Augustus 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door brusje, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Hihihi wat heeft mijn meisje soms toch een heerlijk ontdeugend bekkie! Ik liep net even naar boven om haar speen te pluggen, ze lag al een kwartiertje te sputteren. Kom ik boven heeft ze gewoon haar speen nog in haar mond tijdens het sputteren (nog knap ook!). Wat doet ze? Ploept haar speen uit haar mond en geeft me de meest schuine, ontdeugende glimlach uit haar arsenaal hahaha. Echt alsof ze wil zeggen: hahaha, je trapte erin en kwam naar boven!!

Dat belooft nog wat voor later... dan moet je doen alsof je boos bent om dat soort dingen zonder in de lach te schieten....

2. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    #3122 Nita82, 30 okt 2009
    Laatst bewerkt: 30 okt 2009
    Brusje, wat was er gebeurd? Veel te vroeg geboren of had ze een afwijking?

Skatje, ah bah en dat krijg je ook nog bijna niet uit de auto. Gelukkig stond de kinderwagen met camera er nog!

Ginny, blegh schoonmaken. Ik moet eigenlijk ook beginnen want Milan slaapt nu maar heb geen zin.

Hanna, wat een lieve foto's van Svinthe met haar neefje!

MvY zal wel schrikken zijn geweest die brand. Wonen jullie er vlakbij? Hoe is het nu met Youri?

Van inbakeren heb ik geen verstand.

Jessie, ik wilde gaan typen dat ik het knap vind dat Florine al zo lang slaapt en dat Milan 's nachts nog een voeding wil maar vannacht heeft hij doorgeslapen! Van 21:30 tot 5:30! En daarna tot 8:30.

En dat was dus ook gelijk mijn goede nieuws van de dag! Ben zelf ook om 22:00 uur gaan slapen dus weer een beetje beter uitgerust nu.

Bah ik ben echt bang dat ex vanmiddag hier voor de deur zal staan en daar heb ik dus helemaal geen zin in. Denk dat ik straks maar lekker even naar de stad ga met Mini dan staat hij voor een gesloten deur ;).

3. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Nita, hahaha ja dat zou ik ook doen! Hij had toch belangrijkere dingen? Nou goed, jij ook. Lekker shoppen!
    Hoop wel dat jullie mettertijd wat meer op 1 lijn kunnen komen want als Milan straks wat groter is wil hij vast zijn papa vaker zien. Maarja, dan moet papa wel even normaal gaan doen!

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Noa: haha ik ben dus niet de enige met van die bitchenstreken :p;)

@ Ollekebolleke: Fijn hoor een nieuwe auto! vanaf vanmiddag heb ik ook weer een auto, heeft de hele week bij de garage gestaan :(

@ Brusje: Ik heb niet het hele verhaal meegemaakt maar naar aanleiding van je berichtje wil ik je toch even heel veel sterkte
    wensen!!

@ Rianne: kan ik me vast inschrijven voor je workshop??

@ Petra: lekker hoor zo'n middag, ik ga a.s. Dinsdag weer even koekeloeren bij de paardjes en als ik groen licht krijg van de Gyn. woensdag ga ik die week erna weer rustig beginnen!

@ Skatje: tjee wat een dag heb je gehad zeg!! wel fijn dat alles goed is gegaan in het Dolfinarium en dat de wagenbak er nog stond...

@ Ginny: Je zit er vast mee dat je schoonmoeder 140 kilometer verderop woont (ik had het fijn gevonden hihi),
    fijn dat jullie zo'n dagje in konden lassen!

@ Annie: Wat goed van Milan dat hij toch zo lekker heeft geslapen in zijn slaapzakje!

