Knuffel hem maar extra veel Annie. Als de zetpil eenmaal werkt kan hij misschien lekker wat slapen, arm manneke. Wie heeft die stomme prikken uitgevonden... Opvang voor Youri morgenvroeg is geregeld hij gaat naar de opa en oma van mijn man. Tis toch maar voor een uurtje (of 2)...
Zo hier ben ik weer, vriendin is weer naar huis. Ze had heel leuk nieuws: ze is zwanger!! Zo leuk om een zwangere vriendin te hebben, onze kindjes zullen ongeveer 10 maanden schelen (ze is nu 11 weken). Echt leuk! Monique, ik zal het je laten weten als ik een l.k. heb gebeld, even kijken of ik er vanmiddag nog aan toe kom, anders morgen. Weet je dat je een aantal weken terug nog tegen me zei: "zo Florine is veel wakker, Anouk slaapt nog veel". Toen zei ik nog: misschien dat het over een paar weken bij jou ook anders is, aangezien ze een paar weken schelen. Grappig dat Anouk nu ook veel wakker is, Florine begint juist weer wat regelmatiger te slapen. Voor jou misschien ook een idee om zelf gevaccineerd te worden? De doktersassistente zei trouwens dat bv-babys zoiezo een hogere weerstand hebben, weet niet of dat waar is, maar klinkt leuk! Mumtobe, wat een rare reactie van je sm. Tss zou zelf ook wel bezorgd zijn in jouw geval, lijkt me niks vreemds aan. MvY, balen van Youri's koorts. Gelukkig kun je nog oppas regelen. Marieke, ik kan het nu nog niet regelen. Eerst moeten babys een risicogroep zijn (dat zal wel snel gebeuren verwacht ik) en de vaccins zijn natuurlijk nog niet beschikbaar, half nov volgens mij. Annie, wel snel zeg, al de 2e prikjes. Hier moest er minimaal een maand tussen zitten, dus ze krijgt volgende week pas de 2e prikjes. Wat zielig dat hij zo'n last heeft! Lekker knuffelen, hopelijk gaat het dan beter. Dus toch afbouwen met inbakeren? He wat een gedoe. Ik duim voor je dat het een beetje soepeltjes gaat. Als je risicogroep bent voor de gewone griep krijg je volgens mij ook automatisch een oproep voor de mexicaanse. Maar ik weet niet of dat ook geld in jouw geval. Cjpt, ik ben ook blij dat Florine niet veel met anderen in aanraking komt, vind ik wel een geruststellende gedachte. Maar idd, je moet altijd goed oppassen met koorts, wat dat betreft is dit niet anders. Het is natuurlijk ook wel een hype geworden ja. Rianne, nog een canon fan hier? Mooi om te horen dat het een goed dingetje is, heb ik er toch wel een beetje kijk op. Dat wordt dan ons kerstcadeau. Ik wil Florine ook niet enten, maar ik heb mazzel met de bv, als ik gevaccineerd wordt krijgt zij automatisch de antistoffen. Erg handig, dus daar hoef ik me gelukkig geen zorgen meer over te maken. Meningokokken was zeker een jaar of 6 terug? Kan me wel iets van herinneren volgens mij. En ik denk idd dat de bijwerkingen door de toevoegingen komen. Klinkt wel logisch, er zit vaak een hoop troep in een vaccin. Nog een echte blondie hier Het is een wonder dat we elkaar allemaal snappen Het is hier wel rustig zeg.. Waar is iedereen?
Hallo dames! Jeetje even 1,5 dag niet geweest en wat had ik een hoop werk met bijlezen zeg. Zal straks even uitgebreid reageren (staat al klaar op de andere pagina hihi). Even ego. Gisteren overdag bij zus geweest en wat heeft ze een mooie buik zeg. Nog weer groter dan vorige week . M'n ouders zijn ook nog langs geweest dus iedereen heeft weer ff met Rens geknuffeld. Maarree... ik had bij m'n zus laten vallen dat ik op deze site op een forum klets, is ze gaan zoeken ja hoor ze heeft me hier gevonden... wat een boef hè! Nu kan ik dus nooit meer iets lelijks over haar zeggen, want stel dat ze 't leest... (niet dat ik dat van plan was natuurlijk haha). Zus, als je dit leest... Betrapt!! Hihihi. En gisteravond ben ik naar de musical Joseph geweest met 3 vriendinnen! Was errug leuk. Jammer genoeg hadden we niet de echte hoofdrolspeler Freek maar een understudy, Matthijs, die deed toen ook mee met Op zoek naar Joseph. Hij was ook goed hoor, ik was niet al te erg teleurgesteld . Mijn man en die van mijn vriendinnen hebben ondertussen een 'mannenavond' gehouden, alle kindjes (3 stuks) lagen lekker in hun bakjes en campingbedjes te pitten en de mannen zaten aan de pizza en actiefilms. Stelletje....
