Augustus 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door brusje, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Brusje, is ook niet niks meid. Stevige knuffel van mij. Kan je vast gebruiken.

@Badje, ik zie hier nu al de 2e foto van baby's met zeep langskomen. Die overigens erg cute zijn.
    Maar.........ik dacht dat dat niet mocht. Maar nu ik er over nadenk zou ik niet weten waarom niet haha.
    Ik zeep haar gewoon in op het aankleedkussen

@Luiers, hier de kruidvatluiers maatje 2.

@Petra, veel plezier in scheveningen.

@Ginny, ben benieuwd hoe Kane het gaat doen in zijn eigen kamer. Ik duim voor je.

@Nita, las het al op je hyves. Maar het is vast een goede voorbode hoor. Ineens ging Noor doorslapen, na dat een paar keer per ongeluk te hebben gedaan. Nu slaapt ze al 2 weken door, de knapperd.

@Verhip, leuk dat je er weer even bent. Wat een mazzelkont dat je je oude broeken weer past.

Meiden, bedankt voor julllie opbeurende berichten op mijn bericht. Doet me goed. En fijn dat jullie zo open zijn daarover. Voel ik me er niet zo alleen in staan.
    Voor de meiden die mij een pb hebben gestuurd. Ik reageer later vandaag. Ik wil namelijk geen man om me heen hebben die mee kan lezen.

2. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    ha meiden,

Nou hier een meisje met een tand...Geen mexicaanse godzijdank, maar wel dikke koorts gisteravond en dus de dokter maar even gebeld. Die is langs gekomen en ze krijgt dus gewoon een tand! En daarom heeft ze koorts... Hebben wij dat!! Gelukkig is ze vandaag weer een stuk gezelliger en vrolijker, is de koorts een stuk gezakt en steekt er dus een klein wit puntje uit haar tandvlees!
    Boehoeh, wat fijn, maar oh wat gaat het hard! Ze is nog maar 3 maanden!
    Zo dubbel...het gaat veel te snel..

Ah, allemaal vroege vogels zie ik...

MvY: Wat vervelend dat Youri nog steeds niet beter is... Hoop voor hem en voor jou dat het gauw over is!
    Rustig aan en tot maandag!

Nita; ha meis! Fijn weer wat van je te lezen! Goed te horen dat het zo goed gaat, jammer van je ex... Maar ik vind je een held hoor! Je doet het toch maar even, in je eentje!

CJPT: Heerlijk hè, zo'n vrolijk meisje! Kun jij dan ook nog helemaal volschieten? Ik wel hoor!

Foto's: Dat pakje heeft Fenna ook!

Verhip: HOERA! Wat fijn hè, als je je eigen kleren weer past...Knap hoor!

Brusje: Oh meis...wat ontzettend verdrietig... Heel veel sterkte en een dikke knuffel..Huil, schreeuw, praat het van je af hoor, niet mee blijven lopen! Weet niet of je het hebt meegekregen, maar 2 weken geleden is mijn vriendinnetje ook bevallen van een dochter met 25 weken, die heeft het ook niet gered en heb ik dus ene kistje van 50 cm begraven... Ik begrijp dus erg goed hoe je je voelt meis!

Cjpt: Bofferd! Wat een fijn begin van je weekend moet dat geweest zijn! Hoop ik morgen te krijgen, want ik word morgen 30!

Ginny: Eh...Is Kane al uitgehuwelijkt? Ik heb een heel mooi blond meisje... Hihi! Wat een prachtig ventje is het toch!

Hanna: Hihi...bij ons is het op zaterdag ook harenwasdag!! Vindt ze niet zo leuk trouwens...
    Woehaaa!! Ben en Jerry! strawberry cheesecake...zalig!!
    Veel plezier met het showen van Svinthe, is vast bijzonder om hen weer te zien!

