Augustus 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door brusje, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    En deze is gewoon zo lief

2. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Grrr Ginny mijn vent komt echt van dezelfde planeet als die van jou hoor!!!
    Milan reageerd best wel heftig op die prikken. Veel erger als vorige keer! En me vriend had al afgesproken vanavond naar vrienden te gaan. Nou belde ik hem net dat ik niks kan en Milan veel huilt en zielig is. Zegt ie "Oh ik kijk wel of ik morgenmiddag dan thuis kan werken".
    Nou wat dacht je ervan als je vanavond gewoon naar huis komt!!!! Grrr!
    Maar dat bedenkt hij niet!!

Ik heb Milan trouwens net stiekem toch ingebakerd hoor. Hij heeft geen verhoging en ga gewoon vaak bij hem kijken. Hij is nu wel redelijk stil... Af en toe nog een kreun....

@Liefie/Monique: toen ik nog bij me ouders woonde is er ook ingebroken..en ik lag boven lekker te slapen brrr
    Ik ben nog steeds wel is bang als ik een nachtje/avond alleen ben. Stom he?! Volgens mij gaat dat nooit meer over..

@Nita, leuk dat je weer eens op het forum bent. Snap dat het moeilijk is met je ex. Nou ik zou lekker zelf alles bepalen en laat je ex het lekker uitzoeken! Ik zou hem ff niet langs laten komen hoor! Laat hem ze zoon maar ff missen! En Milan heeft genoeg aan zijn mama voorlopig.

3. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Oh meeting lijkt me zeker leuk! Ik ga even een pb doen naar Cjpt! :)

Dadelijk lekker uiteten met een vriendinnetje die ik al een jaar niet heb gezien! Ze zat namelijk in het buitenland.

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nita, leuk weer wat van je te lezen en fijn dat alles goed gaat met Milan.
    Jammer dat het nog steeds moeilijk loopt met je ex...
    Wat een snelle drinker zeg!
    Ik heb nog 9 weken vrij nu...Ben een echte bofkont :)
    Mooie foto's hoor!

Annie, hopelijk valt Milan zometeen lekker in slaap... een goede remedie tegen de prikken

5. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

hier een lekker dagje gehad, heb lekker gewandeld met me zus en haar kids en onze honden was erg gezellig en smiddags ff op visit bij me vader die zo gek van yaslin echt zo lief om te zien..

@petra ow balen van je boek, snap dat je der om kon huilen

@rianne ow dat is wel een lange rit naar zuid frankerijk als hij niet lekker zit in ze maxi.

@moniqeu inderdaad vervelend, ze stond dus vandaag weer aan de deur maar ik was natuurlijk aan het wandellen krijg ik een sms van ja ben WEER aan de deur geweest en jer was er WEER niet, erg jammer. geef ons kleindkind ene knuffel pffff opdringerig mens. ik ga me vriend vertellen dat hij er nu echt wat van moet zeggen omdat ze naar mij niet luistern had al gezegf wie voor heen nooit kwam hoeft nu ook niet komen, blijkbaar snappen ze dat niet.
    want zo wordt het er niet beter op.

welke lodger heb jij, die draagzak?

@mvy ja zag het op tv, is dat het enige winkel centrum bij jullie dan, en woon je der vlakbij.

wat zielig voor youri koorts bleh, en morgen beginne op je nieuwe baan nou wordt je nu helemaal niet vrolijk van

@mamajess ow jij precies anders om, nouja hoop ook dat het zonder ruzie kan maar denk het niet, dit is hun enigst kleinkind want me vriend is enih kind, en vorige keer dat ik daar was werd erl gezegd jouw moeder mag alles bla bla. en wij hebben ook een bedje, terwijl ze altijd heb gezegt, wij gaan niet oppassen en vorig jaar zeiden ze zelfs tegen mij moeder nou wij hoeven nog geen kleinkinderen hoor, en tja toen yaslin er eenmaal was zei me moeder toch wel leuk he als ze der zijn. wordt gewoon moe en geirriteert van die mensen, van de week was het zelfs zo erg dat ik dacht ik en yaslin vertrekken wel nou das toch niet normmaal?

wat leuk je vriendin zwanger hihi nu kan jij tips geven als ervaren mama hihi

MEXIGRIEP: mijn vriendin is dokkterassistene en die zegt ook je moet het niet doen, de bijwerking kunnen je zenuwe aan tastte en het vaccin is nog helemaal niet uitgebreid getest, de mensen die hem nemen zijn het gewoon het proefpersoon,. maarja die kleintjes twijfel ik aan, maarja ze zeggen ook het is een gewone griep! dus ja
    moeilijk moeilijk

@annie zozo me schoonzoon groeit aardig:D maar de prikjes waren dus pijnlijk nou dat weet ik dat alvast al duurt het hier nog 4 weken maarja beter te vroeg dan te laat hihi.

en dat inbakere moet je nu dus al afbouwen terwijl je helemal niet zo lang bezig bent,mag dat maar tot een bepaalde leeftijd?