Haha Ginny, dat is niet goed geregeld hè. Als mannen ziek zijn, zijn ze ook meteen zoooo zielig hè Moet wel zeggen, toen ik zo ziek was door het abces in mijn borst, kwam schoonmama voor mij en Rens zorgen en kwam hubbie heel vroeg thuis uit zijn werk om voor ons te zorgen dus dat was toen wel goed geregeld . Oh lees nu dat je die van jou effe kwijt moet... mwahh hou toch m'n eigen maar denk ik . Nagym: vooraf waren het 10 lessen en nu is het nog 5 lessen. Volgende week de laatste. Het groepje meiden is heel leuk, we zitten bijna elke week met elkaar koffie te drinken ergens, maar ik vind de oefeningen die we tijdens de les op krijgen heel erg onzin... kan zelf wel verzinnen hoe ik mijn buikspieren moet trainen, ga liever naar de sportschool. En de juf is een beetje zweverig, raar mens @Mvy zo die is snel bij jou aangekomen! Mooi dat ie het doet Succes ermee. Inbrekers... enge dingen zijn dat! We hebben ze hier een keer gehad, terwijl wij zelf lagen te slapen... poeh dat had ik echt even een trauma van... Nu hebben we een alarmsysteem en voel ik me helemaal veilig . Ow sorry Monique dat ik er nu toch weer over begon @Gentle, ja lachen hè, die oog-hand coordinatie. Rens verbaast zich er enorm over dat niet zijn hele knuistje in 1x in zijn mond past @aguamiga, wel belangrijk dat je gaat beginnen met kolven en flesje hoor, straks wil Sara de fles niet en dan heb je een probleem... @MvY leuke foto van Esmee! Lekker lachebekje. Grappig dat er een foto op de doopkaars komt! Wanneer wordt ze gedoopt dan? Oh die van Youri is ook erg leuk, met Knorretje! @Marieke jammer van je bv... maar goed dat nu de beslissing is gevallen, hopelijk kun je ook van het geven van de fv gaan genieten. Lekker sauna! Wij gaan volgende week zondag . @Pluis, super dat het is meegevallen! Geeft moed voor als je echt aan de slag moet he! @cjpt, ik vind dat ook, van de maxicosi! Had ook dat verkleinding eruit gehaald maar toen zei iemand tegen me dat dat nu nog heel gevaarlijk is, ze hebben die hoofdbescherming echt nog nodig voor als je een ongeluk zou krijgen. Toen heb ik 'm er maar weer in gedaan. Maar ik vind Rens erg 'opgepropt' als hij erin zit . @mik gefeliciteerd met je verjaardag!! @petra oh wat klote dat alles weg was van die foto's! Dat heb ik ook een keer gehad, ik heb staan vloeken joh @MvY ja er is grote fik geweest bij jullie! Hoorde het op het nieuws vanmorgen ik dacht meteen, oh nu kan MvY niet meer winkelen... (maar je had toch een shop verbod oh ik was niet de eerste die dat had verzonnen hahaha) @Jess, ja ik word de laatste dagen ook opeens een beetje zenuwachtig van de Mex Griep.... eerst deed 't me niet zoveel maar nu opeens heeft het me gegrepen ofzo, wat als Rens het zou krijgen... blijven opletten maar en van het goeie uitgaan... @Annie nu al weer het inbakeren afbouwen?? Waarom zo snel al weer? Je bent voor mijn gevoel net begonnen ermee!! En het kan in principe tot 6 maanden! Zou er gewoon nog even mee doorgaan als ik jou was, het ging juist zo lekker met Milan! Ik denk dat wij ook binnenkort moeten gaan afbouwen maar ik zie er een beetje tegenop.