@ Cjpt: hahaha ik vond 'm wel goed verzonnen van mezelf... ik ben ook 7 keer naar boven gelopen om de speen te pluggen maar heb het pertinent geweigerd haar naar beneden te halen, anders had ik haar waarschijnlijk na 3x al meegenomen naar beneden :p op zich werkte het wel want uiteindelijk sliep ze en hebben we haar om kwart voor elf wakker moeten maken, voor de laatste voeding!
    het zijn kleine deugnieten, de eerste keer dat ik gisteravond naar boven ging lag Dimara vrolijk met haar handjes te zwaaien boven de dekens, terwijl ik me stond te bedenken wat er niet klopte aan het beeld wat ik zag, lag zij trots te lachen van: kijk eens wat ik gedaan heb!! hihi

@ Nita: Fijn dat Milan doorgeslapen heeft zeg!! heb je ff bij kunnen tanken, lekker gaan shoppen vanmiddag :p

5. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    @ollekebolleke, leuk he een nieuwe auto!

@Brusje, sterkte meid, een dikke knuffel.

@Skatje, haha..wat een avontuur. Erg leuk Dolfinarium.

@Mvy, hoe is het nu met Youri?

Weet nog niet wat we gaan doen vandaag, ik heb zin om te kleertjes te shoppen voor Ruben. Ik zag net dat hij helemaal niet zoveel heeft in maat 62, en dat moet hij nu echt wel hebben. als ik hem 56 aantrek zijn het van die strakke naveltruitjes:p

6. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Mumtobe, tuurlijk, jij mag ook hoor! :D

Jingi, hier zijn 62 al bijna naveltruitjes, ik ga mijn kleertjes in 68 eens tellen anders moet ik ook nog shoppen, wat een straf hahaha

Elias slaapt nu al een uur over zijn voeding heen :( Straks eindig ik op vier flessen vandaag :$

7. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Annie, voor ons bestaat er op het moment niets anders als die baby, de mannen zijn gewoon weer in hun oude leventje gestapt.
    Wij passen ons aan aan de kleine maar die mannen denken vaak dat de kleine zich gaat aanpassen naar zijn leven, duurt altijd even voor dat kwartje valt dat het niet zo is;)
    En wat goed van Milan dat hij de hele nacht zo goed heeft geslapen in een slaapzakje
    Da's er dus al 1 slaapje af voor jullie!

@Rianne, da's idd zo'n zak ja die ik heb
    Maar Anouk bakert zich op het moment ook wel eens zelf uit:D
    En 's avonds in de Lodger op de bank dan komen haar handjes ook vaak naar boven, dus die oefent stiekum al wel eens!!
    Maar ik heb zoiets van ik wacht nog even, je ziet die armpjes nu al minder ongecontroleerd rond zwieren
    Anouk is ook echt haar handjes aan het ontdekken, dus kan goed zijn dat ze over een maandje de armpjes en handjes onder controle heeft en dat je dan binnen mum van tijd heb uitgebakerd
    So he die Elias is lang wakker, wordt hij dan niet vervelend???

MvY, vond mijn grapje over het shopverbod niet grappig en heeft er nu voor gezorgd dat ik zaterdag geen schoenen voor Mirthe kan kopen, gemeen he:p

@MvY, Mirthe is op dit moment erg van het woordje lief, heb het net gevraagd maar jij bent toch nog lief hoor:D

@MamaJess, de 1e regeldagen van Anouk vielen weg in de periode dat ze nog niet ingebakerd was dus nog veel huilde, het was toen zoiezo nog zoeken naar haar gebruiksaanwijzing
    Dit was de 1e keer dat ik het echt bewust meemaakte idd
    Mirthe heeft fles gehad en kan me dat niet herinneren maar als die nog mopperde kreeg die gewoon nog wat bij, dat gaat bij Anouk niet zo makkelijk he;)

@Jingi, mijn 1e ongi begon ook met bruin verlies, daarna bloed en daarna niets.......... geen ongi meer gezien
    Maar waar zit je mee anders?
    Ik mag ook gaan shoppen, maar gewoon al truitjes 68:$

@Mumtobe, woeha wat ben jij een geweldige schoondochter!!
    Hier hou ik dus van!!

@Noa, nog even volhouden meid!!
    En je mag in je handjes klappen dat je vriend er hetzelfde over denkt, komt goed hoor!