Hier al een heftig dagje achter de rug... F
    enna om 06.30 de fles..Het lag dus echt aan de voeding, want sinds we weer op de Friso zitten slaapt ze weer door, spuugt ze minder en drinkt ze haar flessen weer leeg...
    Daarna slaapt ze altijd nog minstens tot een uur of 09.00...Alleen vandaag dus niet. Dus om 07.30 stond ik met een überwakker meisje onder de douche! Papa heeft haar lekker afgedroogt en aangekleed en om 08.30 was ze er weer klaar mee, dus weer in haar bedje.

Ik ging toen boodschappen doen, want ik ben morgen namelijk jarig!! Dus op naar de bakker, Ah en rest..
    Bedacht me toen dat ik naar de kapper moest, dus om 09.00 zat ik eerst daar in de stoel en wat denk je... VERKNIPPEN ZE DUS MIJN HELE HAAR! Echt veeeeeeel te kort! Ik al in tranen daar weg, hoefde niet te betalen, want kom daar altijd, maar was nu een leerling die me knipte... Doe ik ook niet meer..

Loop ik naar de Kruidvat, wordt er voor mijn ogen een kind aangereden! Dus ik met mijn EHBO er naartoe, meisje van 8... En haar been lag behoorlijk de verkeerde kant op. Ambulance laten bellen, moeder gerustgesteld en kind gerustgesteld.. En toen was het dus 10.15 en moest ik dus nog al mijn boodschappen doen..
    Ben kapot! Dus ga nu even heel relaxt een taart maken...Is soort therapie..

Meiden, fijn weekend allemaal! Misschien tot morgen!

Liefs, Pluis

3. Noa: fijn dat je weer opgeknapt bent, is toch wel fijn he! Ik had een heerlijk broodje panini met ham en nog meer en voor lief had ik een stokbroodje met shaorma zooi, klinkt een beetje vreemd, maar weet ff niet meer hoe de broodjes heten, maar ze waren wel lekker.
    Ik hoop trouwens ook dat het bij mij morgen ook gaat lukken om na de bv weer te gaan slapen, maar dat zien we dan wel weer!

Brusje: het is niet heel gek hoor dat de verwerking van zoiets wat later komt, neem er de tijd voor en hoofdpijn nee meid das niet zo gek hoor. Ik snap heel goed dat het heel moeilijk is en dat je er behoorlijk wat stress van hebt, het leven hoort anders te gaan en praat erover! Dikke knuffel

Mumtobe: moet ik je auto weer ff tijdelijk slopen dan tot al de overtollige kilo`s eraf zijn!! of heb je zelf genoeg dicipline?:p

Cjpt: jeetje wat lief van jou mannetje, ik had het vanmorgen voor mijn lief gedaan en hoop dat lief het morgen voor mij doet, maar ik reken er niet op, want het is nog nooit gebeurd, dus zal morgen ook wel niet!:)

Nita: idd maar bij de 1 gaat de bv makkelijker dan bij de ander en mijn nichtje wilde echt geen fles, dus me zus had ook niet echt een andere optie!
    Jammer dat de doorslaap nacht maar 1 malig was, Finn heeft ook wel eens dat hij na een lekkere nacht slapen om 6 uur wakker is en niet meer wil slapen, best vervelend, maar ik probeer dan `s middags ff een uurtje voor mezelf te pakken.

MvY: ik vond het ook een goede deal, lief heeft geslapen tot 11.30 dus die is wel uitgeslapen denk ik zo!:D

Hanna: ikke is jaloers wil ook ben en jerry`s!!!!:D

PLuis: jeetje zeg das ook snel!! Maar wel stoer!
    Bah zit ff met kippenvel over dat meisje van 8, gatver, kan me voorstellen dat je het nu al gehad hebt met deze dag. Ik hoop dat je morgen een betere dag hebt.
    EN dan ook nog eens je haar naar de knoppen, meid dikke knuffel en volgens mij moet je nog heel wat taarten bakken om deze dag weer goed te krijgen! succes de rest van de dag en veel plezier morgen!

4. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Pluis, ehm... zet je nu serieus neer dat je ukkie van 3 maanden een tandje heeft (meiden... ons 1e tandje!) :D en dan plaats je geen foto?!?! Hup, pak die camera! Wij willen een wit puntje zien!

En een dikke knuffel voor stoere ehbo pluis! Zou ik ook eens moeten halen want ik zou geen flauw idee hebben wat te doen en nu Dominique er is heb ik veel mer behoefte om dat soort dingen te leren.

5. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Cjpt, ik wilde precies hetzelfde schijven. :D

Komop Pluis pak je camera en show ons het tandje.
    Want idd 'wij', de tantes, willen natuurlijk wel even meegenieten van dit bijzondere moment.

Fijn dat het weer wat beter gaat met haar en dat het dus geen mex. griep is.

Oh en meid, ik hoop dat het taart bakken therapeutisch gaat werken, want jij hebt wel genoeg meegemaakt voor een hele week.

En die leerling moet maar weer terug gaan haren vegen. Geen stijl!

6. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Goedemiddag,

Rianne, jij ook zo'n mega-beeb? Nou alleen maar goed toch, lekker gezond. Of alle andere babys zijn klein, kan ook nog ;)

Fon, ook Noppies fan :D?

Nita, ik geef ook nog volledige bv. Bevalt hartstikke goed. Ik ga ook bv geven tot ze 1 jaar is. Maar ik krijg ook affentoe de vraag: ben je al aan het afbouwen? Vind ik zo raar.
    Hier pampers, al een tijdje baby dry maat 3.
    Geweldige blog op je hyves :D!

Annie, hoe gaat het bij je? Vandaag je schoonouders in huis toch?

Cjpt, wat goed dat ze zichzelf in de box heeft vermaakt!

Petrabr, veel plezier vanavond.

Ollekebolleke, geniet van het uitslapen morgen.

Brusje, sterkte met het verwerken.

Verhip, leuke broek he? Vind het meeste van noppies wel leuk.

MvY, he lastig, dat lawaai van de cv. Hopelijk zijn ze snel klaar.

Hanna, mmm lekker zeg. Krijg meteen trek in ijs.

Daan, doe rustig aan met reageren hoor, heeft geen haast.

Miekiepluis, WOW!! Je bent de eerste volgens mij! Een tandje bij Fenna, wat leuk!
    O wat erg van je haar. Kan me voorstellen dat je er van baalt, zeker vlak voor je verjaardag.

Nou hier is het schoonmaak en opruimdag. Wil vandaag alles doen, zodat ik morgen lekker niks hoef te doen. Dus stofzuigen, dweilen, wassen draaien, was opvouwen, boodschappen, een kast uit elkaar halen, naar de afvalinbrengplek (weet niet hoe dat heet) met oude kast, langs de 2e handswinkel om wat spullen in te brengen (zonde om weg te gooien). Manlief doet badkamer, wc en kattenbak :D. Jullie begrijpen wel dat ik nu dus weer aan de slag moet, kom vanavond weer bijlezen.
    Fijne zaterdag!

7. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    #3207 lieke1979, 31 okt 2009
    Laatst bewerkt: 31 okt 2009
    hoi allemaal,

Beetje te veel om te reageren dus ik spring er hier weer in.

gewicht: hier nog 3 kilo....

kleding: maatje 62 al weer, heb 50 en 56 al opgeruimd snik wat gaat dat snel

liefie: leuk dat jouw vriendin ook is bevallen! 2700 gram dat is echt niet veel. die van mijn vriendin was 3000 bij 2 weken te vroeg...

pluis: wauw nu al een tandje! super toch, kan me wel voorstellen dat het dan nog sneller lijkt te gaan allemaal...