Wat "grappig" dat bijna iedereen vind dat de babies niet zo lekker liggen in de maxicosi! Da's toch raar! Je zou denken dat ze dat ding dan wel wat anders kunnen maken. Ben iig blij dat het niet aan mij ligt. Er was trouwens iemand die een tip had over flanellen lakens ofzo die ze eronder legde... Noa of Annie ofzo? Kun je nog een keer uitleggen hoe en waar je die dan legt? Dan ga ik het ook eens proberen. Gisteren zat ze in de auto te huilen en ging ze gewoon helemaal benauwd klinken omdat ze zo met haar kin op haar borst zit! Da's toch niet normaal! Heb trouwens net met tranen in mijn ogen de kaarten en de "hoera het is een meisje slinger" opgeborgen. Ze is vandaag 2 maanden dus werd wel een keer tijd. Heb alle kaartjes nog een keer gelezen en het raakte me wel zeg. Ging in gedachten weer helemaal terug naar de eerste dagen met Dominique toen ik die kaartjes voor het eerst las. Wat lijkt het al weer lang geleden! Wat doen jullie trouwens met de kaarten? Zit eraan te denken om ze in te plakken maar weet niet of dat gaat (of dat zo'n album dan te dik word en niet meer dicht kan)
Mama van Youri, ja ze zeggen het he Annie, ja toch ook de Pacco, dat dacht ik al, ik heb eens gelezen over een armpje uit de bakerdoek laten om te beginnen met ontbakeren, misschien een idee? De nacht was hier een steeds minder groot succes na het inbakeren... Hij wilde toen ineens ook ingebakerd... Ik persoonlijk wil overdag beginnen, kan ik tenminste zelf slapen... Elias krijg zijn 2e prikjes vrijdag de 13e En Elias had van de eerste prikjes ook niet echt last, je verhaal doet me de 2e niet tegemoed zien Cjpt, ja sentimenteel he al die dingen opruimen... Hier heeft elk kind een plastic doos/krat waar dat soort dingen in zitten, ik wilde ooit met de ouste aan een plakboek beginnen en dan spulletjes uit die doos gebruiken (ik heb ook kranten van hun geboortedag allemaal) maar het boek is na negen jaar nog leeg dus ik denk dat het bij een doos blijft
Ja hoor, Youri plakt aan me... Vraag me af hoe ik straks Esmee de fles moet geven hihi zelfs de poes mag niet bij me liggen... Ik kom vanavond wel weer als die in bed ligt
Ik snap niet waarom Milan zo snel zijn prikjes krijgt elke keer. Hij is nog geen eens 3 maanden! De wijkverpleegkundige belde net en hoe nog niet af te bouwen! Pfff wat zat die arts dan stoer te doen vanochtend.. Ik ben nu nog geen 6 weken bezig dus moet nog even doorgaan en dan rustig afbouwen. Heb Milan weer op schoot hij is nog steeds zielig...
MvY, ik dacht al...daar woont iemand die ik ken.... maar dat ben jij dus! Erg hoor! Tjonge, Youri heeft koorts. Misschien dat het morgen weer weg is getrokken en dat je toch naar je werk kan gaan.Fijn dta je oppas hebt kunnen regelen. Wat is je nieuwe werk? cjpt, fijn dat het een geslaagde avond was gisteravond! Mexicaanse griep, ik maak me geen zorgen. Er is wel heel veel ophef over...We zien het allemaal wel! Marieke, was het lekker in de sauna? Annie, zo zo, die Milan is goed gegroeid zeg! Fijn dat de prikjes weer achter de rug zijn. Ik zie nu al op tegen de volgende keer dat Svinthe ze weer moet en vind het daardoor helemaal niet leuk om naar de cb te gaan.... MamaJess, wat leuk dat je vriendin zwanger is zeg. Dan schelen de kindjes inderdaad niet zoveel. Svinthe scheelt maar 6 dagen met haar neefje en 1,5 jaar met haar nichtje. Dat gaat ook nog wel denk ik. Hopen dat het klikt als ze wat groter zijn. Het is de jongste dochter van mijn tweelingzus, dus het zou leuk zijn als ze daar een beetje bij kan aanhaken, omdat we het hoogstwaarschijnlijk bij dit ene kindje houden. Kan ze toch