@Ollekebolleke, gefeliciteerd met je nieuwe auto!
    Dat heb je goed gedaan zeg, ha ha

@Brusje, dikke kus voor jou meid, zal idd wel heel erg dubbel zijn allemaal

@Skatje, sorry maar ik heb heerlijk gelachen om jouw verhaal, zag het al helemaal voor me
    Wat een avontuur zeg

@Petra, wat super dat Suze zo goed uit de fles heeft gedronken!!

@Cjpt, jij mag idd beginnen te oefenen om boos te worden zonder te lachen!!
    1-0 voor Dominique:D

@Nita, het ging voortaan toch op jouw manier, dus dicht laten dan die deur!

8. Marty

Marty Actief lid

28 sep 2008
    169
    0
    0
    Friesland
    @ Rianne: Samuele krijgt ook maar 4 flessen op een dag en daar doet hij het prima op. Het cb vond het ook prima. Als hij behoefte heeft aan meer dan geeft hij het wel aan.

@Brusje: nogmaals heel veel sterkte. Jeetje, 55 gram, wat klein zeg!

@ Nita: leuk dat je er weer bent. Leuke foto's, lekker ventje hoor!

Ik ben langzaamaan onze koffer aan het inpakken voor ons lange weekend Italie. Ik heb al een trolley vol met alleen maar spulletjes voor Samuele en dan heb ik nog niet eens alles gepakt! :$
    Is toch wel even heel anders nu er zo'n kleintje mee gaat.
    Zodra mijn vriend vanmiddag thuis komt uit het werk gaan we richting schiphol. Ik hoop maar dat Samuele het vliegen een beetje leuk vindt!

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Rianne: Ahh fijn :p

@ Monique: hahaha... ben best een beetje trots op mezelf :p is dat erg??

@ Marty: Spannend hoor dat jullie vanmiddag voor het eerst gaan vliegen met Samuele! hoop ook dat hij het leuk vind! Fijn weekend alvast!

GATVER!!! ik ben hier ontzettend ongesteld en ik heb me toch last van menstruatiepijn bah! dat ken ik helemaal niet :(

10. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Haha ik ben al helemaal trots dat hier maat 50 eindelijk naveltruitjes gaan worden! :D:p

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Cjpt: Hier hetzelfde verhaal :p heb gister wat pyjamatjes en shirtjes (de papa's en mama's kanjer shirtjes) in de doos "te klein" gegooid!! heb nog een paar dingen in maat 50 die wat groter vallen die ze nog wel past, maar ik denk dat ik nu wel kan zeggen dat ze nu maat 56 heeft!

12. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    He meiden,

Noor ligt weer in bed dus ik kan even achter de comp.

@Annie, fijn dat je nog niet hoeft af te bouwen met het inbakeren. Ik vond het al zo vreemd en veel te vroeg. Milan heeft er toch baat bij.

Bij Noor zijn we nu een week of 10 bezig en we zijn nu bezig om haar iig 1 slaapje ('s middags) in haar slaapzakje te laten slapen. Dit gaat meestal wel goed, maar gaat soms ook gepaard met heftige huilbuien met als resultaat dat we haar na een uurtje toch maar weer inbakeren hoor.

Over het afbouwen kan je hier--> inbakeren.nl - inbakeren afbouwen het een en ander lezen. Je bouwt dus in feite net zo af als je het opgebouwd hebt qua tijd ervoor nemen.

Die 2e prikjes, zijn dat die prikjes die ze in de arm krijgen? Getverdemme, wij moeten hier de 17e weer. Blegh.

@Nita, fijn om weer wat van je te lezen. Wat een leukerd is Milan zeg en wat groeit hij goed. Mooie foto's hoor.

@Monique, hihi je hebt jezelf gejinxed zo te lezen. :p

@Noa, bah meid, snap wel dat je geirriteerd raakt van je sm. Hoop dat je vriend haar wel kan overtuigen.

@Hanna, wat een prachtige foto van Svinthe en haar neefje. die foto met die handjes is helemaal om te smelten zeg.