@rianna nee inderdaad mij schoonouders zijn eigenwijze %&)#$ mensen.
    kan jij het nioet doen hihi,

@liefie hihi je zus staat op knappen natuurlijk wanneer is de datum? en leest ze hier mee dan dat ze betrapt is?
    haha mannen avond met de kids zou ik wel is willen zien, en helemaal als alle kindjes aan het huilen enzo waren hihi

@cjtp hier leggen de kaarte ook nog in de la zit nog te bedenken wat ik er mee moet doen hihi.

@hanna hihi hier ook een dame die niks wil missen hihi egte meiden he!!!

@nita welkom terug.

@hanna hihi 9 weken lekker hoor

nou meiden ga ff eten maken en yas de fles geven tot later

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nog even een foto... Svinthe en haar neefje

7. zicht

zicht Niet meer actief

Oh en ik wil trouwens nog mijn excuses aanbieden voor mijn geklaag over BV geven. Ik besef wel dat heel veel meiden het hadden willen geven maar het door omstandigheden niet is gelukt. Ik wil ook niemand tegen het hoofd stoten. Besef dat ik geluk heb dat het bij mij wel is gelukt.

Nita, Pff echt niet makkelijk voor jou. Gelukkig kun je laaaaaaaaaaaaaaaaang BV geven. Milan is echt een spetter hoor!

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Deze vind ik ook zo schattig!

9. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    hey meiden
    ben ik even snel
    ben vandaag goed verwent ook al vier ik mijn verjaardag niet:D
    strakjes lekker met mijn mannetje uit eten, heb ik erg veel zin in.
    met senna alles goed, toch misschien last gehad van een sprongetje.

even snel een vraagje over infacol: dit had ik senna gegeven omdat ze krampjes leek te hebben, maar toen poepte ze maar 1 x per dag, terwijl ze normaal 3x poept.
    vandaag heb ik het om en om gegeven, maar het lijkt net, als ze dat spul niet krijgt,dat ze dan beter poept.
    iemand ervaringen hier mee??

heb nu ook cinababy in huis gehaald
    iemand daar ervaring mee of dat goed werkt?

zo meiden ga weer even naar beneden, mijn man komt zo thuis:D
    allemaal bedankt voor de felicitaties

10. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @hanna wat lief!!!!!!! en ze lijken wel op elkkaar alleen heeft svinthe meer haar hihi.

@mik gefeliciteertd. en kwa infacol hier geen problemen mee gehad

11. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

He meiden,

Even een korte reactie van mij ik heb het niet allemaal onthouden sorry daarvoor. Youri ligt net in bed en hij had 40,2 graden koorts dus begin me wat zorgen te maken. Morgen maar even de huisarts bellen ivm mex griep!! Hopelijk slaapt hij vannacht lekker. Heb hem geen zetpil gegeven want ben bang voor koortsstuipen.

Nita, leuk je weer te zien. Volg je foto's en blogs op hyves. Echt heel mooie foto's! En goed dat je voor jezelf en Milan kiest meid!

Hanna, wauw mooie foto's vooral met die handjes! Super.

Annie, pff wat flauw van je vriend. Hopelijk komt ie toch lekker naar huis? Hoe gaat het nu met Milan?

Mik, gefeliciteerd!!!!!!!!

Monique, ja ik heb wraak genomen ;) hahaha.

12. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Nita, leuk dat je er weer bent!
    Super mooie foto's ook!
    En wat balen zeg dat het nog steeds niet goed loopt met dat ex gedoe.
    Maar vanaf deze week dus afgelopen, go girl!!