nog een beetje met iemand opgroeien Liefie, tja het is wat he die meelezende zussen! Mijn zus zit hier ook op het forum. Geen idee of ze hier weleens leest. Zo ja dan.... Hallo Zus !! cjpt, toch een speciaal moment he van alles opruimen van kaarten enzo. Wij hadden zo'n ooievaar door het raam vliegend en dat heb ik kunnen rekken tot 3 weken na de geboorte. Toen hadden we het kraamfeest en daarna heb ik hem opgeruimd. Raar moment. Leuk om de kaarten nog eens te lezen. Ik wilde ze eerst gaan inplakken, maar we hebben er teveel gekregen om dit te doen, ongeveel 140 en dan krijg je teveel plakboeken denk ik. Ik ga kijken of ik op internet een geboortekist kan bestellen en daar wil ik ze in doen als het allemaal gaat passen. Intussen wil ik er al zoveel indoen, eerste pakje, kaarten, sokjes, krant van de geboortedag.... Svinthe ligt nu in haar mandje in de box. Ze huilt niet, maar slaapt ook niet. Dat is voor watjes vindt ze Het is net of ze niks wil missen van de dag. 's Nachts slaapt ze wel goed gelukkig. Ze heeft de hele dag nog maar 2 keer een half uur geslapen.... Ik heb net weer foto's opgehaald van haar. Probeer het maar een beetje bij te houden. Nu nog inplakken he. Maar ik wacht nog even op foto's van mijn schoonvader. Hij heeft in het ziekenhuis veel foto's gemaakt toen ze net geboren was. Die wil ik er ook nog wel bijplakken..... Wat zag ik er toen uit zeg Alweer bijna 10 weken geleden!! Time flies....
@MvY, heb net foto's gezien maar da's idd niet niks nee Hoe is het met Youri?? @Mumtobe, ik weet niet waar ze op uit is, want lijkt mij dat ze hier alleen maar mee gaat verliezen ipv winnen! @Marieke, wij laten Anouk ook dopen, zijn ook niet echt aangesloten ofzo maar dat kan dan nog vaak gewoon, je betaald daar dan wel wat voor @Annie, die 2e prik is altijd de gemeenste idd Ah ik lees nu dat hij heftig reageerd, lekker zetpilletje geven en bij je houden maar En dat inbakeren afbouwen gewoon pas doen als je jezelf er goed bij voelt hoor! @Rianne/MamaJess, die 500D is volgens mij idd niet verkeerd Kan er op het eos forum nog weinig over vinden, zo nieuw zal die dus nog wel zijn?? @Rianne, hoe baker jij Elias in?? Strak met de armen naast het lichaam? Er is nl nog een slaapzak waar de armen bij in gaan, hij kan dan in de slaapzak wel bewegen, maar niet de armen bij het hoofd krijgen @MamaJess, wat leuk van je vriendin Enne psssssssssssssst ik ga Anouk denk ik dadelijk halen want ik hoor haar, maar dit is na een slaapje van bijna 2 uur Dus ik zeg heel voorzichtig, nee ik hoop dat we er door zijn nu @Liefie, hi hi die zussen ook Maar zus van Liefie, welkom en gefeliciteerd!! He, een traumagenoot, hier hetzelfde meegemaakt, alleen hebben wij ze ook nog mogen ontmoeten @Cjpt, ik heb de kaarten ook bewaard, wil ze gewoon in een mooi doosje of iets doen @Hanna, zwaai maar een keer naar Svinthe voor mij dan Anouk is nu goed wakker maar geen gehuil maar heerlijk gebrabbel!! Ga haar lekker even halen
Hoi meiden! Ik meld me hier ook nog maar eens. Had bewust wat afstand genomen omdat ik het best moeilijk vond om steeds weer te schrijven hoe het tussen mij en ex ging maar vanaf nu wil ik weer lekker actief mee gaan praten! Met Milan gaat het heel erg goed! Hij groeit als kool en krijgt nog steeds borstvoeding. Dat loopt allemaal als en trein en hij is echt een turbodrinker, max 5 min en dan is hij alweer klaar! Verder is het een vrij makkelijk kindje, ik neem hem overal mee naartoe en als ik merk dat hij het beu is gaan we naar huis. Moeten jullie ook alweer bijna werken? Ik heb na deze week nog 2 weken en dan weer aan de slag!