@Fon, je mag best klagen hoor. Hoewel ik het hier soms echt nog moeilijk heb met het feit dat ik geen bv meer geef, is de periode van jaloers zijn nu wel omgeslagen in oprecht inleven in je verhaal hoor. Het is ook niet makkelijk. Dikke kus voor jou.

@Mik, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.
    En op je vraag over de infacol heb ik zo 1,2,3 geen antwoord. Want Noor is een slechte poeper om het maar even zo te zeggen haha :) Infacol had hier sowieso niet het gewenste effect.

@Mumtobe, haha strakke actie. Ik moest erg lachen erom hihi.

@Jingi, bij mij kwam het ineens goed doorzetten. Ik stond er zelf versteld van. Dus niet met de bruinige rotzooi die ik normaal gesproken wel heb.

@Ollekebolleke, gefeliciteerd met je nieuwe aankoop. Klinkt als een erg chique auto. En fantastisch dat je zoveel winst hebt gemaakt haha. Ik dacht namelijk dat zo'n inruil actie meer voor de nieuwere auto's was. Zet me toch aan het denken. Helaas woon in heel ergens anders, maar zal de acties hier eens in de gaten gaan houden.

@Brusje, ik heb het verhaal niet meegekregen, maar wat verdrietig zeg.

@Rianne, jij bent dus ook aan het afbouwen? Maar met de pacco begrijp ik. En met 1 armpje eruit gaat dat dus goed begrijp ik?
    Wij zijn namelijk wel heel radicaal begonnen. Dus 1 slaapje in haar slaapzak. Dat gaat over het algemeen goed. Maar voor een slaapje meer is het ook wel een idee voor ons denk ik.

@Skatje, wat een mazzel zeg dat alles er nog stond. Stoere oma hoor. Fijn dat het dolfinarium zo leuk was.

@Annie, misschien huilt Milan niet omdat hij niet meer ingebakerd wil zijn, maar omdat hij een sprongetje heeft?
    Noor wilde gisteren ook niets, terwijl ze toch echt haar armpjes al langs haar zij laat liggen als we haar gaan inbakeren. Ik geloof dat we weer in zo'n sprongetjesfase zitten. Zondag is ze al weer 12 weken, pfffffffffffff.

@MvY, ben je vandaag naar je werk geweest? En hoe was het?
    Hoe gaat het met Youri?

@Cjtp:
    Zo super herkenbaar. Ik moet er altijd erg om lachen.

Zo, ondertussen 2 keer naar boven geweest om een speentje er weer in te doen. Ze doet sinds gister echt van die hazeslaapjes. Dus vandaag doen we even niet aan slaapzakjes. Heb ik echt even de energie niet voor. Daarbij heb ik gigantsiche spierpijn.
    Afgelopen woensdag heb ik weer mijn eerste dansles gehad met een nieuwe choreograaf. Die heeft ons toch afgebeuld. Heerlijk hoor, daar niet van, maar ik ben natuurlijk niet veel meer gewend.

Wel weer lekker om op de woensdagavond even iets voor mijzelf te hebben. En het motiveert me ook wel weer om dit lichaam weer een beetje vorm te geven. Maar getver die buikspieroefeningen bleegh. Ik hou d'r gewoon niet van.

Trouwens, even nog een vraagje. :) De wond daaronder is nog op 2 plekken open. Het ziet er niet gek uit. Niet rood of onrustig. Wat denken jullie even naar laten kijken of afwachten. Het zijn 2 plekken van ong. een centimeter.

13. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Marty, fijn weekend gewenst. Hoop dat het allemaal voorspoedig gaat. Het vliegen dan he.

@Cjtp, ik zal ook al verwonderd te kijken. We zitten hier nu net in de overgang van 50 naar 56

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Daan: Hmm ik weet niet watvoor tijd er voor de genezing van de wondjes staat, maar als jij je zorgen maakt zou ik er even naar laten kijken of in ieder geval even bellen...

15. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    @brusje: heel veel sterkte toegewenst!
    ik denk aan je..