daan: ik las laatst dat een vader zei dat het allerbelangrijkste is dat je je kind leert trots te zijn op zichzelf en met zelfvertrouwen in de wereld te staan. Ik ben het hier helemaal mee eens. Volgens mij is dat de basis van alles. Ik heb een moeder die altijd heel onzeker en verlegen is, zij heeft er voor gezorgd dat mijn broertje en ik dit absoluut niet zijn. Gewoon door ons positief te stimuleren en dingen zelf te laten opknappen (bijvoorbeeld op school). Dus volgens mij hoef je niet alles door te geven aan je kind. Je kunt, als je er zoals jij bewust van bent, ook iets aan doen! Hopelijk komt dit over zoals ik het bedoel: is nl. altijd een beetje moeilijk op papier....

8. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Getverdemme, ik zou ook eens wat moeten doen, maar in plaats daarvan zit ik een moderne versie van Jesus Christ Superstar te kijken op rtl4. Ach ja, tis weekend he en het is bijna afgelopen, dus........

;)

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Miekiepluis, Fenna al een tandje?? Is toch wel snel of niet???
    Hopelijk zakt de koorts snel.
    Jeetje wat erg zeg dat ze je haar veprutst hebben en ook nog wel de dag voor je verjaardag.
    Prutser-kapper :(
    EHBO, knap hoor dat je dat kan. Op school heb ik al 3 keer geprobeerd mee te doen met die cursus, maar 3 keer ben ik wit getrokken naar huis gegaan. Ik kan het gewoon niet aanhoren al die enge dingen....

MamaJess, succes met de schoonmaakdag!
    Gisteren heb ik de bovenverdieping gedaan en vandaag zou ik eigenlijk de was verder doen.
    Maar dat gaat denk ik niet lukken, want zometeen ga ik waarschijnlijk nog even langs mijn zus en straks komen vrienden nog langs..
    Morgen weer een dag...

10. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    haai dames,

@Miekiepluis, zo jij hebt al heel wat meegemaakt zeg!!
    Wat balen van je haar zo vlak voor je verjaardag!
    Stuur je ook een stukje taart naar Schagen??? :p

@Daan, lekker lui doen hoor! Daar is het weekend voor toch;)

@Jessi, zooo jij bent actief zeg!! Kom je hier ook ff langs:D
    Ik heb geen zin, maar ga zo toch maar ff strijken....dat vindt ik namelijk zoooo leuk...
    En me schoonouders komen straks pas haha. Dus heb nog even rust. Daar geniet ik nu ook erg van met me bakkie koffie.

@Hanna, veel plezier vandaag. Idd morgen weer een dag...;)

@Cjpt, wat knap van Dominique al zo lang in de box! Daar mag je idd trots op zijn!

@Ollekebolleke, wat kan Finn al goed slapen zeg!!
    Milan slaapt ook elke dag tot 8 uur maar krijgt wel zijn fles pas om half 11.

Hier alles goed,me schoonouders zijn er namelijk nog niet haha :p.
    Ben net even de stad in geweest voor wat boodschapjes en vanavond ga ik lekker uit eten!! Met mijn collega's!
    Nou ik denk dat ik nu echt wat in huis moet gaan doen...;)

11. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Hey, effe snel want ik heb een kei druk weekend :D
    Heb wel alles bijgelezen maar geen tijd op om iedereen te reageren!

@Pluis, wat een ochtend had jij zeg! Effe kopje thee op de bank hoor, vanmiddag. Is de taart gelukt?
    Alvast heel hartelijk gefeliciteerd met je 30e verjaardag morgen!!!

Luiers: hier pampers baby dry, maat 2 en 3 afgewisseld. Ik lees dat sommigen ook nog new baby gebruiken. Wat is daar precies het voordeel van? Ik vind nl die van baby dry ook prima en ze zijn goedkoper (allemaal 10 eurie, maar er zitten er meer in... :p)

Badje: ik wil ook een keer dat schuim! Wat doen jullie voor zeep in het badje? Wij doen ook nog altijd inzepen op de commode en dan in badje met alleen water (zo geleerd van de kraamzorg en nog niks anders geprobeerd :)) maar het lijkt me wel leuk met de sopjes spelen!!