He MvY, vond je mijn grapje over het shopverbod zo erg dat je nu al wraak neemt??? En mij ook een shopverbod oplegd??? 29-10 14:57 Gemert Nieuwstraat 15:03 - uitslaande brand 851 15:37 - scapino in brand Sorry kon het even niet laten
CJPT, ik heb de kaarten in een mooi doosje bewaard samen met nog meer geboortespulletjes. Zoals de krant van die dag, haar eerste pakjes, mutsje enzo. Ha nita, ben je erook weer! Ik denk wel eens aan jou. Lijkt me echt zo moeilijk voor je die situatie met je ex! Er komt straks een moment dat hij milan voor zichzelf wil een dagje of weekendje. Hoe los je dit op? Snap wel dat je er niet steeds over wil schrijven. Dus als je geen zin in heb prima. Sterkte voor je meid. Fijn dat milan zo makkelijk kereltje is. En die 5 minuutjes BV, JALOERS!!!! haha
Zo lang ik bv geef kan hij helemaal niks dus dat ga ik laaaaaaaang volhouden. En ik heb ook het "geluk" dat Milan hardnekkig weigert om uit een fles te drinken dus afkolven en een voeding meegeven is ook geen optie. Het is best moeilijk om ermee om te gaan. Ik heb mezelf lang weggecijfert maar sinds maandag doe ik dat niet meer. Het gaat nu op mijn manier en dat bevalt me veel beter. Ik ging eerst vaak naar hun thuis toe zodat iedereen Milan kon zien, als er van zijn kant bezoek wilde komen ging ik daar weer heen, hij mocht langskomen wanneer die maar wilde. Hij is zelfs met zijn nieuwe vriendin langs mogen komen! Maar ik ging er zelf helemaal aan onderdoor. Hij gaf dubbele signalen waardoor ik steeds dacht dat het weer goed zou komen tussen ons terwijl dat dus niet zo is. Daarom heb ik maandag besloten dat ik niet meer steeds met hem geconfronteerd wil worden. Hoe we dat nu precies gaan oplossen weet ik nog niet. Ik erger me er ook helemaal rot aan dat hij Milan steeds op de 2e plaats zet. Hij was steeds aan het zeggen dat hij zo graag een keertje alleen met Milan wilde gaan wandelen. Nu heb ik hem dat 3 keer aangeboden maar telkens was er wel iets belangrijker, voetbalwedstrijd, vrienden, die domme muts van hem etc. Nou.. dan bekijk het ook maar ik vraag hem wel niks meer! Nu had hij vandaag en morgen vrij dus ik dacht afgelopen weekend nog dat hij dan eens lekker wat langer met Milan samen kon zijn, desnoods bij hem thuis. Zegt hij maandag doodleuk dat hij met die muts een dag en nacht naar Maastricht gaat. En maar klagen dat hij Milan meer wil zien en hem mist maar ondertussen doet hij er zelf niks aan om tijd voor hem te maken! Dus toen was voor mij de maat vol en ik heb nog steeds geen antwoord van hem hoe we het nu verder gaan doen. Nou ja boeien.. hij bekijkt het zich maar!
Hoe is het met jullie allemaal? Ik ben een beetje terug aan het lezen maar zo te zien doen alle kindjes het goed! gelukkig maar! Ongelofelijk he dat het dadelijk al een jaar geleden is dat we een positieve test hadden. Milan is komende zaterdag 10 weken en ik vind het nog steeds leuker worden. Hij reageert nu ook echt als je wat zegt en hij probeert ook steeds terug te "praten". Hij slaat nu ook tegen zijn speeltjes in de box die boven hem hangen maar vastpakken lukt hem nog niet. Trouwens nog meer kindjes die niks van plastic willen weten? Milan wil geen fles en ook geen speentje. Ik heb het geluk dat ik maar 5 min van mijn werk af woon dus ik ga dadelijk gewoon op en neer rijden om hem te voeden.
Gisteren zijn we een dagje naar zee geweest, mijn zus is daar op vakantie en wij zijn op bezoek geweest. 200 km rijden maar Milan heeft het super gedaan!
He Nita, wat leuk om weer eens van jou te horen! Jammer dat het nog altijd stroef gaat met je ex, maar heel fijn dat het Milan het zo goed doet! Ook zin om naar de meeting in januari te komen? Opgeven bij cjpt! Jij hoort er ook bij vind ik, je hebt zo veel mee gekletst hier! @cjpt ik ga de kaarten wel in een boek plakken. Is met de kaarten van ons trouwen ook gelukt, 2 plakboekken vol . Rens ligt in de box maar hij vindt het errug stom dus ik ga hem even knuffelen. Tot morgen!!