier krijgt mijn dochter dan ook de antistoffen binnen zonder dat ze gevaccineerd word. Ik ga gelijk bellen!!

7. zicht

zicht Niet meer actief

MvY, wat een schattig jurkje heeft esmee aan. So cute!!!

8. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @MvY, sorry maar eerste wat ik dacht is , da's wel een heel radicaal shopverbod:)
    Maar was dat een groot centrum en alles nu weg??

@Cjpt, leuke avond gehad dus, fijn!
    En het is ik blijf wakker morgen ofzo, hi hi
    Hier ligt er ook nog 1 vrolijk te spartelen

@MamaJess, laat eens horen wat ze zeggen als je gebeld heb.
    Hier komt dat geluid wat ik wel eens hoor volgens mij echt helemaal uit haar keel, dus heeft het dan met aanhappen te maken?
    En ik denk ook dat dit gewoon Anouk haar slaappatroon aan het worden is.
    Vind ik niet erg als ze als ze wakker is gewoon tevreden is, zoals gisteren dan heb ik er vrede mee
    Maar als ze duidelijk honger ook nog heeft en ik heb niets dan doet het even zeer.
    Enne prof met foto's dat durf ik niet te zeggen
    Maar wel een Canon fan, ik zal eens blieken naar die 500D, wist niet eens dat ze al weer zo ver waren joh

Ik steek nog steeds beetje kop in het zand met die Mex. griep.
    Weet niet zo goed ook wat er nu van te denken en wat te doen straks evt.
    Want die enting is veel en veel te weinig van bekend en als je er iets over leest is het vaak alleen maar negatief, dus brrrrrrr

Maar goedemorgen
    Die luier 3 werkt als een trein, ze poept gewoon niet:D:D
    Zit nog in bedje met mijn 2 meiden, nog even verzinnen wat ik vandaag wil gaan doen
    Zal maar niet te veel om mijn schema zetten en eerst eens kijken wat Anouk vandaag voor me in petto heeft;)

9. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Fon, zijn de bijwerking van die enting niet zo negatief bij volwassenen dan??
    Ben benieuwd wat jouw arts zegt

10. zicht

zicht Niet meer actief

@ monique, misschien wel maar dan zijn de risico's voor mij en niet voor mijn dochter. Ik laat jullie het zo weten.

11. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hahahahaha grapjas :p

Ja was wel redelijk groot... Maar tis maar een dorp he dus ook weer niet supergroot.
    Ennuh ja alles weg.... Ook nog woningen eromheen blijkbaar. Ze waren wel van plan het af te breken en daar vanalles nieuw te bouwen maarja niet op die manier natuurlijk ;);)
    Straks eens gaan kijken daar denk ik.

12. zicht

zicht Niet meer actief

Ben ik weer!
    Ik kon gelijk langs komen. Maar er moet wel 2 weken tussen de gewone griepprik en mex griepprik zitten. Ze reageerden heel positief. Het is momenteel het beste wat ik nu kan doen voor mijn dochter. Ik ben blij dat ik nog niet gestopt ben met BV, want eigenlijk wilde ik het af gaan bouwen omdat ik het zo beu begon te worden. errug he

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mex. Griep: hier nog 1 die nu het nu wel een beetje eng begint te vinden! ze zijn echt bang voor jonge sterfgevallen aan de mex. griep, de meisje van 14 was ook verder niet ziek oid en toch is ze overleden, terwijl die pubers juist de leeftijdsgroep zijn met de meeste weerstand... en dan hebben wij van
    die kleine weerloze babytjes... brrr!

bij mijn SM op het werk is 2 weken geleden een zwaar gehandicapt jongetje overleden en ze dachten aan de mex. griep... mijn SM is dus met dat jongetje in aanraking geweest en kwam hier op visite, waardoor ik aangaf het allemaal maar eng te vinden! nou toen ik had het gedaan hoor! ik kwam toch overal met Dimara maar niet overal waar ik kom wordt ze vastgehouden, nou toen was haar kookpunt helemaal bereikt, ze zei zelfs dat als ze onze meid niet vast mocht houden ze dan net zo goed naar huis kon gaan :$;)

14. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Fon, dan is het idd goed dat je nog even hebt volgehouden met de bv!

Mumtobe, dat meen je niet?!?! Pfff.

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ mvy: Ja helaas wel... ;) en dat is nog niet alles maar k ga niet alles hier neerzetten, voor hetzelfde geld leest er een bekende mee...

16. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Fon, dat idee van antistoffen doorgeven via BV is dus zo gek nog niet.
    mmmmm, twijfel twijfel

@MvY, dan is het een flinke brand geweest
    Wel balen voor iedereen die er mee te maken heeft

@Mumtobe, had ik nu niet voorbij horen komen dat dat meisje van 14 geen Mex. griep had??
    En je heb toch wel meteen de voordeur open gedaan en vast gehouden voor je SM he!

17. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Mumtobe, nee kun je beter niet doen hihi. Maar wat is dat toch met die schoon(l)moeders he... Gelukkig heb ik een hele lieve :)

Monique, ja er zaten genoeg winkels in en voor hun is het natuurlijk heel erg. En al die werknemers pff als je daarover gaat nadenken...

Hmm Youri gloeit een beetje. Straks maar eens zijn temp opnemen. Hij is gelukkig wel heel vrolijk enzo.

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Monique: In gedachten heb ik het gedaan ja, moest echt mijn kaken op elkaar klemmen! ze is ergens op uit, en gelukkig heeft mijn vriend dat ook door!

@ mvy: Ja idd, ik heb het al helemaal verpest haha... ik ben blij dat in ieder geval mijn eigen moeder heel anders is, en mijn vriend is daar ook heeel blij mee, die kan onwijs goed met mijn moeder overweg!

19. MamaJess

Fon, wat een goed idee. Ik heb meteen mn eigen huisarts gebeld, en die gaat er ook mee akkoord, als babys ook risicogroep worden. Lang leve de bv!

20. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

goedemorgen!

@MvY, ik moest ook aan jou denken met het nieuws, wat een enorme brand zeg!
    en over het dopen, zo is het wel makkelijk ja.. ik wilde Ties ook laten dopen, ben namelijk aardig gelovig, maar ben niet aangesloten bij een kerk. (Ties zijn naam betekent ook: "geschenk van de heer" vind ik zo mooi!)

@mamajess&Fon, wat een goed idee om zelf die prik te nemen en dan via bv door te geven! mocht ik dan nog de ochtenvoeding bv geven, ga ik dat ook zo doen! of kun je dat nu al regelen?

@mumtobe, wat vervelend van je schoonmoeder! :(

@all, Ties is nu bij mijn schoonouders. moest best een traantje laten toen mijn vriend met hem wegreed, was doodsbang dat ze een ongeluk zouden krijgen en ik mijn beide mannen kwijt zou zijn...

gelukkig zijn ze veilig aangekomen. moet zeggen dat het heerlijk is hier op mijn gemak te kunnen zitten, en over een kwartiertje vertrek ik naar de sauna! :) :)

over dat huilen van gister trouwens, de voeding erna was het over en heeft Ties lopen geinen met papa. geen idee wat er aan de hand was!

Deel Deze Pagina