Zo ik ben er weer vandoor. Straks naar vrienden toe in Schiedam. En morgen in Vught een concert geven. Bedacht me gisteren dat we lekker alles doen wat we voorheen ook deden alleen nu gaat Rens mee of is het wat geregel met oppas voor hem... maar in ieder geval hebben we nog niks hoeven laten schieten, lekker!!

12. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

was ik weer, nou was gelukt met de luiers had het bonnetje niet meer, ze zei nee is goed pak maar de goede we kunnen je ondertussen toch al:D:D

en toen ff boodschappies gedaan maar ik gooi altijd alles in dat mandje onder we wagen, was gewoon 2 dingen vergeten :) kwam ik thuis achter nouja had ze maar op moeten letten,

@brusje dikke knuffel van jouw en hopelijk kan je het allemaal redelijk verwerken

@verhip gefeliciteed met je oudekleding hihi altijd fijn gevoel he!!

@cjtp zozo dat is nog is leuk wakker worden!! hoe kan je weekend nog beter beginnen he,

@nita hier maaje 2 van pampers maar ga over na de 3
    want snachts redt ze de 2 niet
    hihi milan had je dus even voor de gek gehouden met het doorslapen

@ginny slaapt kane nog bij jullie op de kamer dan? en veel plezier op verjaardag, leule foto hoor van kane ze schuimbad:D
    en inderdaad ze deden niet moeilijk

@mvy ow leuk he alsw de buren lawaai maken en de kleintjes net slapen maarja je houdt het niet tegen he hoe is het met youri?

@hanna hihi grote beurt:D en inderdaad bij svinthe zal er aardig wat haar te wassen zijn, en inderdaad jullie vrienden zullen wel opkijken hoe jullie meissje gegroeid is en dat ijs mmmmmmm heerlijk!!

@miekepluis wow nu al een tandje:$ jullue meisje gaat echt snel!!!
    en de kapper heeft je haar dus verknipt balen is dat he pfff en dan ook nog de ehbo moeten toe dienen het is niet je dag he, hopelijk morgen een betere dag op je verjaardag ten slotte.

@ollekebollek die broodjes klinken lekker hihi, en dat slapen moet vast lukken

@mamajess als je zo leker aan het poetsen ben ik woon ook in de buurt hoor:D:D:D dus mocht je je vervelend.

@daan nou een keer lekker filmpje kijken moet kunnen hoor!!

@annie jij gaat niet strijken want je krijgt je vriendinn op visite:D

13. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Miekiepluis, heftig ochtendje voor jou zeg! Ik heb ook een keer in mij leven een kind aangereden zien worden door een bus en dat gaat door merg en been... Krijg het altijd koud als ik eraan terug denk...
    En een tand? Meid, wat een haast ;)
    Fijne verjaardag morgen in ieder geval en therapeutisch (taarten) bakken ken ik wel :D

Luiers, ik ben de grootste fan van Huggies en heb laatst weer 4 pakken in de aanbieding gekocht (2e gratis, grote verpakkingen) en nu heb ik denk ik genoeg van maat 3 want het zijn in totaal 344 luiers :D en dat voor maar 29.98!
    Maar luiers van de lidl vind ik ook prettig, kruidvat en pampers zijn inderdaad nattig... en AH gaat nog wel, bumblies zijn wat vierkant maar kan ook... Eigenlijk is alles wel best als ze maar geen plastic buitenkant hebben, dat knispert zo ;)

14. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Meiden, 'tantes' ( mallies!!) .. Ik heb echt mijn best gedaan, maar Fenna weigert haar mond open te houden... En daarnaast is er werkelijk nog weinig te zien, ik voel het alleen...
    Ja, arme meis, ze lijkt dus wat dat betreft ook al op haar mama... Ik was ook zo vroeg. En ze zeggen dat tanden krijgen gaat volgens hetzelfde patroon van de mama of de papa.
    De dokter was ook hoogst verbaasd... Maar goed, hij is nu door en haar koorts lijkt te zakken...Arm meisje, en dan wel lief naar je lachen als je haar uit haar bedje haalt...