@Annie, hi hi die mannen
    Die denken ook gewoon dat als beeb nu last heeft hij het dan morgenmiddag kan opvangen.
    (weet wat het is hoor, heb er ook zo 1)
    En bij ons is de inbraak met kerst 3 jaar geleden maar nog steeds heb ik er last van ook ja
    Achterdeur gaat altijd op slot als ik naar boven ga, rare geluiden die ik niet ken nog steeds hartslag 200 en meer van die dingen

@Noa,jemig zeg die durft je wel te claimen zeg
    Gewoon terus smsen dat ze dan volgende keer moet bellen om dit te voorkomen omdat je van plan bent nog heel veel te gaan wandelen;)
    En ik heb de Lodger draagzak idd, de Shelter

@Fon, geklaag over BV, heb ik iets gemist??

@Hanna, wat een lieve foto's !!

@MvY, oeh bah da's flink koort idd, is hij er ook ziek bij??
    Idd even goed in de gaten houden
    Zal tegen Mirthe zeggen dat het door jou komt dat ze nu geen nieuwe winterschoenen kan halen zaterdag:D

Anouk en ik zijn weer maatjes!!
    Straks was ze wakker maar ik had al het vermoeden dat het kwam doordat Mirthe had geroepen dat ze wakker was
    Ze viel ook aan de borst weer in slaap, heeft maar een uurtje gespeeld en was toen duidelijk moe
    Dus weer borst aangeboden en ze viel al na een paar slokken in slaap, dus geen 2e borst maar in bed gelegd
    Dat was half 5 en ze slaapt nog steeds!!
    Ik denk dat ik dus kennis heb gemaakt met de beruchte regeldagen.
    Kunnen we dat ook weer aankruisen in ons ervaringsboekje en weten we het voor de volgende keer!

13. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Hanna, mooie foto's!! Wat lijken ze op elkaar, wat leuk zeg!

@Monique, ja ik heb dat ook. Als ik iets hoor meteen hartslag 200.
    En leuk jij hebt ook zo'n vent ;)

@Mvy, aah arme Youri! Idd maar goed in de gaten houden!

Nou me vriend is niet naar huis gekomen hoor! Dat wist ik wel...
    Hij belt wel 100 keer dus hij heeft het heus wel door dat het geen slimme actie is...;)
    Stomme mannen ook altijd..

14. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Annie, dus nog niet afbouwen, wat kletsen ze lekker langs elkaar heen dan weer he?
    En gewoon lekker inbakeren als hij geen koorts heeft hoor!

Monique, je bedoeld de puckababy slaapzak of niet? Ik baker hem nu strak in inderdaad en ik heb het idee dat hij los maar niks vind, ook niet in die slaapzak, iets losser inbakeren in zijn bakerdoek vind hij namelijk ook maar niks... maar of dat ook klopt weet ik natuurlijk niet, misschien tegen die tijd eens tweedehands aanschaffen...

Slaapjes, dat kindje van mij is geen slaper meer... Na vanochtend zeven uur, pas weer in bed om kwart over elf en dan wel geslapen tot half drie maar daarna wakker (op een kwartier na) tot zeven uur weer... Nu slaapt hij wel klokje rond met een keer eten om elf uur maar overdag mag het toch ietsje meer zijn... ;)

Nita, welkom terug! Fjin dat het lekker gaat met Milan en dat is zeker snel drinken!
    Heb je zin om weer te gaan werken? En je hoeft het niet over je ex te hebben hoor, over Milan mag je alles vertellen ;)

Wat lees ik nou, steekt Mama van Youri uit wraak de Scapino in de fik? :$ :D

Noa, ja hoor stuur je schoonouders maar langs dan praat ik wel even tegen ze (niet met ze ;))

15. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Oh en even iets leuks!!!

Milan had van 5 tot 6 ingebakerd geslapen. En net fles gegeven en in een slaapzakje in bed......En hij slaapt!!!! Wat een kanjer!

16. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Monique, nou moet je niet Mirthe tegen me gaan opstoken he, dat vind ik niet leuk ....

17. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

18. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Het was een grap....hij is alweer wakker!!

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    MvY, oe dat is wel wat hoge koorts. Hopen dat het snel zakt!

Annie, tja mannen he.... het is soms ook wat....
    Milan in een slaapzakje nu. Goed hoor!

Svinthe had net weer last van krampjes. Ze heeft eens in de drie dagen een poepluier. Niet normaal lijkt me...
    Wel zielig voor haar, maar we proberen er zoveel mogelijk aan te doen.
    Hopen dat het nu snel is afgelopen met die krampjes!

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland

Balen zeg!

Deel Deze Pagina