Augustus 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door brusje, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Noa: Ja dat geloof ik graag!! nee hoop idd dat ik niet ziek wordt maar begin nu ook te snotteren, gatver!!

2. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mumtobe dan moet je maar aan de dropjes en neem je alvast een paracetamol om het te ondrukken

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ja idd, en vannacht flink luuf smeren, dan ben ik er morgen hoop ik weer vanaf!

4. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Bloem, wij gebruiken Viburcol (zetpillen). Of naja, gebruiken. Ik heb ze in huis gehaald toen Noor d'r prikjes had gehad.
    Was het enige wat ze mocht omdat ze nog geen 3 maanden was. De rest moest via huisarts kreeg mijn man van de mevrouw van de drogist te horen.

@Mumtobe, hier wat virtuele vitamientjes. Niet ziek worden hoor meissie. Beterschapjes.

Zo ik ga even mijn zuurkoolschotel uit de oven halen.

Fijne avond allen!

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Daan: thanx voor de vitamientjes :D ik ga meteen aan de aardbeien/sinaasappelsmoothie...

6. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mumtobe ja luuf helpt ook altijd wel,

@daan eetsmakelijk

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hoi dames,

kom alleen even spammen en pluis een knuffel geven *knuf!*

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Marieke: Wat een leuke foto zeg :D

9. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Aah wat een lieve foto!

Pluis, jeetje wat een dag heb jij gehad! Hopelijk wel nog een fijne avond *knuf*. Heb geloof ik gemist wat er met het kindje van je vriendin gebeurd is maar je hoeft het niet te vertellen als je dat niet wilt.
    Wauw Fenna al een tandje!

MTB, niet ziek worden hoor! Lekker zo'n smoothie!

Bloem, ik heb zetpillen van Panadol. Die zijn eigenlijk vanaf 3 maanden maar voor die tijd mogen ze een halve hebben.

Ik krijg Milan dus echt niet aan de fles he :(. Vanmiddag nog eens geprobeerd maar het is gewoon sneu om te zien. Milan snapt niet hoe hij daar melk uit moet krijgen. Hij zuigt en zuigt en sabbelt en bijt maar hij krijgt er helemaal niks uit. Als er dan per ongeluk een keer wel wat komt schrikt hij zo dat hij zich gigantisch verslikt waardoor hij weer moet huilen. Hij heeft in 20 min 15 ml gedronken dus dat schiet niet op.
    Dikke zucht van opluchting toen hij aan de borst mocht en binnen 4 min was zijn buikje gevuld. Ik kap voorlopig maar even helemaal met oefenen met de flesjes. Op deze manier is het alleen maar frustrerend voor ons allebei.

Vanmiddag pakte hij ineens zijn rammelaar en hield hem een hele tijd vast en in zijn mondje! :$ Mini wordt grooooooot :( ;)

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nita: Wat knap van Milan :D heb je al eens een ander flesje/speen geprobeerd?

11. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Ja ik heb inmiddels een hele collectie :). Vanmiddag de drie-standenspeen geprobeerd maar ook geen succes.
    Hij wil wel drinken want hij pakt de fles heel gretig aan maar op een of andere manier lukt het hem niet.

Als ik dan zelf in de speen knijp zodat er wat uitkomt slikt hij het ook door.

Gelukkig kan ik vanuit mijn werk naar huis of het kdv rijden om hem zelf te voeden. Dat mag tot 9 maanden en daarna kan hij wel met zo'n tuitbeker drinken mocht het echt niet lukken met de fles.

12. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    #3232 noa307, 31 okt 2009
    Laatst bewerkt: 31 okt 2009
  13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nita: FIjn dat je die mogelijkheid hebt op het werk... jammer dat hij het niet snapt! hoop dat je gewoon lekker tot hij uit een tuitbeker kan drinken bv kan geven dan hoeft ie niet aan de fles!

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Noa: Bedoel je alleen de kleur of ook het kapsel?

15. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mtb nou allebij leek me ook wel wat sowiso de kleur

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Noa: Ik vind het een leuk kapsel, voor mezelf zou ik het te gewaagd vinden, maar das mijn ding :p

17. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Zo de dag zit er weer op. Net Florine in bed gestopt, nu lekker op de bank. Gezellig hole in the wall kijken, en daarna whale wars (21.55u op animal planet, erg leuke serie). Mn schoonmaak en opruimdag is redelijk gelukt, morgen alleen nog het bed verschonen en nog 1 was doen (vandaag 3 gedaan :$).

Hier is het ook rustig zeg.

Annie en Noa, volgende keer doe ik een rondje Noord-Holland haha ;) Als ik eenmaal ben begonnen met schoonmaken kan ik toch niet meer stoppen hihi.

Liefie, veel plezier met je drukke weekend.

Miekiepluis, jammer dat je geen foto hebt van het tandje, maar wel begrijpelijk hoor. En wat een emotionele dag, hopelijk heb je morgen een wat vrolijkere dag.

Gentle, fijn dat het huis zo bevalt.

Mumtobe, balen zeg, keelpijn. Thee drinken en vit C he ;)

Bloem, je kunt bij de apotheek paracetamol zetpillen kopen voor babys.

Marieke, leuke foto!

Nita, heb je de Tomme Tippie al geprobeerd? En wat een lieve foto.

Noa, zo dat is een spannend kapsel :p Je hebt nu toch lang blond haar? Ik vind het wel een mooi kapsel op het plaatje. Maar voor mij zou het ook te gewaagd zijn, hou erg van lang haar.

Ik ga tv kijken, fijne avond allemaal!

18. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
  19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik ben er vandoor dames..

ga ook lekker met vriendlief op de bank hole in the wall kijken!

FIjne avond allemaal!!

20. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @mumtobe fijne avond ik zit gezellig met me hond dat te kijken hihi

Deel Deze Pagina