Heb net mijn vriendinnetje gesproken... We hebben zo hard gehuild met zijn tweetjes.. Het eerste wat ze zei toen ik vroeg hoe het ging was..."Oh miek, ik mis haar zo..." Ik kon wel schreeuwen van verdriet voor haar... Twas erg fijn om haar te spreken... Heb ook het bevallingsverhaal gehoord, maar dat ga ik hier niet opschrijven... Heb trouwens ook het verhaal gelezen met het onderwerp "Ons kleine mannetje Michiel*" Zo heftig en er is dus ook een foto...Die snijdt echt door je ziel...
    Dus mocht je al een beetje labiel zijn vandaag, lees het niet!!

Zo, nu weer vrolijk nieuws...Eh... Ik heb eindelijk verjaardagskleren! Mag ook wel, ben morgen jarig... Hihi! Een erg lief donkergrijs jurkje, morgen mijn mooie spijkerbroek eronder, stoere zwarte riem erbij gekocht, klaar is Pluis!

Annie22: De taart is on the move! Hoop dat je hem lekker vindt, hebt kwarktaart gemaakt en een appeltaart...Dus je mag nog kiezen ook!

Luiers: Door Pampers piest Fenna heen, dus ik ga voor de Kruidvat, maar lees dat de Liddl ook fijn is...Hmm,misschien ook eens proberen...

Meiden, ga ff opruimen beneden!

Liefs, Pluis

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Cjpt: Zo jij bent lekker verwend!! :D

@ Nita: wat betreft de luiers, zit hier net in maatje 2, heb nog enkele luiers van huggies maatje 1 als als die op zijn volledig over naar 2...
    gebruik hier ook voornamelijk pampers en huggies (aantal pakken gekregen)
    Kruidvat vind ik verschrikkelijk, vond ik heel fijn bij mijn oppaskindje maar bij Dimara past het voor geen meter :( Etos hebben we nog nooit gehad!

@ Ginny: Slaapt Kane elke nacht nog bij jullie op de kamer? wij hebben Dimara's wiegje vorige week verplaatst naar haar eigen kamertje en dat gaat echt super!
    Mooie foto!

@ Mvy: Idd hier ook Pampers die vochtig aanvoelen, en daardoor haar broekjes ook en soms zelfs haar paccodoek na de nacht... beetje jammer maar ja!

@ Mannen die opstaan met de kleintjes: Hier heb ik er om moeten vragen :( gelukkig deed hij het daarna wel... maja k kon niet meer slapen helaas!

@ Pluis: dus echt een Tand?? wow... gaat idd wel erg hard hé zo...
    tjee wat een ochtend heb jij gehad zeg!

@ Ollekebolleke: Ja hoor komt goed hier met de kilo's :p

16. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Hehoi allemaal!
    Ik heb niet bijgelezen hoor. Even te druk. Ons huis is heeeel mooi, en we hebben vandaag verf, vinyl en vloerbedekking uitgezocht. Julia was zo moe van haar wakkere dagen afgelopen week, dat ze gisteren en vandaag al echt de hele dag door slaapt. Af en toe een half uurtje wakker, maar ze drinkt zelfs maar 6/7 keer ipv 8 keer!!

Liefie, wij gebruiken badmelk in het badje. Geen bubbels, wel lekker geurtje! Oh, en ik zeep haar in met shampoo/zeep van Weleda, gewoon een beetje wassen in het badje.