@cjpt: erg herkenbaar, senna doet dit ook, vindt het erg aandoenlijk om te zien, en het belooft idd wat voor later;)
    maar goed, er moet ook wel een beetje pit inzitten vindt je ook niet?

gisteravond nog lekker uit eten geweest met mijn man, was erg gezellie.
    senna heeft vanacht weer doorgeslapen!:$
    ik hoorde haar om 4.45 geluidjes maken, maar haar gewoon laten liggen.
    toen is ze weer in slaap gevallen en kwam om 5.45 voor haar eerste fles.
    daarna heeft ze nog geslapen tot 9.30:$
    en heb haar om 10.15 weer een fles gegeven.
    ze heeft beide flesje zo goed als leeggedronken.
    ga nu maar proberen of ze het aankan om 5 flesjes van 150cc op te krijgen

@mvy:hoe is het met youri?
    heb heel eerlijk gezegd niet alles doorgelezen, dus weet niet of je er wat over geschreven hebt:)

@all: hebben jullie kindjes al een btje een ritme te pakken?
    voeden, spelen, slapen ed??
    hier is dat soms nog erg moeilijk, maar probeer het wel.
    hoe pakken jullie dit aan??

net is er nog een collega van mijn werk geweest, en heb van de bewoners (werk met mensen met een verstandelijke beperking) zo'n hele mooie draagdoek gekregen.
    zo'n eentje die je om je heen moet knopen.
    ziet er wel ingewikkeld uit...
    heeft iemand toevallig hier ook zo'n doek??

nou is wel een erg lang verhaal geworden.
    ga zo even een bammetje eten, en dan even de ramen zemen, want het ziet eruit!...

nou meiden tot straks maar weer

16. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Mik, volgens mij heeft MvY zo'n doek. Maar er zijn er meer hier waarvan ik zo even de namen niet weet.

Ritme, hier wel, maar is ook gekoppeld aan het inbakeren. Het is echt voeden, spelen, slapen, voeden, spelen, slapen. Noor doet het hier echt goed op.

17. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden

heb alles bij gelezen, maar ben echt helemaa niet lekker, ontzettende maagpijn (ben al maag patient) ben heel erg moe en misselijk en dan nog met me sm in me hoofd dus is allemaal k*t vandaag.

miscien tot later meiden

18. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Lieve Noa, kusje van mij voor jou. Ik hoop dat je een beetje rust kan pakken vandaag. Al zal dat moeilijk gaan met de kleine.

Zullen we samen een k*tdag hebben vandaag? Gedeelde smart is halve smart? zoiets.

*smak*

p.s. sm is het niet waar om je k*t over te voelen. Bel er uit, deur op slot.

19. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Vraagje meiden, wat doen jullie in de tijd dat de kleintjes wakker zijn?>En dan niet tijdens de huiluren maar gewoon dat uurtje tussen voeden en slapen. Zijn jullie dan ook echt steeds met ze bezig of leg je ze ook wel eens een uurtje in de box ofzo?

Ik voel me soms wel eens schuldig, in het begin wilde ik Dominique echt elke minuut die ze wakker was op mijn arm hebben of met haar kletsen enzo. Maar nu heb ik steeds vaker dat ik ergens mee bezig was of gewoon moe ben en haar maar in de box leg. Als ik steeds de boxmobiel opdraai heeft ze het overigens helemaal naar haar zin. Dus volgens mij is het voor haar ook goed toch?!

20. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Het gaat hier niet om een uur, maar meestal max een half uurtje of zo en dan leg ik haar gewoon in de box. zou niet weten wat ik anders met haar zou moeten doen. Ik doe de mobile aan, of probeer haar wat in handen te geven (ze pakt nog niet zo goed, maar om te oefenen). Aan haar lachen te horen heeft ze het prima naar haar zin daar. Ze heeft namelijk een innige band ontwikkeld met woezel, dus dat zit wel snor.

Soms denk ik wel eens dat ze zich verveelt of door heeft dat ik even geen zin heb om haar op schoot te nemen. Dan voel ik me ook wel schuldig, maar ach. Dat denkt ze vast niet en ze is blij en daar gaat het om.

Deel Deze Pagina