Pluis, tandje?? Schiet lekker op! Ik zal morgen mijn moeder eens vragen hoe snel ik daarmee was...

Ik ga even lekker chinees eten. Morgen kom ik wel wat langer meelezen, dan hebben we een "vrije dag" gepland ;)

Liefs!

17. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden

het s rustig vandaag!!! had net lekker ongezond de frituur pan aangezet, nou na 3 happen had k het al gehad blehhh.zometeen maar een broodje maken dan.

@gentle het is dus een mooi huis!! nou fijn en je hebt alles uitgekozen dat is altijd het leukste van verhuizen hih

@mumtobe mijn vried is in de tyd dat hij thuid was er ook niet uit gegaan hoor, hopeljk doet hj dat straks wel een keertje,..

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Noa: als jij er aan toe bent om even bij te tanken gewoon vragen hoor... hier wassie niet zo happy maar ach hij moet er ook maar wat voor doen toch?

Blegh ik stik van de keelpijn :( hoop niet dat ik ziek ga worden zo vlak voor ons weekje weg!

19. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mumtobe denlk wel dat hij het gaat doen hoor, want hij heeft er al zolang moeten missen hihi, hij zegt nu al door de telefoon ik ben blij als k haar weer uit bed kan halen enzo.

en niet ziek worden hoor!!! als je dan toch ziel moet worden dan na je weekje weg hoor!!

20. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    Hey Dames,
    Ik lees nog steeds mee!
    Even proberen met weer eens reageren. Uit het blote hoofd.

Nita, ik geef ook volledige borstvoeding, er zijn inderdaad veel mensen die raar opkijken dat je dat doet. Ik kolf nu wel ongeveer eenmaal per dag af zodat mijn vriend een flesje kan geven.

Melkproductie, jullie hadden het over meer melk zien te krijgen, nah ik kreeg van mijn moeder de tip bruin bier te drinken. Ik had gehoord dat het een fabeltje was. Het fabeltje werkt wel!!! had gelijk weer last van stuwing!:$

Pluis, alvast gefeliciteerd met je verjaardag!
    Gentle, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis.

Darmkrampjes, hier ook veel last van, gebruiken ook infacol, nu wel het idee dat het niet meer zo goed werkt. Ik hoorde dat sab simplex ook goed werkt, iemand ervaring mee?

Luiers, hier al een tijdje pampers baby dry 3, Sjoerd heeft in bijna elke luier wel gepoept. Wij vinden het apart als hij een keer niet heeft gepoept! Wij letten ook altijd goed op de randjes van de luier, anders 'drijft' het er gewoon uit!

Bad, wij gebruiken alleen wat badolie. Ik was hem met alleen water en dan olie in het bad wat dan door zijn huid wordt opgenomen.
    Welk schuim gebruiken jullie dan? van Zwitsal ofzo?

Brusje, jeetje sterkte meid, heftig verhaal.

Verhip, knap hoor, al in je oude broeken.
    Ik moet nog een dikke 20 kilo kwijt!:$ En ik ben er al 10 kwijt, ja ik was 30 kilo aangekomen! En dat zonder gek veel te eten enzo.

MVY, hoe gaat het nu met Youri? Blijft de koorts een beetje laag zonder paracetamol?
    Trouwens, Sjoerd krijgt dinsdag zijn prikjes en ik wil eigenlijk wat zetpillen in huis hebben voor hem. Waar haal ik deze en welk merk enzo?
    Ik heb net als CJPT wel otrivin in huis maar geen paracetamol;)!

Pluis, nu al tandjes? dat gaat wel heel erg vlot!

Mannen, wat zijn die van jullie flink, ik kan gewoon alles zelf doen, moet echt expliciet vragen of hij de kleine een keer in bad doet ofzo. Ok hij geeft wel een flesje nu mar dan moet ik nog alles klaar zetten voor hem.

En toen was hij alweer wakker, volgende keer meer.

Groetjes!

Deel Deze Pagina